Eerste set gemist? Die was bijzonder goed.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leek nergens op. Jan heeft haar gespaard, galante heer als het is.
Jan kan in feite het WK winnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Jan verslaat hier de rest van de wereld
Kent Poepzor hem dan ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds die tweet over wat z'n werkgever ervan vindt geen tweets meer over de edele dartssport.
Ajax de CL.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan kan in feite het WK winnen.
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Grease Lightning.
Daar heb ik nog een filmpje over, die verschijnt op de dag dat Remond verliest.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef KennyPowers het volgende:
"Dat kun jij helemaal niet"![]()
Altijd tegen mij
Huh?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds die tweet over wat z'n werkgever ervan vindt geen tweets meer over de edele dartssport.
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een filmpje over, die verschijnt op de dag dat Remond verliest.
Dat ligt eraan op de 80gemiddeld of de 100gemiddeld Cullen op komt dagen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe spicy is deze take?
ik voorspel een walgelijke run van dolanquote:Op donderdag 13 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in een achtste finaleplek van Dekker.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe spicy is deze take?
Kladje van Maijer ovegenomenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak stelt een hoop aap-noot-mies-vragen. Dat krijgt hij zeker ingeseind door de redactie.
Ik vond de Vincent-stats wel aanlokkelijk toen ik mijn analyses deed.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op de 80gemiddeld of de 100gemiddeld Cullen op komt dagen.
Ik heb Vincent in de vierde ronde in het brekkut.
Eens, verneuken ook altijd m'n bets.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste Italiaanse clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |