Heeft ze last van jeuk?quote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doen alsof ik luister naar het kutverhaal van m'n vriendin
quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo voor het volk de Eredivisietoto doorrekenen.
Ducttape is effectieverquote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, mensen die door sport heen praten en niet inzien wanneer je wel of niet even snel wat kunt zeggen(sowieso geen hele verhalen natuurlijk)
Och man.quote:
Dan gaat ze gewoon harder praten.quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon het geluid van de TV langzaam harder zetten.
Nee joh, hele tubes Canesten Gyno worden er door gejaagd.quote:
Je zou maar de hele dag naar gezwam moeten luisteren.quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon niet omgaan met mensen bevalt prima
HG schimmelreiniger al eens geprobeerd?quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
Nee joh, hele tubes Canesten Gyno worden er door gejaagd.
Ons leventje is ook zo gek weer nietquote:Op zondag 16 december 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou maar de hele dag naar gezwam moeten luisteren.
Goedkoper ook jaquote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon niet omgaan met mensen bevalt prima
Dit ja.quote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, mensen die door sport heen praten en niet inzien wanneer je wel of niet even snel wat kunt zeggen(sowieso geen hele verhalen natuurlijk)
Uiteindelijk was vandaag een werelddag.quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ons leventje is ook zo gek weer niet
Toon Greebe ookquote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
Humphries moet ook nog stappen maken op de vloer.
Op de Euro Tour laat hij bij vlagen prima spel zien.quote:
Ik zag het ook allang in Humphries hoor. Ik ook.quote:
Ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk was vandaag een werelddag.
Schijnt nogal te brandenquote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HG schimmelreiniger al eens geprobeerd?
quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit ja.
En wanneer je dan dus niet luistert naar dat gezwam dat de ander zegt; "Oh, wil je dit zien of zo?"
Ja nee, ik heb t opstaan als achtergrondgeluid voor bij je kutverhaal.
Dan krijg je bij deze ook de kreddits.quote:Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het ook allang in Humphries hoor. Ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |