Feiten van FvD stemmers nemen we sowieso met een korreltje zout dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zal voortaan geen feiten meer benoemen
calimero.gifquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wilfred kiest Liverpool met 1,3 die tegen United moeten en niet PSV 1,4 omdat het geen geld oplevert maar die moeten tegen Heracles. Uh, oke.
Leer je dat van Jessias?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feiten van FvD stemmers nemen we sowieso met een korreltje zout dus dat komt goed.
Ozturk lijkt me geen act, misschien kunnen we wat van hem lerenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, er zijn twee politici een grote act, Klaver en Baudet, dus daar leer ik weinig van.
Dat hij bij het nationale team er geen reet van kan misschien?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
"een goede clubkeeper." Slaat dat nou op?²
Davy?quote:
Jij moet echt nodig naar de dokter met die bleke handen van je.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Jess nog niet doen.
Als goede vriend mag je me op mijn woord geloven dat het door de belichting komtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet echt nodig naar de dokter met die bleke handen van je.
Wat ontzettend kansloosquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat duurde lang
https://www.imgdumper.nl/(...)a6209f29-4444555.PNG
kom ramboquote:
Bedankt voor de uitnodiging maat maar ik blijf ff kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |