Als ik maar niet dartsmoe word.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is optisch bedrog. Alleen meer middagsessies zijn er ingepland.
Dobromyslova gaat strippenquote:
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Komt er morgenmiddag één heel topic vol?
Mani bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.quote:
Potloden stelen en daarna verkopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.
Met de broek op de enkels van Barnard genieten.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.
Oneensquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Aan de UEFA Champions League moeten ook twee vrouwenteams toegevoegd worden
Hernia Kingquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Tegen wie moet ashton in de volgende ronde?
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Tegen wie moet ashton in de volgende ronde?
Met Neymar en Cristiano doen er toch al 2 wijven mee?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Stelling: Stop hier maar meequote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |