SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom het geen sport is.quote:Op maandag 17 december 2018 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vincent is de perfecte illustratie waarom vlaggetjesobsessiviteit no sense maakt.
Cheers sons crying. Nice onequote:
Die act was toch al overleden?quote:Op maandag 17 december 2018 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Worden er nooit meer 9 darters gegooid, nee dank je
Daarvoor moet je naar Henderson v Clemens kijken.quote:
Al heel erg lang.quote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die act was toch al overleden?
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Zouden die lange speren van Devon symbool staan voor zijn eigen speer?
quote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo slecht dat ik even ben gezapt naar Alaves-Bilbo.
Of volgend potje al met'quote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar Henderson v Clemens kijken.
Toch best wel geinig dat er bij darten beter publiek zit dan 90% van de bekende sportenquote:
Ryan Joycequote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stijn juicht niet voor vlaggetjes, maar juicht wel voor bijna elke Pro-Tour qualifierAls er dan eentje een topper van wordt juicht ie er niet meer voor.
Wir haben es nicht gewusstquote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die act was toch al overleden?
Maar dan sta je wel te boek als iemand die er verstand van heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stijn juicht niet voor vlaggetjes, maar juicht wel voor bijna elke Pro-Tour qualifierAls er dan eentje een topper van wordt juicht ie er niet meer voor, maar gaat je voor een nieuwe obscure speler juichen.
Dat het geen sport is houdt niet in dat het niet uiterst vermakelijk is, kijk naar voetbal.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch best wel geinig dat er bij darten beter publiek zit dan 90% van de bekende sporten
Krabby zegt nooit iets positiefs over Feyenoordquote:
Dat is toch zo gedaan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet echt gigantisch bouten maar ik durf niet want straks wordt het ineens wél even een leg leuk
Klinkt als mike verweijquote:Op maandag 17 december 2018 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Krabby zegt nooit iets positiefs over Feyenoord
Die geilt op trammelant en wanprestaties zodat ie dan zelf op de voorgrond komt
Om vervolgens op je plek gezet te worden door Koert en Zjak op twitter of ol pleesus.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan sta je wel te boek als iemand die er verstand van heeft.
Je bent toch thuis, gewoon in je broek schijten.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet echt gigantisch bouten maar ik durf niet want straks wordt het ineens wél even een leg leuk
Het was slechts een constatering. Als je bijvoorbeeld naar hockey kijkt, een van de grootste sporten van Nederland, daar kijkt geen hond naar.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het geen sport is houdt niet in dat het niet uiterst vermakelijk is, kijk naar voetbal.
Of je TV meesleuren naar de WC.quote:Op maandag 17 december 2018 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent toch thuis, gewoon in je broek schijten.
Kijken en bouten sluit elkaar niet uit, toch?quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Voor de casual poster wel ja, voor de rest sta je dan vooral te boek als iemand die graag doet alsof hij er verstand van heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan sta je wel te boek als iemand die er verstand van heeft.
Als Ajax er onverhoopt uitvliegt tegen Real zal Valentijn wel weer #TenHagOut columns tikken.quote:Op maandag 17 december 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Valentijn wroet ook nog steeds bij Ajax.
ZiggoGo Genotquote:Op maandag 17 december 2018 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Krabby is een non-journalist.quote:
Valentijn zijn zuurheidsgraad slaat op tilt. Die man weet niet meer waar hij het over moet hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Valentijn wroet ook nog steeds bij Ajax.
Ook voor de casual watcher dat laatste hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de casual poster wel ja, voor de rest sta je dan vooral te boek als iemand die graag doet alsof hij er verstand van heeft.
Krabby is fanboy.quote:
De Telegraaf sowieso niet.quote:Op maandag 17 december 2018 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valentijn zijn zuurheidsgraad slaat op tilt. Die man weet niet meer waar hij het over moet hebben
quote:
Zeker als Labbie en Barney er een spannende pot van maken.quote:Op maandag 17 december 2018 22:19 schreef Grifte het volgende:
Dit gaat een 'diep in de nacht' worden
diep in de donkere krochten van Dobro eerst jaquote:Op maandag 17 december 2018 22:19 schreef Grifte het volgende:
Dit gaat een 'diep in de nacht' worden
Wat een vunzige taalquote:Op maandag 17 december 2018 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diep in de donkere krochten van Dobro eerst ja
quote:Op maandag 17 december 2018 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diep in de donkere krochten van Dobro eerst ja
quote:
Die is al geweestquote:Op maandag 17 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nee. Nee dit kan niet.
Ik nomineer deze wedstrijd als de slechtste ooit op een WK
Wat ben ik blij dat we hier niet het commentaar van die gasmongool over hoeven aan te horenquote:Op maandag 17 december 2018 22:23 schreef Caland het volgende:
Hef deze 2 spelers maar gewoon op
Hier doe je niemand een plezier mee
Waarom staat het niet onder Sport hier op den FOKs?quote:
En toch vielen de gemiddeldes best meequote:Op maandag 17 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nee. Nee dit kan niet.
BDO wk moet nog beginnenquote:Op maandag 17 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nee. Nee dit kan niet.
Rob FruitGodquote:
Beiden zaten in de 80 te speren. Tel daarbij alle gemiste dubbels die het gemiddelde verneuken.quote:Op maandag 17 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nee. Nee dit kan niet.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
BDO wk moet nog beginnen
quote:Op maandag 17 december 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Vintage Wayne Jones, wat een loser. Zijn hele carriere in een notendop deze partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek je favoriet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik kijk al uit naar het schema waarin alle namen verkeerd gespeld zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
BDO wk moet nog beginnen
Behalve wat gemiste dubbels is er letterlijk niets gebeurd deze wedstrijd.quote:Op maandag 17 december 2018 22:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Beiden zaten in de 80 te speren. Tel daarbij alle gemiste dubbels die het gemiddelde verneuken.
Je kunt overdrijven.
Naab. Onder "Sport" staan alle niet zo belangrijke sporten. Elke wel belangrijke sport heeft zijn eigen subforum : Yquote:Op maandag 17 december 2018 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom staat het niet onder Sport hier op den FOKs?
Altijd tegen mij.quote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Barney pas rond 0:00, die is vast vermoeid.
Jetlagquote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef Slobeend het volgende:
nou nou leuk feitjequote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Jones verloor ooit van Scholten. Leuk feitje
quote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Mijn Gabriel moet nog warm draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek je favoriet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zo dat zit er weer op.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:29 schreef Nober het volgende:
Nu al zin in Jones-Petersen en Dekker-Ashton.
Kan wéér niet facetimen met zn kleinkinderenquote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Mason moest al naar bedquote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef Slobeend het volgende:
: Yquote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naab. Onder "Sport" staan alle niet zo belangrijke sporten. Elke wel belangrijke sport heeft zijn eigen subforum : Y
ONZE Gabriel. Laten we het op podiumspanning houden. De Euro Tours waren ook zelden een spektakel van zijn kant in het afgelopen jaar.quote:Op maandag 17 december 2018 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn Gabriel moet nog warm draaien.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2018 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stelling: Ajax moet Pepe halen in de winter.
Zal ik ook doen voor dat geldquote:
Die make-upquote:Op maandag 17 december 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Nu gaan er een paar stukjes pener omhoog
Het is een minzame goedzak.quote:Op maandag 17 december 2018 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ONZE Gabriel. Laten we het op podiumspanning houden. De Euro Tours waren ook zelden een spektakel van zijn kant in het afgelopen jaar.
Heeft ze toevallig kinderen eruit geperst?quote:Op maandag 17 december 2018 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die is goedvet geworden. Bah.
Dobro ook!quote:Op maandag 17 december 2018 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hou je bekquote:Op maandag 17 december 2018 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom staat het niet onder Sport hier op den FOKs?
De altijd objectieve BDO.quote:Op maandag 17 december 2018 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het schema waarin alle namen verkeerd gespeld zijn.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:29 schreef RedFever007 het volgende:
"Yes my cunt still smells like haring"
zou ze op je mogen zitten?quote:Op maandag 17 december 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig kinderen eruit geperst?
quote:Op maandag 17 december 2018 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Mieke de Boerquote:Op maandag 17 december 2018 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben ze geen type Puck Moonen bij het darten? Een of andere walkon Giel die ook pijlen speert?
KOTSquote:
Rilana Erades.quote:Op maandag 17 december 2018 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben ze geen type Puck Moonen bij het darten? Een of andere walkon Giel die ook pijlen speert?
Ik voorspel dat Joyce volledig kapot gaat aan de druk.quote:
Juist welquote:Op maandag 17 december 2018 22:30 schreef Dr_Flash het volgende: nu maak je er niet meer de kachel mee aan
Dennis Smith in een vrouwenlichaam.quote:
Ja gewoon een pittige dame.quote:Op maandag 17 december 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Jezus daar is ze echt lekker (beter is ze daar niet 14)
Dat duurt zo lang, dan brandt het eten aanquote:Op maandag 17 december 2018 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Ja Michael, de vrouwen gooien dan ook helemaal nooit zes sets, laat staan zeven of acht.
Gelachenquote:
Zijn worp, pijlen en gedrag zijn zo lelijk.quote:Op maandag 17 december 2018 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Remco van Eijden kan er helemaal geen KLOTE van.
Niet indekken nu.quote:Op maandag 17 december 2018 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Joyce volledig kapot gaat aan de druk.
Ze is ook zwanger geweest dus daar moeten we rekening mee houden.quote:Op maandag 17 december 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gewoon een pittige dame.
Maar nu nog steeds prima hoor, ze lijkt mij ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |