Iets gebroken in zijn voet of zo ja, hij kan toch stil blijven staan en meppen gewoonquote:Op woensdag 19 december 2018 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tim zou gaan boksen tegen Jessie, maar Jessie mocht niet van de dokter ....
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iets gebroken in zijn voet of zo ja, hij kan toch stil blijven staan en meppen gewoon
Ja, een paar wisten het, Billy, Cees, Romy, Cemal ....quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots. Die wisten het misschien al eerder dan wij.
Jessie had het alleen aan Cees verteld zei hij vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots.
Die wisten het misschien al eerder dan wij.
Die platen voor Wim lagen er ook, of lagen die er al ivm de silo. Het is wel plotters goeie timing. Meteen al kleding aanvragen ookquote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots.
Bats is al in trainingquote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Billy mag wel terugkomen en die Rooie feeks effe aanpakken.............
Oh die kop van Bil, geweldigggquote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zullen ongemakkelijke "gesprekken" worden denk ik
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dacht aan Talpa.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie had het alleen aan Cees verteld zei hij vandaag.
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn moeder is nogal van de paarden,daar leg ik de link.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest wel lachen om Jessie zijn nieuw business model, diervoeders ...
Die rijplaten voor de hijskraan kwamen vanmorgen rond een uur of negen binnen nadat de oplegger met de boot door de poort kwam.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die platen voor Wim lagen er ook, of lagen die er al ivm de silo. Het is wel plotters goeie timing. Meteen al kleding aanvragen ook
Kansloos zoals altijdquote:Op woensdag 19 december 2018 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest wel lachen om Jessie zijn nieuw business model, diervoeders ...
Ook omdat hij speciale voeding voor zijn hond heeft toch, sponsordeal buiten alquote:Op woensdag 19 december 2018 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn moeder is nogal van de paarden,daar leg ik de link.
Ik zag op zijn insta zelfs 2 honden.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook omdat hij speciale voeding voor zijn hond heeft toch, sponsordeal buiten al
En op zijn fb tijdje terug allerlei berichten over aparte voeding voor hondenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag op zijn insta zelfs 2 honden.
Yep, denk ik ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zeker, zijn kleding gaat wel lopen denk ik .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |