SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Harry Potter en de verdwenen rat is de beste.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Harry loter beste voice over
Nu al simpel over het aantal van vorig jaar heen na dag 1.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ze zijn nu toch ook een week eerder begonnen?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu al simpel over het aantal van vorig jaar heen na dag 1.
DRTgodenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het toetje van de avond moet nog komenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is optisch bedrog. Alleen meer middagsessies zijn er ingepland.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch ook een week eerder begonnen?
Van waar je nieuwe accountnaam?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ashton gaat uit de kleren?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En het toetje van de avond moet nog komen
Komt er morgenmiddag één heel topic vol?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vandaag ook een prima program. De aids moet nog komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik maar niet dartsmoe word.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is optisch bedrog. Alleen meer middagsessies zijn er ingepland.
Dobromyslova gaat strippenquote:
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Komt er morgenmiddag één heel topic vol?
Mani bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.quote:
Potloden stelen en daarna verkopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.
Met de broek op de enkels van Barnard genieten.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ja, dat heeft dan weer weinig met de uitslag van vandaag te maken.quote:
Oneensquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Aan de UEFA Champions League moeten ook twee vrouwenteams toegevoegd worden
Hernia Kingquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Tegen wie moet ashton in de volgende ronde?
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Met Neymar en Cristiano doen er toch al 2 wijven mee?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Stelling: Stop hier maar meequote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
hotdogs van 70 eurocent vretenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Taylorquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Gilding, Pipe, Painter, Jenkins doen allemaal niet meequote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Max23 het volgende:
Doet Gilding eigenlijk mee dit wk?
Moet bij hem altijd denken aan die gast van The Human Centipede 2
Eens, lekker hardquote:Op donderdag 13 december 2018 22:51 schreef Szura het volgende:
Stelling: Ashton heeft een prima worp
Bert van Marwijk ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:51 schreef Szura het volgende:
Stelling: Ashton heeft een prima worp
kingfloplandquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Neequote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Max23 het volgende:
Nee helaas niet...quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Max23 het volgende:
En genieten van Tabern.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de broek op de enkels van Barnard genieten.
quote:
Eens.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Stop hier maar mee
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gilding, Pipe, Painter, Jenkins doen allemaal niet mee
Gilding bij die andere drie noemen is wel vrij treurig.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Richardson vergeten te noemen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een Shemale-leg is het ook niet.quote:
nou zegquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Stop hier maar mee
Al blij verrast dat Ashton het ook op zo'n groot podium laat zien. Vreesde dat ze vanaf het begin al zou bezwijken. Dat allerminstquote:
Nog steeds 90 gemiddeld en we beginnen net aan de vierde zet. Respect.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al blij verrast dat Ashton het ook op zo'n groot podium laat zien. Vreesde dat ze vanaf het begin al zou bezwijken. Dat allerminst
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hoor je de vrouwen in dit topic niet meer.
Dart jouw moeder ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds 90 gemiddeld en we beginnen net aan de vierde zet. Respect.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef xzaz het volgende:
Wie plaatst er nou een dartbord in een keuken
Heel vroeger toen ik klein was, had ik nog een softtipbord.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hoor je de vrouwen in dit topic niet meer.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel vroeger toen ik klein was, had ik nog een softtipbord.
leuk feitjequote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opgegroeid met de softtipquote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daar gooide je moeder op?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan beide achteraf klagen dat de ander zo overdreven juichtquote:Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verheug me op een partij Dekker - Prijs.
Soms tegen mij.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar gooide je moeder op?
Kwartfinale Pc finals 2017.!!!!1111quote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef Dready1978 het volgende:
Dekker nog nooit wat gepresteerd en dan zo juichen😗
Maar tegenwoordig gooi ik gewoon braaf op zolder.quote:
Sneue juichersquote:Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verheug me op een partij Dekker - Prijs.
Hij doet het beter met schattig zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Jan doet te veel zijn best om cool te doen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Jan ziet er uit als iemand die vroeger gepest werdquote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Nou wauwquote:Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwartfinale Pc finals 2017.!!!!1111
Hij ziet eruit als een FOK!ker.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jan ziet er uit als iemand die vroeger gepest werd
Toxic masculinity.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:02 schreef KennyPowers het volgende:
Deze is van twitter. Zoek na de wedstrijd wel een betere.
[ afbeelding ]
Bodybuilder incident.quote:
hahaha en die kan ashton niet krijgen want ze is een vrouw en die hebben geen ballen xDquote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een FOK!ker.
Neequote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef sr.Chief het volgende:
Lisa verdiende meer tijd op het podium, mooie dame, top vrouw
Niemand houdt ze tegenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die meiden moeten meermet de mannen darten. Worden ze beter van
Die heeft ook een hoop gaatjes gevuld.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat heeft die waardeloze tandarts daar mee te maken?
Lijkt me ook,maar dat geldt wel alleen voor die paar die mee kunnen komen. Probleem lijkt dat ze bij vrouwentoernooien te veel kunnen verdienen. Misschien zouden ze minder uit moeten keren daar.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die meiden moeten meer met de mannen darten. Worden ze beter van
Thomas heeft een lieve tweet gestuurd.quote:
Je wil niet weten wat hij heeft gedaan met zijn verdoofde patienten.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat heeft die waardeloze tandarts daar mee te maken?
(Dit was nog niet gedeeld)quote:Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef Vriezzer het volgende:
De Zwaan heeft de bull gewonnen (mocht dat nog niet gedeeld zijn).
KEES KEES KEESquote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook,maar dat geldt wel alleen voor die paar die mee kunnen komen. Probleem lijkt dat ze bij vrouwentoernooien te veel kunnen verdienen. Misschien zouden ze minder uit moeten keren daar.
De voorspelling van 0 man boven de 100 gaat uitkomen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
Jeffrey de Zwaan 91,18
Jan Dekker 88,95
Cody Harris 88,66
Lisa Ashton 88,56
Martin Schindler 85,18
Nitin Kumar 77,75
Ik ben ongerust.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Cody Harris heeft al een uur erop zitten sinds zijn zege, maar zijn grootste fan tweet nog niets.
Dmitri komt nog.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De voorspelling van 0 man boven de 100 gaat uitkomen.
Zit ook wel in de intensiteit. Van den Bergh hoeft waarschijnlijk ook niet te rennen tegen Puleo. Ratajski kan nog gestuwd worden door Seigo.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De voorspelling van 0 man boven de 100 gaat uitkomen.
Nog een mogelijkheid over.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mislukt experiment met die vrouwen dus. Aan de andere kant, tegen Jan maakt niemand kans.
Hoezo? Ze heeft toch lekker meegedart en geen slecht gemiddelde gehaald. Het faalt pas als ze enorm dramatisch spelen. Nu kunnen ze zo weer mee doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mislukt experiment met die vrouwen dus. Aan de andere kant, tegen Jan maakt niemand kans.
Sinds die tweet over wat z'n werkgever ervan vindt geen tweets meer over de edele dartssport.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Cody Harris heeft al een uur erop zitten sinds zijn zege, maar zijn grootste fan tweet nog niets.
Het leek nergens op. Jan heeft haar gespaard, galante heer als het is.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft toch lekker meegedart en geen slecht gemiddelde gehaald. Het faalt pas als ze enorm dramatisch spelen. Nu kunnen ze zo weer mee doen.
Tegen de 90 gemiddeld gooien kan je heel ver komen op de Challenged Tour.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De werken van Lisa op de Challenge Tour, volgend jaar gaat ze het schijnbaar weer proberen.
Ook geen wedstrijd meer gespeeld denk ik tot vandaagquote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds die tweet over wat z'n werkgever ervan vindt geen tweets meer over de edele dartssport.
Ik heb alle vertrouwen in Grease Lightning.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zit ook wel in de intensiteit. Van den Bergh hoeft waarschijnlijk ook niet te rennen tegen Puleo. Ratajski kan nog gestuwd worden door Seigo.
Al vier dagen ondergedokenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste set gemist? Die was bijzonder goed.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leek nergens op. Jan heeft haar gespaard, galante heer als het is.
Jan kan in feite het WK winnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Jan verslaat hier de rest van de wereld
Kent Poepzor hem dan ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds die tweet over wat z'n werkgever ervan vindt geen tweets meer over de edele dartssport.
Ajax de CL.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan kan in feite het WK winnen.
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Grease Lightning.
Daar heb ik nog een filmpje over, die verschijnt op de dag dat Remond verliest.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef KennyPowers het volgende:
"Dat kun jij helemaal niet"![]()
Altijd tegen mij
Huh?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een filmpje over, die verschijnt op de dag dat Remond verliest.
Dat ligt eraan op de 80gemiddeld of de 100gemiddeld Cullen op komt dagen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe spicy is deze take?
ik voorspel een walgelijke run van dolanquote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe spicy is deze take?
Kladje van Maijer ovegenomenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak stelt een hoop aap-noot-mies-vragen. Dat krijgt hij zeker ingeseind door de redactie.
Ik vond de Vincent-stats wel aanlokkelijk toen ik mijn analyses deed.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op de 80gemiddeld of de 100gemiddeld Cullen op komt dagen.
Ik heb Vincent in de vierde ronde in het brekkut.
Eens, verneuken ook altijd m'n bets.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste Italiaanse clubs.
Vorige week Mike eraf gegooid op een demo.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond de Vincent-stats wel aanlokkelijk toen ik mijn analyses deed.
OmkopingGenot.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens, verneuken ook altijd m'n bets.
Allemaal blacklist nu.
Nooit dus?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een filmpje over, die verschijnt op de dag dat Remond verliest.
VDV gaat nooit winnen van D. Webster.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op de 80gemiddeld of de 100gemiddeld Cullen op komt dagen.
Ik heb Vincent in de vierde ronde in het brekkut.
Zou #GezelligDik nog een interview doen met de winnaar van de RTL7-prijs om RAB KRASS in actie te mogen zien?quote:
Dat lijkt me iets heel raars.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook,maar dat geldt wel alleen voor die paar die mee kunnen komen. Probleem lijkt dat ze bij vrouwentoernooien te veel kunnen verdienen. Misschien zouden ze minder uit moeten keren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |