SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ongeacht dat darten kijken, wie denkt dat überhaupt?quote:Op zondag 16 december 2018 17:24 schreef wdn het volgende:
Zouden er mensen zijn die darten kijken en dan denken: ik moet een ponton huren!
Dat zie die dingen waar vracht op komt te liggen.quote:
Het gros van dartskijkend Nederland weet geeneens wat een ponton is.quote:Op zondag 16 december 2018 17:24 schreef wdn het volgende:
Zouden er mensen zijn die darten kijken en dan denken: ik moet een ponton huren!
Daar heb je Roland Scholten voor nodig om het aan de man te brengen. Okee.quote:Op zondag 16 december 2018 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zie die dingen waar vracht op komt te liggen.
Spoilerquote:
Je bent in De Kuip en leest dit topic?quote:Op zondag 16 december 2018 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben bij Feyenoord, ik mis mrBean dus
De Kuip schreeuwt om Mr Beanquote:Op zondag 16 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent in De Kuip en leest dit topic?
Hij weet in ieder geval wel wat leuk is en wat nietquote:Op zondag 16 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2018 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Kuip schreeuwt om Mr Bean
Rustquote:Op zondag 16 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dedicationquote:Op zondag 16 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 16 december 2018 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rust
En het is niet om aan te zien
In bepaalde subfora krijg je voor zo'n opmerking een ban.quote:Op zondag 16 december 2018 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mr Bean achter het stuur lijkt wel op Max Verstappen
Met die stoel op de auto?quote:Op zondag 16 december 2018 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mr. Bean kan stiekem best een beetje sturen hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker toch.quote:Op zondag 16 december 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij net mensen van de weg drukte en als hij z'n auto moet parkeren bordjes omver rijdt.
nog ongemakkelijker om naar te kijkenquote:Op zondag 16 december 2018 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel Balkenende, is ongeveer hetzelfde.
Vanaf woensdagavond wordt het leuk. En morgen omdat NLquote:
Hollandse avond?quote:Op zondag 16 december 2018 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanaf woensdagavond wordt het leuk. En morgen omdat NL
Vinny febo en een vrouw. Genotquote:
Maar had je nou nog geld gepakt met Groningen?quote:
Ik mis Zipportal bij wedstrijden van Voort.quote:Op zondag 16 december 2018 19:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vinny febo en een vrouw. Genot
Dikke horkquote:Op zondag 16 december 2018 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga een bakje slagroomvla pakken om dit leed te verwerken
Die is weggepest door de vbal actsquote:Op zondag 16 december 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Zipportal bij wedstrijden van Voort.
Had wel even ander shirtje mogen aantrekkenquote:
Hij kreeg een ban voor iets buiten VBL volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2018 20:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die is weggepest door de vnal acts
Ja en neequote:Op zondag 16 december 2018 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar had je nou nog geld gepakt met Groningen?
Welke kleur?quote:
Harry en Meghan trouwtopic.quote:Op zondag 16 december 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kreeg een ban voor iets buiten VBL volgens mij.
Is al over dacht ikquote:Op zondag 16 december 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kreeg een ban voor iets buiten VBL volgens mij.
Typisch verdedigt Gio en Van Geel tot het einde.quote:Op zondag 16 december 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Typisch zit er niet meer in de club Feyenoord, hoe voel jij je hierbij?
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja 0-2.
Haha.
Hahaha.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHA
Feyenoord hahaquote:Op zondag 16 december 2018 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja 0-2.
Haha.
Hahaha.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHA
Het is voor jullie niet te hopen dat jullie uit de beker vliegen komende week anders zit je een halfjaar naar echt helemaal niks te kijken.quote:Op zondag 16 december 2018 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch verdedigt Gio en Van Geel tot het einde.
Drukquote:Op zondag 16 december 2018 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Peen het nog weg kunnen geven, joh.
FOX-weekendje, hé.quote:Op zondag 16 december 2018 20:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
Koert Westerman is er niet meer bij?
Fantastische vent, hopelijk meer Koert dan Marcel de komende tijd.....quote:Op zondag 16 december 2018 20:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
Koert Westerman is er niet meer bij?
Zelfde categorie als dochter van Warren?quote:Op zondag 16 december 2018 20:15 schreef tja77 het volgende:
Dat wijf van Hunt lust er wel pap van volgens mij.
Waarschijnlijk ook werk achter de schermen. De schijtlollige dingetjes bij Kees moeten ook verzorgd worden.quote:Op zondag 16 december 2018 20:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Heb hem niet gehoord volgens mij.
Ken ik (nog) niet.quote:Op zondag 16 december 2018 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfde categorie als dochter van Warren?
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.quote:
N=1 genotquote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.
Ik heb deze opdracht vanmiddag al de grond in geschrevenquote:Op zondag 16 december 2018 20:18 schreef franklop het volgende:
Dit lijkt me wel een mooie opdracht voor Szura
Correct.quote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.
Daar sta jij boven toch?quote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind je wel leuk, hé?quote:
Ik zal niet sterven als een opportunist.quote:
gewoon uitbaggeren met je tongquote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
HG schimmelreiniger voor de voeg van je chi
Bah. Nog nooit gedaan.quote:Op zondag 16 december 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gewoon uitbaggeren met je tong
Alan Norris vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Adam "Hunter" Hunt.
Typisch dat zo'n saaie droplol zo'n inspiratieloze bijnaam heeft.
Was getekend, Richard "Northy" North.
Oke. Manuel "Mani" Mulder, geboren in 1989.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Adam "Hunter" Hunt.
Sowquote:Op zondag 16 december 2018 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oke. Manuel "Mani" Mulder, geboren in 1989.
Deze grap zie ik steeds voorbijkomen...quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
HG schimmelreiniger voor de voeg van je chi
Qua vlees-brace nog niet.quote:Op zondag 16 december 2018 20:22 schreef Grifte het volgende:
Hij komt qua baard al in de buurt van Smiss
#gioutquote:Op zondag 16 december 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen bijlezen in het Feyenoordtopic.
#genieten.
Niet iedereen kan zo'n mooie bijnaam hebben als Frosty the Throwman.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Adam "Hunter" Hunt.
Fleshlight volkwarken.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ondertussen vrouwenrodelen aan het kijken en stracciatellaijs aan het eten, wat doen jullie naast het darten kijken?
Een bijnaam moet je krijgen, die bedenk je neit zelf.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n mooie bijnaam hebben als Frosty the Throwman.
Ik was van plan pubdarts te doen, maar niemand reageert daar. Dan maar verder met vakantie voorbereidenquote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ondertussen vrouwenrodelen aan het kijken en stracciatellaijs aan het eten, wat doen jullie naast het darten kijken?
Ik lees dat iemand vrouwenrodelen aan het kijken is en daarbij stracciatellaijs eet.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom je gedurende de week wel even inmaken als er verder weinig andere sport is.quote:Op zondag 16 december 2018 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik was van plan pubdarts te doen, maar niemand reageert daar. Dan maar verder met vakantie voorbereiden
Doen alsof ik luister naar het kutverhaal van m'n vriendinquote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb nu koffie en een kerstkrans.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga zo voor het volk de Eredivisietoto doorrekenen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon het geluid van de TV langzaam harder zetten.quote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doen alsof ik luister naar het kutverhaal van m'n vriendin
je hebt iig een vriendinquote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Slopende bezigheid.quote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeft ze last van jeuk?quote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo voor het volk de Eredivisietoto doorrekenen.
Ducttape is effectieverquote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, mensen die door sport heen praten en niet inzien wanneer je wel of niet even snel wat kunt zeggen(sowieso geen hele verhalen natuurlijk)
Och man.quote:
Dan gaat ze gewoon harder praten.quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon het geluid van de TV langzaam harder zetten.
Nee joh, hele tubes Canesten Gyno worden er door gejaagd.quote:
Je zou maar de hele dag naar gezwam moeten luisteren.quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon niet omgaan met mensen bevalt prima
HG schimmelreiniger al eens geprobeerd?quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
Nee joh, hele tubes Canesten Gyno worden er door gejaagd.
Ons leventje is ook zo gek weer nietquote:Op zondag 16 december 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou maar de hele dag naar gezwam moeten luisteren.
Goedkoper ook jaquote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon niet omgaan met mensen bevalt prima
Dit ja.quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, mensen die door sport heen praten en niet inzien wanneer je wel of niet even snel wat kunt zeggen(sowieso geen hele verhalen natuurlijk)
Uiteindelijk was vandaag een werelddag.quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ons leventje is ook zo gek weer niet
Toon Greebe ookquote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
Humphries moet ook nog stappen maken op de vloer.
Op de Euro Tour laat hij bij vlagen prima spel zien.quote:
Ik zag het ook allang in Humphries hoor. Ik ook.quote:
Ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk was vandaag een werelddag.
Schijnt nogal te brandenquote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HG schimmelreiniger al eens geprobeerd?
quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit ja.
En wanneer je dan dus niet luistert naar dat gezwam dat de ander zegt; "Oh, wil je dit zien of zo?"
Ja nee, ik heb t opstaan als achtergrondgeluid voor bij je kutverhaal.
Dan krijg je bij deze ook de kreddits.quote:Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het ook allang in Humphries hoor. Ik ook.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Of dat iemand boos wordt als je even niet oplet/reageert als er iets vertelt wordt bij een belangrijke finish of op een moment dat er bijna gescoord wordt of iets dergelijks. "Jij zat net ook te praten!", ja dat was godverdomme toen ze nog op 501 stonden of toen er gewisseld werd of iets.
Lopend 100 gooien met drie pijlen is wel knapquote:Op zondag 16 december 2018 20:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik loop even naar de keuken voor een glas water, gooi ondertussen 3 pijltjes gelijk 100![]()
Dit ga ik niet meer evenaren
Nee, deze is leuk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:35 schreef tja77 het volgende:
De Hump moet wel een andere nickname krijgen.
Gewoon inschrijven voor die Q-School man, you got this.quote:Op zondag 16 december 2018 20:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik loop even naar de keuken voor een glas water, gooi ondertussen 3 pijltjes gelijk 100![]()
Dit ga ik niet meer evenaren
quote:Op zondag 16 december 2018 20:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon inschrijven voor die Q-School man, you got this.
Maar hij is wel goed bezig nu. Zeker top32 niveau.quote:Op zondag 16 december 2018 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als je richting de top 32 wil komen moet je aan de 140.000 pond zitten volgend jaar. Nooit van mijn leven dat Humphries daar een gooi naar gaat doen in 2019.
Echt wel.quote:Op zondag 16 december 2018 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als je richting de top 32 wil komen moet je aan de 140.000 pond zitten volgend jaar. Nooit van mijn leven dat Humphries daar een gooi naar gaat doen in 2019.
Met alle respect maar dat zeggen we over zoveel darters. Even rustig aan, Mani.quote:
quote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We vragen het aan Payne-criticus Wimderon.
Wim, take the stage!
quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Payne heeft de posts van Rondewim gelezen.
Kan gebeuren. Meer schoten dan Ajax tegen De Graafschap, (lol).quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel LiverpoolGenot gemist Stijn.
United is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Meer schoten dan Ajax tegen De Graafschap, (lol).
Cool Hand Luke kan dat wel, groot talent is dat.quote:Op zondag 16 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat zeggen we over zoveel darters. Even rustig aan, Mani.
Ben je er al uit hoe je de FPCL gaat bijhouden?quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo voor het volk de Eredivisietoto doorrekenen.
Barney schroeit toch altijd op het WK.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Gaat barny een ronde overleven eigenlijk?
Dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoe je de FPCL gaat bijhouden?
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij vrijwel meteen beginnen met het halen van finaleplaatsen en meerdere malen de achtste finales halen op de Joero Toer.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool Hand Luke kan dat wel, groot talent is dat.
Ik wil wel meehelpen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |