SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Harry Potter en de verdwenen rat is de beste.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Harry loter beste voice over
Nu al simpel over het aantal van vorig jaar heen na dag 1.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ze zijn nu toch ook een week eerder begonnen?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu al simpel over het aantal van vorig jaar heen na dag 1.
DRTgodenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het toetje van de avond moet nog komenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is optisch bedrog. Alleen meer middagsessies zijn er ingepland.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch ook een week eerder begonnen?
Van waar je nieuwe accountnaam?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ashton gaat uit de kleren?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En het toetje van de avond moet nog komen
Komt er morgenmiddag één heel topic vol?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vandaag ook een prima program. De aids moet nog komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik maar niet dartsmoe word.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is optisch bedrog. Alleen meer middagsessies zijn er ingepland.
Dobromyslova gaat strippenquote:
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Komt er morgenmiddag één heel topic vol?
Mani bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er voldoende fans zijn voor de werken van Michael Barnard.
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.quote:
Potloden stelen en daarna verkopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.
Met de broek op de enkels van Barnard genieten.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij naar de IKEA gaat maar dat geloof ik niet.
Oneensquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Aan de UEFA Champions League moeten ook twee vrouwenteams toegevoegd worden
Hernia Kingquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Tegen wie moet ashton in de volgende ronde?
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef xzaz het volgende:
Tegen wie moet ashton in de volgende ronde?
Met Neymar en Cristiano doen er toch al 2 wijven mee?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
Stelling: Stop hier maar meequote:Op donderdag 13 december 2018 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |