abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183865765
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik dus al jaren in dienst van de NOS kunnen zijn :o
Wie weet! Ben je undercover?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183865795
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kou is ook prima hoor. alleen dat tussenin weer niet. :+
Tusseninweer is inderdaad maar stom. Van die dagen dat het vijf graden is met de hele dag mist of bewolking regen. Oh, en hagel is sowieso kut
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183865818
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wie weet! Ben je undercover?
Ja Undercover in Nederland ben ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183866029
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja Undercover in Nederland ben ik.
Dat is heul geen NOS! Goede dekmantel wel
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:12:47 #155
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_183866062
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 22:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik dus al jaren in dienst van de NOS kunnen zijn :o
Slis je, hakkel je, of ben je constant ongemakkelijk. Zo ja, dan ben je Sjoerd, Jeroen of Tom. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_183866121
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Slis je, hakkel je, of ben je constant ongemakkelijk. Zo ja, dan ben je Sjoerd, Jeroen of Tom. :+
Nee dat niet. Ik heb wel dat ik spontaan opeens ga SCHREEUWEN als ik praat en een GOEDE prestatie beschrijf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:16:30 #157
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_183866131
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee dat niet. Ik heb wel dat ik spontaan opeens ga SCHREEUWEN als ik praat en een GOEDE prestatie beschrijf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Jeroen Grueter. :o
pi_183866138
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat is heul geen NOS! Goede dekmantel wel
Dat is geen NOS, maar ik kan dus wel gewoon doodleuk daar undercover rondlopen bij ze, zonder dat iemand er wat van zegt. Dat dit kan in Nederland.
pi_183866183
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Of Jeroen Grueter. :o
Wat betreft schreeuwen klopt dat op zich wel. Maar het is wel het verschil dat Jeroen het doet als er een grote kans is of na een opmerkelijke prestatie (je ziet het een beetje aankomen). Waardoor het net wat meer gepast is. Al overdrijft hij het ook wel.

Maar het grootste verschil is, dat Grueter buiten dat gewoon een goede commentator is. Iets wat we van Joris van der Berg absoluut niet kunnen zeggen :X Plus dat bij hem dat geschreeuw haast willekeurig lijkt. Als je naar hem luistert, lijkt het wel alsof er om de tien seconden een shorttracker onderuit gaat.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:21:31 #160
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_183866217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat betreft schreeuwen klopt dat op zich wel. Maar het is wel het verschil dat Jeroen het doet als er een grote kans is of na een opmerkelijke prestatie (je ziet het een beetje aankomen). Waardoor het net wat meer gepast is. Al overdrijft hij het ook wel.

Maar het grootste verschil is, dat Grueter buiten dat gewoon een goede commentator is. Iets wat we van Joris van der Berg absoluut niet kunnen zeggen :X Plus dat bij hem dat geschreeuw haast willekeurig lijkt. Als je naar hem luistert, lijkt het wel alsof er om de tien seconden een shorttracker onderuit gaat.
:Y volledig eens wel.
pi_183866270
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:Y volledig eens wel.
Ik ril alleen bij de gedachte al dat Joris over een paar jaar bij elke wielerwedstrijd erbij zit :r
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:26:14 #162
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_183866306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ril alleen bij de gedachte al dat Joris over een paar jaar bij elke wielerwedstrijd erbij zit :r
Stef Clement gast trouwens ook wat doen voor NOS. Lijkt me wel tof. ^O^ goeie gozer.
pi_183866318
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is geen NOS, maar ik kan dus wel gewoon doodleuk daar undercover rondlopen bij ze, zonder dat iemand er wat van zegt. Dat dit kan in Nederland.
Allemaal de schuld van de Rabobank
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_183866355
quote:
12s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van de Rabobank
tenor.gif?itemid=12441459
pi_183866367
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Stef Clement gast trouwens ook wat doen voor NOS. Lijkt me wel tof. ^O^ goeie gozer.
Die is prima inderdaad.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:39:33 #166
163650 crew  Greys
Nee.
pi_183866633
The Holiday en Serendipity achter elkaar op tv vanavond. Soms precies wat je nodig hebt om je weer even fijn te voelen. O+

Kusjes voor jullie.

(De Award uitslagen doen we echt nog later deze week, beloofd).
Koutist in opleiding.
pi_183866748
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
The Holiday en Serendipity achter elkaar op tv vanavond. Soms precies wat je nodig hebt om je weer even fijn te voelen. O+

Kusjes voor jullie.

Goed om te horen je van de je tv avond hebt kunnen genieten :). De awards komen wel een keer, maak je er geen druk om ;) Heb zelf helaas geen tijd om ernaar te kijken, anders was ik wel al gaan tellen. Maar dat komt allemaal nog wel.

Voor nu in ieder geval sterkte en vooral ook veel plezier met allerlei dingen, zodat je gedachten verzet worden.
pi_183866755
quote:

Kusjes voor jullie.

Geen haast en doe wat goed voelt :*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_183866972
quote:

Kusjes voor jullie.

Oh, dat zijn echt van die films die ik elk jaar alleen met Kerst kijk, en er elk jaar voor de tigste keer weer van kan genieten O+

(Ja opschieten met tellen jullie :{w Als er hulp nodig is; roep maar)
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:53:30 #170
163650 crew  Greys
Nee.
pi_183867007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goed om te horen je van de je tv avond hebt kunnen genieten :). De awards komen wel een keer, maak je er geen druk om ;) Heb zelf helaas geen tijd om ernaar te kijken, anders was ik wel al gaan tellen. Maar dat komt allemaal nog wel.

Voor nu in ieder geval sterkte en vooral ook veel plezier met allerlei dingen, zodat je gedachten verzet worden.
IJsbeer heeft ook al een heel stuk geteld dus komt goed :*

Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit. Doe maar niet quoten ajb dan kan ik het evt weer makkelijk weghalen als ik wil.

SPOILER
Koutist in opleiding.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:53:54 #171
163650 crew  Greys
Nee.
pi_183867022
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Geen haast en doe wat goed voelt :*
:* jullie zijn lief.
Koutist in opleiding.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 23:56:25 #172
163650 crew  Greys
Nee.
pi_183867071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh, dat zijn echt van die films die ik elk jaar alleen met Kerst kijk, en er elk jaar voor de tigste keer weer van kan genieten O+

(Ja opschieten met tellen jullie :{w Als er hulp nodig is; roep maar)
:*

Ik geniet ervan. En dat was even nodig, want er is geen halve dag nog voorbij gegaan dat ik er niet mee bezig was omdat er steeds mensen naar vragen. In het park. In de supermarkt. In de dierenwinkel. Overal. En vandaag het bijzondere gesprek in de kapper. Dus nu is het fijn om even iets heel anders te zien/horen dat je gewoon heel goed laat voelen. En The Holiday is daar zó goed in. O+
Koutist in opleiding.
pi_183867104
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit. Doe maar niet quoten ajb dan kan ik het evt weer makkelijk weghalen als ik wil.

Quoten kan wel, gewoon de spoiler weggehaald, dan staat het in ieder niet in deze post ;)

SPOILER
pi_183867107
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had vandaag de meest bijzondere ontmoeting ooit.
Aaaaawh ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 21 december 2018 @ 00:02:00 #175
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_183867184
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

:*

Ik geniet ervan. En dat was even nodig, want er is geen halve dag nog voorbij gegaan dat ik er niet mee bezig was omdat er steeds mensen naar vragen. In het park. In de supermarkt. In de dierenwinkel. Overal. En vandaag het bijzondere gesprek in de kapper. Dus nu is het fijn om even iets heel anders te zien/horen dat je gewoon heel goed laat voelen. En The Holiday is daar zó goed in. O+
Dat lijkt me vervelend ja, als je in een dorp woont waar veel mensen ervan weten en dat iedereen er dan naar gaat vragen. Het is goedbedoeld, maar dan moet je het ook telkens weer oprakelen.

The Holiday heb ik ook al zo vaak gezien dat ik bij elke scene al precies weet wat er in de details gaat gebeuren, maar dan toch weer kijken. _O- Ik vind dat Engelse huisje ook zo lekker knus O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')