SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt zondequote:Op zondag 16 december 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
7-0 en geen doelpunt van de spits is toch ook wel bijzonder
Dolberg out.quote:Op zondag 16 december 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
7-0 en geen doelpunt van de spits is toch ook wel bijzonder
Karmaquote:Op zondag 16 december 2018 16:11 schreef Monolith het volgende:
De Graafschap is echt volledig gedemotiveerd geraakt. Dit is de wraak van Sjaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:21 schreef Heeinz het volgende:
En toch........Elke week weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel schoten hadden we? En hoeveel xGenot?Oh.
Met een flesje warme melk.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Benieuwd of Dolberg vannacht gaat slapen
27 schoten waarvan 17 op doel.quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke week weer.
Hoeveel schoten hadden we? En hoeveel xGenot?
Klaas zijn kansberekening GENOT.quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij zei Klaas dat we dit weekend weleens punten konden verspelen na een zware Europese avond.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij zei Klaas dat we dit weekend weleens punten konden verspelen na een zware Europese avond.
quote:Op zondag 16 december 2018 14:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb wat cijfers in tabel gegooid
welke zeg ik niet
Ik verwacht een moeilijke wedstrijd voor ajax
1 van de negatieve kernpunten die invioed op deze wedstrijd zal hebben is die wedstrijd van afgelopen woensdag
Kluivert wel en Ziyech niet hahahahaquote:Op zondag 16 december 2018 16:30 schreef Simmertje het volgende:
Zou Roma trouwens spijt hebben dat ze de transfer van Ziyech hebben laten afketsen?
die laatste was echt comedy capers, toch goed dat ze gewoon doorgingen, ik had het aanstaan maar behalve de goals niet veel gezienquote:Op zondag 16 december 2018 16:31 schreef Bolasie het volgende:
Scoort een centrale verdediger serieus drie goals?
Wt een niveau.
Die eerste goal was wel goed ingeschoten van hem, al kreeg hij alle tijd.quote:Op zondag 16 december 2018 16:31 schreef Bolasie het volgende:
Scoort een centrale verdediger serieus drie goals?
Wt een niveau.
En van Hennie.quote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een foto van Blind boven zijn bed
Behoorlijk lachwekkend.quote:Op zondag 16 december 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die laatste was echt comedy capers, toch goed dat ze gewoon doorgingen, ik had het aanstaan maar behalve de goals niet veel gezien
Daar houden buitenlandse clubs geen rekening meequote:Op zondag 16 december 2018 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dolberg was voetballend prima vandaag.
Als je als spits niet scoort in een 8-0 overwinning tegen de Graafschap of all places kan je er niet veel van.quote:Op zondag 16 december 2018 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar houden buitenlandse clubs geen rekening mee
Daarom gaat die vannacht niet slapen maar snuivenquote:Op zondag 16 december 2018 16:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je als spits niet scoort in een 8-0 overwinning tegen de Graafschap of all places kan je er niet veel van.
daar zit wat in maar heeft hij zoveel kansen gemist dan?quote:Op zondag 16 december 2018 16:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je als spits niet scoort in een 8-0 overwinning tegen de Graafschap of all places kan je er niet veel van.
Was ie wel voldoende aanspeelbaar?quote:Op zondag 16 december 2018 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zit wat in maar heeft hij zoveel kansen gemist dan?
Hij heeft wel genoeg vrije trappen uitgelokt.quote:Op zondag 16 december 2018 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zijn de goals ook wel mooi verdeeld, lekker toch.quote:Op zondag 16 december 2018 16:42 schreef MrStock het volgende:
Waar veel clubs tijdens de wedstrijd echt op zoek gaan naar de spits, doet Ajax dat niet. Zet een Dolberg bij PSV of Feyenoord neer en hij scoort er sowieso 5 meer dan hij nu heeft, puur vanwege andere speelstijl.
Voordeel van de speelstijl van Ajax is dat je niet afhankelijk bent van 1 scorende speler, meerdere spelers durven te schieten, tegenstanders weten dat veel spelers kunnen scoren dus moeten hun dekking ook gaan verdelen ipv 1 a 2 aanvallers.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was de reden dat alle andere spelers zoveel ruimte hadden tbh.quote:
ook de 3-0 kan voor een deel op zijn naam bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 december 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel genoeg vrije trappen uitgelokt.
Wel wat nuttig werk inderdaad, maar toch lullig dat hij zijn doelpuntje niet meepakt.quote:Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ook de 3-0 kan voor een deel op zijn naam bijvoorbeeld.
Geen idee, ik pas louter scoreboardjournalistiek toe.quote:Op zondag 16 december 2018 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja klopt, in de tijd van Surez waren we te afhankelijk van hem. Als hij een offday had, was het niet veel. Ondanks een shitload aan goals niet kampioen geworden toen onder Jol.quote:Op zondag 16 december 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zijn de goals ook wel mooi verdeeld, lekker toch.
Ik kan me de tijden van FC Surez nog wel herinneren.
Honderd miljoen. Minstens.quote:Op zondag 16 december 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel genoeg vrije trappen uitgelokt.
Deze speelstijl heeft wel meer houvast ja.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ja klopt, in de tijd van Surez waren we te afhankelijk van hem. Als hij een offday had, was het niet veel. Ondanks een shitload aan goals niet kampioen geworden toen onder Jol.
Zou wel lekker voor hem zijn ja. Zo'n voorzet van Kristensen moet gewoon beter. In zijn eerste seizoen wilde hij ook zelf nog wel eens uit het niets een kans creren en scoren, dat mist nu wel een beetje.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel wat nuttig werk inderdaad, maar toch lullig dat hij zijn doelpuntje niet meepakt.
Dat wordt enorm kut, en toch ga ik kijken.quote:Op zondag 16 december 2018 16:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens zien wat onze grote vriend zo gaat doen.
En hij had ook altijd wel een goede knal in zijn benen, maar dat zal wel weer komen met vertrouwen en speeltijd hoop ik.quote:Op zondag 16 december 2018 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel lekker voor hem zijn ja. Zo'n voorzet van Kristensen moet gewoon beter. In zijn eerste seizoen wilde hij ook zelf nog wel eens uit het niets een kans creren en scoren, dat mist nu wel een beetje.
Feyenoord - Fortuna is waarschijnlijk leuker, maar voor het niveau toch maar even de Noordzee over.quote:Op zondag 16 december 2018 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt enorm kut, en toch ga ik kijken.
#TenHagBallquote:Op zondag 16 december 2018 17:03 schreef franklop het volgende:
Ik ben er een middagje niet en Blind scoort een hattrick? In welk parallel universum ben ik beland?
Welcome to the Eredivisie.quote:Op zondag 16 december 2018 17:03 schreef franklop het volgende:
Ik ben er een middagje niet en Blind scoort een hattrick? In welk parallel universum ben ik beland?
Butterfield, de haast nooit scorende verdediger van Leiceater, heeft ooit in de FA Cup drie goals gemaakt in een 3-1 overwinning tegen Wolverhampton.quote:
Leiceater?quote:Op zondag 16 december 2018 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Butterfield, de haast nooit scorende verdediger van Leiceater, heeft ooit in de FA Cup drie goals gemaakt in een 3-1 overwinning tegen Wolverhampton.
"Welcome to the FA Cup", zou JR zeggen.
Haha.quote:
Feyenoord wordt nog kampioen dit seizoen - KlaasGod.quote:Op zondag 16 december 2018 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij was Klaas in de war met z'n eigen clubje.
Ja, dan is de eerste seizoenshelft wel een daverend succes jaquote:Op zondag 16 december 2018 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat we Utrecht ook van de mat spelen. Eindelijk even die kut supporters de mond snoeren
Nou, op een gegeven moment gaat dat zich wel wreken natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef Fargo het volgende:
Prima potje hoor voor Dolberg. Zeker na rust vond ik hem sterk spelen. Geen goal, maar boeiend...
nee hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment gaat dat zich wel wreken natuurlijk.
bwehehehehequote:Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef Monolith het volgende:
De Graafschap mag naar Madurodam:
https://eredivisie.nl/nl-(...)erij/articleid/22814
Voor Ajax niet maar wel voor hem persoonlijk als die nog ergens heen wilt (En dat is niet naar FC Kopenhagen of iets dergelijks)quote:
Er wordt opnieuw geloot, ook na de kwartfinales wordt er nog een keer geloot.quote:Op zondag 16 december 2018 22:56 schreef GGMM het volgende:
Betekent dat overigens dat we nadat we City hebben uitgeschakeld tegen de winnaar van L yon - Dortmund moeten, of wordt er dan opnieuw geloot?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
Dit wordt de loting morgen.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Ik snap het wel, CL en EL-duels tussen clubs uit hetzelfde land vind ik toch minder aanspreken omdat je dat al minimaal 2x per seizoen ziet.quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef TLC het volgende:
Het blijft toch belachelijk dat zelfs nu niet twee ploegen uit een land elkaar kunnen loten
Dat net 3 keer ff gedaan en alle 3 de keren was t ook bij mij Liverpool tegen Portoquote:Op zondag 16 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
Dit wordt de loting morgen.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
ben jij soms erik aka puuropkarakter op twitter?quote:Op zondag 16 december 2018 20:27 schreef Liftdeur het volgende:
Zat ik vandaag godvedomme in de Euroborg naar Groningen - Emmen te kijken, godverdomme zeg.
Ik had Ajax - Dortmundquote:Op zondag 16 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit prima vinden.
Ik had Ajax - Real.quote:Op zondag 16 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit prima vinden.
twitter:VillasArmy twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:15:45Bomba!! @UnivisionSports dropping the bomb that Diego Lainez to Ajax will be announced next week! This is officially Lainez’s last game with America!! Money is undisclosed but rumored to be the biggest in Mexican history!! #SuerteLainez#PanchoVillasArmy #LaPorraDeMexico https://t.co/Gvc2TfRL9g reageer retweet
Wie?quote:Op maandag 17 december 2018 00:30 schreef skysherrif het volgende:
twitter:VillasArmy twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:15:45Bomba!! @UnivisionSports dropping the bomb that Diego Lainez to Ajax will be announced next week! This is officially Lainez’s last game with America!! Money is undisclosed but rumored to be the biggest in Mexican history!! #SuerteLainez#PanchoVillasArmy #LaPorraDeMexico https://t.co/Gvc2TfRL9g reageer retweet
Zaakwaarnemers gebruiken volgens mij ajax graag om het contract van hun speler op te late nwaarderenquote:Op maandag 17 december 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
https://www.univision.com(...)ez-con-america-video
Iemand met een VPN en die spaans kan?
Ik vertrouw dit NOOIT.quote:Op maandag 17 december 2018 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers gebruiken volgens mij ajax graag om het contract van hun speler op te late nwaarderen
Zijn statistieken zijn nog niet heel denderend, maar goed dat had Neres ook.quote:Op maandag 17 december 2018 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iedereen van wie ik geloof dat ze hem kennen zijn iig laaiend enthousiast.
Hoopte dat het een middenvelder was tbhquote:Op maandag 17 december 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Skysheriff zit bovenop de Mexicaantjes.
Kan hij ook spelen volgens transfermarkt, meer een type Ziyech dus.quote:Op maandag 17 december 2018 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoopte dat het een middenvelder was tbh
Schijnt dat Lyon interesse had en die 20m moest betalen toen.quote:Op maandag 17 december 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij ook spelen volgens transfermarkt, meer een type Ziyech dus.
Ach Lozano moest ook ooit 30 miljoen kosten en die hengelde PSV ook binnen, dus dat zijn allemaal onderhandelingstactieken.quote:Op maandag 17 december 2018 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schijnt dat Lyon interesse had en die 20m moest betalen toen.
Niet geklikt. Zelfs van een Toornstra kan je nog een compilatievideo maken.quote:
Wel goed als ajax beetje kan meepikken in de mexico hype.quote:Op maandag 17 december 2018 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Lozano moest ook ooit 30 miljoen kosten en die hengelde PSV ook binnen, dus dat zijn allemaal onderhandelingstactieken.
Tot Verweij of Freek het meldt neem ik het allemaal niet zo serieus.quote:Op maandag 17 december 2018 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel goed als ajax beetje kan meepikken in de mexico hype.
quote:Op maandag 17 december 2018 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Lozano moest ook ooit 30 miljoen kosten en die hengelde PSV ook binnen, dus dat zijn allemaal onderhandelingstactieken.
Over een half uur speelt ie de finale tegen Cruz Azul met zijn teamquote:Op maandag 17 december 2018 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet geklikt. Zelfs van een Toornstra kan je nog een compilatievideo maken.
Nee tuurlijk niet, maar hij zal niet de eerste transfer zijn die al uitlekt voor Freek of Mike het melden.quote:Op maandag 17 december 2018 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot Verweij of Freek het meldt neem ik het allemaal niet zo serieus.
quote:Op maandag 17 december 2018 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar hij zal niet de eerste transfer zijn die al uitlekt voor Freek of Mike het melden.
JAAAAAAAAAAtwitter:footballitalia twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:58:14Matthijs de Ligt has won the 2018 #GoldenBoy Award as the most promising Under-21 player in Europe. The #Ajax captain beat Patrick Cutrone, Justin Kluivert, Vinicius and Trent Alexander-Arnold to the Tuttosport trophy https://t.co/TzdChMUL0B https://t.co/PUuOc13Fr2 reageer retweet
https://www.reddit.com/r/(...)jprjvna3&sh=f9613666quote:Op maandag 17 december 2018 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mexicaanse telegraaf dus.
Linkje naar de reddit?
Hoezo komt dit nieuws op dit tijdstip naar buiten?quote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAAAAAAAtwitter:footballitalia twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:58:14Matthijs de Ligt has won the 2018 #GoldenBoy Award as the most promising Under-21 player in Europe. The #Ajax captain beat Patrick Cutrone, Justin Kluivert, Vinicius and Trent Alexander-Arnold to the Tuttosport trophy https://t.co/TzdChMUL0B https://t.co/PUuOc13Fr2 reageer retweet
VBL / Zuid-Amerikaans voetbal #3 Superclasico (in Madrid.........)quote:Op maandag 17 december 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
https://www.univision.com(...)ez-con-america-video
Iemand met een VPN en die spaans kan?
We gaan zo maar even de finale kijken dan, iig even de eerste helftquote:Op maandag 17 december 2018 01:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
VBL / Zuid-Amerikaans voetbal #3 Superclasico (in Madrid.........)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jezus jij kijkt ook alles h.quote:Op maandag 17 december 2018 01:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
VBL / Zuid-Amerikaans voetbal #3 Superclasico (in Madrid.........)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Denk omdat dit morgenochtend gewoon in de krant komt.quote:Op maandag 17 december 2018 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo komt dit nieuws op dit tijdstip naar buiten?
Wel terecht verder.
Baasquote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Maar is hier geen gala voor oidquote:Op maandag 17 december 2018 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk omdat dit morgenochtend gewoon in de krant komt.
Nee is ook niets officieels, is gewoon van dat blad, maar wel de meest hoogaangeschreven uitreiking van een blad.quote:Op maandag 17 december 2018 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is hier geen gala voor oid
Dezelfde award die Van der Vaart ooit won toch.quote:Op maandag 17 december 2018 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee is ook niets officieels, is gewoon van dat blad, maar wel de meest hoogaangeschreven uitreiking van een blad.
Jep.quote:Op maandag 17 december 2018 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dezelfde award die Van der Vaart ooit won toch.
Ach ik kan dat soort awards eigenlijk niet serieus nemen nadat Messi zo laag eindigde voor de Ballon d'Or.quote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep.
Alleen TAA vind ik in dat lijstje die je misschien boven de ligt had kunnen zetten met een CL finale en een WK gespeeld.
Mbapp was niet eens genomineerd.quote:Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan dat soort awards eigenlijk niet serieus nemen nadat Messi zo laag eindigde voor de Ballon d'Or.
Roma dus ook op het vinkentouw voor die Lainez.quote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep.
Alleen TAA vind ik in dat lijstje die je misschien boven de ligt had kunnen zetten met een CL finale en een WK gespeeld.
Omdat ie m vorig jaar won denk ik en is natuurlijk genomineerd voor de ballon dor zelfquote:Op maandag 17 december 2018 01:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mbapp was niet eens genomineerd.
Ik snap ook nog steeds niet waarom die verkiezingen om kalenderjaren draaien en geen heel voetbalseizoen + het WK dan nog.quote:Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan dat soort awards eigenlijk niet serieus nemen nadat Messi zo laag eindigde voor de Ballon d'Or.
Eitng denk ik voor Frenkquote:Op maandag 17 december 2018 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lamprou
Kristensen - De Ligt - Wober - Sinkgraven
Labyad - Frenkie - Van de Beek
Neres - Huntelaar - Tadic
En dan Utrecht uit om het af te sluiten.
Ben benieuwd naar de tabel van klaasquote:Op maandag 17 december 2018 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lamprou
Kristensen - De Ligt - Wober - Sinkgraven
Labyad - Frenkie - Van de Beek
Neres - Huntelaar - Tadic
En dan Utrecht uit om het af te sluiten.
Ik denk dat klaas het er over had dat Feyenoord wel eens punten kon verspelen na de zware Europese avond van Ajax.quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef Simmertje het volgende:
klaas was het ook niet met mij eens dat ik zei dat na Fey-PSV, psv gewoon door zal gaan met winnen en feyenoord zeer binnenkort alweer uit de polonaise kan.quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef Simmertje het volgende:
OnanaGod beste keeper van de Champions League.twitter:Tussendelinies twitterde op maandag 17-12-2018 om 07:44:05Andre #Onana staat bovenaan de lijst van keepers in de Champions League die meer tegenhielden dan je op basis van Expected Saves zou mogen verwachten.Via @info_gsn https://t.co/oozau4Yl6c reageer retweet
Beste keeper van de wereld jongen!quote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
OnanaGod beste keeper van de Champions League.twitter:Tussendelinies twitterde op maandag 17-12-2018 om 07:44:05Andre #Onana staat bovenaan de lijst van keepers in de Champions League die meer tegenhielden dan je op basis van Expected Saves zou mogen verwachten.Via @info_gsn https://t.co/oozau4Yl6c reageer retweet
Wat een baasquote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
Is op de dertiende plek terug te vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een baas
Mexicanobakker beweerde vorige week dat Zoet net zo goed was, dus die zal dan wel nt tweede geworden zijn.
Volgens mij moeten die mensen naar de opticin.quote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
Past wel bij het beeld van Onana.quote:Op maandag 17 december 2018 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die mensen naar de opticin.
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Ok, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.quote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 11:43 schreef Brammess het volgende:
Expected saves, ik heb alles gezien.
Als je zo’n statistiek bijhoudt moet je ook preventief worden opgesloten zeg.
Er staan er nog 7 onder hem he, alleen die pasten niet op het plaatje denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Ok, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.
Kan iemand koffieplanter lokquoten?quote:Op maandag 17 december 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Ok, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.
nog eentje erbijquote:In de halve finale van het Mexicaanse kampioenschap tegen Pumas was eerder een hoofdrol weggelegd voor Diego Lainez, die zowel uit als thuis scoorde. Het 18-jarige aanvallende toptalent staat hoog op de verlanglijst van Ajax dat de komende tijd onderzoekt of de komst van de gewilde aanvaller haalbaar is.
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika, Klaasquote:Op maandag 17 december 2018 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nog eentje erbij
gaat ajax heel zuid amerika kopen ofzo
lul nietquote:Op maandag 17 december 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika, KlaasLeren ze dat niet op Harvard?
maar het ligt er niet.quote:Op maandag 17 december 2018 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul niet
mexico doet mee aan het zuidamerikaans kampioenschap
Ja, en Isral doet mee aan de EK-kwalificatie. Dat maakt het nog geen Europa.quote:Op maandag 17 december 2018 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul niet
mexico doet mee aan het zuidamerikaans kampioenschap
Het ligt ten zuiden van Amerika. Dus het is zuid-Amerika. Harvard.quote:Op maandag 17 december 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika, KlaasLeren ze dat niet op Harvard?
quote:Op maandag 17 december 2018 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt ten zuiden van Amerika. Dus het is zuid-Amerika. Harvard.
te makkelijk eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is al een uur geleden opgenomen
en doen nu alsof het live is
heel europa wordt in de maling genomen
al zou dat zo zijn, ik heb het eerder nog nergens kunnen zien, dus who cares of het live is. loopt altijd achter ivm edits en mogelijke interventiesquote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is al een uur geleden opgenomen
en doen nu alsof het live is
heel europa wordt in de maling genomen
kapotte klok, donder opquote:
harvard berekeningquote:
Kunnen er niks van.quote:Op maandag 17 december 2018 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
Real is niet de moeilijkste die je kan treffen.
quote:Op maandag 17 december 2018 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
Real is niet de moeilijkste die je kan treffen.
jij vindt dat Real de moeilijkste club is die Ajax kon loten?quote:
2019quote:Op maandag 17 december 2018 12:20 schreef T3hTommay het volgende:
Real is een van de gunstigste, niks mis mee. Wanneer loten de andere Eredivisie-clubs?
thuis geloof ikquote:
quote:
Real is in de europacup altijd veel gemotiveerder dan in de competitiequote:Op maandag 17 december 2018 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt dat Real de moeilijkste club is die Ajax kon loten?
Zou er niet op rekenen, maar je weet het nooit.quote:
Dit dusquote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Real is in de europacup altijd veel gemotiveerder dan in de competitie
Ik denk dat ze na de winterstop weer sterk uit de startblokken zullen komen
in principe is ajax kansloos
wel een mooie affiche
dat weet je nooit natuurlijk.quote:
Ik kijk Real altijd, die zijn echt in bijzonder slechte doen hoor. Maar wel de favoriet natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen, maar je weet het nooit.
Mooie loting is het wel in ieder geval.
dat vroeg ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel een mooie affiche
jaquote:Op maandag 17 december 2018 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt dat Real de moeilijkste club is die Ajax kon loten?
Ja geloof ik best, maar normaal gesproken wordt Ajax natuurlijk uitgeschakeld. Ook al zijn ze niet in vorm.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk Real altijd, die zijn echt in bijzonder slechte doen hoor. Maar wel de favoriet natuurlijk.
Ah zo. Ja, geen ervaring met overwinteren in de CL, dus die regeltjes ken ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadeel omdat je 2e bent geworden in de poule.
quote:
Ik vind het nooit zo'n nadeel om eerst thuis te spelen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadeel omdat je 2e bent geworden in de poule.
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat de uitgoals dubbel kunnen tellen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, geen ervaring met overwinteren in de CL, dus die regeltjes ken ik niet.
Maar zoals ik zei; dat is wel nadelig. Zou toch liever alles of niets in de Arena spelen, dan dat je een 1-0 voorsprong ofzo moet verdedigen in een uitverkocht Bernabu.
Klopt. Net als Bayern eigenlijk. Real wellicht nog wat erger. Maar goed, overwinning wegzwijnen, daarna tegen Porto/Roma. En je staat in de halve finale CL....quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk Real altijd, die zijn echt in bijzonder slechte doen hoor. Maar wel de favoriet natuurlijk.
Wie zegt dat city beter is?quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
die zijn inderdaad beter dan Juve en City op dit moment
Klopt, maar Ajax heeft in Mnchen al laten zien genoeg kansen te kunnen creren dus je kan daar wel een doelpuntje maken.quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, geen ervaring met overwinteren in de CL, dus die regeltjes ken ik niet.
Maar zoals ik zei; dat is wel nadelig. Zou toch liever alles of niets in de Arena spelen, dan dat je een 1-0 voorsprong ofzo moet verdedigen in een uitverkocht Bernabu.
Op de een of andere manier moet ik door jouw opmerking denken aan Serero die de 1-0 tegen Barca maaktequote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was de laatste keer tegen Real toen met die afgekeurde goals van Lodeiro en Anita?
Daarna nog een keer toch?quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was de laatste keer tegen Real toen met die afgekeurde goals van Lodeiro en Anita?
Ik ga alvast de gracht induiken.quote:Op maandag 17 december 2018 12:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Net als Bayern eigenlijk. Real wellicht nog wat erger. Maar goed, overwinning wegzwijnen, daarna tegen Porto/Roma. En je staat in de halve finale CL....
Er zit wel een winterse transfer periode tussen. Real zal vast wat gaan kopen in de winter.quote:Op maandag 17 december 2018 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax heeft in Mnchen al laten zien genoeg kansen te kunnen creren dus je kan daar wel een doelpuntje maken.
En Real is wellicht al wat verzadigd geraakt.
Daarna huldiging op de Coolsingel?quote:Op maandag 17 december 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga alvast de gracht induiken.
Geen idee, we speelden toen 3 jaar op rij tegen ze. Kan me nog wel wat momenten herinneren met Ronaldo die er toen een paar maaktequote:Op maandag 17 december 2018 12:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarna nog een keer toch?
Wordt werelds
Vliegtickets niet zo duur ook
Serero en Hoesenquote:Op maandag 17 december 2018 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moet ik door jouw opmerking denken aan Serero die de 1-0 tegen Barca maakte
Maar ik vraag me af welke club hun toppers laat gaan in de winter, dat soort transfers worden eerder gemaakt in de zomer.quote:Op maandag 17 december 2018 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er zit wel een winterse transfer periode tussen. Real zal vast wat gaan kopen in de winter.
Ik geef jullie in elk geval 15% kans om door te gaan (zojuist mijn formule erop losgelaten).
Stel dat ajax wint staat iedereen, inclusief dorpsidioot klaas, voorop om te zeggen dat real slecht en uit vorm isquote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel een mooie affiche
Afterparty op Stratumseind.quote:Op maandag 17 december 2018 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarna huldiging op de Coolsingel?
Je kan ook moeilijk gaan beweren dat Ajax serieus beter is dan Real.quote:Op maandag 17 december 2018 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Stel dat ajax wint staat iedereen, inclusief dorpsidioot klaas, voorop om te zeggen dat real slecht en uit vorm is![]()
Winnen van Barca was toen echt een wereldprestatie, ook al waren ze niet op volle sterkte.quote:Op maandag 17 december 2018 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en Hoesenwat een elftal was dat
een real uit vorm acht ik nog steeds 5 klasse beter dan ajax inderdaadquote:Op maandag 17 december 2018 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Stel dat ajax wint staat iedereen, inclusief dorpsidioot klaas, voorop om te zeggen dat real slecht en uit vorm is![]()
Ja weinig. Tenzij megabedragen denk ik. Zat net even snel te Googlen op wat geruchten; Palacios van River, Diaz van City en jawel.. Hazard van Chelseaquote:Op maandag 17 december 2018 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af welke club hun toppers laat gaan in de winter, dat soort transfers worden eerder gemaakt in de zomer.
Het gaat om het beste TEAM.quote:Op maandag 17 december 2018 12:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk gaan beweren dat Ajax serieus beter is dan Real.
Ze vonden het toen echt niet leuk dat ze verloren hoorquote:Op maandag 17 december 2018 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Winnen van Barca was toen echt een wereldprestatie, ook al waren ze niet op volle sterkte.
Het probleem van Real is inderdaad dat ze op dit moment geen team zijnquote:Op maandag 17 december 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat om het beste TEAM.
Heb ik van Klaas geleerd.
Ben dabei!quote:
Was jij geen PSV fan?quote:Op maandag 17 december 2018 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben dabei!
Vorige road tot EL-finale ook alles in Roest gekeken en finale op museumplein. Niks te verliezen met zulke potjes voor mij. Winnen is feest. Verliezen ook.
Jaquote:
Is ook bijna de eerste keer dat ik het bewust meemaak(lol) verder eens ja.quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 17 december 2018 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben dabei!
Vorige road tot EL-finale ook alles in Roest gekeken en finale op museumplein. Niks te verliezen met zulke potjes voor mij. Winnen is feest. Verliezen ook.
Goed voor de competitie als een club uit ons land het goed doet.quote:Op maandag 17 december 2018 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan mee feesten met een andere club?
Aan de andere kant, dan moet Real komen en hoef je er dan maar 1 in te leggen waarna ze er opeens 3 moeten maken.quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is heel wat anders dan fucking mee feesten.quote:Op maandag 17 december 2018 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed voor de competitie als een club uit ons land het goed doet.
Ga je dan ongezellig erbij zitten als de rest aan het feesten is? Om te laten zien dat je een ekte ekte bent?quote:Op maandag 17 december 2018 12:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is heel wat anders dan fucking mee feesten.
Waarom zou ik binnen moeten blijven zitten?quote:Op maandag 17 december 2018 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan mee feesten met een andere club?
Misschien houdt hij wel van feestjes, prima toch. Zijn leven.quote:Op maandag 17 december 2018 12:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verbitterd binnen blijven zitten en op alles haten van andere clubs? Lekker jankenquote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Laat ik het er maar bij houden dat ik toch een wat andere beleving heb bij supporter zijn van een club.
Schouders ophalen en door is ook een optie, toch?quote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Verbitterd binnen blijven zitten en op alles haten van andere clubs? Lekker janken
quote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Verbitterd binnen blijven zitten en op alles haten van andere clubs? Lekker janken
je gaat er gewoon af, wanneer is het voor het laats dat Real de kwartfinale niet gehaald heeft?quote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kan wel een voordeel zijn dat Ajax eerst thuis moet. Als je dan wint moet Real het spel maken en dat kunnen ze echt niet. Restverdediging is ook zeer matig dus lekker counteren daar in Bernabeu.
Ik zeg toch ook niet dat ik voor Ajax sta te feesten of te roepen? Ik kan niet eens juichen. Er is gewoon een goed sfeertje en zuip-excuus. Niks mis meequote:Op maandag 17 december 2018 12:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. Maar ik veroordeel dan ook niks.quote:Op maandag 17 december 2018 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Schouders ophalen en door is ook een optie, toch?
Ik sta (gelukkig vind ik zelf) heel anders in het leven dan dit simpele gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2018 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik voor Ajax sta te feesten of te roepen? Ik kan niet eens juichen. Er is gewoon een goed sfeertje en zuip-excuus. Niks mis mee
Wanneer waren ze voor het laatst zo slecht? En zonder Ronaldo.quote:Op maandag 17 december 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat er gewoon af, wanneer is het voor het laats dat Real de kwartfinale niet gehaald heeft?
Voor Mourinho kwam hadden ze volgens mij 9 jaar op rij een streak dat ze niet door de 1/8e finales kwamenquote:Op maandag 17 december 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat er gewoon af, wanneer is het voor het laats dat Real de kwartfinale niet gehaald heeft?
Als je zo op 'feesten' reageert kom je wel zo over, ja.quote:Op maandag 17 december 2018 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus dat is automatisch het gevolg als je niet mee doet met wat supporters die blij zijn omdat een club waar je niets om geeft het goed doet in Europa?
Hou op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |