Je lijkt wel een vampier.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan Jessica het beter. Ik ga oefenen.
Sta je in een kleedkamer ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan Jessica het beter. Ik ga oefenen.
Komt door de TL-verlichting.quote:
Op de gang. Op mijn kamer wordt er te veel met mijn privé gespeeldquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik doe niet meer mee aan Haxball
[..]
Sta je in een kleedkamer ofzo?
Geen haxball meer ja? jammerquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net voorbij.
Ook hiermee ben je weer te laat.
wow kalmquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Jess nog niet doen.
Wel effe die mee eter op je pols uitknijpen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gatverdamme ik ben aan het eten (kapsalon)quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel effe die mee eter op je pols uitknijpen.
Heb net mijn vinger gebroken omdat ik werd beschuldigd van Klaver aanhangenquote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gatverdamme ik ben aan het eten (kapsalon)
dik varkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat het je smaken!quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zal voortaan geen feiten meer benoemenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb net mijn vinger gebroken omdat ik werd beschuldigd van Klaver aanhangenKwam harder aan dan ik liet merken
Feiten van FvD stemmers nemen we sowieso met een korreltje zout dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zal voortaan geen feiten meer benoemen
calimero.gifquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wilfred kiest Liverpool met 1,3 die tegen United moeten en niet PSV 1,4 omdat het geen geld oplevert maar die moeten tegen Heracles. Uh, oke.
Leer je dat van Jessias?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feiten van FvD stemmers nemen we sowieso met een korreltje zout dus dat komt goed.
Ozturk lijkt me geen act, misschien kunnen we wat van hem lerenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, er zijn twee politici een grote act, Klaver en Baudet, dus daar leer ik weinig van.
Dat hij bij het nationale team er geen reet van kan misschien?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
"een goede clubkeeper." Slaat dat nou op?²
Jij moet echt nodig naar de dokter met die bleke handen van je.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Als goede vriend mag je me op mijn woord geloven dat het door de belichting komtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet echt nodig naar de dokter met die bleke handen van je.
Wat ontzettend kansloosquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat duurde lang
https://www.imgdumper.nl/(...)a6209f29-4444555.PNG
Bedankt voor de uitnodiging maat maar ik blijf ff kijken.quote:
Erg laf was dat van Coco en GGMMquote:
Jankenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg laf was dat van Coco en GGMM
Net zoals die 3 tegengoals van mij die totaal geen teamgoals waren
ik ben voorquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we weer verder gaan met haxball?
Er wordt weer gespeeld. (of ben je nog boos?)quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat bereik je toch steeds met ditGedraag je eens al een 30'er
Coco zei laatstequote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt weer gespeeld. (of ben je nog boos?)
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben gamen met een groep ouwe reus
alquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat bereik je toch steeds met ditGedraag je eens al een 30'er
ZuidGrensie ben je er weer ouwe hooligan! We hebben je aanwezigheid gemist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Erg jammer dat Hiddema er niet was: dat vond Wilfred zeker te ver gaan?
Rensie ouwe reus! Leuk om te horen pikkie. Iets te druk gehad voor FOK!, maar uiteraard wel alle uitzendingen met het broekje uit gekekenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ZuidGrensie ben je er weer ouwe hooligan! We hebben je aanwezigheid gemist.
En terecht, mocht dat het geval zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Erg jammer dat Hiddema er niet was: dat vond Wilfred zeker te ver gaan?
gvd lekker manquote:Op zondag 16 december 2018 10:35 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BrXXGcVAkYh/
Totaal niet geil.
Meerdere kwaliteiten.....quote:Op zondag 16 december 2018 10:35 schreef Wuwwa het volgende:
Totaal niet geil.
quote:Op zondag 16 december 2018 10:35 schreef Wuwwa het volgende:
Totaal niet geil.
Ze is hier duidelijk aan het filosoferen over de zin van het leven.quote:Op zondag 16 december 2018 10:35 schreef Wuwwa het volgende:
Totaal niet geil.
Heel erg aan het inleven voor haar toekomstige rol in een A-filmquote:Op zondag 16 december 2018 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is hier duidelijk aan het filosoferen over de zin van het leven.
Die pose zou eventueel passen in een remake van de Titanic.quote:Op zondag 16 december 2018 12:19 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Heel erg aan het inleven voor haar toekomstige rol in een A-film
En over het ideale nasi-receptquote:Op zondag 16 december 2018 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is hier duidelijk aan het filosoferen over de zin van het leven.
Leuk gesprek.quote:
Gienee.quote:
quote:
Die had ik al in het Feyenoord topic gelinktquote:
Lekker hequote:Op maandag 17 december 2018 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Langste uitvoering van Radar Love genot.
Talentjequote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Abbey was gisteren ook lekker bezig op Insta
Heerlijk lichaamquote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Abbey was gisteren ook lekker bezig op Insta
Oei, laat het haar maar niet horen. Ze is meer dan alleen een lichaam.quote:
quote:
Je mist niksquote:Op maandag 17 december 2018 18:34 schreef Stofje het volgende:
Godsamme. Nieuw tv-abonnement, nu 2 dagen zonder. UITGEREKEND MET VI!
Somewhere een fijne stream naar VI?.
Is de rennende rukker weer bezig?quote:Man steelt poepluiers van kinderdagverblijven: 'Hij snuffelt eraan'
De verhalen van mensen die ondergoed stelen, kennen we inmiddels wel. Maar een man in het Brabantse 's Gravenmoer houdt er een wel heel bijzondere hobby op na: hij steelt luiers uit de containers van kinderdagverblijven en gaat daar vervolgens mee het bos in.
"Vijf jaar geleden is begonnen. De container bij ons voor de deur stond open, met daarnaast opengescheurde luiers", vertelt Nicole Mallens van kinderopvang De Hummelhoeve in Dongen aan Editie NL. "Ik kon de inhoud van de luiers zien. Een nogal vreemde situatie."
En het bleek geen eenmalige vondst. "We zagen een vast patroon. Tussen de middag troffen we de open container met de luiers aan", vertelt Mallens. Een wijkagent is een aantal keer langsgekomen, in de hoop de man op heterdaad te betrappen, maar dat lukte niet.
'Met een grote zak luiers op de fiets'
Nicole woont vlakbij de kinderopvang. "Afgelopen augustus stond ik voor het raam naar buiten te kijken en toen zag ik de man in de container graaien. Hij stapte met een grote zak luiers op de fiets." De vrouw schat dat de man toen een jaar of twintig was.
Met de auto is ze achter de dief aangereden. "Hij fietste richting 's Gravenmoer. Daar is hij de bossen ingereden. Ik heb hem bij de uitgang staan opwachten, maar hij kwam er niet uit." Na de achtervolging was het een paar maanden rustig, totdat een wandelaar afgelopen weekend een hoop luiers en tissues in het bos vond.
'Ik denk dat hij er opgewonden van raakt'
Nicole denkt wel te weten wat de dief met de luiers doet. "Ik denk dat hij ernaar kijkt, eraan snuffelt en er opgewonden van raakt. Ik vind dat nogal raar."
Een woordvoerder van de politie laat aan Editie NL weten dat agenten naar de man uitkijken. "Er wordt extra gesurveilleerd op de plekken waar de luiers zijn gevonden. Er is niet alleen sprake van diefstal, maar ook van milieuvervuiling." Nicole hoopt dat de man snel wordt gevonden. "Het is geen ramp dat er luiers verdwijnen, maar dat dit in de bossen gebeurt, is gewoon te gek."
Leuk interview maar toen hij ook toegaf aan die onzinnige hype van het tRoUwE lEgiOeN heb ik het afgezet.quote:
Is dat de Rotterdamse Harry Mens?quote:
Ik ga Siege opstartenquote:Op maandag 17 december 2018 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Davy en GGMM zijn aanwezig dus dit gaat genieten worden!
quote:Op maandag 17 december 2018 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben thuis en kijk nu mee. (ik verwacht gejuich)
Het meest trieste lelijke dikste publiek vind je toch standaard in Eindhoven. Weet niet wat dat is.quote:
wat is jouw mening over de film Siege?quote:Op maandag 17 december 2018 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het meest trieste lelijke dikste publiek vind je toch standaard in Eindhoven. Weet niet wat dat is.
Dat is toch een schietspelletje?quote:Op maandag 17 december 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is jouw mening over de film Siege?
Dat is een filmquote:Op maandag 17 december 2018 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch een schietspelletje?
Supergay
owquote:Op maandag 17 december 2018 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch een schietspelletje?
Supergay
wie??quote:Op maandag 17 december 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Cockcu is toch zogenaamd een wereldtalent?
quote:
Bij Scrummie is HET glas altijd halfvolquote:Op maandag 17 december 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoordpubliek is gewoon tevredenScrummie zei zelfs afgelopen zondag dat ze gewoon goed gespeeld hebben
Geaccepteerd.quote:Op maandag 17 december 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht even aan Under Siege
MIJN EXCUSES
Dat is dan weer een topfilm.quote:Op maandag 17 december 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht even aan Under Siege
MIJN EXCUSES
Net als zijn hoofd. (lol)quote:Op maandag 17 december 2018 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Scrummie is de glas altijd halfvol
Messi is op wereldreis. (in Europa)quote:Op maandag 17 december 2018 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws jongens. Ik ben bij Hax tijdens de reclame.
quote:Op maandag 17 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Messi is op wereldreis. (in Europa)
Oh.quote:Op maandag 17 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Messi is op wereldreis. (in Europa)
ik eis uitleg van GGMMquote:Op maandag 17 december 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Wel raar dat de films van Steven Seagal zo laag scoren, zijn echt meesterlijke films
is cultquote:Op maandag 17 december 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Wel raar dat de films van Steven Seagal zo laag scoren, zijn echt meesterlijke films
Mensen begrijpen de films niet denk ik. Dat verklaart ook waarom SS Doomtroopers zo laag scoort.quote:Op maandag 17 december 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Walgelijk iddquote:Op maandag 17 december 2018 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen begrijpen de films niet denk ik. Dat verklaart ook waarom SS Doomtroopers zo laag scoort.
Pilletje ingenomen blijkbaar.quote:
hou je bekquote:Op maandag 17 december 2018 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pilletje ingenomen blijkbaar.
Ben je op je pik getrapt of zo.quote:
Dat zijn users die kunnen niet tegen verandering.quote:Op maandag 17 december 2018 21:09 schreef GGMM het volgende:
Is dit niet het moment dat mensen hier altijd OHOHOH schreeuwen?
al die zwakke figuren kijken pijltjes gooienquote:Op maandag 17 december 2018 21:09 schreef GGMM het volgende:
Is dit niet het moment dat mensen hier altijd OHOHOH schreeuwen?
JC komt uit een dorp waar neven met nichten neuken, hij kan er niks aan doen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt of zo.
Hahaha
Bah.quote:Op maandag 17 december 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
al die zwakke figuren kijken pijltjes gooien
Valt wel goed te zien aan z'n gedrag ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
JC komt uit een dorp waar neven met nichten neuken, hij kan er niks aan doen.
uh wattequote:Op maandag 17 december 2018 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welke dorp?quote:Op maandag 17 december 2018 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Handig bij die laatste pot dat blauw de 3 keeper-tactiek hanteerde.
ziedendquote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef GGMM het volgende:
Jammer, alles gewonnen behalve de laatste (dat werd 1-1)
Ik stond in de spits debielquote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan gebeuren makkerquote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had nog 2-1 kunnen zijn door die misser van mij. Sorry daarvoor nog maat.
SCRUMMIEquote:Op maandag 17 december 2018 21:41 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=z7hXZYDBDwQ
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Was er niet bij. Terechte ban.quote:
Wim hordijk tandarts uit Portugaal. Dat is toch een oplichter?quote:Op dinsdag 18 december 2018 02:23 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ppen-en-rectificeren
Laat W. H. maar niet op ideeën komen.
Koekoekquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mourinho krijgt de zak en 25 miljoen euro
Aan het dienstverband van José Mourinho bij Manchester United is dinsdagochtend een einde gekomen. Toch hoeft de Portugees niet op zwart zaad te zitten.
Volgens de Engelse media zou Mourinho 22,5 miljoen pond meekrijgen. Dat is omgerekend zo’n 25 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-en-25-miljoen-euro
Dat is geen kattepis
25 miljoenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mourinho krijgt de zak en 25 miljoen euro
Aan het dienstverband van José Mourinho bij Manchester United is dinsdagochtend een einde gekomen. Toch hoeft de Portugees niet op zwart zaad te zitten.
Volgens de Engelse media zou Mourinho 22,5 miljoen pond meekrijgen. Dat is omgerekend zo’n 25 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-en-25-miljoen-euro
Dat is geen kattepis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |