Honderd miljoen. Minstens.quote:Op zondag 16 december 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel genoeg vrije trappen uitgelokt.
Deze speelstijl heeft wel meer houvast ja.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ja klopt, in de tijd van Suárez waren we te afhankelijk van hem. Als hij een offday had, was het niet veel. Ondanks een shitload aan goals niet kampioen geworden toen onder Jol.
Zou wel lekker voor hem zijn ja. Zo'n voorzet van Kristensen moet gewoon beter. In zijn eerste seizoen wilde hij ook zelf nog wel eens uit het niets een kans creëren en scoren, dat mist nu wel een beetje.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel wat nuttig werk inderdaad, maar toch lullig dat hij zijn doelpuntje niet meepakt.
Dat wordt enorm kut, en toch ga ik kijken.quote:Op zondag 16 december 2018 16:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens zien wat onze grote vriend zo gaat doen.
En hij had ook altijd wel een goede knal in zijn benen, maar dat zal wel weer komen met vertrouwen en speeltijd hoop ik.quote:Op zondag 16 december 2018 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel lekker voor hem zijn ja. Zo'n voorzet van Kristensen moet gewoon beter. In zijn eerste seizoen wilde hij ook zelf nog wel eens uit het niets een kans creëren en scoren, dat mist nu wel een beetje.
Feyenoord - Fortuna is waarschijnlijk leuker, maar voor het niveau toch maar even de Noordzee over.quote:Op zondag 16 december 2018 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt enorm kut, en toch ga ik kijken.
#TenHagBallquote:Op zondag 16 december 2018 17:03 schreef franklop het volgende:
Ik ben er een middagje niet en Blind scoort een hattrick? In welk parallel universum ben ik beland?
Welcome to the Eredivisie.quote:Op zondag 16 december 2018 17:03 schreef franklop het volgende:
Ik ben er een middagje niet en Blind scoort een hattrick? In welk parallel universum ben ik beland?
Butterfield, de haast nooit scorende verdediger van Leiceater, heeft ooit in de FA Cup drie goals gemaakt in een 3-1 overwinning tegen Wolverhampton.quote:
Leiceater?quote:Op zondag 16 december 2018 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Butterfield, de haast nooit scorende verdediger van Leiceater, heeft ooit in de FA Cup drie goals gemaakt in een 3-1 overwinning tegen Wolverhampton.
"Welcome to the FA Cup", zou JR zeggen.
Haha.quote:
Feyenoord wordt nog kampioen dit seizoen - KlaasGod.quote:Op zondag 16 december 2018 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij was Klaas in de war met z'n eigen clubje.
Ja, dan is de eerste seizoenshelft wel een daverend succes jaquote:Op zondag 16 december 2018 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat we Utrecht ook van de mat spelen. Eindelijk even die kut supporters de mond snoeren
Nou, op een gegeven moment gaat dat zich wel wreken natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 16:45 schreef Fargo het volgende:
Prima potje hoor voor Dolberg. Zeker na rust vond ik hem sterk spelen. Geen goal, maar boeiend...
nee hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 20:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment gaat dat zich wel wreken natuurlijk.
bwehehehehequote:Op zondag 16 december 2018 18:43 schreef Monolith het volgende:
De Graafschap mag naar Madurodam:
https://eredivisie.nl/nl-(...)erij/articleid/22814
Voor Ajax niet maar wel voor hem persoonlijk als die nog ergens heen wilt (En dat is niet naar FC Kopenhagen of iets dergelijks)quote:
Er wordt opnieuw geloot, ook na de kwartfinales wordt er nog een keer geloot.quote:Op zondag 16 december 2018 22:56 schreef GGMM het volgende:
Betekent dat overigens dat we nadat we City hebben uitgeschakeld tegen de winnaar van L yon - Dortmund moeten, of wordt er dan opnieuw geloot?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
Dit wordt de loting morgen.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Ik snap het wel, CL en EL-duels tussen clubs uit hetzelfde land vind ik toch minder aanspreken omdat je dat al minimaal 2x per seizoen ziet.quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef TLC het volgende:
Het blijft toch belachelijk dat zelfs nu niet twee ploegen uit een land elkaar kunnen loten
Dat net 3 keer ff gedaan en alle 3 de keren was t ook bij mij Liverpool tegen Portoquote:Op zondag 16 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
Dit wordt de loting morgen.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
ben jij soms erik aka puuropkarakter op twitter?quote:Op zondag 16 december 2018 20:27 schreef Liftdeur het volgende:
Zat ik vandaag godvedomme in de Euroborg naar Groningen - Emmen te kijken, godverdomme zeg.
Ik had Ajax - Dortmundquote:Op zondag 16 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit prima vinden.
Ik had Ajax - Real.quote:Op zondag 16 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit prima vinden.
twitter:VillasArmy twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:15:45Bomba!! @UnivisionSports dropping the bomb that Diego Lainez to Ajax will be announced next week! This is officially Lainez’s last game with America!! Money is undisclosed but rumored to be the biggest in Mexican history!! #SuerteLainez#PanchoVillasArmy #LaPorraDeMexico https://t.co/Gvc2TfRL9g reageer retweet
Wie?quote:Op maandag 17 december 2018 00:30 schreef skysherrif het volgende:
twitter:VillasArmy twitterde op maandag 17-12-2018 om 00:15:45Bomba!! @UnivisionSports dropping the bomb that Diego Lainez to Ajax will be announced next week! This is officially Lainez’s last game with America!! Money is undisclosed but rumored to be the biggest in Mexican history!! #SuerteLainez#PanchoVillasArmy #LaPorraDeMexico https://t.co/Gvc2TfRL9g reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |