Eva in BH. Was een zwarte.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik nu tetten gemist, of wat? Ik zie iemand in badjas...
Ze trok haar string uit en toen draaide de camera net weg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik nu tetten gemist, of wat? Ik zie iemand in badjas...
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de TOP SR dit jaar, kensington () ook daar bovenaan? ...
Ja, je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 18 december 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de TOP SR dit jaar, kensington () ook daar bovenaan? ...
quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hey, jou ken ik nog! #1930belde
hoevaak had ik die grap al gemaakt?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hey, jou ken ik nog! #1930belde
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik van de SR 2010 en 2011 edities op FOK! ben, dan hoef ik jullie niet per se te kennen toch?
nice! medicatie? ernstig?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoorkom deze tijd van het jaar altijd users tegen en de rest van het jaar nooit.
@infra; Heb je even.. Nee hoor, gaat goed, rustig vooral, ruim een jaar stabiel zonder medicatie dus mag helemaal niet klagen!
Nu ben ik intrigued, waar had je medicatie voor nodig?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoorkom deze tijd van het jaar altijd users tegen en de rest van het jaar nooit.
@infra; Heb je even.. Nee hoor, gaat goed, rustig vooral, ruim een jaar stabiel zonder medicatie dus mag helemaal niet klagen!
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe hem nog één keer;
4 jaar geleden lag ik rond deze tijd in het ziekenhuis, 3 jaar geleden ging ik SR in met het feit dat ik in januari geopereerd moest worden (chronische alvleesklier-ontsteking) 2 jaar geleden lag ik te revalideren want ellende in december en afgelopen editie kreeg ik eind september te horen dat ik naast deze berg er óók gratis MS bij had gekregen.
Dit is mijn eerste SR waar ik stabiel en pijn,ziekenhuis,medicatie en ellende-vrij inga
Dus, hoe meer 3fm is ingestort, hoe beter het met jou is gegaan!quote:Op woensdag 19 december 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe hem nog één keer;
4 jaar geleden lag ik rond deze tijd in het ziekenhuis, 3 jaar geleden ging ik SR in met het feit dat ik in januari geopereerd moest worden (chronische alvleesklier-ontsteking) 2 jaar geleden lag ik te revalideren want ellende in december en afgelopen editie kreeg ik eind september te horen dat ik naast deze berg er óók gratis MS bij had gekregen.
Dit is mijn eerste SR waar ik stabiel en pijn,ziekenhuis,medicatie en ellende-vrij inga
Ik zie inderdaad een verband..quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, hoe meer 3fm is ingestort, hoe beter het met jou is gegaan!
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitelquote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitel
je bedoelt signaturequote:Op woensdag 19 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitel
Jaquote:Op woensdag 19 december 2018 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bedoelt signature? In je ondertitel past het niet
Ding is van zijn nek en hij zit lekker binnen. Moet niet zo piepenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:07 schreef ok01 het volgende:
Sander heeft er volgens mij niet meer zo zin in
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ding is van zijn nek en hij zit lekker binnen. Moet niet zo piepen
Het is nog niet dolkomisch nee.. mis je toch die stomme sapjes en veilingTV en bezopen slaapgasten of mensen bij de brievenbus..quote:Op woensdag 19 december 2018 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, deze SR editie heeft dus niet de soort jolijt die SR met glazen huis zou hebben, want het is semi normale programmering...
Vooral VeilingTVquote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is nog niet dolkomisch nee.. mis je toch die stomme sapjes en veilingTV en bezopen slaapgasten of mensen bij de brievenbus..
Vind je?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is het semi normale programmering? Er is in Tivoli toch ook interactie?
Dat maakt het semi tochquote:Op woensdag 19 december 2018 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is het semi normale programmering? Er is in Tivoli toch ook interactie?
Ik heb nog niks gehoordquote:
Nee behalve dat je dan close ups van Sander meekrijgtquote:Op woensdag 19 december 2018 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Maakt 3fm webcam en NPO3 extra trouwens nog iets uit?
wat is dan? de webcam of de extraquote:Op woensdag 19 december 2018 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee behalve dat je dan close ups van Sander meekrijgt
Je hebt al 6x Sweet Caroline gemist..quote:
Er staat niemand bij de DJs dus? En ook niemand die evt wil doneren ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt al 6x Sweet Caroline gemist..
Maar ik bedoelde dat er geen mensen in Utrecht staan bij een "brievenbus" oid.
Nee, of ze laten dat totaal niet zien maar dat lijkt me sterk, denk dat er gewoon niemand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat niemand bij de DJs dus? En ook niemand die evt wil doneren ofzo.
Nouja, we zien het wel. Alles moet groeien.
Oh zoquote:Op woensdag 19 december 2018 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is dan? de webcam of de extra
Beeld online is hetzelfde als op 3extraquote:Op woensdag 19 december 2018 00:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Nee dat maakt volgens mij echt geen kut uit
3extra is voor mij ook onlinequote:Op woensdag 19 december 2018 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beeld online is hetzelfde als op 3extra
Ohquote:Op woensdag 19 december 2018 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3extra is voor mij ook onlineMaar, ok, zet ik volgende keer gewoon 3fm webcam op ipv npo start gebeuren
sander is moequote:Op woensdag 19 december 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten ze nu inmiddels niet gaan lopen trouwens?
Taxi besteld van de donatiesquote:Op woensdag 19 december 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten ze nu inmiddels niet gaan lopen trouwens?
Nog steeds een van de mindere anthems swsquote:Op woensdag 19 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bouncer nog steeds best wel ruk.
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bouncer nog steeds best wel ruk.
Hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
Kans is groot dat -Hans- in AVG tijd #ANONIEM was gegaan...
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
Kans is groot dat -Hans- in AVG tijd #ANONIEM was gegaan...
die beweeglijkheid hehquote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef houdjemond het volgende:
Je wordt wel lichtelijk zeeziek van die schoudercamera
Een boot achter zich aan trekken? Ik ben voorquote:Op woensdag 19 december 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die beweeglijkheid hehze hadden beter zo'n systeem als bij Maarten van der Weijden kunnen doen...
Maar ook dat 360 systeem sowiesoquote:Op woensdag 19 december 2018 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een boot achter zich aan trekken? Ik ben voor
Ja, dat was wel prima gedaan voor zolang het werkte. Mad props nogsteeds voor de doekjes-ducttape manquote:Op woensdag 19 december 2018 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ook dat 360 systeem sowieso
Er zijn geen gegevens gevonden.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zijn The Proclaimers al gedraaid?
Waar zit jij dan? Hier komen ze ook niet echt langsquote:Op woensdag 19 december 2018 00:53 schreef houdjemond het volgende:
Ze komen ook niet écht in de buurt hier.. Moet ik naar Zuid-Oost of Diemen
Weespquote:Op woensdag 19 december 2018 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier komen ze ook niet echt langs
Ja, die van alle Mark en Ramon grappen. Probeer ze al tijden op de koffie te krijgenquote:
beetje matigquote:Op woensdag 19 december 2018 01:02 schreef richolio het volgende:
Nog niet gekeken, hoe is het tot nu toe?
Ik heb het nu opgezet en dit lijkt me niet heel interessant neequote:Op woensdag 19 december 2018 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit loopgebeuren is weinig enerverend
quote:Op woensdag 19 december 2018 01:04 schreef richolio het volgende:
En toch mis ik het glazen huis wel hoor, ook al liep het niet meer zo lekker als voorheen.
Toch wil ik dit wel een kans geven en zal afentoe eens meegluren.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:04 schreef richolio het volgende:
En toch mis ik het glazen huis wel hoor, ook al liep het niet meer zo lekker als voorheen.
geen idee, of het constant zo saai blijftquote:Op woensdag 19 december 2018 01:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgezet en dit lijkt me niet heel interessant neeMaar is het altijd dit?
Als je erop gaat letten komt het heel vaak voor, dit was een photoshop met "sprinter is coming" Weesp op het treinbord..quote:
Dat had ik me dus nog helemaal niet gerealiseerdtwitter:3FM twitterde op woensdag 19-12-2018 om 05:37:19Cameraman Nick heeft er inmiddels ook zo'n -8 kilometer opzitten, want hij loopt de hele route ACHTERuit (!). Alles voor het goede doel!👏#3FM #SR18 #Lifeline #RodeKruis https://t.co/A9Er0AqYgo reageer retweet
nounounouquote:Op woensdag 19 december 2018 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afschaffen deze kansloze meuk
Heel mooi, nu de rest nogquote:Op woensdag 19 december 2018 07:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nounounou
en technisch gezien is het glazen huis inmiddels afgeschaft
quote:
Nog maar een half uurtje volhoudenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:24 schreef aloa het volgende:
Ze zit er al aardig doorheen zo te zien.
Dat is een goede vraag, ik denk dat ze daar liever niet over nadenkenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:28 schreef aloa het volgende:
Wat gebeurt er als ze uitvalt? Komt er dan een nieuwe?
Wow verhaaltje hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe hem nog één keer;
Nou dan kunnen de blokhaken ook wel weer terug.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
En tevens tijdens de feestdagen een nieuw onderkomen in FEE
>>> schopje FEE
* Bosbeetle gastmodtquote:Op woensdag 19 december 2018 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou dan kunnen de blokhaken ook wel weer terug.
Moet deze onzin echt hierquote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
>>> schopje FEE
Je bent zelf echt hierquote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet deze onzin echt hier
Ik wil nietquote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
>>> schopje FEE
Laat dat maar lekker zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:52 schreef TLC het volgende:
Waarom zit dit wel in Fee en de Top 2000 niet ???![]()
Omdat het in de top 2000 topics toch meer over muziek gaatquote:Op woensdag 19 december 2018 11:52 schreef TLC het volgende:
Sssssst.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:52 schreef TLC het volgende:
Op de radio.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het in de top 2000 topics toch meer over muziek gaatHier gaat het over een inzamelings actie
Allebei.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De spookrijder of dit nummer?
Ze hebben nog 2 uur, hoeveel KM moeten ze dan nog ongeveer?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
Mark en Ramon moeten toch om 15:00 in Haaksbergen zijn? Als ze in dit tempo alleen van Hengelo naar Enschede zijn gelopen halen ze dat nooit
nog 10+, dus zonder te stoppen bij acties is het al pittig om dat te halenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 uur, hoeveel KM moeten ze dan nog ongeveer?
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit top 20 staat in de top 2000 zijn wij als natie failliet.
Dat is flink doorwandelen inderdaad..quote:Op woensdag 19 december 2018 12:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
nog 10+, dus zonder te stoppen bij acties is het al pittig om dat te halen
*kuch*quote:
Denk dat die rugzakken van 8-10 kilo ze gaat nekken.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het best vermakelijk, maar ik denk dat het loodzwaar is en dat ze dat wel hebben onderschat.
Alle nieuws is eng, maar als je dan eenmaal over de nostalgie heenstapt is het best wel prima.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het best vermakelijk, maar ik denk dat het loodzwaar is en dat ze dat wel hebben onderschat.
Ik had niet meer zo'n last van de nostalgie, heb me vorig jaar veel minder vermaakt dan nu voorlopig. Ik vond Heerlen de laatste enigszins vermakelijke SR. Dus dit was nodig.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle nieuws is eng, maar als je dan eenmaal over de nostalgie heenstapt is het best wel prima.
Valt best mee, als je een rugzak goed afstelt heb je niet het hele gewicht aan je schouders hangen en voelt 'ie een heel stuk lichter. Ze hadden het er al over dat het voelt alsof het maar 4 kilo is.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat die rugzakken van 8-10 kilo ze gaat nekken.
Ja, maar ze moeten nog een stukje natuurlijk..quote:Op woensdag 19 december 2018 13:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt best mee, als je een rugzak goed afstelt heb je niet het hele gewicht aan je schouders hangen en voelt 'ie een heel stuk lichter. Ze hadden het er al over dat het voelt alsof het maar 4 kilo is.
Eva is snotziek door die zee-actie en Sander heeft een kater. Gokje hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Benieuwd hoe Sander & Eva zometeen hun tweede shift beginnen, vol goede moed of hebben ze niet goed bij kunnen slapen. Tevens ook benieuwd hoe lang Mark & Ramon nog door mogen lopen
hehehehe ze hebben je gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef JDude het volgende:
Ik had nu wel een woordgrap over Forel Williams verwacht.
Het is een hele mobiele studio, dus ook zenders en gedoe. Aardig pakketje in ieder geval..quote:Op woensdag 19 december 2018 14:13 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik neem aan dat het vooral accu's zijn die ze meeslepen?
En alle vrouwen zijn wijven en/of bitches. Kwaliteitje hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kansloos nummer ook. "Ik heb wat hitjes gehad dus dan mag ik alles zeggen en doen wat ik wil"
Het wordt aangevraagd door mensen...quote:Op woensdag 19 december 2018 14:28 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik had de hoop dat 3FM dit achter zich had gelaten.
Ik zie dezelfde 5 users hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele dag goeie muziek en bijna niemand is lyrisch, en dan 1 zo'n nummer en iedereen als vliegen op stroop
Ook wel weer waar...quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wordt aangevraagd door mensen...
Fair enough. Het kan niemand meer boeien, jammer welquote:
Wellicht in het weekend? Laten we niet vergeten dat heul Nederland nog moet werken.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Het kan niemand meer boeien, jammer wel
Nou, doe eens niet. Dat meisje was hartstikke schattig en lief.quote:
Nu niet meerquote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, doe eens niet. Dat meisje was hartstikke schattig en lief.
Is uit beeld, dus dan is het klaarquote:
Geen Red Bull meer geven.quote:
Ik ben nog niet helemaal "om".quote:Op woensdag 19 december 2018 14:45 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgend jaar iets meer investeren in cameraploegen die meelopen en dit kan best wel een leuke traditie worden.
Negativiteit is makkelijker dan optimistisch zijn er de mooie kanten van iets zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele dag goeie muziek en bijna niemand is lyrisch, en dan 1 zo'n nummer en iedereen als vliegen op stroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |