Everonquote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede muziek van de laatste 20 jaar dan?
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:48 schreef Cassa95 het volgende:
Wat is de meest recente lijst van binnenkomers, het is echt onmogelijk terugzoeken in dit forum haha
Ik mis echt veel nummers die ik wel had verwacht... Weinig uit dit jaar sws terwijl dat meestal wel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solidair met het Palestijnse volk 🍉
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:58 schreef MielMonteur het volgende:
[..]Hollereer echt uit het niets, niet eens re-entrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Maar de vorige jaren moesten de nummers uit hetzelfde jaar sowieso uit de eigen keuzes komen, die stonden niet in de keuzelijst.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:07 schreef Cassa95 het volgende:
Bijzonder, nog maar 5 nummers uit dit jaar wss vanwege de volledige vrije keuze dit jaar en het feit dat je alle 35 nummers op kon vullen met de keuzelijst.
En Hollereer stond voor het eerst in de keuzelijst, net als Yann Tiersen bijv. En DJVT wordt steeds meer cult.
Er stond wederom geen nummer uit 2018 in de keuzelijst dus door de vrije keuzes op het laatst ga je veel meer buiten de keuzelijst om denken dan de meeste mensen nu wss hebben gedaanquote:Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar de vorige jaren moesten de nummers uit hetzelfde jaar sowieso uit de eigen keuzes komen, die stonden niet in de keuzelijst.
Nog een spieker bij MuMequote:Op donderdag 13 december 2018 16:22 schreef Cassa95 het volgende:
Nog een uit 2018: Bruno Mars met Finesse
Dit rijtje licht-alternatieve songs wat eerder wel gewoon in de lijst der lijsten stond is verre van snobistisch hoor. Als je jouw lijn doortrekt kun je alle genoteerde nummers van Radiohead, Smashing Pumpkins, The Smiths, Tame Impala en The War on Drugs ook wel als te pretentieus beschouwen. Terwijl die prima door kunnen voor radioklassiekers.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoop pretentieus geneuzel wat gewoon in de Snob 2000 hoort.
Dat komt door jouquote:Op donderdag 13 december 2018 16:26 schreef pipster het volgende:
Sommige wiki-sites staan er al helemaal klaar voor... zoals deze van Guus
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef pipster het volgende:
Deze crap is ook weer terug....
Per Spoor (Kedeng Kedeng) van Guus Meeuwis & Vagant
STAAT ER IN!
Ik kijk wel uit, ik verafschuw zo goed als alles van Nederlandse bodem... nou ja toch wel heel veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Dingen als Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Killers, Muse, Michael Kiwanuka, Adele, London Grammar, Amy Winehouse, Ed Sheeran en zelfs Coldplay en Bruno Mars vind ik prima muziek.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede muziek van de laatste 20 jaar dan?
quote:Op donderdag 13 december 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
En medisch nieuws voor wie het boeit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.
En PMS, als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Yeah!
Fuck MS! En de NS while we're at it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |