Dan kan er nog een derde versie van Melissa Etheridge - Like the Way i Do bij.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet die feministen-oproep niet hè.
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaarquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef MielMonteur het volgende:
Pointer Sisters - Fire schijnbaar er weer in
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe en If I Could Turn Back Time ook in de lijst, iets met de ABBA film
De draak waarmee autotune begonquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef laxus13 het volgende:
Cher - Believe ook in de lijst, iets met de ABBA film
Vrouwenhypequote:Op donderdag 13 december 2018 14:13 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik snap niet waar zulke re entries vandaan komen; wordt dit geregeld gedraaid op radio 2 of zou het de afgelopen jaren telkens de lijst net niet gehaald hebben?
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 13 december 2018 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fire dus 2x in de lijst gekomen dit jaar
Springstinoquote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel niet
Nee, dit is altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 13 december 2018 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die andere van Arthur Brown is, maar dat zal wel niet
Rhythm Is A Dancer ook!quote:
TWOD 2017?quote:Op donderdag 13 december 2018 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds geen nummer in de lijst van het beste album van deze eeuw...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderful Days staat er gewoon in hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 14:36 schreef MielMonteur het volgende:
Tevens geen nummer van het beste album van de vorige eeuw erin, en dan heb ik met Banaanalbum niet eens een obscure favoriet
Nou..toevoeging zeg. Tjongequote:Op donderdag 13 december 2018 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Van Twitter: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat 'Hammer To Fall' wel degelijk in de Top 2000 staat dit jaar! Slechte nieuws is onze website een foutje heeft gemaakt ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |