SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
Bestaat nog niet
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Gijs Staverman
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
![]()
Bob Marley - Jammin' nieuw in de lijst
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Kunnen de afvallers in de OP (in een spoiler?)
En dit, meest up to date lijstje van nieuwe liedjes:
* Alicia Keys - Fallin' (R)
* Christina Aguilera - Beautiful (R)
* Davina Michelle - Duurt Te Lang
* DR DRE - Next EPisode
* Diana Ross - I'm Coming Out
* Elvis Presley - Hound Dog
* Frank Sinatra - Tha's Life
* Imagine Dragons - Natural
* Lady GaGa & Bradley Cooper - Shallow
* OutKast - Ms Jackson (R)
* Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin') (R)
* The Opposites - Slapeloze Nachten
* White Lies - Time To Give
* Yann Tiersen - Comptine d'un Autre Été
* Beatles - Back In The USSR (R)
* Roy Orbison - You Got It (R)
* Rolling Stones - Let's Spend the Night Together (R)
* Freddie Mercury - The Great Pretender (R)
* DJVT - Hollereer
* The Prodigy - Out of Space (R)
* Nickelback - Rockstar
* Bluf - Later Als Ik Groter Ben (R)
* Deep Blue Something - Breakfast at tiffany's (R)
* Thicke - Blurred Lines (R)
* George Ezra - Shotgun
* Nancy Sinatra - These Boots are made for walking (R)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Terug:
The Pointer Sisters - Fire
Emeli Sandé - Read All about it|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oke godver nu is ie al niet meer up to date
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is This Love ookquote:Op donderdag 13 december 2018 12:40 schreef laxus13 het volgende:
Bob Marley - Jammin' nieuw in de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schade so far....![]()
Relatief veel vrouwen ertussen. Heeft die oproep dus tóch zin gehad?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Diana Ross is wel geholpen door de QUIZZZZquote:Op donderdag 13 december 2018 12:42 schreef houdjemond het volgende:
Relatief veel vrouwen ertussen. Heeft die oproep dus tóch zin gehad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier word ik oprecht chagrijnig van.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Robin Thicke - Blurred Lines
re-entry![]()
Man Down - Rihanna ook terugFor you, there'll be no more crying.
* Alicia Keys - Fallin' (R)
* Christina Aguilera - Beautiful (R)
* Davina Michelle - Duurt Te Lang
* DR DRE - Next EPisode
* Diana Ross - I'm Coming Out
* Elvis Presley - Hound Dog
* Frank Sinatra - Tha's Life
* Imagine Dragons - Natural
* Lady GaGa & Bradley Cooper - Shallow
* OutKast - Ms Jackson (R)
* Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin') (R)
* The Opposites - Slapeloze Nachten
* White Lies - Time To Give
* Yann Tiersen - Comptine d'un Autre Été
* Beatles - Back In The USSR (R)
* Roy Orbison - You Got It (R)
* Rolling Stones - Let's Spend the Night Together (R)
* Freddie Mercury - The Great Pretender (R)
* DJVT - Hollereer
* The Prodigy - Out of Space (R)
* Nickelback - Rockstar
* Bluf - Later Als Ik Groter Ben (R)
* Deep Blue Something - Breakfast at tiffany's (R)
* Thicke - Blurred Lines (R)
* George Ezra - Shotgun
* Nancy Sinatra - These Boots are made for walking (R)
* Pointer Sisters - Fire (R)
* Rihanna - Man Down (R)
* Snap - Rythym Is A Dancer
* Bob Marley - Jammin'
* Bob Marley - Is This Love (?)
* Emeli Sande - Read All About It Pt III (R)
Dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ook, klote blurred lines brrrrquote:Op donderdag 13 december 2018 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier word ik oprecht chagrijnig van.![]()
Terug:
Village People Y.M.C.A.
Deep Blue Something Breakfast at Tiffany's
Uitvallers vorig jaar 1137-1849 gecheckt. Zie lijst in OP: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #284 tijd voor de ultieme FOK! Lijst|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel re-entries.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst. Wat hebben wij toch een kutlijst zeg. Godverdomme, wat hebben wij een kutlijst. Verschrikkelijk, wat een kutlijst hebben wij zeg.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Vanwaar deze woede?quote:Op donderdag 13 december 2018 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst. Wat hebben wij toch een kutlijst zeg. Godverdomme, wat hebben wij een kutlijst. Verschrikkelijk, wat een kutlijst hebben wij zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Village Peoplequote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Terug:
Village People Y.M.C.A.
Uitvallers vorig jaar 1137-1849 gecheckt. Zie lijst in OP: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #284 tijd voor de ultieme FOK! Lijst
quote:Op donderdag 13 december 2018 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst. Wat hebben wij toch een kutlijst zeg. Godverdomme, wat hebben wij een kutlijst. Verschrikkelijk, wat een kutlijst hebben wij zeg.![]()
![]()
Je kunt de uitvallers ook vinden op www.pino112.nlquote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Terug:
Village People Y.M.C.A.
Uitvallers vorig jaar 1137-1849 gecheckt. Zie lijst in OP: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #284 tijd voor de ultieme FOK! Lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs Reflektor is ons ontvallen.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst. Wat hebben wij toch een kutlijst zeg. Godverdomme, wat hebben wij een kutlijst. Verschrikkelijk, wat een kutlijst hebben wij zeg.![]()
Swedish House Mafia Don't you worry child
Michael Bublé It's a beautiful day
Terug.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Terug.x1000
Zowaar een nummer dat ik mooi vind.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Swedish House Mafia Don't you worry child![]()
Master Blaster (Jammin') was al genoemd geloof ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar zaten we allemaal op te wachtenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Terug.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 13 december 2018 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Nancy Sinatra These Boots Are Made for Walkin'
re-entry![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Omdat Radio 2 ook schuld is. Het hele jaar hebben ze al kutmuziek gedraaid joh. Het hele jaar hebben ze kutmuziek gedraaid. Echt, geen leuk nummer. Niks. Helemaal niks. Radio 2 is ook schuld. Dat zeg ik. Radio 2 is ook schuld. Het hele jaar al joh. Vanaf januari al joh. Dat zeg ik je. En dat mag iedereen weten hier. Iedereen mag dat weten. Maar het is wel zo. Kutzender. Kutzender!quote:
En anders niks. Gewoon kut.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Bedankt, Kees.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Radio 2 ook schuld is. Het hele jaar hebben ze al kutmuziek gedraaid joh. Het hele jaar hebben ze kutmuziek gedraaid. Echt, geen leuk nummer. Niks. Helemaal niks. Radio 2 is ook schuld. Dat zeg ik. Radio 2 is ook schuld. Het hele jaar al joh. Vanaf januari al joh. Dat zeg ik je. En dat mag iedereen weten hier. Iedereen mag dat weten. Maar het is wel zo. Kutzender. Kutzender!
En anders niks. Gewoon kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als iemand dit nog even kan checken, ik moet weg:
1999 - Maroon 5 & Christina Aguilera Moves like Jagger
1997 - Anouk Modern world
1992 - The Kooks Naďve
1989 - Billie Holiday Strange Fruit
1986 - David Gray Babylon
1983 - Q65 Ann
1982 - The Weeknd Can’t feel my face
1979 - Jan Smit Als de morgen is gekomen
1976 - The Walker Brothers The Sun Ain't Gonna Shine Anymore
*1975 - The Osmonds Crazy Horses
*1970 - Volumia! Hou me vast
1968 - Crosby, Stills, Nash & Young Helpless
1966 - Nancy Sinatra These Boots Are Made for Walkin'
*1963 - The Righteous Brothers You've Lost That Lovin' Feelin'
1959 - Lenny Kravitz It ain't over 'till it's over
1957 - The Doors The Crystal Ship
1951 - The Script For the first time
1949 - Ben Howard The fear
1945 - XTC Making plans for Nigel
1942 - Coldplay Atlas
*1940 The Byrds Turn! Turn! Turn! (to everything there is a season)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs Reflektor is ons ontvallen.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.![]()
Atlas had ik al gecheckt; helaas niet erin. Ook "White Shadows" is geen nieuwe binnenkomer.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand dit nog even kan checken, ik moet weg:
1999 - Maroon 5 & Christina Aguilera Moves like Jagger
1997 - Anouk Modern world
1992 - The Kooks Naďve
1989 - Billie Holiday Strange Fruit
1986 - David Gray Babylon
1983 - Q65 Ann
1982 - The Weeknd Can’t feel my face
1979 - Jan Smit Als de morgen is gekomen
1976 - The Walker Brothers The Sun Ain't Gonna Shine Anymore
*1975 - The Osmonds Crazy Horses
*1970 - Volumia! Hou me vast
1968 - Crosby, Stills, Nash & Young Helpless
1966 - Nancy Sinatra These Boots Are Made for Walkin'
*1963 - The Righteous Brothers You've Lost That Lovin' Feelin'
1959 - Lenny Kravitz It ain't over 'till it's over
1957 - The Doors The Crystal Ship
1951 - The Script For the first time
1949 - Ben Howard The fear
1945 - XTC Making plans for Nigel
1942 - Coldplay Atlas
*1940 The Byrds Turn! Turn! Turn! (to everything there is a season)![]()
Radio2 kan trots zijn,ze krijgen precies de lijst die bij hun doelgroep past. En wat er niet in past draaien ze gewoon 's-nachts.![]()
Op Radio 2 werd laatst gezegd dat er veel op Nederlands product werd gestemd. Misschien moeten we de nieuwe binnenkomers daar zoeken...![]()
Daar werd ook gezegd dat Amsterdam van Coldplay binnen zou komen maar helaasquote:Op donderdag 13 december 2018 12:54 schreef Elfletterig het volgende:
Op Radio 2 werd laatst gezegd dat er veel op Nederlands product werd gestemd. Misschien moeten we de nieuwe binnenkomers daar zoeken...For you, there'll be no more crying.
Nouja, die lijst hadden ze 10 jaar geleden natuurlijk ook. (alleen de doelgroep was anders) De beste jaren waren wat de mix tussen alternative en classics ergens rond 2012-2013, al had je toen wel dat elke scheet van Volendamse inteelt rommel en SkyRadio meuk artiesten erin stond.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:54 schreef cafca het volgende:
Radio2 kan trots zijn,ze krijgen precies de lijst die bij hun doelgroep past. En wat er niet in past draaien ze gewoon 's-nachts.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
radio 2 heeft er anders bijna niets van hun zenderhits van 2018 in weten te krijgenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Das voor het eerst. Was de plaat die er elk jaar in stond met de minimale hoogste notering.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:58 schreef ok01 het volgende:
Reelin' in the years staat er ook niet in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voer ik Red Right Hand in van Nick Cave, krijg ik een Yeaahhhhh, gaat het om Pak maar mijn hand van Nick & Simon..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rikki Don't Lose That Number er ook uit waardoor Steely Dan nog maar 1 notering heeftquote:Op donderdag 13 december 2018 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das voor het eerst. Was de plaat die er elk jaar in stond met de minimale hoogste notering.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voer ik Red Right Hand in van Nick Cave, krijg ik een Yeaahhhhh, gaat het om Pak maar mijn hand van Nick & Simon..![]()
![]()
![]()
Papaquote:Op donderdag 13 december 2018 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst, wat een kutlijst. Wat hebben wij toch een kutlijst zeg. Godverdomme, wat hebben wij een kutlijst. Verschrikkelijk, wat een kutlijst hebben wij zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog maar een klein deel. Edit; van 2000 tot 1600.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:06 schreef NaturalScience het volgende:
Is m.b.t. de uitvallers nu de complete lijst gecontroleerd?
Of nog maar tot een bepaalde notering?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Tot 1550 zelfs.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nog maar een klein deel. Edit; van 2000 tot 1600.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wauw, zelfs de nieuwe John Mayer haalt het niet meer zonder problemenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voor Ik Vergeet er in een keer uit 😡🤬😠😖😣!! Wat een floplijst #boycot #doodsbedreiging #liefsuitlonden #harderdanikhebbenkanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik merk het al. Dit jaar voor het eerst sinds jaren werken tussen kerst en nieuw. Lig er niet wakker van.
Ik luister wel de laatste uurtjes, dan hebben we al die ellende niet. (Claudia zoek ik op in de lijst, dan zet ik even de radio uit. Ik ben er uitermate trots op en gelukkig mee dat ik dat nummer nog nooit heb gehoord en dat wil ik heel graag zo houden)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ook geen van de nieuwe nederlandstalige Anouk nummers terug te vindenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die rommel die erin komt komt juist in de top 100, dus je moet steeds vroeger inschakelen voor de goeie liedjes.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:16 schreef Zorro het volgende:
Ik merk het al. Dit jaar voor het eerst sinds jaren werken tussen kerst en nieuw. Lig er niet wakker van.
Ik luister wel de laatste uurtjes, dan hebben we al die ellende niet. (Claudia zoek ik op in de lijst, dan zet ik even de radio uit. Ik ben er uitermate trots op en gelukkig mee dat ik dat nummer nog nooit heb gehoord en dat wil ik heel graag zo houden)
Als dat zo is is het nog rampzaliger gesteld met de Nederlandsche muzieksmaak dan ik al dacht.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rommel die erin komt komt juist in de top 100, dus je moet steeds vroeger inschakelen voor de goeie liedjes.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wen dr maar aanquote:Op donderdag 13 december 2018 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook geen van de nieuwe nederlandstalige Anouk nummers terug te vinden
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mexi, heb je je top 2000 popquiz videofragmentenlijstje nog paraat?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Weet niet of ze er tussen zitten maar Blof verliest er nog 1, Hou Vol Hou VastFor you, there'll be no more crying.
- Fleetwood Mac - Go Your Own Wayquote:Op donderdag 13 december 2018 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mexi, heb je je top 2000 popquiz videofragmentenlijstje nog paraat?
- Fratellis - Chelsea Dagger
- Dennis Edwards & Siedah Garrett - Don't Look any Further
- Lauryn Hill - Everything Is Everything
- Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
- Marvin Gaye - What's Going On
- Bram Vermeulen - De Wedstrijd
- Een nummer van Jacques Brel wat ik niet kende
- 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
- Al Green & Annie Lennox - Put a little Love In Your Heart
- Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
- Police - Can't Stand Losing You
- Rudimental - Feel The Love
- Human League - Don't You Want Me
- Sophie B Hawkins - I Wish I Was Your Lover
- Cure - Lovesong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erin? ik dacht Marshall?quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zou er geen ander forum zijn dat ook bezig is met al die nummers te zoeken?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Haha, hij heeft een geslachtsverandering ondergaan.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Erin? ik dacht Marshall?![]()
![]()
2 maar.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Eagles verliezen ook gewoon 3 nummers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vast wel, maar wij zijn leuker natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 13:27 schreef MielMonteur het volgende:
Zou er geen ander forum zijn dat ook bezig is met al die nummers te zoeken?
-Scorpion_17![]()
Nog niet gekeken nu, maar op musicmeter ook elk jaarquote:Op donderdag 13 december 2018 13:27 schreef MielMonteur het volgende:
Zou er geen ander forum zijn dat ook bezig is met al die nummers te zoeken?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Daar komen we ook geen haar verderquote:Op donderdag 13 december 2018 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog niet gekeken nu, maar op musicmeter ook elk jaar
Ik spot je daar net jaquote:Op donderdag 13 december 2018 13:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Daar komen we ook geen haar verder
-Scorpion_17![]()
zal ze allebei niet missen, ben blij dat Witchy Woman er nog wel isquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zit er iemand naar hier te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog niet gekeken nu, maar op musicmeter ook elk jaar![]()
Of gewoon een account op beide sitesSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Ben ff de 3V12 SVHJ aan het doorspitten op nieuwe nummers.
Imagine Dragons - Natural
George Ezra - Shotgun
zijn nieuw![]()
Ik gluur ook mee op MuMe ja, zoals elk jaar op deze dag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, daar zitten wel wat doubleurs met hier hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 13:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Daar zit er iemand naar hier te kijken![]()
Of gewoon een account op beide sites
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Klopt dat is wel zo, heb er ook op gestemd op witchy woman.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal ze allebei niet missen, ben blij dat Witchy Woman er nog wel is![]()
Geen single van de nieuwe Muse erin, dat leger heeft een jaartje overgeslagen blijkbaarSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Of ze zijn zo realistisch geweest om in te zien dat het eigenlijk gewoon enorme bagger is.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:33 schreef MielMonteur het volgende:
Geen single van de nieuwe Muse erin, dat leger heeft een jaartje overgeslagen blijkbaarHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Die had ik ook al gecheckt jaquote:Op donderdag 13 december 2018 13:33 schreef MielMonteur het volgende:
Geen single van de nieuwe Muse erin, dat leger heeft een jaartje overgeslagen blijkbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die laatste plaat was echt stront door een trechter ja. Jammer dat die zo zijn afgegledenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of ze zijn zo realistisch geweest om in te zien dat het eigenlijk gewoon enorme bagger is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens de site staat deze er niet meer in Ain't Got No - I Got Life van Nina Simone
Vorig jaar al. Sowieso alleen in 2016 in de lijst.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Grönloh staat er niet inquote:Op donderdag 13 december 2018 13:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Is er ook gekeken naar de mensen die dit jaar zijn overleden?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Niet gehad idd, vreemde binnenkomer wel want de laatste notering was in 2008For you, there'll be no more crying.
ja, het heeft niemand extra noteringen opgeleverdquote:Op donderdag 13 december 2018 13:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Is er ook gekeken naar de mensen die dit jaar zijn overleden?![]()
Misschien flink gepushed door het vrouwenquotumquote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef laxus13 het volgende:
Niet gehad idd, vreemde binnenkomer wel want de laatste notering was in 2008[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die mensen zullen toch een kluif hebben gehad aan die vrije keuzes en hun spelling, als je afgaat op deze site..
https://staatieindetop200(...)eads/slippers-peopleWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toch zou je andere nummers verwachten van The Supremesquote:Op donderdag 13 december 2018 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien flink gepushed door het vrouwenquotumFor you, there'll be no more crying.
Geen XXXTentacion nee?quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ja, het heeft niemand extra noteringen opgeleverdSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Nirvana - Where did you sleep last night is nieuw binnen.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
China Beach was net zo populair als Tour of Dutyquote:Op donderdag 13 december 2018 13:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch zou je andere nummers verwachten van The SupremesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/blauw/the-lauquote:Op donderdag 13 december 2018 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die mensen zullen toch een kluif hebben gehad aan die vrije keuzes en hun spelling, als je afgaat op deze site..
https://staatieindetop200(...)eads/slippers-people![]()
kwam ook 'perfect van ed' tegen![]()
Effe zoeken op Blur met WhoehoeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Nirvana - Where did you sleep last night is nieuw binnen.
Alicia Keys - If I Ain't Got You ook binnen in de lijstFor you, there'll be no more crying.
Da's wel een fijne nieuwequote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Nirvana - Where did you sleep last night is nieuw binnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is een zwarte dag voor muziekliefhebbers vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:35 schreef laxus13 het volgende:
Volgens de site staat deze er niet meer in Ain't Got No - I Got Life van Nina Simone![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Alicia Keys - If I Ain't Got You ook binnen in de lijst
Toch nog een nummer van mn lijstje erinquote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Nirvana - Where did you sleep last night is nieuw binnen.![]()
![]()
Ook gewoon nog steeds niks van Kavinsky er in
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
15 miljoen mensen wel terug in de lijstFor you, there'll be no more crying.
Iemand heeft gezocht of Disco Duck van Rick Dees wel in de lijst staat![]()
![]()
Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Oja, die wisten we alquote:Op donderdag 13 december 2018 13:59 schreef laxus13 het volgende:
15 miljoen mensen wel terug in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
By-the-dashboard van Meadloaf
STAAT ER NIET IN
ongelooflijkWell, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:02 schreef pipster het volgende:
By-the-dashboard van Meadloaf
STAAT ER NIET IN
ongelooflijk![]()
Born-to-be-alive van The-village-people
STAAT ER NIET IN
Iemand heeft er lol meeSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:05 schreef Slobeend het volgende:
Geen Ronnie Flex, geen Glennis Krijs. Welke hypes dan wel?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Re-entry van Tina Turner: What's love got to do with itWhen I was a child I had a fever.
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama..
![]()
Geldt ook voor voor Cose della vita met Erosquote:Op donderdag 13 december 2018 14:07 schreef Homdeck het volgende:
Re-entry van Tina Turner: What's love got to do with itWhen I was a child I had a fever.
En ze is nog niet eens doodquote:Op donderdag 13 december 2018 14:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geldt ook voor voor Cose della vita met ErosHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zijn prima nummersquote:Op donderdag 13 december 2018 14:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geldt ook voor voor Cose della vita met Eros
Ho, verkeerde account (lol).quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Don't van Ed Sheeran ook weer terugFor you, there'll be no more crying.
Prijs de heer!quote:Op donderdag 13 december 2018 14:12 schreef laxus13 het volgende:
Don't van Ed Sheeran ook weer terugSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:07 schreef Homdeck het volgende:
Re-entry van Tina Turner: What's love got to do with it![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik ben een milde jongen. Zo vind ik Sjeep of Joe ook geen drama van Ed Sjeeren. Wel veel te hoog.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Schuld van Ajax-Bayern.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Musicalletjequote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vergeet die feministen-oproep niet hč.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?![]()
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terugquote:Op donderdag 13 december 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet die feministen-oproep niet hč.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb op reddit ook nog wat meme-oproepjes gezien voor het Brein/BAF-nummer, maar dat lijkt ook niet geholpen te hebbenSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
2x Alicia Keys?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terug![]()
nee, Heart heeft er ook weinig aan gehadquote:Op donderdag 13 december 2018 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terug![]()
Cher - Believe ook in de lijst, iets met de ABBA filmFor you, there'll be no more crying.
Dan kan er nog een derde versie van Melissa Etheridge - Like the Way i Do bij.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet die feministen-oproep niet hč.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaarquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef MielMonteur het volgende:
Pointer Sisters - Fire schijnbaar er weer inHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe en If I Could Turn Back Time ook in de lijst, iets met de ABBA filmFor you, there'll be no more crying.
De draak waarmee autotune begonquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe ook in de lijst, iets met de ABBA filmHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vrouwenhypequote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 13 december 2018 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaar![]()
Springstinoquote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel nietSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Nee, dit is altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rhythm Is A Dancer ook!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik sta er tot nu toe neutraal in: 2 nummers waarop ik gestemd heb eruit, maar ook 2 erin.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TWOD 2017?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds geen nummer in de lijst van het beste album van deze eeuw...♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe hebben we nog aanmerkelijk minder nieuwkomers gevonden dan uittreders. Echt bneieuwd in welke hoe we die dan moeten zoekenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tevens geen nummer van het beste album van de vorige eeuw erin, en dan heb ik met Banaanalbum niet eens een obscure favorietSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Tijdens de stemweek werd gezegd dat It Was a Very Good Year van Frank Sinatra op een bepaald moment op "2001" stond. Dat dát toen even is gezegd, heeft het nummer misschien wel gered, want hij staat erin.![]()
Wonderful Days staat er gewoon in hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 14:36 schreef MielMonteur het volgende:
Tevens geen nummer van het beste album van de vorige eeuw erin, en dan heb ik met Banaanalbum niet eens een obscure favoriet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Trouwens dat is gelogen, ik prefereer sowieso White Light/White Hiet en Television zelfbetiteld over BanaanSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Van Twitter: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat 'Hammer To Fall' wel degelijk in de Top 2000 staat dit jaar! Slechte nieuws is onze website een foutje heeft gemaakt ;-)![]()
Nou..toevoeging zeg. Tjongequote:Op donderdag 13 december 2018 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Van Twitter: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat 'Hammer To Fall' wel degelijk in de Top 2000 staat dit jaar! Slechte nieuws is onze website een foutje heeft gemaakt ;-)
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ben zelf een groot fan van het TVU-zelfbetitelde album uit '69 en van Loaded. Wegens het ontbreken van Oh! Sweet Nuthin' en Pale Blue Eyes in de keuzelijst toch maar voor Sunday Morning gekozen, tevergeefs uiteraard.![]()
![]()
Gaat Queen dit jaar de Beatles voorbij?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2018 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs Reflektor is ons ontvallen.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Maak je een typfoutje met opzoeken krijg je dit...
Dit is toch nergens voor nodig in de top 2000
Free Fallin' (Live) van John Mayer
STAAT ER IN!Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Oh ik nam aan dat die er al laaaang instondquote:Op donderdag 13 december 2018 14:46 schreef pipster het volgende:
STAAT ER IN!Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Aardige cover maar voor een top 2000quote:Op donderdag 13 december 2018 14:46 schreef pipster het volgende:
STAAT ER IN!
Wat een hoop zooi onder de binnenkomers, dat is in jaren niet zo erg geweest...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zit nog te wachten op een echt onverwachts nummer a la Bjork of Nur Getraumt vorig jaarSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Vind het best meevallenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop zooi onder de binnenkomers, dat is in jaren niet zo erg geweest...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Overigens wel zijn meest gestreamde nummer op spotifyquote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oh ik nam aan dat die er al laaaang instondFor you, there'll be no more crying.
Mwah, hoop van die wijvenmuziek. Ook wel wat lekkere nummertjes hoor, maar in 2014 en 2015 waren er wel een aantal goede nieuwe binnenkomers, nu vind ik dat nog heel beperktquote:Op donderdag 13 december 2018 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het best meevallen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja daarom dusquote:Op donderdag 13 december 2018 14:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Overigens wel zijn meest gestreamde nummer op spotifySolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Maar eh hoeveel nieuwe binnenkomers hebben we nu?
Zo'n 50?
Nog 100 te gaan danSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
What the fuck 😞quote:Op donderdag 13 december 2018 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Voor Ik Vergeet er in een keer uit 😡🤬😠😖😣!! Wat een floplijst #boycot #doodsbedreiging #liefsuitlonden #harderdanikhebbenkan
🤢🤮'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Prachtige nummers eruit en er komt vrij weinig leuks voor terug. Ja, Outkast is nog wel een goeie, maar daar houdt het ook op.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
At Last van Etta James staat er wel in, ook een foutje. Zelfde geldt voor Tracy Chapman - Talking 'Bout a Revolution en Nao 'T Zuuje (??).![]()
Wtf is Nao 'T Zuuje nou weerquote:
Nao 't Zuuje is van die 3fm DJ uit Venlo
Niet echt een goed nummer, maar he, het is positief over limburgSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Nao 't ZuujeGa weg.
Oh mijn naamgenootquote:
Fake news dusquote:Op donderdag 13 december 2018 14:58 schreef MielMonteur het volgende:
Nao 't Zuuje is van die 3fm DJ uit Venlo
Niet echt een goed nummer, maar he, het is positief over limburgWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ff pindakazen op Spotify dat Nao 't Zuuje
Edit:Dit hoeft toch niet in de lijst man man man
En ik dacht dat we het in Brabant slecht hadden met Guus Meeuwis ...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
0 want dit nummer gaat niet langskomen bij Cielquote:Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel zetten we erop dat dit nummer langskomt bij Ciel?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die heeft geen shiftquote:Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MielMonteur het volgende:
Hoeveel zetten we erop dat dit nummer langskomt bij Ciel?
Ruud danquote:Op donderdag 13 december 2018 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
0 want dit nummer gaat niet langskomen bij CielSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Doe maar gewoon bij Gijs dan, kan die tenminste door het halve nummer heen lullen.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
De twintigste editie van de Top 2000 is een forse stap achteruit is mijn eerste conclusie na het bestuderen van de bevestigde nieuwe binnenkomers en alle mooie alternatieve songs die weer uit de lijst is gevallen. Erg jammer dat de lijn van de afgelopen jaren niet wordt doorgezet en de indie/alternative nu weer betrekkelijk kansloos is. Waarschijnlijk deels het gevolg van de toogenomen keuze. Met 100% keuzevrijheid gaan mensen eerder voor hun persoonlijke favorieten en hebben de namen die minder in het zenderprofiel van Radio 2 passen veel meer last van interne concurrentie.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Doe maar gewoon diep in de nacht, die Limburgse schijtlol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vooral de bands met minder geijkte klassiekers. De Killers en Muse gaan hier niet veel van voelen, maar een Arcade Fire voelt hier wel wat van.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:09 schreef Gretzl het volgende:
De twintigste editie van de Top 2000 is een forse stap achteruit is mijn eerste conclusie na het bestuderen van de bevestigde nieuwe binnenkomers en alle mooie alternatieve songs die weer uit de lijst is gevallen. Erg jammer dat de lijn van de afgelopen jaren niet wordt doorgezet en de indie/alternative nu weer betrekkelijk kansloos is. Waarschijnlijk deels het gevolg van de toogenomen keuze. Met 100% keuzevrijheid gaan mensen eerder voor hun persoonlijke favorieten en hebben de namen die minder in het zenderprofiel van Radio 2 passen veel meer last van interne concurrentie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nao t Zuuje, Blaosmuziek, Kristallnaach. Hoeveel Limburgse zooi staat er wel niet in de lijst?
Doe dan Hallo Venray erin stemmen.![]()
Ja prima, zolang Lohues, Skik, Meeuwis, Normaal en Blof ook maar 's nachts gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar gewoon diep in de nacht, die Limburgse schijtlol.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Kristallnaach. Hoeveel Limburgse zooi staat er wel niet in de lijst?
Erg zuur dat de volgende nummers weer richting uitgang zijn gebonjourd:
Arcade Fire - Reflektor
Arcade Fire - We Used to Wait
The Smiths - How Soon Is Now?
dEUS - Hotellounge
Pulp - Common People
The Stone Roses - Fool's Gold
Macklemore - Thrift Shop
Björk - Human Behaviour
Spinvis - Voor Ik Vergeet
Paolo Nutini - New Shoes
Family of the Year - HeroBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Of Tuut Chips Flesje Bier!quote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Nao t Zuuje, Blaosmuziek, Kristallnaach. Hoeveel Limburgse zooi staat er wel niet in de lijst?
Doe dan Hallo Venray erin stemmen.
(Limburg, Neus Omhoeg, bestel mar, Auto Vliegtuug, De Peel In Brand en November vergeten btw)Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
O die laatste 2 lig ik niet wakker, de rest is jammer al zeg je het bij Pulp en de Stone Roses wel aankomenquote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
Pulp - Common People
Björk - Human Behaviour
Paolo Nutini - New Shoes
Family of the Year - Hero[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens, maar de Arcade Fire compensatie komt bij de Snobquote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
Pulp - Common People
Björk - Human Behaviour
Paolo Nutini - New Shoes
Family of the Year - Hero.
![]()
Helemaal mee eens. In 14-15 kwamen de leukere hits nog gewoon binnen in de lijst. Nu is het vrijwel alleen meuk. Ben eigenlijk alleen echt content met Yann Tiersen, iets met favoriete film en het feit dat ik al 8 jaar op Comptine D'un Autre Été, L'aprčs-Midi stem. Blijft wel een feit dat ie er ook al makkelijk in 2006 in had kunnen staan als Radio 2 zo aardig was geweest om hem eerder op de keuzelijst te zetten. Die invloed van de keuzelijst blijft veel te groot.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel wat lekkere nummertjes hoor, maar in 2014 en 2015 waren er wel een aantal goede nieuwe binnenkomers, nu vind ik dat nog heel beperktBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
The Prodigy - Out of Space is weer terug na 2 jaar. Hadden we die al?When I was a child I had a fever.
Ik vond ook dat er redelijk veel live-versies in de stemlijst stonden. Moeten we daarnaar kijken?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Waar in Limburg ligt Keulen precies?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Doe dan Hallo Venray erin stemmen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Björk eruitquote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
dEUS - Hotellounge
Pulp - Common People
Macklemore - Thrift Shop
Björk - Human Behaviour
Paolo Nutini - New Shoes
Family of the Year - Hero![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hulsberg zo te zienquote:Op donderdag 13 december 2018 15:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar in Limburg ligt Keulen precies?
https://keulen.keurslager.nlUn dann rettet kein Kavallerie,
Hoop pretentieus geneuzel wat gewoon in de Snob 2000 hoort.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
dEUS - Hotellounge
Pulp - Common People
Macklemore - Thrift Shop
Björk - Human Behaviour
Paolo Nutini - New Shoes
Family of the Year - Hero![]()
Wat vind jij goede muziek van de laatste 20 jaar dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoop pretentieus geneuzel wat gewoon in de Snob 2000 hoort.![]()
Everonquote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede muziek van de laatste 20 jaar dan?
Seventh Wonder
Circus Maximus
IQ
Pendragon
RPWL
Work of Art
Dare
Lionville
Nightingale
En ga zo maar door..... genoeg bands uit de 21ste eeuw die top muziek maken!![]()
Wat is de meest recente lijst van binnenkomers, het is echt onmogelijk terugzoeken in dit forum haha
Ik mis echt veel nummers die ik wel had verwacht... Weinig uit dit jaar sws terwijl dat meestal wel isMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:48 schreef Cassa95 het volgende:
Wat is de meest recente lijst van binnenkomers, het is echt onmogelijk terugzoeken in dit forum haha
Ik mis echt veel nummers die ik wel had verwacht... Weinig uit dit jaar sws terwijl dat meestal wel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:58 schreef MielMonteur het volgende:
[..]Hollereer echt uit het niets, niet eens re-entrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Bijzonder, nog maar 5 nummers uit dit jaar wss vanwege de volledige vrije keuze dit jaar en het feit dat je alle 35 nummers op kon vullen met de keuzelijst.
En Hollereer stond voor het eerst in de keuzelijst, net als Yann Tiersen bijv. En DJVT wordt steeds meer cult.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Maar de vorige jaren moesten de nummers uit hetzelfde jaar sowieso uit de eigen keuzes komen, die stonden niet in de keuzelijst.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:07 schreef Cassa95 het volgende:
Bijzonder, nog maar 5 nummers uit dit jaar wss vanwege de volledige vrije keuze dit jaar en het feit dat je alle 35 nummers op kon vullen met de keuzelijst.
En Hollereer stond voor het eerst in de keuzelijst, net als Yann Tiersen bijv. En DJVT wordt steeds meer cult.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er stond wederom geen nummer uit 2018 in de keuzelijst dus door de vrije keuzes op het laatst ga je veel meer buiten de keuzelijst om denken dan de meeste mensen nu wss hebben gedaanquote:Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar de vorige jaren moesten de nummers uit hetzelfde jaar sowieso uit de eigen keuzes komen, die stonden niet in de keuzelijst.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Ik snap je redenering nog niet
Voorgaande jaren gingen de eigen keuzes vaak op aan nummers uit hetzelfde jaar.
Nu had je nog meer eigen keuzes, dan zouden er toch juist nog meer nrs uit het lopende jaar in moeten komen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah, wacht, je had nu niet alleen die mogelijkheid allemaal eigen keuzes te doen, maar ook voor t eerst (sinds een paar jaar weer dan) alle keuzes uit de keuzelijst.
Mja, misschien, wie weet hoe t brein werkt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nog een uit 2018: Bruno Mars met FinesseMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Nog een spieker bij MuMequote:Op donderdag 13 december 2018 16:22 schreef Cassa95 het volgende:
Nog een uit 2018: Bruno Mars met Finesse
Deze crap is ook weer terug....
Per Spoor (Kedeng Kedeng) van Guus Meeuwis & Vagant
STAAT ER IN!Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Dit rijtje licht-alternatieve songs wat eerder wel gewoon in de lijst der lijsten stond is verre van snobistisch hoor. Als je jouw lijn doortrekt kun je alle genoteerde nummers van Radiohead, Smashing Pumpkins, The Smiths, Tame Impala en The War on Drugs ook wel als te pretentieus beschouwen. Terwijl die prima door kunnen voor radioklassiekers.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoop pretentieus geneuzel wat gewoon in de Snob 2000 hoort.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat komt door jouquote:Op donderdag 13 december 2018 16:26 schreef pipster het volgende:
Sommige wiki-sites staan er al helemaal klaar voor... zoals deze van Guus
[ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Godverquote:Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef pipster het volgende:
Deze crap is ook weer terug....
Per Spoor (Kedeng Kedeng) van Guus Meeuwis & Vagant
STAAT ER IN!When I was a child I had a fever.
Ah, gelukkig gaat het ritme doooorrrWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kijk wel uit, ik verafschuw zo goed als alles van Nederlandse bodem... nou ja toch wel heel veel.quote:Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Imagine Dragons een extra notering met het walgelijke Natural. Wat een ellende.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nirvana met een prachtige cover terug![]()
En medisch nieuws voor wie het boeit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dingen als Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Killers, Muse, Michael Kiwanuka, Adele, London Grammar, Amy Winehouse, Ed Sheeran en zelfs Coldplay en Bruno Mars vind ik prima muziek.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede muziek van de laatste 20 jaar dan?
Avicii, Limp Bizkit, Beyonce, Pharrell Williams hoeven van mij niet zo nodig, maar hebben wel nummers die wat mij betreft wel in de top 2000 thuishoren.
Zelf luister ik voornamelijk naar redelijk onbekende singersongwriters, maar die hoeven van mij ook niet in de top 2000![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
En medisch nieuws voor wie het boeit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.!
-Scorpion_17![]()
En PMS, als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.
Maar goed nieuws, houdjemond!![]()
![]()
PMS Legendquote:
Fuck alle afkortingenquote:Op donderdag 13 december 2018 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
En PMS, als we toch bezig zijn
Maar goed nieuws, houdjemond!!
En een heerlijk gevoel om de feestdagen mee in te gaan, maar hups, terug naar de lijst. We moeten wel wat te zeuren overhouden natuurlijk. Is traditie.
-Scorpion_17![]()
De Top 2000 zet dit jaar een flinke stap terug in kwaliteit. Het is steeds meer een lijst die iedereen moet pleasen; bepaalde genres, bepaalde regio's en natuurlijk ook nog een wezenlijk gehalte Nederlands product.
Slachtoffer is de echte kwaliteitsmuziek. Steeds meer troep in de lijst, steeds minder kwaliteit. Maar goed, een land zonder muzieksmaak krijgt de Top 2000 die het verdient.![]()
Alle bands met afkortingen de top 2000 uit... hmmmm
Hiep hoi houdjemond.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
The sun aint gonna shine anymore voor henquote:Op donderdag 13 december 2018 16:37 schreef cafca het volgende:
Volgens mij zijn de Walker Brothers nu ook definitief uit de lijst verdwenenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Fijn, houdjemond!Niet helemaal mee eens. Het aantal bands/artiesten in de top 2000 zal wel weer dalen. Limburg en Brabant hebben best wat regiomuziek, maar T Het Nog Nooit Zo Donker West staat er nog steeds niet in.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
De Top 2000 zet dit jaar een flinke stap terug in kwaliteit. Het is steeds meer een lijst die iedereen moet pleasen; bepaalde genres, bepaalde regio's en natuurlijk ook nog een wezenlijk gehalte Nederlands product.
Slachtoffer is de echte kwaliteitsmuziek. Steeds meer troep in de lijst, steeds minder kwaliteit. Maar goed, een land zonder muzieksmaak krijgt de Top 2000 die het verdient.
Ik ben het er wel mee eens dat er meer troep in de lijst staat! Hopelijk komen er nog een paar mooie verrassingen bij de re-entries of nieuwkomers.![]()
There, there...make it easy on yourself..quote:Op donderdag 13 december 2018 16:37 schreef cafca het volgende:
Volgens mij zijn de Walker Brothers nu ook definitief uit de lijst verdwenenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Finesse in de lijst blijkt fake news te zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoe kan Boef er nu niet instaan met al die kliks.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Die kids leven gelukkig in een paralelle wereld. 👍quote:Op donderdag 13 december 2018 16:41 schreef pipster het volgende:
Hoe kan Boef er nu niet instaan met al die kliks.![]()
Hebben ze na al die jaren nou nog steeds geen goed werkende versie van die "staatieinde" website kunnen maken?Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
En Lil Kleine? Heeft het ook niet gehaald toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:41 schreef pipster het volgende:
Hoe kan Boef er nu niet instaan met al die kliks.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Heb je wel gezogd op "Boef ft. <andere kansloze rapper>"?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:41 schreef pipster het volgende:
Godzijdank ook geen Famke Louise in de lijst, tenminste niet het handjevol bekende nummers die ik gecheckt heb![]()
Onmogelijk. Heb je niet zelf een spelfout gemaakt?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Bluf - Zautelande staat en iig niet in!
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Zoit, dan maar niet..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?![]()
Kut lijst, gewoon kut. En anders niks.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel even in het zenderprofiel blijven denken.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Kut lijst, gewoon kut. En anders niks.
Poenie lijst, gewoon poenie.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit moet volgend jaar op één. Duidelijk.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
NOU NOU NOU NOUquote:Op donderdag 13 december 2018 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer ook wel
https://staatieindetop200(...)k/optyfen-met-eenden
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wil je met mij in bad dan? Haters hierquote:
-Scorpion_17![]()
Oh als dat de keerzijde was dan draai ik snel bijquote:Op donderdag 13 december 2018 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je met mij in bad dan? Haters hier
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Begon die ellende toen al, het is verdomme mijn en niet me.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Te laatquote:Op donderdag 13 december 2018 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh als dat de keerzijde was dan draai ik snel bij
-Scorpion_17![]()
Dat verbaast mij, vind ik eigenlijk ook de beste van Bruno.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Finesse in de lijst blijkt fake news te zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thats the spiritquote:Op donderdag 13 december 2018 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komen nog genoeg kansen rond de T2000
-Scorpion_17![]()
Allemaal nep, die kliks. Het wachten is op een paar journalisten die de oplichting eens vakkundig blootleggen.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:41 schreef pipster het volgende:
Ja en kleine verkoopt 2x de Ziggo uit Maar staat er ook mooi niet inquote:Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal nep, die kliks. Het wachten is op een paar journalisten die de oplichting eens vakkundig blootleggen.
-Scorpion_17![]()
Wow wat naar, Nina Simone Ain't Got No, I Got Life (Original) lijkt er echt niet in te staan. Terwijl ze nog wel expliciet erbij hebben gezet dat ze dit keer wél het origineel draaien![]()
Je had kunnen verwachten dat diens weg naar de uitgang langzaam zou verlopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef Yocax het volgende:
Helaas geen nieuwe binnenkomer van Linkin Park![]()
En despacito er ook nog steeds inHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Welke versie beschouw je als het origineel? Er is namelijk een rustige, trage versie en een meer uptempo versie die jaren later ook de basis vormde voor de Groovefinder remix.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:43 schreef ReibRekkel het volgende:
Wow wat naar, Nina Simone Ain't Got No, I Got Life (Original) lijkt er echt niet in te staan. Terwijl ze nog wel expliciet erbij hebben gezet dat ze dit keer wél het origineel draaien![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Nirvana met een prachtige cover terug![]()
En medisch nieuws voor wie het boeit;Fijn om te horen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MUZ / Top 2000 Editie 2018 #9 The Sun Does Not Always Shine on the Radio
Maar wél over 1 minuut op Radio 49![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke versie beschouw je als het origineel? Er is namelijk een rustige, trage versie en een meer uptempo versie die jaren later ook de basis vormde voor de Groovefinder remix.
Deze![]()
Had verwacht dat Despacito er nu al uit zou zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je had kunnen verwachten dat diens weg naar de uitgang langzaam zou verlopen.
Overigens 2 nummers van mijn lijst (op)nieuw in de lijst! Snap en Eminem, en Elvis met Hound Dog ook nieuw, dit jaar niet op gestemd maar verleden jaar wel.![]()
Dankzij Stenders staat Peter Koelewijn - KL 204 er ook weer in.When I was a child I had a fever.
Daarnaast had ik gedacht dat Levels van Avicii nog weleens de hoogste nieuwe zou kunnen worden, maar die haalt het niet eens....geen dodenbonus voor de beste man, terwijl er ook nog een gehypete vrouw op zingt![]()
Nog maar even wat checken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: