Wie weet! Ben je undercover?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dus al jaren in dienst van de NOS kunnen zijn
Tusseninweer is inderdaad maar stom. Van die dagen dat het vijf graden is met de hele dag mist of bewolking regen. Oh, en hagel is sowieso kutquote:Op donderdag 20 december 2018 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kou is ook prima hoor. alleen dat tussenin weer niet.
Ja Undercover in Nederland ben ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie weet! Ben je undercover?
Dat is heul geen NOS! Goede dekmantel welquote:Op donderdag 20 december 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja Undercover in Nederland ben ik.
Slis je, hakkel je, of ben je constant ongemakkelijk. Zo ja, dan ben je Sjoerd, Jeroen of Tom.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dus al jaren in dienst van de NOS kunnen zijn
Nee dat niet. Ik heb wel dat ik spontaan opeens ga SCHREEUWEN als ik praat en een GOEDE prestatie beschrijf.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Slis je, hakkel je, of ben je constant ongemakkelijk. Zo ja, dan ben je Sjoerd, Jeroen of Tom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb wel dat ik spontaan opeens ga SCHREEUWEN als ik praat en een GOEDE prestatie beschrijf.Of Jeroen Grueter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat is geen NOS, maar ik kan dus wel gewoon doodleuk daar undercover rondlopen bij ze, zonder dat iemand er wat van zegt. Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is heul geen NOS! Goede dekmantel wel
Wat betreft schreeuwen klopt dat op zich wel. Maar het is wel het verschil dat Jeroen het doet als er een grote kans is of na een opmerkelijke prestatie (je ziet het een beetje aankomen). Waardoor het net wat meer gepast is. Al overdrijft hij het ook wel.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat betreft schreeuwen klopt dat op zich wel. Maar het is wel het verschil dat Jeroen het doet als er een grote kans is of na een opmerkelijke prestatie (je ziet het een beetje aankomen). Waardoor het net wat meer gepast is. Al overdrijft hij het ook wel.
Maar het grootste verschil is, dat Grueter buiten dat gewoon een goede commentator is. Iets wat we van Joris van der Berg absoluut niet kunnen zeggenPlus dat bij hem dat geschreeuw haast willekeurig lijkt. Als je naar hem luistert, lijkt het wel alsof er om de tien seconden een shorttracker onderuit gaat.
Ik ril alleen bij de gedachte al dat Joris over een paar jaar bij elke wielerwedstrijd erbij zitquote:
Stef Clement gast trouwens ook wat doen voor NOS. Lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ril alleen bij de gedachte al dat Joris over een paar jaar bij elke wielerwedstrijd erbij zit
Allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 20 december 2018 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen NOS, maar ik kan dus wel gewoon doodleuk daar undercover rondlopen bij ze, zonder dat iemand er wat van zegt. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Rabobank
Die is prima inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stef Clement gast trouwens ook wat doen voor NOS. Lijkt me wel tof.goeie gozer.
Goed om te horen je van de je tv avond hebt kunnen genietenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
The Holiday en Serendipity achter elkaar op tv vanavond. Soms precies wat je nodig hebt om je weer even fijn te voelen.
Kusjes voor jullie.
(De Award uitslagen doen we echt nog later deze week, beloofd).
Geen haast en doe wat goed voeltquote:Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
The Holiday en Serendipity achter elkaar op tv vanavond. Soms precies wat je nodig hebt om je weer even fijn te voelen.
Kusjes voor jullie.
Oh, dat zijn echt van die films die ik elk jaar alleen met Kerst kijk, en er elk jaar voor de tigste keer weer van kan genietenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
Kusjes voor jullie.
IJsbeer heeft ook al een heel stuk geteld dus komt goedquote:Op donderdag 20 december 2018 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te horen je van de je tv avond hebt kunnen genieten. De awards komen wel een keer, maak je er geen druk om
Heb zelf helaas geen tijd om ernaar te kijken, anders was ik wel al gaan tellen. Maar dat komt allemaal nog wel.
Voor nu in ieder geval sterkte en vooral ook veel plezier met allerlei dingen, zodat je gedachten verzet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen haast en doe wat goed voelt
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat zijn echt van die films die ik elk jaar alleen met Kerst kijk, en er elk jaar voor de tigste keer weer van kan genieten![]()
(Ja opschieten met tellen jullieAls er hulp nodig is; roep maar)
Quoten kan wel, gewoon de spoiler weggehaald, dan staat het in ieder niet in deze postquote:Op donderdag 20 december 2018 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
IJsbeer heeft ook al een heel stuk geteld dus komt goed
Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit. Doe maar niet quoten ajb dan kan ik het evt weer makkelijk weghalen als ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Aaaaawhquote:Op donderdag 20 december 2018 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
IJsbeer heeft ook al een heel stuk geteld dus komt goed
Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit.
Dat lijkt me vervelend ja, als je in een dorp woont waar veel mensen ervan weten en dat iedereen er dan naar gaat vragen. Het is goedbedoeld, maar dan moet je het ook telkens weer oprakelen.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geniet ervan. En dat was even nodig, want er is geen halve dag nog voorbij gegaan dat ik er niet mee bezig was omdat er steeds mensen naar vragen. In het park. In de supermarkt. In de dierenwinkel. Overal. En vandaag het bijzondere gesprek in de kapper. Dus nu is het fijn om even iets heel anders te zien/horen dat je gewoon heel goed laat voelen. En The Holiday is daar zó goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |