quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij past niet meer in het commentaarhok.
sportschoolquote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Jelle ziet er minder volgevreten uit.
Doet die vaker de laatste tijd. Ze vonden Marcel een te grote irritatiefactor voor de kijker. Helaas zitten we daarom nu wel met Niels opgescheeptquote:
Harry Potter.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was wss wanneer ze begon met sjw te zijn
Die film van net daarvoor
Marcel zit in Straatsburg? /Wishful thinkingquote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koert gaf commentaar bij Sevilla v Krasnodar. Geen idee waarom Marcel verlof heeft.
Staraptor, puur omdat ik die tot lvl100 heb getraind en mooie tijden mee beleefde.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Marcel zat in Straatsburg? /Wishful thinking
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Marcel zat in Straatsburg? /Wishful thinking
vraag dat niet aan stijn maar aan ASHtonquote:
Ik moest dit googlen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Staraptor, puur omdat ik die tot lvl100 heb getraind en mooie tijden mee beleefde.
gaat eerst voor ongemakkelijke kus en dan toch maar een slap handjequote:Op donderdag 13 december 2018 22:41 schreef Szura het volgende:
Gaat Jantje haar kussen na afloop, omhelzen of een ongemakkelijk handje?
de fuck is een staraptorquote:Op donderdag 13 december 2018 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Staraptor, puur omdat ik die tot lvl100 heb getraind en mooie tijden mee beleefde.
Daar moet toch ook gewoon iemand verslag doen?quote:
Kijk het even en als er geile scčnes met haar in zitten even mededelen.quote:
de pidgey van gen 4 of 5quote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
de fuck is een staraptor#110%antinieuwepokemon
Barry Pooterquote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
uit welke film is dit eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |