abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 december 2018 @ 23:06:36 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183887081
Wat betreft treinreizen, ben aan het kijken wat het handigste abonnement is om straks weer elke dag met de trein naar mijn werk te gaan. Zal vrijwel zeker een trajectabonnement worden.

Wel net alvast een fietskluis aangevraagd voor het station waarvandaan ik vertrek. Het scheelt al een stuk dat die veiliger staat, maar vooral dat ik mijn fiets wat sneller kwijt kan. Het is niet eens een heel groot station, maar wel een populair opstartpunt waardoor je fiets snel kwijt kunnen altijd weer heel lastig is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 21 december 2018 @ 23:09:13 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183887151
Ah lekker dan, krijg net een reactie dat er momenteel geen kluis vrij is, dus dat ik op een wachtlijst kom te staan :{ Was ook wel de reden waarvoor ik nu al de aanvraag had gedaan, terwijl ik m pas over een maandje nodig heb. Maar verwacht dat er dan nog steeds geen plek is. Dus dat wordt weer elke dag zoeken voor een plek om mijn fiets kwijt te kunnen -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183887376
Heeft VK hier meegelezen over lekker foute films? :+
https://www.volkskrant.nl(...)kerstfilms~b53efbb5/
dag
pi_183889135
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik woonde niet in Londen, maar in Canterbury; via daar ben je wel snel in Londen. Ik had ook vrienden zitten op de Medway campus en daar zit je eigenlijk al tegen Londen aan. Ja ik vind 2.5 jaar ook superlang; het wordt echt tijd om weer eens terug te gaan!

Dat is dan ook weer een bijkomend voordeel van dit soort avonturen; dat je er achteraf om kunt lachen. :D Mooi dat je dan ook gelijk geen vliegangst meer had. De vlucht is inderdaad heel kort; Londen is hemelsbreed natuurlijk ook gewoon heel dichtbij.

Ik weet nog dat ik in 2015 op de dag van de halve finale van onze Trijn terug moest vliegen omdat ik de dag ervoor een examen had :') Vliegtuig zou ruim van tevoren op Schiphol aankomen en vanaf daar ben je ook zo in Utrecht. Alleen het was net die dag enorm noodweer net boven Londen, waardoor het vliegtuig uiteindelijk pas 2 uur later vertrok (ik was al blij dat hij überhaupt ging, want de lucht was gewoon zwart) en toen is de piloot ook veel sneller gaan vliegen om iets tijd in te halen. Ik geloof dat de vlucht toen nog niet eens 15 minuten heeft geduurd. :o We waren net in de lucht en de daling werd alweer gestart. :D
Canterbury ff gegoogled. Oeh, ziet er ook uit als een stadje dat ik wel zou willen bezoeken, heeft iets sprookjesachtig. Doet me denken aan een mix van iets Duits, Appingedam en Giethoorn. Moet een mooie ervaring zijn geweest toen je daar woonde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat een verhaal zeg :o Wel mooi dat jullie toch nog net op tijd waren/nog net in het vliegtuig mochten :) En ja Londen is een geweldige stad. Zeker zo in de kerstsferen die er nu rondhangen. Het is een stad waar iedereen wel een keer naar terug wil.

Hoeveel vertraging had je uiteindelijk eigenlijk met de trein?
Ja, ik wilde juist rond deze dagen de sfeer in zo'n enorme stad proeven. Denk dat ik ergens in het voorjaar of zomer weer die kant op ga.

Ander half uur vertraging uiteindelijk. Het verrotte vond ik ook dat er door de weeks rechtstreeks een trein van Gro > Schiphol gaat, maar in het weekend moet je én overstappen en doe je er op dit moment veel langer over vanwege werkzaamheden aan het spoor tussen Zwolle en Kampen Zuid. En als je juist dan extra vroeg vertrekt en zelfs dan je vlucht gewoon bijna mist.... :{w .

Niet eens nagedacht over de trein jongens. Binnenkort maar eens tijden en prijzen vergelijken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:50 schreef Redefine het volgende:

[..]
Daarvoor moet je dan even bedenken waar je in Schotland allemaal naartoe wilt. Zodra je dat weet kun je online opzoeken of je van de ene plek naar de andere plek komt met een bus of een trein. Die kans is nog best groot dat je dan bijna alles kunt zien zonder auto.
Ja dit idd. Het voorwerk is al veel te leuk Guana en ik zelf kijk dan meestal op AirBnB. Ik vind het overnachten bij locals vooral erg leuk en sommige willen je best ophalen/wegbrengen naar je volgende bestemming. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh vast wel hoor, maar ik ben uberhaupt nogal een stresskip in de auto, en ik heb geen zin om de hele vakantie alleen maar zitten te stressen of het nog wel goed gaat en te gillen LINKS LINKS! (het is dus meer voor mezelf dan voor hem :P).

[..]

Ik weet verder niks waar ik heen wil deze zomer :') Ja Noorwegen, maar duur.
Over dat links rijden, ik heb gefascineerd gekeken hoe ze in Londen reden. Blijft toch wel apart. Ik zou het denk ik ook niet direct kunnen durven hoor.

Vooral met oversteken was ik soms ff in de war, door de verkeerde kant op te kijken terwijl er in koeien letters stond geschreven: LOOK RIGHT _O-

Wat te denken van Kroatië of Macedonië Guana? Daar hoor ik van mensen om me heen ook wel goede verhalen over. Of wil je het dichter bij huis zoeken? Doe een roadtrip in eigen land door de 15 plaatsen met gekste namen te bezoeken zoals Trutjeshoek, Hongerige Wolf, Rectum, Oude Zeug, Vrouwenverdriet, etc. Ja, ze bestaan echt :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:09 schreef Redefine het volgende:
Ah lekker dan, krijg net een reactie dat er momenteel geen kluis vrij is, dus dat ik op een wachtlijst kom te staan :{ Was ook wel de reden waarvoor ik nu al de aanvraag had gedaan, terwijl ik m pas over een maandje nodig heb. Maar verwacht dat er dan nog steeds geen plek is. Dus dat wordt weer elke dag zoeken voor een plek om mijn fiets kwijt te kunnen -O-
Balen. Kun je 'm niet elders kwijt, niet al te ver van het station? Ergens aan een metalen hek, aan de paal van een verkeersbord ofzo.
~The present is all there is~
  zaterdag 22 december 2018 @ 00:43:17 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183889435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 00:27 schreef grazz het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik wilde juist rond deze dagen de sfeer in zo'n enorme stad proeven. Denk dat ik ergens in het voorjaar of zomer weer die kant op ga.
Andere periodes van het jaar is Londen ook heel tof. Maar rond deze tijd heeft het wel iets magisch O+

quote:
Ander half uur vertraging uiteindelijk. Het verrotte vond ik ook dat er door de weeks rechtstreeks een trein van Gro > Schiphol gaat, maar in het weekend moet je én overstappen en doe je er op dit moment veel langer over vanwege werkzaamheden aan het spoor tussen Zwolle en Kampen Zuid. En als je juist dan extra vroeg vertrekt en zelfs dan je vlucht gewoon bijna mist.... :{w .

Niet eens nagedacht over de trein jongens. Binnenkort maar eens tijden en prijzen vergelijken.
Ja dat is wel het lastige van het weekend, dat de dienstregeling dan flink anders kan zijn. En je vooral van buiten de randstad opeens veel minder kunt. En vrij bizar ook dat je normaal ruim op tijd zou aankomen, maar door de vertraging het nog maar net red.

De trein is zeker een mooie optie. Maar in dit geval had je er weinig aan gehad, want je had dan alsnog een probleem gehad met de vertraging. En ik denk dat voor jou het ook nog wel vervelend wordt als je na de treinreis ook nog eens lang vanaf Amsterdam naar huis moet.
quote:
[..]
Wat te denken van Kroatië of Macedonië Guana? Daar hoor ik van mensen om me heen ook wel goede verhalen over.
Kroatië lijkt mij een fantastisch land. Ik ga er zelf waarschijnlijk in 2019 naartoe (i.c.m. Bosnië en Slovenië), maar als er een land flink te warm is in de zomer dan is het Kroatië wel, dus dat lijkt mij geen geschikte optie voor Guana.

quote:
[..]

Balen. Kun je 'm niet elders kwijt, niet al te ver van het station? Ergens aan een metalen hek, aan de paal van een verkeersbord ofzo.
Als ik m elders plaats is er het risico dat die wordt weggehaald of juist gestolen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2018 @ 00:45:20 #281
368283 ato
pi_183889464
Ik was naar Paul Haenen, hij is best goed hoor en lekker adrem als dominee Gremdaat en Margreet Dolman.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183889507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben vage plannen om deze zomer naar Schotland te gaan (ik ga nooit meer de fout maken om tussen mei en september naar een warm land te gaan, en Nederland is tegenwoordig ook een warm land :P), maar we weten nog niet helemaal hoe we dat praktisch gaan doen. Mijn vriend rijdt nog niet superlang auto (en ik helemaal niet), dus links moeten rijden zien we niet echt zitten. Geen idee hoe het daar met het OV te doen is? Een rondreis of iets? Vind het altijd lastig hoe vakanties vorm te geven.

Oh en Greys, dat was Schotland toch, met enge spinnen in de wasbak? :P ;( Dan ga ik misschien toch maar helemaal niet. :P
Schotland _O_ In 2011 geweest, een hele rondreis en vijf weken lang alle uithoeken bezocht.

OV zou ik eigenlijk niet weten, maar aangezien dat in de UK normaliter enorm goed is, denk ik dat je binnen het wat meer bewoonde gedeelte echt wel goed zit. Edinburgh is overigens een prachtige stad, om je alvast een stedentrip-tip te geven!

In het noorden en de Highlands gaat het zeker wel heel moeilijk worden, zelfs met de auto. Wij zijn in 2011 helemaal naar de noordkust geweest, en dat is nogal een afgelegen gebied waar je zelfs geen normale wegen hebt, maar alleen maar kleine weggetjes (een soort brede fietspaden eigenlijk) die heel bochtig zijn en waar je ook tegenliggers kan hebben, en er los schapen op de weg lopen. Ook is het daar mistig, zelfs in de zomer.

Als jij niet kan autorijden en je vriend nog maar net, zou ik dat dus eigenlijk overslaan. Wat wel zonde is, want juist het noorden van Schotland is enorm mooi. Ik waande me daar echt in een soort feeënland. Ik heb veel mooie landschappen gezien in mijn leven, maar Noord-Schotland staat nog altijd op 1.

Moet ook zeggen dat ik zelf 0 spinnen heb gezien, maar ik zat dan ook voornamelijk in B&B's waar elke dag je kamer wordt schoongemaakt. Toch ook twee keer gekampeerd, en zelfs daar geen spinnen in mijn tent gehad. Het enige huisje wat we toen voor een week gehuurd hadden zat in de middle of nowhere en zelfs daar geen spinnen. Misschien had Greys gewoon enorme pech. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183889879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 00:27 schreef grazz het volgende:

[..]

Canterbury ff gegoogled. Oeh, ziet er ook uit als een stadje dat ik wel zou willen bezoeken, heeft iets sprookjesachtig. Doet me denken aan een mix van iets Duits, Appingedam en Giethoorn. Moet een mooie ervaring zijn geweest toen je daar woonde.
Canterbury is op zich heel klein en op wat enkele toeristische plekken is er weinig te beleven, maar het is vooral de sfeer die daar altijd zo heerlijk knus was. Het hele jaar door was het alsof ik in een ansichtkaart woonde, en er wonen echt heel lieve mensen.

Grappig van Canterbury is ook dat het maar heel klein is, maar er zitten wel twee universiteiten. Hierdoor heb je ook heel veel jonge buitenlandse inwoners die met het jaar weer wisselen. Het is echt een studentenstadje en overal zijn er uitwisselingsstudenten uit het buitenland die even komen en weer gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 december 2018 @ 01:35:39 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_183889886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet je eigen bedrijf beginnen naast je huidige werk? Dan is niet meteen je volledige inkomen ervan afhankelijk of het wel of niet wat wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer met vliegtuig naar Londen gegaan. Al de keren daarna met de trein. De tijdwinst met vliegen is bij elkaar minimaal. Dan is de keuze voor de trein snel gemaakt, dat is veel relaxter reizen dan met het vliegtuig naar Londen.
Londen is tof O+ Vorig jaar voor het laatst geweest. Trein was voor mijn reisdagen aanmerkelijk duurder en niet sneller, plus ik vind vliegen leuk. Heb toen een vlucht naar Gatwick genomen en daarna een huurauto naar mijn hotel. Die kostte 13 euro nog wat voor drie dagen :P Trein wil ik best een keer proberen, maar het is voor mij geen must.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben vage plannen om deze zomer naar Schotland te gaan (ik ga nooit meer de fout maken om tussen mei en september naar een warm land te gaan, en Nederland is tegenwoordig ook een warm land :P), maar we weten nog niet helemaal hoe we dat praktisch gaan doen. Mijn vriend rijdt nog niet superlang auto (en ik helemaal niet), dus links moeten rijden zien we niet echt zitten. Geen idee hoe het daar met het OV te doen is? Een rondreis of iets? Vind het altijd lastig hoe vakanties vorm te geven.

Oh en Greys, dat was Schotland toch, met enge spinnen in de wasbak? :P ;( Dan ga ik misschien toch maar helemaal niet. :P
Het hangt er voor een deel vanaf waar in Schotland je wil zijn. Rondom Edinburgh of Glasgow zal er niet zo veel aan de hand zijn en busvervoer is er goedkoop, maar ik heb daar ook ooit in een dorpje gezeten waar twee bussen per dag kwamen. De dichtstbijzijnde grotere supermarkt die we hebben gevonden was een uur rijden, verder was je voor je boodschappen redelijk afhankelijk van de dorpswinkels en de tankstations. Bij het links rijden waren de rotondes voor mij nog het meeste wennen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 december 2018 @ 01:36:11 #285
39237 crew  H_T
2733
pi_183889890
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 01:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Canterbury is op zich heel klein en op wat enkele toeristische plekken is er weinig te beleven, maar het is vooral de sfeer die daar altijd zo heerlijk knus was. Het hele jaar door was het alsof ik in een ansichtkaart woonde, en er wonen echt heel lieve mensen.

Grappig van Canterbury is ook dat het maar heel klein is, maar er zitten wel twee universiteiten. Hierdoor heb je ook heel veel jonge buitenlandse inwoners die met het jaar weer wisselen. Het is echt een studentenstadje en overal zijn er uitwisselingsstudenten uit het buitenland die even komen en weer gaan.
Heb je de aartsbisschop nog ontmoet? :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 december 2018 @ 01:37:18 #286
39237 crew  H_T
2733
pi_183889896
En in het Engels/Britse thema heb ik net wat Salt & Vinegar Pringles op :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183889981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Het hangt er voor een deel vanaf waar in Schotland je wil zijn. Rondom Edinburgh of Glasgow zal er niet zo veel aan de hand zijn en busvervoer is er goedkoop, maar ik heb daar ook ooit in een dorpje gezeten waar twee bussen per dag kwamen. De dichtstbijzijnde grotere supermarkt die we hebben gevonden was een uur rijden, verder was je voor je boodschappen redelijk afhankelijk van de dorpswinkels en de tankstations. Bij het links rijden waren de rotondes voor mij nog het meeste wennen.
Dit inderdaad. Schotland is dunbevolkt en buiten de steden, en eventueel omliggende dorpjes, moet je echt een auto hebben om echt mobiel te zijn. En dan moet je ook góed auto kunnen rijden, want de weggetjes in de highlands zijn wel pittig.

In Durness (helemaal in het noorden, aan de kust) heb ik nog een bibliotheekbus meegemaakt. Ik wist niet wat ik zag: anno 2011 komt er dan een busje langs bij een aantal dorpjes om boeken uit te lenen, en de locals maken daar dan ook gebruik van, en leveren het later bij een volgend rondje weer in. In de hele wijde omgeving is namelijk ook geen boekwinkel of warenhuis te bekennen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183889995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heb je de aartsbisschop nog ontmoet? :P
Drie jaar gewoond en geregeld in de kathedraal geweest, maar die knakker ben ik echt nooit tegengekomen. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183890000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in het Engels/Britse thema heb ik net wat Salt & Vinegar Pringles op :9
Lekker :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 december 2018 @ 01:54:30 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_183890025
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 01:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Schotland is dunbevolkt en buiten de steden, en eventueel omliggende dorpjes, moet je echt een auto hebben om echt mobiel te zijn. En dan moet je ook góed auto kunnen rijden, want de weggetjes in de highlands zijn wel pittig.

In Durness (helemaal in het noorden, aan de kust) heb ik nog een bibliotheekbus meegemaakt. Ik wist niet wat ik zag: anno 2011 komt er dan een busje langs bij een aantal dorpjes om boeken uit te lenen, en de locals maken daar dan ook gebruik van, en leveren het later bij een volgend rondje weer in. In de hele wijde omgeving is namelijk ook geen boekwinkel of warenhuis te bekennen.
Mooi is dat :). Qua wegen was het in dit dorp inderdaad niet veel soeps. De weg naar/uit het dorp was over een groot deel maar breed genoeg voor een auto tegelijk. Met pech moest een van de twee achteruit naar een van de inhaalhavens, want door de heuvels kon je niet altijd zien of er iets aan kwam.

In Engeland ook een keer een weg gehad die door een beek heen liep. Daar stond wel een waarschuwingsbord bij, maar dat was het dan ook. Niks dat ook maar leek op een bruggetje. Vond het wel wat hebben :P En na dat obstakel even gestopt bij een cidermaker :Y)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2018 @ 09:02:11 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_183891491
Hallo iedereen :W Maandag nog 1 dagje werken en dan heerlijk kneuterige kerstvakantie tot de 2e, kan niet wachten om dan ook al die clips voor de NSF voorrondes van andere landen te gaan kijken. Ben ik weer helemaal bij, alhoewel de top 2000 natuurlijk ook lonkt.

Greys, wat een heftig maar ook heel erg mooi verhaal, ik denk echt dat het voorbestemd is dat jullie elkaar daar bij de kapper zagen. En dat jouw vorige kappersbezoek dus niet voor niks tegen is gevallen, anders was je daar niet geweest. Ondanks dat de ontmoeting heel heftig en zwaar was hoop ik en denk ik dat het jullie allebei na afloop heel veel rust en berusting heeft gegeven. :*

Grazz, Londen is zooooo tof, echt mijn favoriete stad. O+ Ik kom er bijna jaarlijks, en net verveelt nooit. Kan me voorstellen dat je alweer terug wil! In den beginne ging ik met vriendinnen vanaf Utrecht met de Euroliner, eerst met de bus naar Calais en van daaruit de veerboot naar Dover en dan weer de bus op en dan was je echt raapgaar. Paar jaar later gingen we steevast met het vliegtuig, vanaf Schiphol of Eindhoven. Ging een stuk sneller maar was ook een stuk duurder en je hebt wat Aoibhin zei dat vliegveldgedoe. Sinds een jaar of tien treinen we, maar dat is ook ideaal omdat we al dicht bij de grens zitten hier en de rit naar Brussel weinig voorstelt. We pakken ook het liefst een trein of twee te vroeg zodat er genoeg speling is. Het zweet brak me uit toen ik je haastverhaal las joh. :o Ik zou echt blind in paniek zijn, maar wat fijn dat het allemaal goed is gekomen! Ik heb 1 keer zo moeten haasten maar dat was onze eigen stomme schuld. Het was februari, 6 uur in de ochtend en koud en glad en m’n vriendin en ik liepen met onze rolkoffertjes van mijn huis naar het station, waar de trein richting Roosendaal om half 7 vertrok. Geen idee of we beetje laat waren vertrokken of gewoon te traag liepen maar we liepen langs een flatgebouw waar in de lobby en klok hing en die wees 6.25 en we zagen dat en we zetten het op een lopen, de koffertjes maakten mitrailleurgeluiden of de stoep, we hielden geen rekening met eventuele gladheid en kwamen echt hijgend en zwetend bij de trein aan, stapten in, we hoorden het fluitje van de machinist en de deuren gingen dicht. Tot aan Brussel hijgden we nog na. _O-
Trein later was ook nog haalbaar geweest maar dan was er geen speling meer en we hadden kaartjes voor een musicalvoorstelling die middag om 2 uur. Living on the edge. :P
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:31:40 #292
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183891813
Morning!
Er staat me ook nog 1 of ander paniekerig gebeuren voor de geest in het hele Lissabon verhaal. Afgesloten parkeerplaats bij een airport hotel, of zo. Details ben ik kwijt, maar weet nog wel dat ik dubbel lag van het lachen bij het lezen van dat verhaal.
:o)
pi_183891871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 00:27 schreef grazz het volgende:
Wat te denken van Kroatië of Macedonië Guana? Daar hoor ik van mensen om me heen ook wel goede verhalen over. Of wil je het dichter bij huis zoeken? Doe een roadtrip in eigen land door de 15 plaatsen met gekste namen te bezoeken zoals Trutjeshoek, Hongerige Wolf, Rectum, Oude Zeug, Vrouwenverdriet, etc. Ja, ze bestaan echt
Nou ja, het gaat me erom dat ik in de zomer ergens heen wil waar het koeler is dan hier (ook omdat het hier in huis 30 graden kan worden).
Maar naast Schotland (links rijden), Scandinavië (duur), en IJsland (ook duur), is er niet zo gek veel (een beetje in de buurt dan). :P
En we hebben geen airco in de auto, dus die roadtrip, mwa :P
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 22 december 2018 @ 10:02:48 #294
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183892189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat me erom dat ik in de zomer ergens heen wil waar het koeler is dan hier (ook omdat het hier in huis 30 graden kan worden).
Maar naast Schotland (links rijden), Scandinavië (duur), en IJsland (ook duur), is er niet zo gek veel (een beetje in de buurt dan). :P
En we hebben geen airco in de auto, dus die roadtrip, mwa :P
En de Duitse eilanden in de Oostzee? (Rügen bijvoorbeeld)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183892247
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

En de Duitse eilanden in de Oostzee? (Rügen bijvoorbeeld)
Ziet er wel mooi uit als ik Google :o Nooit van gehoord.

Ik zal eens kijken. Maar ik wil ook niet zomaar ergens heen omdat het er toevallig koel is, ik moet er wel iets mee hebben :P
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 december 2018 @ 10:40:21 #296
39237 crew  H_T
2733
pi_183892597
In Ierland wordt het ook niet al te warm, maar daar rijden ze ook links. Misschien dat Gdansk en omgeving ook nog gaat, dat ligt in elk geval in de buurt van een zee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183892707
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

IJsbeer heeft ook al een heel stuk geteld dus komt goed :*

Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit. Doe maar niet quoten ajb dan kan ik het evt weer makkelijk weghalen als ik wil.
JEEEE wat een bijzonder verhaal :Y
Hoe gaat het met je?
Ik vroeg me af of ze jou gaan vertellen wat er gebeurd is of wil je dat niet weten?
Als je het er niet over wilt hebben, snap ik dat ook hoor :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:24:36 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183893224
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat me erom dat ik in de zomer ergens heen wil waar het koeler is dan hier (ook omdat het hier in huis 30 graden kan worden).
Maar naast Schotland (links rijden), Scandinavië (duur), en IJsland (ook duur), is er niet zo gek veel (een beetje in de buurt dan). :P
En we hebben geen airco in de auto, dus die roadtrip, mwa :P
De Baltische Staten zijn niet duur :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:26:49 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183893267
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Ierland wordt het ook niet al te warm, maar daar rijden ze ook links. Misschien dat Gdansk en omgeving ook nog gaat, dat ligt in elk geval in de buurt van een zee
Nog steeds een groot risico op warm weer. In ieder geval in vergelijking met Nederland gemiddeld niet koeler.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 22 december 2018 @ 12:07:12 #300
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183893849
:+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')