ja, het heeft niemand extra noteringen opgeleverdquote:Op donderdag 13 december 2018 13:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Is er ook gekeken naar de mensen die dit jaar zijn overleden?
Misschien flink gepushed door het vrouwenquotumquote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef laxus13 het volgende:
Niet gehad idd, vreemde binnenkomer wel want de laatste notering was in 2008
Toch zou je andere nummers verwachten van The Supremesquote:Op donderdag 13 december 2018 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien flink gepushed door het vrouwenquotum
Geen XXXTentacion nee?quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ja, het heeft niemand extra noteringen opgeleverd
China Beach was net zo populair als Tour of Dutyquote:Op donderdag 13 december 2018 13:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch zou je andere nummers verwachten van The Supremes
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/blauw/the-lauquote:Op donderdag 13 december 2018 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die mensen zullen toch een kluif hebben gehad aan die vrije keuzes en hun spelling, als je afgaat op deze site..
https://staatieindetop200(...)eads/slippers-people
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Nirvana - Where did you sleep last night is nieuw binnen.
Da's wel een fijne nieuwequote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Het is een zwarte dag voor muziekliefhebbers vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:35 schreef laxus13 het volgende:
Volgens de site staat deze er niet meer in Ain't Got No - I Got Life van Nina Simone
Vrouwenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Alicia Keys - If I Ain't Got You ook binnen in de lijst
Toch nog een nummer van mn lijstje erinquote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef Homdeck het volgende:
Oja, die wisten we alquote:Op donderdag 13 december 2018 13:59 schreef laxus13 het volgende:
15 miljoen mensen wel terug in de lijst
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:02 schreef pipster het volgende:
By-the-dashboard van Meadloaf
STAAT ER NIET IN
ongelooflijk
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:05 schreef Slobeend het volgende:
Geen Ronnie Flex, geen Glennis Krijs. Welke hypes dan wel?
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mag ik een schandalige bekentenis doen? Ik vind Duurt Te Lang geen drama.
Geldt ook voor voor Cose della vita met Erosquote:Op donderdag 13 december 2018 14:07 schreef Homdeck het volgende:
Re-entry van Tina Turner: What's love got to do with it
En ze is nog niet eens doodquote:Op donderdag 13 december 2018 14:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geldt ook voor voor Cose della vita met Eros
Zijn prima nummersquote:Op donderdag 13 december 2018 14:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geldt ook voor voor Cose della vita met Eros
Ho, verkeerde account (lol).quote:
Prijs de heer!quote:Op donderdag 13 december 2018 14:12 schreef laxus13 het volgende:
Don't van Ed Sheeran ook weer terug
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:07 schreef Homdeck het volgende:
Re-entry van Tina Turner: What's love got to do with it
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben een milde jongen. Zo vind ik Sjeep of Joe ook geen drama van Ed Sjeeren. Wel veel te hoog.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Schuld van Ajax-Bayern.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Musicalletjequote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?
Vergeet die feministen-oproep niet hè.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terugquote:Op donderdag 13 december 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet die feministen-oproep niet hè.
2x Alicia Keys?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terug
nee, Heart heeft er ook weinig aan gehadquote:Op donderdag 13 december 2018 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Behalve Diana Ross en misschien Turner zie ik er ngo niet veel van terug
Dan kan er nog een derde versie van Melissa Etheridge - Like the Way i Do bij.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet die feministen-oproep niet hè.
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaarquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef MielMonteur het volgende:
Pointer Sisters - Fire schijnbaar er weer in
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe en If I Could Turn Back Time ook in de lijst, iets met de ABBA film
De draak waarmee autotune begonquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe ook in de lijst, iets met de ABBA film
Vrouwenhypequote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 13 december 2018 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaar
Springstinoquote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel niet
Nee, dit is altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel niet
Rhythm Is A Dancer ook!quote:
TWOD 2017?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds geen nummer in de lijst van het beste album van deze eeuw...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderful Days staat er gewoon in hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 14:36 schreef MielMonteur het volgende:
Tevens geen nummer van het beste album van de vorige eeuw erin, en dan heb ik met Banaanalbum niet eens een obscure favoriet
Nou..toevoeging zeg. Tjongequote:Op donderdag 13 december 2018 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Van Twitter: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat 'Hammer To Fall' wel degelijk in de Top 2000 staat dit jaar! Slechte nieuws is onze website een foutje heeft gemaakt ;-)
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2018 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs Reflektor is ons ontvallen.
Oh ik nam aan dat die er al laaaang instondquote:Op donderdag 13 december 2018 14:46 schreef pipster het volgende:
Maak je een typfoutje met opzoeken krijg je dit...
Dit is toch nergens voor nodig in de top 2000
Free Fallin' (Live) van John Mayer
STAAT ER IN!
Aardige cover maar voor een top 2000quote:Op donderdag 13 december 2018 14:46 schreef pipster het volgende:
Maak je een typfoutje met opzoeken krijg je dit...
Dit is toch nergens voor nodig in de top 2000
Free Fallin' (Live) van John Mayer
STAAT ER IN!
Vind het best meevallenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop zooi onder de binnenkomers, dat is in jaren niet zo erg geweest...
Overigens wel zijn meest gestreamde nummer op spotifyquote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oh ik nam aan dat die er al laaaang instond
Mwah, hoop van die wijvenmuziek. Ook wel wat lekkere nummertjes hoor, maar in 2014 en 2015 waren er wel een aantal goede nieuwe binnenkomers, nu vind ik dat nog heel beperktquote:Op donderdag 13 december 2018 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het best meevallen
Ja daarom dusquote:Op donderdag 13 december 2018 14:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Overigens wel zijn meest gestreamde nummer op spotify
What the fuck 😞quote:Op donderdag 13 december 2018 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Voor Ik Vergeet er in een keer uit 😡🤬😠😖😣!! Wat een floplijst #boycot #doodsbedreiging #liefsuitlonden #harderdanikhebbenkan
Wtf is Nao 'T Zuuje nou weerquote:
Oh mijn naamgenootquote:
Fake news dusquote:Op donderdag 13 december 2018 14:58 schreef MielMonteur het volgende:
Nao 't Zuuje is van die 3fm DJ uit Venlo
Niet echt een goed nummer, maar he, het is positief over limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |