Whut?quote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ts heeft hier wel gelijk. Grote kans dat dit een hele kerel is online, maar offline niet zo veel noten op zijn zang heeft
Geil, zo'n glory-brievenbus.quote:Op maandag 17 december 2018 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je mijn buur homo was dan had ik je door de brievenbus getrokken
quote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is TS vreemd. Die gaat liever naar de buren om ze oordoppen aan te bieden vanwege zijn eigen overlast.
Echt, ik stop ze in je reet als je zo bij mij voor de deur staat.
Nee hoor, de consensus is hier toch wel dat jij een aso bent.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Waarschijnlijk zouden de meeste posters hier in paniek raken, zelfs met 1,5 uur per dag zingen. "Terroriseren", zouden jullie het noemen.
Misschien lukt het om een goed geïsoleerde woning te vinden, dat hoop ik. Het is ook niet fijn dat ik op m'n tenen lopen voor de buurman, o jee, ik mag niet zingen. Wat overlast is voor jou, is wellicht geen overlast voor een ander. Het is en blijft dus een moeilijke discussie.
In ieder geval ben ik bereid om ergens anders te gaan wonen. Dankje wel voor de tips.
Het feit dat het voor sommige mensen overlast is, zou op zich genoeg informatie voor je moeten zijn. Ik zou ook gek worden van iemand die een uur lang toonladders doet. En oordopjes of zelfs een koptelefoon? Misschien wil hij wel TV kijken en dat kan daarmee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Waarschijnlijk zouden de meeste posters hier in paniek raken, zelfs met 1,5 uur per dag zingen. "Terroriseren", zouden jullie het noemen.
Misschien lukt het om een goed geïsoleerde woning te vinden, dat hoop ik. Het is ook niet fijn dat ik op m'n tenen lopen voor de buurman, o jee, ik mag niet zingen. Wat overlast is voor jou, is wellicht geen overlast voor een ander. Het is en blijft dus een moeilijke discussie.
In ieder geval ben ik bereid om ergens anders te gaan wonen. Dankje wel voor de tips.
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat het voor sommige mensen overlast is, zou op zich genoeg informatie voor je moeten zijn. Ik zou ook gek worden van iemand die een uur lang toonladders doet. En oordopjes of zelfs een koptelefoon? Misschien wil hij wel TV kijken en dat kan daarmee natuurlijk niet.
Vijf dagen per week ja. Als het 1 keer 1 uur is natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.
1uur per dag? Ja!quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.
Wat loop je nou stom te lullen dan.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Ja, dat is irritant. Steeds hetzelfde riedeltje, elke dag opnieuw. Ik vond ze al irritant als de pianostemmer ze een half uur lang deed op de piano. En ik vond ze ook irritant als ik ze zelf moest spelen, laat staan wanneer een ander ze speelt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Aan ene kant heb je een volwassen persoon waarvan je vermoedt dat die een gezond verstand heeft en aan andere kant heb je kinderen die..tjah..kinderen zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je met drie luidruchtige kinderen in een gehorig flatje zit ben je ook niet bepaald een sieraad voor de samenleving natuurlijk![]()
Geluidsoverlast door kinderen is nog steeds geluidsoverlast en nee, daar krijg je ook geen ontheffing voor, al denken heel veel mensen met kinderen van wel
1 uur per dag, 5 dagen lang, elke week weer. Ik zou er absoluut gek van worden.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Overlast is overlast. En je hoort niet met 3 kinderen in een gehorig flatje te wonen. Dan doe je iets fout.quote:Op maandag 17 december 2018 18:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Aan ene kant heb je een volwassen persoon waarvan je vermoedt dat die een gezond verstand heeft en aan andere kant heb je kinderen die..tjah..kinderen zijn.
Zingen kan wel heel erg irritant zijn hoor, ik hou er zelf helemaal niet van ook de radio zet ik op een andere zender als er echt een ‘’zing’’ nummer op komt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt tijd om armoede eens te gaan beboeten!quote:Op maandag 17 december 2018 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overlast is overlast. En je hoort niet met 3 kinderen in een gehorig flatje te wonen. Dan doe je iets fout.
Ik heb een tijdje naast een conservatoriumstudente gewoond en die begreep gelukkig wel wat urenlange toonladders en andere oefeningen doen niet heel sociaal is naar je buren toe. Die had her en der plekken in de stad om te oefenen (vooral op het conservatorium zelf). De keren dat ze thuis oefende was vaak voorafgaand aan een voorstelling, dat was dus én slechts af en toe én het klonk nog eens goed ook dus geen klagen.quote:Op maandag 17 december 2018 13:53 schreef Farenji het volgende:
Even om een "tegengeluid" te laten horen:
Als je een professionele muzikant bent of een opleiding aan het conservatorium doet dan is 3 uur oefenen per dag echt bijna het minimum. Er zijn genoeg muzikanten/zangers die twee keer zoveel of nog langer per dag moeten oefenen. Ook zijn er genoeg muzikanten die docent zijn en thuis lesgeven. Dan heb je dus ook nog leerlingen die meezingen/spelen en die slechter zijn om aan te horen. Wat ik maar wil zeggen: het is helemaal niet zo abnormaal om zo vaak muziek te maken. En op sommige plekken (ook in etagewoningen) kan het blijkbaar gewoon, als je goede afspraken maakt (en goede buren hebt).
Dit inderdaad. Ook last van (gehad) met mijn overbuurvrouw, al kwam het bij haar met name door alcohol en (het breken met) mannen. Why tell me why was haar favoriet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:55 schreef fotostarter het volgende:
Hiernaast woont ook een dame die dacht te kunnen zingen.
En om eerlijk te zijn was het niet eens het geluid wat mateloos vervelend was, maar steeds weer hetzelfde deuntje / stukje. Daar werd je wel lijp van kan ik je zeggen.
Het punt is natuurlijk wel dat als je het al kan, je ook niet meer hoeft te oefenen.quote:Op maandag 17 december 2018 18:55 schreef fotostarter het volgende:
Hiernaast woont ook een dame die dacht te kunnen zingen.
Zoals ik al zei: je bovenbuurman is ook een hork van jewelste. Ik denk oprecht niet dat je er ooit met die man uitgekomen zou zijn. Vooral die brief en dat 'homo!' roepenquote:Op maandag 17 december 2018 15:31 schreef campesino het volgende:
Trouwens heb ik ook aangegeven; al vóórdat ik officieël ben ingetrokken, kreeg ik een passief agressieve brief op mijn deur. Die toon heeft 'ie dus zelf gezet, zou ik zeggen. Maar zijn acties zijn blijkbaar wel acceptabel voor een groot deel van de posters hier.
Nee, dat is ook gewoon verschrikkelijk en zit geen buur op te wachten.quote:Als er hier een bijna-dagelijks ruziënde tokkiekoppel zou wonen, met 3 luide kinderen, die zeker langer dan 3 uur doorgaan, is dat dan anders qua geluid?
Muisstil hoeft niemand te leven. Maar je beseft blijkbaar nog steeds niet goed dat je nogal wat tolerantie verwacht van je buren. Als je gehorig woont is het gewoon wel zo sociaal om je in te spannen om weinig geluid te maken. En uit volle borst zingen met een harde stem is dat niet.quote:In ieder geval, bedankt voor de reacties. Zoals Farenji al zei, muziek oefenen is meestal niet heel gestructureerd. Toch probeer ik zoveel mogelijk structuur aan te houden, binnen sociale uren.
Maar goed, ik ben aso, ik mag in mijn huis niet zingen, ik moet muisstil leven voor de hoogsensitieve krankzinnige bovenbuur.
Jouw 'woongenot' geeft hem overlast.quote:Op maandag 17 december 2018 05:30 schreef campesino het volgende:
[..]
Mijn woongenot is vrijheid om maximaal 3 uur per dag verspreid te zingen in de namiddag/avond. Is zijn woongenot belangrijker? Als het echt zo erg is, kan hij ook misschien een 'noise cancelling' koptelefoon halen?
Of wellicht heeft de buurman helemaal gelijk, en hoeft hij niks te doen. Want hij bepaalt wat wel en niet mag.
Arrogant omdat je blijkbaar denkt dat hij aanpassingen moet maken om geen last meer van jou te hebben. Terwijl jij gewoon degene bent die er voor moet zorgen dat je hobby geen overlast veroorzaakt.quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht, meen je dat?
Wanneer je dat af en toe eens doet is dat prima acceptabel. Niet wanneer het dag in dag uit, 3 uur per dag gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.
Is verkeerd en bovendien zeer onhandig van hem, maar dat kunnen we hem hier niet echt vertellen.quote:Ga je niks zeggen over de agressiviteit van de buurman, terwijl ik geprobeerd heb om rustig afspraken te maken? Maar goed tough-guy, whatever you say.
quote:Eerlijk gezegd, had ik hem bijna een klap gegeven, maar dan ben ik 'verkeerd bezig' dus ik liet het daarbij. Sindsdien doe ik mijn ding gewoon, maar eerlijk gezegd blijf ik toch bewust van het feit dat een bovenbuur zich telkens met mij bezighoudt, zonder te weten wat voor monster hij 4 jaar lang aan het creëren is. Soms denk ik eraan om over te gaan tot een heftige confrontatie.
Wij hadden vroeger in de buurt ook een gitarist, die ging in de zomer lekker met de ramen open op zolder zitten oefenen. Draagt het geluid lekker zo ver mogelijk door de buurtquote:Op maandag 17 december 2018 17:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tuurlijk is het allemaal niet prettig, maar als het maar een (half) uurtje per dag is, is het te verdragen. Wij hadden vroeger hier in de buurt ook : drie trompetten, een viool, dwarsfluit, drumtoestel, piano, trombone en dan vergeet ik vast nog wat. Gelukkig wel goed geïsoleerde huizen, maar ik werd soms al gek van mijn broers die twee van de drie trompetters waren
Kijk, en hier verkondig jij jouw mening als een feitquote:Op maandag 17 december 2018 14:31 schreef Farenji het volgende:Met zingen heb je altijd je instrument bij je, en zingen (sowieso muziekmaken) *is* gewoon leuk, dus ik kan me goed voorstellen dat je vaak zingt
En al stond er geen muur tussen en was het allemaal heel prachtig en mooi en ook nog eens mijn favoriete muziek. Dan hoef ik dat nog geen 3 uur per dag, 5 keer in de week te horen. Wat TS vraagt is gewoon teveel, punt.quote:Op maandag 17 december 2018 19:50 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kijk, en hier verkondig jij jouw mening als een feit![]()
JIJ vindt dat leuk, maar daar denken de meesten echt anders over als het geluid eenmaal door een muur heen is, en het geen muziek maar herrie geworden is.
JIJ wil het gewoon niet begrijpen, JIJ hebt totaal geen inlevingsvermogen. Echt dude, haal die plaat voor je kop weg. Niemand maar dan ook niemand zit te wachten op 3 uur stemoefeningen vijf (5!) keer in de week. Weet je wie daar op zit te wachten? De lokale oefenruimte.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Absoluut hartstikke onfatsoenlijk en uiteindelijk voor hemzelf ook erg onhandig van die man.quote:Op maandag 17 december 2018 15:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oja, dat wou ik ook nog zeggen. Die buurman heeft het zelf ook niet heel fijn aangepakt door al bij voorbaat zo zijn hakken in het zand te zetten. Klinkt als een man met psychische issues of een tokkie die niets of niemand duldt.
Neemt niet weg dat 3 uur nog steeds behoorlijk veel is, aardige buurman of niet.
(ter vergelijking: ik had een buurman die af en toe hele middagen klassieke muziek op had staan die ik redelijk goed kon horen. Ik kan klassieke muziek wel waarderen, maar ik had het echt niet elke dag gewild, hoor. Ik bepaal liever zelf of ik rust of geen rust heb.)
Maar dan lees ik dit, en dan denk ik ook van .. 'ja wat nou vragen of ze het goed zouden vinden? TS doet het toch gewoon.'quote:Voordat ik officieël in deze woning ben ingetrokken, ben ik even langsgeweest bij de directe buren, om hun te informeren over mijn oefenroutine en of ze dat tussen bepaalde tijden goed zouden vinden. Ik kreeg positieve reacties.. totdat ik bij de bovenbuur aanklopte. Aan de reactie was duidelijk te zien, dat deze niet echt blij was met het feit dat er een zanger kwam wonen.
Je bagatelliseert je eigen rol in de situatie en overdrijft de reacties op jou hier behoorlijk vind ik. Er is echt een heel groot verschil tussen af en toe een liedje zingen, en drie uur per dag vijf dagen in de week zingen en oefenen.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Ook in een andere woning zorgt langdurig hard zingen voor overlast. Je onderschat enorm hoe ver hard stemgeluid kan reiken.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Schelden, de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is, dus dat ik vanaf die moment stil moet zijn, mijn fiets een lekke band veroorzaken(geen bewijs hiervan, maar hoogstwaarschijnlijk, en heel toevallig aangezien het een paar keer achter elkaar is gebeurd). Dit zijn een aantal voorbeelden. Welke bedenkingen heb je dan? Hij heeft zelf geen enkele maatregel ondernomen om minder last te hebben, aangezien mijn zang zo erg en storend is. Alleen maar pesterijen en zich met mij bezighouden, alsof dat ervoor zorgt dat ik ineens helemaal ermee stop.quote:Op maandag 17 december 2018 19:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Jouw 'woongenot' geeft hem overlast.
[..]
Arrogant omdat je blijkbaar denkt dat hij aanpassingen moet maken om geen last meer van jou te hebben. Terwijl jij gewoon degene bent die er voor moet zorgen dat je hobby geen overlast veroorzaakt.
[..]
Wanneer je dat af en toe eens doet is dat prima acceptabel. Niet wanneer het dag in dag uit, 3 uur per dag gebeurt.
[..]
Is verkeerd en bovendien zeer onhandig van hem, maar dat kunnen we hem hier niet echt vertellen.
Ik kan jou wel vertellen dat ik ook mijn bedenkingen heb bij:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
[..]
Schelden, de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is, dus dat ik vanaf die moment stil moet zijn, mijn fiets een lekke band veroorzaken(geen bewijs hiervan, maar hoogstwaarschijnlijk, en heel toevallig aangezien het een paar keer achter elkaar is gebeurd). Dit zijn een aantal voorbeelden. Welke bedenkingen heb je dan? Hij heeft zelf geen enkele maatregel ondernomen om minder last te hebben, aangezien mijn zang zo erg en storend is. Alleen maar pesterijen en zich met mij bezighouden, alsof dat ervoor zorgt dat ik ineens helemaal ermee stop.
Koop ik oordopjes, dan ben ik aso en arrogant. Als ik vraag wanneer hij meestal niet thuis is, krijg ik te horen "Ik ga jou natuurlijk mijn rooster niet geven". Nee, ik moet maar oprotten en ergens anders gaan zingen. Prima, dan ga ik maar mijn gang binnen sociale tijden.
En trouwens, het gebeurt niet persé elke dag 3 uur, maar ik probeer minstens een uur te zingen, anders ga ik achteruit.
Dus ik ga gericht op zoek naar een 'musician friendly' woning of woonruimte. Die zullen wel bestaan hoop ik.
Je valt die man al 4 jaar lang 15 uur (minstens!) per week lastig. Ik vind dat hij zich buitengewoon beheerst gedraagtquote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
[..]
Schelden, de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is, dus dat ik vanaf die moment stil moet zijn, mijn fiets een lekke band veroorzaken(geen bewijs hiervan, maar hoogstwaarschijnlijk, en heel toevallig aangezien het een paar keer achter elkaar is gebeurd). Dit zijn een aantal voorbeelden. Welke bedenkingen heb je dan? Hij heeft zelf geen enkele maatregel ondernomen om minder last te hebben, aangezien mijn zang zo erg en storend is. Alleen maar pesterijen en zich met mij bezighouden, alsof dat ervoor zorgt dat ik ineens helemaal ermee stop.
Koop ik oordopjes, dan ben ik aso en arrogant. Als ik vraag wanneer hij meestal niet thuis is, krijg ik te horen "Ik ga jou natuurlijk mijn rooster niet geven". Nee, ik moet maar oprotten en ergens anders gaan zingen. Prima, dan ga ik maar mijn gang binnen sociale tijden.
En trouwens, het gebeurt niet persé elke dag 3 uur, maar ik probeer minstens een uur te zingen, anders ga ik achteruit.
Dus ik ga gericht op zoek naar een 'musician friendly' woning of woonruimte. Die zullen wel bestaan hoop ik.
Ja zoals ik al zei, lijkt zo'n geluidscabine wel mooi inderdaad. En als het ook nog mobiel is, een blessing.quote:Op maandag 17 december 2018 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook in een andere woning zorgt langdurig hard zingen voor overlast. Je onderschat enorm hoe ver hard stemgeluid kan reiken.
En eens een keertje zal niemand over vallen, maar (vrijwel) dagelijks uren per dag wel.
Maar dat schijnt niet tot je door te dringen.
Een ruimte goed isoleren met van dat speciale schuim, of nog beter, zo'n inbouw geluidscabine aanschaffen zou al voldoende zijn.
Jíj kan naar hartelust zingen, en je medebewoners hebben geen last meer van je.
Win-win situatie.
Is een vrijstaand huis echt een oplossing?quote:Op maandag 17 december 2018 20:46 schreef alors het volgende:
[..]Ik zou maar gewoon weer fulltime gaan werken en sparen voor een vrijstaand huis of het huren van een studio. Denk je nou echt dat er speciale woningen worden weggegeven aan sneeuwvlokjes als jij?
Pas als hij dat meer dan 3 uur per dag doet en meer dan 5 dagen per week heb je recht om daarover te klagen. Wat hij in zijn eigen huis doet en met welk volume moet hij zelf weten.quote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is,
Kinderen zijn nodig, een koekenbakker die de hele dag door blèrt niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overlast is overlast. En je hoort niet met 3 kinderen in een gehorig flatje te wonen. Dan doe je iets fout.
Gaaaaaaaaaaaastquote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Of op zoek naar ‘woning dove buren’quote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
[..]
Gast, als jij dopjes voor hem koopt ben je aso en arrogant ja, als je dat niet begrijpt wens ik je succes met verder komen in je leven als muzikant want dat zit er dan niet in.quote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
[..]
Woning voor dove mensen inderdaadquote:Op maandag 17 december 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of op zoek naar ‘woning dove buren’
Zolang je niet met het raam open gaat zingen en het een beetje geïsoleerd is wel. Maar een kennis van me woonde een hele tijd in een klein rijtjeshuis dat wel nieuwbouw was, van 10 jaar terug, die had een grote ringbaan voor zijn huis liggen. Was zo goed geïsoleerd dat je er letterlijk niks van hoorde. Je zag ze voorbij rijden maar je hoorde echt níks. Hij zij ook dat hij de stereo gewoon echt behoorlijk hard kon zetten en dat de buren dan nog steeds niks hoorden. Er is dus best wel woonruimte beschikbaar waar jij je hobby uit zou kunnen oefenen zonder dat iemand daar noemenswaardig last van heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 20:49 schreef campesino het volgende:
[..]
Is een vrijstaand huis echt een oplossing?
Eigenlijk wel een brilliant idee.quote:Op maandag 17 december 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of op zoek naar ‘woning dove buren’
Op zich wel een idee om met hem af te spreken dat je gaat oefenen zodra hij de deur uit is (zal toch neem ik aan ook wel eens een paar uur weg gaanquote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is, dus dat ik vanaf die moment stil moet zijn
Die buurman is gek als hij daarmee akkoord gaat.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich wel een idee om met hem af te spreken dat je gaat oefenen zodra hij de deur uit is (zal toch neem ik aan ook wel eens een paar uur weg gaan) en ophoudt als hij thuis komt
Je kan afspreken dat hij 3x aanbelt oid als hij de trap af gaat en weer als hij de trap op komt
![]()
Al is het hier waarschijnlijk al te laat voor.
Zolang hij het blijkbaar beperkt tot maximaal 3 uur verspreid over de dag, 5 dagen in de week zou het geen probleem moeten zijn als hij met een trilplaat door zijn woning loopt, toch?quote:Op maandag 17 december 2018 20:41 schreef campesino het volgende:
[..]
Schelden, de deur 4x achter elkaar hard dichtslaan om aan te kondigen dat hij thuis is
Heb ik ook aan gedacht. Maar kreeg de indruk dat het veelal gebrekkige woonruimtes zijn, bijvoorbeeld zonder een goedwerkende cv, ect? En dat je op korte termijn eruit kan worden geflikkerd. Niet echt comfortabel.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS kan beter anti-kraak gaan wonen bij z'n lotgenoten
Dat wel, maar geen gezeik en veel ruimte (en vaak gelijkgestemde personen). Maar ik vind een flat nu echt het type woning bij uitstek dat zich NIET leent voor dergelijke hobbies. Je hebt ongeveer 4 buren waar je rekening mee moet houden, dus de kans is groot dat daar iemand tussen zit die zich daaraan ergert, aangezien 3u repeteren per dag niet echt binnen de 'gewone leefgeluiden' valt.quote:Op maandag 17 december 2018 22:18 schreef campesino het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht. Maar kreeg de indruk dat het veelal gebrekkige woonruimtes zijn, bijvoorbeeld zonder een goedwerkende cv, ect? En dat je op korte termijn eruit kan worden geflikkerd. Niet echt comfortabel.
Maar ik kom er wel uit. Thanks voor het meedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |