Leer eens rekening te houden met een ander.quote:Op maandag 17 december 2018 17:34 schreef campesino het volgende:
[..]
Wat een agressie. Wel jammer dat we niet naast elkaar wonen, want dat zou ik wel willen zien, internet-thug. Maargoed, bedankt voor je input in deze topic.
Dat is TS vreemd. Die gaat liever naar de buren om ze oordoppen aan te bieden vanwege zijn eigen overlast.quote:Op maandag 17 december 2018 17:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Leer eens rekening te houden met een ander.
Ts heeft hier wel gelijk. Grote kans dat dit een hele kerel is online, maar offline niet zo veel noten op zijn zang heeftquote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is TS vreemd. Die gaat liever naar de buren om ze oordoppen aan te bieden vanwege zijn eigen overlast.
Echt, ik stop ze in je reet als je zo bij mij voor de deur staat.
Whut?quote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ts heeft hier wel gelijk. Grote kans dat dit een hele kerel is online, maar offline niet zo veel noten op zijn zang heeft
Geil, zo'n glory-brievenbus.quote:Op maandag 17 december 2018 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je mijn buur homo was dan had ik je door de brievenbus getrokken
quote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is TS vreemd. Die gaat liever naar de buren om ze oordoppen aan te bieden vanwege zijn eigen overlast.
Echt, ik stop ze in je reet als je zo bij mij voor de deur staat.
Nee hoor, de consensus is hier toch wel dat jij een aso bent.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Waarschijnlijk zouden de meeste posters hier in paniek raken, zelfs met 1,5 uur per dag zingen. "Terroriseren", zouden jullie het noemen.
Misschien lukt het om een goed geïsoleerde woning te vinden, dat hoop ik. Het is ook niet fijn dat ik op m'n tenen lopen voor de buurman, o jee, ik mag niet zingen. Wat overlast is voor jou, is wellicht geen overlast voor een ander. Het is en blijft dus een moeilijke discussie.
In ieder geval ben ik bereid om ergens anders te gaan wonen. Dankje wel voor de tips.
Het feit dat het voor sommige mensen overlast is, zou op zich genoeg informatie voor je moeten zijn. Ik zou ook gek worden van iemand die een uur lang toonladders doet. En oordopjes of zelfs een koptelefoon? Misschien wil hij wel TV kijken en dat kan daarmee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:08 schreef campesino het volgende:
Waarschijnlijk zouden de meeste posters hier in paniek raken, zelfs met 1,5 uur per dag zingen. "Terroriseren", zouden jullie het noemen.
Misschien lukt het om een goed geïsoleerde woning te vinden, dat hoop ik. Het is ook niet fijn dat ik op m'n tenen lopen voor de buurman, o jee, ik mag niet zingen. Wat overlast is voor jou, is wellicht geen overlast voor een ander. Het is en blijft dus een moeilijke discussie.
In ieder geval ben ik bereid om ergens anders te gaan wonen. Dankje wel voor de tips.
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat het voor sommige mensen overlast is, zou op zich genoeg informatie voor je moeten zijn. Ik zou ook gek worden van iemand die een uur lang toonladders doet. En oordopjes of zelfs een koptelefoon? Misschien wil hij wel TV kijken en dat kan daarmee natuurlijk niet.
Vijf dagen per week ja. Als het 1 keer 1 uur is natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.
1uur per dag? Ja!quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Gek worden van 1 uur toonladders? Misschien hou je je dan teveel bezig met wat een ander doet in zijn woning? Serieus, helemaal gek worden van 1 uur, kom op zeg.
Wat loop je nou stom te lullen dan.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Ja, dat is irritant. Steeds hetzelfde riedeltje, elke dag opnieuw. Ik vond ze al irritant als de pianostemmer ze een half uur lang deed op de piano. En ik vond ze ook irritant als ik ze zelf moest spelen, laat staan wanneer een ander ze speelt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Aan ene kant heb je een volwassen persoon waarvan je vermoedt dat die een gezond verstand heeft en aan andere kant heb je kinderen die..tjah..kinderen zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je met drie luidruchtige kinderen in een gehorig flatje zit ben je ook niet bepaald een sieraad voor de samenleving natuurlijk![]()
Geluidsoverlast door kinderen is nog steeds geluidsoverlast en nee, daar krijg je ook geen ontheffing voor, al denken heel veel mensen met kinderen van wel
1 uur per dag, 5 dagen lang, elke week weer. Ik zou er absoluut gek van worden.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Overlast is overlast. En je hoort niet met 3 kinderen in een gehorig flatje te wonen. Dan doe je iets fout.quote:Op maandag 17 december 2018 18:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Aan ene kant heb je een volwassen persoon waarvan je vermoedt dat die een gezond verstand heeft en aan andere kant heb je kinderen die..tjah..kinderen zijn.
Zingen kan wel heel erg irritant zijn hoor, ik hou er zelf helemaal niet van ook de radio zet ik op een andere zender als er echt een ‘’zing’’ nummer op komt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef campesino het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt tijd om armoede eens te gaan beboeten!quote:Op maandag 17 december 2018 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overlast is overlast. En je hoort niet met 3 kinderen in een gehorig flatje te wonen. Dan doe je iets fout.
Ik heb een tijdje naast een conservatoriumstudente gewoond en die begreep gelukkig wel wat urenlange toonladders en andere oefeningen doen niet heel sociaal is naar je buren toe. Die had her en der plekken in de stad om te oefenen (vooral op het conservatorium zelf). De keren dat ze thuis oefende was vaak voorafgaand aan een voorstelling, dat was dus én slechts af en toe én het klonk nog eens goed ook dus geen klagen.quote:Op maandag 17 december 2018 13:53 schreef Farenji het volgende:
Even om een "tegengeluid" te laten horen:
Als je een professionele muzikant bent of een opleiding aan het conservatorium doet dan is 3 uur oefenen per dag echt bijna het minimum. Er zijn genoeg muzikanten/zangers die twee keer zoveel of nog langer per dag moeten oefenen. Ook zijn er genoeg muzikanten die docent zijn en thuis lesgeven. Dan heb je dus ook nog leerlingen die meezingen/spelen en die slechter zijn om aan te horen. Wat ik maar wil zeggen: het is helemaal niet zo abnormaal om zo vaak muziek te maken. En op sommige plekken (ook in etagewoningen) kan het blijkbaar gewoon, als je goede afspraken maakt (en goede buren hebt).
Dit inderdaad. Ook last van (gehad) met mijn overbuurvrouw, al kwam het bij haar met name door alcohol en (het breken met) mannen. Why tell me why was haar favoriet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:55 schreef fotostarter het volgende:
Hiernaast woont ook een dame die dacht te kunnen zingen.
En om eerlijk te zijn was het niet eens het geluid wat mateloos vervelend was, maar steeds weer hetzelfde deuntje / stukje. Daar werd je wel lijp van kan ik je zeggen.
Het punt is natuurlijk wel dat als je het al kan, je ook niet meer hoeft te oefenen.quote:Op maandag 17 december 2018 18:55 schreef fotostarter het volgende:
Hiernaast woont ook een dame die dacht te kunnen zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |