Hmmmm......zit zij achter de 'Marieke actie' en enveloppen???quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:58 schreef Nathvi het volgende:
Dit is een beetje off-topic, maar toen ik begon met kijken van GTST in 2011 was de verhaallijn tussen Jef en Tanya Dupont bezig. Ik vond deze verhaallijn erg leuk en Tanya was echt een grappig personage. Ze werd uit de serie geschreven met een zin van: "Jullie zijn nog niet van mij af, hoor. Ik kom terug!"
Waarom gebeurt het zo vaak dat mensen zeggen terug te komen, maar ze komen niet xD.
Ik wacht stiekem al jaren op een comebackje :p
Stiekem ga ik hier al vanuit.....quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:03 schreef miaeak het volgende:
Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat het plan van Bing backfired en Amir zo pissig wordt dat iedereen gaat vertellen dat Max zijn zoon is. Om te bewijzen DNA test gaat doen en het dan toch Bing zijn kind blijkt te zijn.
En Sjors is niet zwanger van Markquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem ga ik hier al vanuit.....
Whahahaquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:16 schreef miaeak het volgende:
[..]
En Sjors is niet zwanger van Mark. (
)
Tussen zijn benen?quote:Op zondag 23 december 2018 12:14 schreef miaeak het volgende:
Ik moet Lana nog ergens kwijt in de castfoto, maar geen inspiratie. Dacht bij Q op schoot, maar daar zit hij in een te irritante houding voor,
op de knietjes.quote:
andersom tussen zijn benen toch.quote:Op zondag 23 december 2018 12:37 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel wat mee denk ik.
Edit:
[ afbeelding ]
En gtst facebook... "Deze chick".
Treurig hoor.
[ afbeelding ]
Zo werkt photoshop niet hequote:
Dat bedoelde ik ook nietquote:
Jammer dat photoshop zo niet werkt.....quote:Op zondag 23 december 2018 16:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zo werkt photoshop niet he.
Moet Mark z'n hoofd eigenlijk weer terug? Of zal hij toch vermoord worden?
Hij zit niet bij het uitgenodigde clubje, maar wel bij de teaser van de cliff dus het is allemaal maar weer ingewikkeld.
Zouden die twee verhaallijnen trouwens naast elkaar gaan lopen tijdens de cliff?quote:Op zondag 23 december 2018 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammer dat photoshop zo niet werkt.....
Misschien nog even wachten met Marks hoofd?
Ja had ik ook over gedacht, maar op zich wel leuk om de "sporen" te blijven zien zolang er niets anders veranderd misschien.quote:Op zondag 23 december 2018 17:06 schreef James1988 het volgende:
Die bruiloftskleding bij Zoë en Daan mag ook wel weer uit
Oh nee, ik bedoel Billy en het boek. Dat die niets met elkaar te maken hebben, maar zich misschien wel naast elkaar afspelen tijdens de winter cliff. Maar zoals ik al zei is dat een beetje dubbel op voor Ludo en Aysen.quote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je bedoelt Lana en Q met Marieke en Mark?
Oh okee...tja mij verrast niks meer tegenwoordig bij gtst..... ha ha!quote:Op zondag 23 december 2018 17:09 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel Billy en het boek. Dat die niets met elkaar te maken hebben, maar zich wel naast elkaar afspelen tijdens de winter cliff. Maar zoals ik al zei is dat een beetje dubbel op voor Ludo en Aysen.
SPOILER: Een glimp van de persoon die het boek nadoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 december 2018 10:07 schreef Nathvi het volgende:
Met enorme wenkbrauwen?SPOILER: Een glimp van de persoon die het boek nadoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herken hem zo gauw niet.
Nouja wel blij dat het Tiffy niet is.
quote:Op maandag 24 december 2018 10:07 schreef Nathvi het volgende:
René Meijer misschien?SPOILER: Een glimp van de persoon die het boek nadoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahaquote:Op maandag 24 december 2018 10:54 schreef miaeak het volgende:
[ afbeelding ]
Die thumbnail.
Trouwens de brace van Rik is ineens af?
Edit: LOL!
Linda: Tiffy, dit is Q.
Tiffy tegen Q: Ben jij een letter?
Anton: Deze letter woont bij ons en het is mijn neef.
Ik vind de schrijvers soms wel grappig.
Uiteindelijk kwam het, na een weerzien tussen René en Nina (die daarbij weer dichtklapte) tot een confrontatie tussen René en Janine, die hem met een bijl wilde vermoorden. René wist haar echter te overmeesteren en bond haar vast aan een boom, om daarna de rollen om te draaien. Op het moment suprême kwam Jack vanuit het niets opduiken en schoot de climax aan flarden René neer en redde Janine.quote:Op maandag 24 december 2018 11:12 schreef Japepk het volgende:
De verkrachter van Nina. Janine ging verhaal bij hem halen en in een worsteling viel hij schijndood neer. Barbara, Laura, Dorothea en Janine hebben hem toen begraven in de tuin van de rozenboom, maar hij ontsnapte en nam wraak. Uiteindelijk vermoordde hij Dorothea, verkleed als zwarte piet. Nog een reden waarom roetveegpieten nergens op slaan
Dit is die bewuste scène. De verkrachtingsscène vond ik destijds erg goor. Hij drogeerde Nina en naam haar mee naar zijn kamer, waarna er nog 2 vrienden van hem binnenkwamen. Nina wordt ook echt wakker nog half onder die heren.
Ooowja......dat vond ik écht een creep trouwens.....brrrrr!!quote:Op maandag 24 december 2018 11:12 schreef Japepk het volgende:
De verkrachter van Nina. Janine ging verhaal bij hem halen en in een worsteling viel hij schijndood neer. Barbara, Laura, Dorothea en Janine hebben hem toen begraven in de tuin van de rozenboom, maar hij ontsnapte en nam wraak. Uiteindelijk vermoordde hij Dorothea, verkleed als zwarte piet. Nog een reden waarom roetveegpieten nergens op slaan
Dit is die bewuste scène. De verkrachtingsscène vond ik destijds erg goor. Hij drogeerde Nina en naam haar mee naar zijn kamer, waarna er nog 2 vrienden van hem binnenkwamen. Nina wordt ook echt wakker nog half onder die heren.
Rohan Gottschalk zal aan zijn lippen gehangen hebbenquote:"Ik ben laatst voor het eerst in het nieuwe gebouw van Endemol geweest. Heel gemoedelijk met de cast van GTST gepraat. Zij vonden het geweldig om oude verhalen te horen en wisten dus niet dat ik die eerste Nederlandse soap had verzonnen.”
quote:Op maandag 24 december 2018 12:37 schreef PeterKelder het volgende:
Ik lees nu een interview met Joop van den Ende bij De Telegraaf, waarin hij het volgende zegt:
[..]
Rohan Gottschalk zal aan zijn lippen gehangen hebben![]()
quote:Op maandag 24 december 2018 13:04 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik had werkelijk geen idee dat Sjaak van den Aanvang de uitvinder was van de eerste Nederlandse zeep! Voortaan maak ik daar altijd mijn groentesoep mee klaar. Of drink je het nu in de koffie? In ieder geval wordt dit de nieuwe sponsor."
Kan niet, want de persoon staat in de entree van de koning (achter de gouden slingers bij het witte pijltje) en Jef is op dat moment binnen te zien links in beeld.quote:Op maandag 24 december 2018 11:50 schreef Jojansma het volgende:
Ik vind het net Jef lijken :’)
Maar dat kan ik me nooit voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 24-12-2018 14:30:41 ]
quote:Op maandag 24 december 2018 14:00 schreef miaeak het volgende:
[..]
Kan niet, want de persoon staat in de entree van de koning (achter de gouden slingers bij het witte pijltje) en Jef is op dat moment binnen te zien links in beeld.
[ afbeelding ]
Ze laten ook iedereen die op het feest is zien in beeld tijdens het aftellen. Dit is in volgorde:
- Lucas
- Aysen
- Laura
- Jojo
- Jef
- Q
En een wideshot met:
Jef, Aysen, Bing, Lucas, Tiffy, Jojo, Kimberly, Rik, Rover en Laura.
Even een snelle analyse in een spoilertje:Jan Maes?? Ik weet dat ie dood is maar in een soap kan alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook uitgesloten. Past niet in het profielquote:Op maandag 24 december 2018 14:29 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Jan Maes?? Ik weet dat ie dood is maar in een soap kan alles.
Was ook maar een gok. Laatste poging... Mark! Haha.quote:Op maandag 24 december 2018 14:30 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die is ook uitgesloten. Past niet in het profiel.
[ afbeelding ]
Bruine ogen (Eigenlijk kan ik hier al stoppen), andere vorm vouw bovenooglid (Niet overgevouwen), andere vorm (hele lichte) wenkbrouwen, grotere afstand tussen ogen en wenkbrauwen.
Tip: Ik denk dat we het niet te ver van huis moeten zoeken.
Er zat nog een dikke hint in de aflevering van 31 dec. die mij overtuigd heeft.
Ik begin ook steeds meer aan Mark te denken omdat iedereen nu denkt dat Marieke het doet.....quote:Op maandag 24 december 2018 14:42 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was ook maar een gok. Laatste poging... Mark! Haha.
You winquote:Op maandag 24 december 2018 14:42 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was ook maar een gok. Laatste poging... Mark! Haha.
Ja het groepje klopt voor geen meter inderdaad en het is totaal niet logisch dat hij erachter zou zitten.quote:Op maandag 24 december 2018 15:26 schreef Nathvi het volgende:
Ik denk niet dat het Mark is. Als hij het was had ik z'n blik meteen herkend. Zou ook niet weten wat Aysen dan met hem te maken heeft. (Want die twee hebben elkaar niet gekruist in het Billy verhaal).
En de reden? Enige wat ik kan bedenken is dat hij van Marieke af wilt?
Iemand die weet waar hij was tijdens het kopen van de baby, het glas in Aysen's bed en het moment dat de foto in de koning werd gemaakt?
Ja daar zat ik ook aan te denken laatst. Maar die is er wel erg last-minute bijgehaald en heeft niet direct iets met dit 5-tal. Al kennen we hem natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 december 2018 15:30 schreef Nathvi het volgende:
Iemand die we nog niet hebben gezien? Of de vader van Zoë xD
Vader van (of gerelateerd aan) Loes heb ik ook aan gedacht, maar die had toch alleen nog een oma? Of had die nog ouders?quote:Op maandag 24 december 2018 15:33 schreef Nathvi het volgende:
Ik zou het echt meteen weer kut vinden als het een niet bestaand personage gaat zijn. Dat iemand out of the blue opduikt.
Maarten Stokman? [sorry schoot me ineens te binnen].
Wat eventueel qua de groep zou kunnen is dat het de vader van Loes is, maar dan had ik als nog voor Nina of Zoë gekozen en niet voor Rik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |