Is op de dertiende plek terug te vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een baas
Mexicanobakker beweerde vorige week dat Zoet net zo goed was, dus die zal dan wel nét tweede geworden zijn.
Volgens mij moeten die mensen naar de opticiën.quote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
OnanaGod beste keeper van de Champions League.twitter:Tussendelinies twitterde op maandag 17-12-2018 om 07:44:05Andre #Onana staat bovenaan de lijst van keepers in de Champions League die meer tegenhielden dan je op basis van Expected Saves zou mogen verwachten.Via @info_gsn https://t.co/oozau4Yl6c reageer retweet
Past wel bij het beeld van Onana.quote:Op maandag 17 december 2018 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die mensen naar de opticiën.
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Oké, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.quote:Op maandag 17 december 2018 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
OnanaGod beste keeper van de Champions League.twitter:Tussendelinies twitterde op maandag 17-12-2018 om 07:44:05Andre #Onana staat bovenaan de lijst van keepers in de Champions League die meer tegenhielden dan je op basis van Expected Saves zou mogen verwachten.Via @info_gsn https://t.co/oozau4Yl6c reageer retweet
quote:Op maandag 17 december 2018 11:43 schreef Brammess het volgende:
Expected saves, ik heb alles gezien.
Als je zo’n statistiek bijhoudt moet je ook preventief worden opgesloten zeg.
Er staan er nog 7 onder hem he, alleen die pasten niet op het plaatje denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Oké, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.
Kan iemand koffieplanter lokquoten?quote:Op maandag 17 december 2018 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Model mag wel eens opnieuw gecalibreerd worden. De slechtste keeper van de CL, Oblak, is zo'n beetje de enige die minder scoort. Gemiddeld zo'n 140%. Oké, keepers in de CL zijn beter dan gemiddeld, maar dat zou je ook van de spitsen verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |