Ken ik (nog) niet.quote:Op zondag 16 december 2018 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfde categorie als dochter van Warren?
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.quote:
N=1 genotquote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.
Ik heb deze opdracht vanmiddag al de grond in geschrevenquote:Op zondag 16 december 2018 20:18 schreef franklop het volgende:
Dit lijkt me wel een mooie opdracht voor Szura
Correct.quote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarna hij een mindere wedstrijd overlegt en jullie op basis van een small sample size mij uitlachen.
Daar sta jij boven toch?quote:Op zondag 16 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind je wel leuk, hé?quote:
Ik zal niet sterven als een opportunist.quote:
gewoon uitbaggeren met je tongquote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
HG schimmelreiniger voor de voeg van je chi
Bah. Nog nooit gedaan.quote:Op zondag 16 december 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gewoon uitbaggeren met je tong
Alan Norris vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Adam "Hunter" Hunt.
Typisch dat zo'n saaie droplol zo'n inspiratieloze bijnaam heeft.
Was getekend, Richard "Northy" North.
Oke. Manuel "Mani" Mulder, geboren in 1989.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Adam "Hunter" Hunt.
Typisch dat zo'n saaie droplol zo'n inspiratieloze bijnaam heeft.
Was getekend, Richard "Northy" North.
Sowquote:Op zondag 16 december 2018 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oke. Manuel "Mani" Mulder, geboren in 1989.
Deze grap zie ik steeds voorbijkomen...quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
HG schimmelreiniger voor de voeg van je chi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |