Met alle respect maar dat zeggen we over zoveel darters. Even rustig aan, Mani.quote:
quote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We vragen het aan Payne-criticus Wimderon.
Wim, take the stage!
quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Payne heeft de posts van Rondewim gelezen.
Kan gebeuren. Meer schoten dan Ajax tegen De Graafschap, (lol).quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel LiverpoolGenot gemist Stijn.
United is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Meer schoten dan Ajax tegen De Graafschap, (lol).
Cool Hand Luke kan dat wel, groot talent is dat.quote:Op zondag 16 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met alle respect maar dat zeggen we over zoveel darters. Even rustig aan, Mani.
Ben je er al uit hoe je de FPCL gaat bijhouden?quote:Op zondag 16 december 2018 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo voor het volk de Eredivisietoto doorrekenen.
Barney schroeit toch altijd op het WK.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Gaat barny een ronde overleven eigenlijk?
Dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoe je de FPCL gaat bijhouden?
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet hij vrijwel meteen beginnen met het halen van finaleplaatsen en meerdere malen de achtste finales halen op de Joero Toer.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool Hand Luke kan dat wel, groot talent is dat.
Ik wil wel meehelpen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |