Eva in BH. Was een zwarte.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik nu tetten gemist, of wat? Ik zie iemand in badjas...
Ze trok haar string uit en toen draaide de camera net weg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik nu tetten gemist, of wat? Ik zie iemand in badjas...
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de TOP SR dit jaar, kensington () ook daar bovenaan? ...
Ja, je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 18 december 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de TOP SR dit jaar, kensington () ook daar bovenaan? ...
quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hey, jou ken ik nog! #1930belde
hoevaak had ik die grap al gemaakt?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hey, jou ken ik nog! #1930belde
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik van de SR 2010 en 2011 edities op FOK! ben, dan hoef ik jullie niet per se te kennen toch?
nice! medicatie? ernstig?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoorkom deze tijd van het jaar altijd users tegen en de rest van het jaar nooit.
@infra; Heb je even.. Nee hoor, gaat goed, rustig vooral, ruim een jaar stabiel zonder medicatie dus mag helemaal niet klagen!
Nu ben ik intrigued, waar had je medicatie voor nodig?quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoorkom deze tijd van het jaar altijd users tegen en de rest van het jaar nooit.
@infra; Heb je even.. Nee hoor, gaat goed, rustig vooral, ruim een jaar stabiel zonder medicatie dus mag helemaal niet klagen!
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe hem nog één keer;
4 jaar geleden lag ik rond deze tijd in het ziekenhuis, 3 jaar geleden ging ik SR in met het feit dat ik in januari geopereerd moest worden (chronische alvleesklier-ontsteking) 2 jaar geleden lag ik te revalideren want ellende in december en afgelopen editie kreeg ik eind september te horen dat ik naast deze berg er óók gratis MS bij had gekregen.
Dit is mijn eerste SR waar ik stabiel en pijn,ziekenhuis,medicatie en ellende-vrij inga
Dus, hoe meer 3fm is ingestort, hoe beter het met jou is gegaan!quote:Op woensdag 19 december 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe hem nog één keer;
4 jaar geleden lag ik rond deze tijd in het ziekenhuis, 3 jaar geleden ging ik SR in met het feit dat ik in januari geopereerd moest worden (chronische alvleesklier-ontsteking) 2 jaar geleden lag ik te revalideren want ellende in december en afgelopen editie kreeg ik eind september te horen dat ik naast deze berg er óók gratis MS bij had gekregen.
Dit is mijn eerste SR waar ik stabiel en pijn,ziekenhuis,medicatie en ellende-vrij inga
Ik zie inderdaad een verband..quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, hoe meer 3fm is ingestort, hoe beter het met jou is gegaan!
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitelquote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitel
je bedoelt signaturequote:Op woensdag 19 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Na de T2K kan dit prima als nieuwe ondertitel
Jaquote:Op woensdag 19 december 2018 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bedoelt signature? In je ondertitel past het niet
Ding is van zijn nek en hij zit lekker binnen. Moet niet zo piepenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:07 schreef ok01 het volgende:
Sander heeft er volgens mij niet meer zo zin in
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ding is van zijn nek en hij zit lekker binnen. Moet niet zo piepen
Het is nog niet dolkomisch nee.. mis je toch die stomme sapjes en veilingTV en bezopen slaapgasten of mensen bij de brievenbus..quote:Op woensdag 19 december 2018 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, deze SR editie heeft dus niet de soort jolijt die SR met glazen huis zou hebben, want het is semi normale programmering...
Vooral VeilingTVquote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is nog niet dolkomisch nee.. mis je toch die stomme sapjes en veilingTV en bezopen slaapgasten of mensen bij de brievenbus..
Vind je?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is het semi normale programmering? Er is in Tivoli toch ook interactie?
Dat maakt het semi tochquote:Op woensdag 19 december 2018 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is het semi normale programmering? Er is in Tivoli toch ook interactie?
Ik heb nog niks gehoordquote:
Nee behalve dat je dan close ups van Sander meekrijgtquote:Op woensdag 19 december 2018 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Maakt 3fm webcam en NPO3 extra trouwens nog iets uit?
wat is dan? de webcam of de extraquote:Op woensdag 19 december 2018 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee behalve dat je dan close ups van Sander meekrijgt
Je hebt al 6x Sweet Caroline gemist..quote:
Er staat niemand bij de DJs dus? En ook niemand die evt wil doneren ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt al 6x Sweet Caroline gemist..
Maar ik bedoelde dat er geen mensen in Utrecht staan bij een "brievenbus" oid.
Nee, of ze laten dat totaal niet zien maar dat lijkt me sterk, denk dat er gewoon niemand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat niemand bij de DJs dus? En ook niemand die evt wil doneren ofzo.
Nouja, we zien het wel. Alles moet groeien.
Oh zoquote:Op woensdag 19 december 2018 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is dan? de webcam of de extra
Beeld online is hetzelfde als op 3extraquote:Op woensdag 19 december 2018 00:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Nee dat maakt volgens mij echt geen kut uit
3extra is voor mij ook onlinequote:Op woensdag 19 december 2018 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beeld online is hetzelfde als op 3extra
Ohquote:Op woensdag 19 december 2018 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3extra is voor mij ook onlineMaar, ok, zet ik volgende keer gewoon 3fm webcam op ipv npo start gebeuren
sander is moequote:Op woensdag 19 december 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten ze nu inmiddels niet gaan lopen trouwens?
Taxi besteld van de donatiesquote:Op woensdag 19 december 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten ze nu inmiddels niet gaan lopen trouwens?
Nog steeds een van de mindere anthems swsquote:Op woensdag 19 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bouncer nog steeds best wel ruk.
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bouncer nog steeds best wel ruk.
Hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
Kans is groot dat -Hans- in AVG tijd #ANONIEM was gegaan...
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
Kans is groot dat -Hans- in AVG tijd #ANONIEM was gegaan...
die beweeglijkheid hehquote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef houdjemond het volgende:
Je wordt wel lichtelijk zeeziek van die schoudercamera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |