abonnement Unibet Coolblue
pi_183707786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je mist je blauwe kleurtje met je belerende toontje :r
Er zijn al meer goede users hier weggejaagd door ze hier als "collega-pedo" af te schilderen. Hoe diep kun je dan zinken :r

En je hoeft niet blauw te zijn om daar je afkeuring/walging over te mogen uitspreken :{w
pi_183707795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je mist je blauwe kleurtje met je belerende toontje :r
toontje is terecht.
pi_183707821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

post die foto's dan maar even
´
pi_183707884
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

En is er niet een dag in het jaar dat alle scouts uit de regio bij elkaar komen?
Bedoel je https://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_Jamboree ?
pi_183707895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Hoeveel mensen denken hier eigenlijk dat Jos B. onschuldig is?
Ik :@ en ja, ondanks zijn ontucht met minderjarigen en kp op zijn pc. :r
´
pi_183708040
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik :@ en ja, ondanks zijn ontucht met minderjarigen en kp op zijn pc. :r
Gevoel en recht zijn wat lastig.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_183708064
Even een vraagje je. Gérard Roethof is een topadvocaat. Hoe betaalt Jos Brech hem, aangezien Brech niet de man lijkt met veel financiële middelen.

Doet Roethof dit volledig pro deo ivm media aandacht? Dat moet Jos dus vermoeden hebben voor hij contact opnam. Überhaupt interessant hoe hij bij Roethof uitkwam...

Iemand weet hoe zoiets gaat?
Love is in the air!
pi_183708111
quote:
Op het bord met de locaties van de tenten staan toch veel meer tenten dan dat er daar liggen ?

pi_183708114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:16 schreef Landgeld het volgende:
Even een vraagje je. Gérard Roethof is een topadvocaat. Hoe betaalt Jos Brech hem, aangezien Brech niet de man lijkt met veel financiële middelen.

Doet Roethof dit volledig pro deo ivm media aandacht? Dat moet Jos dus vermoeden hebben voor hij contact opnam. Überhaupt interessant hoe hij bij Roethof uitkwam...

Iemand weet hoe zoiets gaat?
Gefinancierde rechtsbijstand en slechts een kleine eigen bijdrage van Jos Brech.

En menig advocaat had 'm gratis willen bijstaan om zichzelf in de kijker te spelen. Neem aan dat Roethof gewoon net als Petertje R. de Vries een gepeperde factuur stuurt als ie weer eens ergens aan mag schuiven.
pi_183708172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:19 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Op het bord met de locaties van de tenten staan toch veel meer tenten dan dat er daar liggen ?

[ afbeelding ]
De persoonlijke spullen van de kinderen zijn apart verzameld en konden door de ouders zelf uitgezocht worden en dan meegenomen naar huis. Er vond geen registratie van deze spullen plaats.
´
  donderdag 13 december 2018 @ 18:26:45 #111
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_183708203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Hoeveel mensen denken hier eigenlijk dat Jos B. onschuldig is?
Ik heb twijfel over zijn schuld, omdat er nog steeds veel onduidelijkheden zijn. Dat is iets anders dan dat ik denk dat hij onschuldig is.
Zijn weigerachtige houding en de grote irritatiefactor maken het er niet beter op, maar voor mij is het nog niet voldoende om te zeggen dat hij schuldig is.
Non possumus non loqui
pi_183708269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:16 schreef Landgeld het volgende:
...........Iemand weet hoe zoiets gaat?
Media geil, na zijn arrestatie hebben 6 advocaten zich al gemeld bij Jos voordat hij ging zoeken
betaling vinden ze niet rullevant als ze daarmee hun kantoor op de kaart kunnen zetten
Zelfs ene Bram :r deed wel eens pro deo zaken als het hem uitkwam
pi_183708322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:16 schreef Landgeld het volgende:
Even een vraagje je. Gérard Roethof is een topadvocaat. Hoe betaalt Jos Brech hem, aangezien Brech niet de man lijkt met veel financiële middelen.

Doet Roethof dit volledig pro deo ivm media aandacht? Dat moet Jos dus vermoeden hebben voor hij contact opnam. Überhaupt interessant hoe hij bij Roethof uitkwam...

Iemand weet hoe zoiets gaat?
google weet er alles van. Dat heet toevoeging.
Krijg jij ook als je gearresteerd bent en in de cel zit
pi_183708482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:19 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Op het bord met de locaties van de tenten staan toch veel meer tenten dan dat er daar liggen ?

[ afbeelding ]
Dan nog is het zeer onwaarschijnlijk dat het DNA van Jos op de onderbroek van Nicky terecht komt. De vraag is of het uit te sluiten is, maar zeker in combinatie met de omstandigheden is dit een mooi alibi van Jos mocht het nodig zijn, maar in mijn ogen zeer onwaarschijnlijk.
Love is in the air!
pi_183708516
Het is juridisch gezien gewoon rete slim om nu te zwijgen.

Laat het OM maar zweten en met bewijzen komen. Mocht het echt nodig zijn na veroordeling, hoger beroep kan Jos altijd nog een ultieme poging doen om een (valse) verklaring te geven op basis van alle inhoudelijke details wat het OM heeft blootgeven. Dat is dan makkelijker dan nu al praten, zeker als je er werkelijk iets mee te maken hebt. Want anders gaat het OM zich richten op de verklaring en kan je je continue verdedigen.

Stategie is gewoon zeer slim maar ook meest aannemelijk in deze zaak.
Love is in the air!
pi_183708577
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

google weet er alles van. Dat heet toevoeging.
Krijg jij ook als je gearresteerd bent en in de cel zit
Wat krijg ik ook? Gérard Roethof?
Love is in the air!
pi_183708599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:19 schreef Inbox het volgende:

[..]

Gefinancierde rechtsbijstand en slechts een kleine eigen bijdrage van Jos Brech.

En menig advocaat had 'm gratis willen bijstaan om zichzelf in de kijker te spelen. Neem aan dat Roethof gewoon net als Petertje R. de Vries een gepeperde factuur stuurt als ie weer eens ergens aan mag schuiven.

Maar niet iedereen krijgt dan Roethof als pro deo. Interessant. Omdat Jos hem gebeld zou hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door Landgeld op 13-12-2018 18:52:05 ]
Love is in the air!
pi_183708750
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:26 schreef Knip het volgende:

[..]

Ik heb twijfel over zijn schuld, omdat er nog steeds veel onduidelijkheden zijn. Dat is iets anders dan dat ik denk dat hij onschuldig is.
Zijn weigerachtige houding en de grote irritatiefactor maken het er niet beter op, maar voor mij is het nog niet voldoende om te zeggen dat hij schuldig is.
Dit is denk ik juist verwoord.
Love is in the air!
pi_183708940
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:45 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat krijg ik ook? Gérard Roethof?
toevoeging. Een vergoeding voor inhuren van een advocaat. Doe niet zo dom.
Een advocaat is niet verplicht om je zaak te behandelen, maar als je zaak interessant is misschien wel
pi_183709108
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:45 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat krijg ik ook? Gérard Roethof?
Daar kun je om vragen.. maar hij kan natuurlijk weigeren. En dat zal ie veelal doen als ie dr maar een schijtvergoeding voor krijgt en jouw zaak niet interessant is voor 'm.

Maar heb jij je schoonmoeder vermoord en heeft dat landelijk de pers gehaald, dan is de kans denk ik redelijk groot dat ie jouw wilt verdedigen gok ik. Want: publiciteit.
pi_183709236
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:19 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Op het bord met de locaties van de tenten staan toch veel meer tenten dan dat er daar liggen ?

[ afbeelding ]
De stafleden sliepen in hun eigen tenten. En de foto laat niet alle spullen zien, maar dat zag je natuurlijk zelf ook al.
pi_183709376
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:40 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dan nog is het zeer onwaarschijnlijk dat het DNA van Jos op de onderbroek van Nicky terecht komt. De vraag is of het uit te sluiten is, maar zeker in combinatie met de omstandigheden is dit een mooi alibi van Jos mocht het nodig zijn, maar in mijn ogen zeer onwaarschijnlijk.
Natuurlijk is dit grote onzin, gebaseerd op niets. Scouting en jeugdverenigingen zijn compleet andere zaken, alsof de scouting uit Welten spullen gaan lenen bij Heibloem (niet de Heikop) een dorp 65 kilometer verderop.

Mocht dat wel zo zijn, dan kregen zij contact met Dhr Barten, in Heibloem.
pi_183709492
quote:
Geen idee, zou kunnen. Er waren in die tijd zo veel clubjes.
Scouting, jong nederland en zo
Ik weet dat we met school eens op kamp naar de ardennen zijn geweest. Toen is ook materiaal van een of andere scoutingclub gebruikt. Maneges gebruikten ook tenten en zo als ze hun ponykamp organiseerden.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183709574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:19 schreef Inbox het volgende:

[..]

Gefinancierde rechtsbijstand en slechts een kleine eigen bijdrage van Jos Brech.

En menig advocaat had 'm gratis willen bijstaan om zichzelf in de kijker te spelen. Neem aan dat Roethof gewoon net als Petertje R. de Vries een gepeperde factuur stuurt als ie weer eens ergens aan mag schuiven.

De Limburger had bij lokale advocaten gepolst of ze hem zouden bij willen staan en tot mijn verbazing zou een lokaal kantoor (een van de betere in de regio wat mij betreft) het niet doen. Zo een zaak wil je als advocaat toch altijd doen dacht ik.
pi_183709673
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef Questular het volgende:

[..]

De Limburger had bij lokale advocaten gepolst of ze hem zouden bij willen staan en tot mijn verbazing zou een lokaal kantoor (een van de betere in de regio wat mij betreft) het niet doen. Zo een zaak wil je als advocaat toch altijd doen dacht ik.
tenzij je rekening houdt met de haat en agressie die over je heen krijgt. Roethof zit in Amsterdam, dat is net te ver voor limburgse tokkies met hooivorken
pi_183709744
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

tenzij je rekening houdt met de haat en agressie die over je heen krijgt. Roethof zit in Amsterdam, dat is net te ver voor limburgse tokkies met hooivorken
Nee ze hielden rekening met hun core business en dat is drugscriminaliteit en geweldsmisdrijven. En mond op mond reclame dat je kantoor een vermeend pedofiel bijstaat is slecht voor de zaken.
pi_183709762
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:33 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee ze hielden rekening met hun core business en dat is drugscriminaliteit en geweldsmisdrijven. En mond op mond reclame dat je kantoor een vermeend pedofiel bijstaat is slecht voor de zaken.
dat is ook de core business van Roethof hoor :D
pi_183709983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Hoeveel mensen denken hier eigenlijk dat Jos B. onschuldig is?
Ik denk dat Jos B onschuldig is totdat de rechter hem schuldig verklaart.
En jij?
Definitely not CIA
pi_183710052
Hoe weten we zeker dat de onderbroek die Nicky aanhad ook daadwerkelijk van Nicky was?
Definitely not CIA
pi_183710124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef capricia het volgende:
Hoe weten we zeker dat de onderbroek die Nicky aanhad ook daadwerkelijk van Nicky was?
Ik denk dat die onderbroek een kadootje van Jos aan Nicky. Jij ook?
  donderdag 13 december 2018 @ 19:51:54 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_183710200
Ik heb geen idee of de man schuldig is aan iets, maar de bewijslast is IMO te gering om hem schuldig te verklaren door de rechter. Als die dit toch doet acht ik hem nog steeds niet schuldig of onschuldig. Ik vind dit typisch zo'n zaak waar de waarheid wrs nooit naar buiten komt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_183710274
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:49 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik denk dat die onderbroek een kadootje van Jos aan Nicky. Jij ook?
Of van een vriendje tijdens het camperen omgewisseld. Weet ik veel.
Of een reserve onderbroek van Joos gekregen.
Definitely not CIA
pi_183711099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef capricia het volgende:
Hoe weten we zeker dat de onderbroek die Nicky aanhad ook daadwerkelijk van Nicky was?
maakt dat überhaupt wat uit?
pi_183711123
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:40 schreef GereDathan het volgende:

Buiten alle technieken die je al om je oren zijn geslagen durf ik wel te stellen dat je conclusie dat de haren geen haarwortels zouden hebben bijzonder voorbarig is.
Nee dat is een terechte constatering van mij.

quote:
Je zou je toch kunnen voorstellen dat een jongen van 11 de haren van iemand beetpakt en deze uit het hoofd van de dader trekt, deze kunnen dan prima achtergebleven zijn op zijn lichaam en toen gevonden zijn.
Dat kun je je zeker voorstellen, echter had men dan in 1998 een DNA spoor gehad en niet pas in 2015, gezien men in 1998 over de techniek beschikte een DNA profiel uit een haarwortel te verkrijgen
pi_183711200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Er zijn al meer goede users hier weggejaagd door ze hier als "collega-pedo" af te schilderen. Hoe diep kun je dan zinken :r

En je hoeft niet blauw te zijn om daar je afkeuring/walging over te mogen uitspreken :{w
Ok, goed verhaal.

Waar precies schilder ik iemand af als “collega-pedo”? Dat is iets wat enkel in jouw hoofd rondgaat denk ik.
pi_183711255
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:24 schreef Za het volgende:

[..]

Nee dat is een terechte constatering van mij.

[..]

Dat kun je je zeker voorstellen, echter had men dan in 1998 een DNA spoor gehad en niet pas in 2015, gezien men in 1998 over de techniek beschikte een DNA profiel uit een haarwortel te verkrijgen
maar ze hadden toch ook een DNA spoor, dat niet alle info gedeeld wordt is iets anders.
pi_183711282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:42 schreef michaelmoore het volgende:

ben jij familie van Jos?
of ook van de club
Is iemand die er belang hecht dat een OvJ zich aan de feiten houdt per definitie familie van Jos of van de club?
If so, dan ja op beide.
pi_183711386
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

maar ze hadden toch ook een DNA spoor, dat niet alle info gedeeld wordt is iets anders.
Klopt, alleen geen match op dat moment.
pi_183711404
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:29 schreef Za het volgende:

[..]

Is iemand die er belang hecht dat een OvJ zich aan de feiten houdt per definitie familie van Jos of van de club?
If so, dan ja op beide.
Stel jij nu dat jij de feiten beter kent dan de OvJ?
pi_183711412
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:

maar ze hadden toch ook een DNA spoor, dat niet alle info gedeeld wordt is iets anders.
Het gaat me puur om de 3 haren Ootje, en een OvJ die de waarheid geweld aan doet.
pi_183711462
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

maakt dat überhaupt wat uit?
Ja. Lijkt me nogal een verschil maken. Als er DNA op aangetroffen wordt en het is geen ondergoed van Nicky.
Definitely not CIA
pi_183711517
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:29 schreef Za het volgende:

[..]

Is iemand die er belang hecht dat een OvJ zich aan de feiten houdt per definitie familie van Jos of van de club?
If so, dan ja op beide.
ik vind ook dat je een goed punt hebt, maar nogmaals wij hebben echt niet alle info, dus mogelijk is het heel simpel. Beschadigde haar met stukje/deel wortel, zoiets, ze hebben namelijk uit sporen later wel wat kunnen halen. Maar ik ben verre van een DNA expert.

We hebben het dossier niet dus afwachten maar. Ben het zeker met je eens dat er zeer kritisch gekeken moet worden. Met de feiten die bekend zijn, is het geen gelopen race.
pi_183711519
Wat ik frappant vindt is dat JB zo duidelijk vermeldde dat "hij niet de man is die Nicky heeft meegenomen, niet de man is die Nicky heeft misbruikt en niet de man is die Nicky heeft vermoord".
Waarom sluit hij zelf al uit dat het evengoed een vrouw geweest zou kunnen zijn?

In normale spreektaal zou je toch zeggen, "ik ben niet diegene die...."
Ik zet mijn kaarten op Joos en evt. JB als medeplichtige.
pi_183711587
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:33 schreef Za het volgende:

[..]

Het gaat me puur om de 3 haren Ootje, en een OvJ die de waarheid geweld aan doet.
Ik vond je uitleg ook duidelijk en terecht.
  donderdag 13 december 2018 @ 20:39:47 #145
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_183711677
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_183711903
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Joos B, de kampleider.

Ik ben ff aan het puzzelen op de maandagmorgen:
Ian, tentgenoten, 05:15 wakker plassen
Joos B, kampleider,06:00 wakker plassen
Mark, tentgenoten, 06:00 wakker plassen
Jack, kampleider, 07:00 wakker

Da's maar een klein deel van die grote groep, hoeveel personen gingen ff plassen zo vroeg in de morgen? Best een risico voor een buitenstaander, al had Jos B kampervaring. Een uurtje eerder was logischer, in het donker en iedereen in diepe slaap.

Gisteren was er ff wat verwarring over wie nu ontdekte wanneer Nicky weg was.
07:49 werden de jongens van de Nightriders gewekt door de kampleiding.
08:00 kwamen de jongens naar de kampleider gerent met de mededeling dat Nicky weg was.

Als het klopt wat we denken, Joos neemt Nicky mee in de waszak, dan was die net weg. Net daarvoor is Joos vertrokken, in de wetenschap dat de kinderen om 08:00 werden geroepen. Want dat ging altijd zo.

Joos vertrok iets voor 08:00, was om 09:00 uur in Heibloem, begrafenis begon om 11:00 uur.

Joos kwam laat in de middag terug, hield zich afzijdig van de zoektocht naar wees wel in de richting van PD.
Ik had ergens gelezen dat ie zelfs de tent heel vroeg in de ochtend helemaal schoon heeft gemaakt. Het zijn wel heel weinig dna sporen die op nicky zijn gevonden.
pi_183711939
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:36 schreef praadje het volgende:
Wat ik frappant vindt is dat JB zo duidelijk vermeldde dat "hij niet de man is die Nicky heeft meegenomen, niet de man is die Nicky heeft misbruikt en niet de man is die Nicky heeft vermoord".
Waarom sluit hij zelf al uit dat het evengoed een vrouw geweest zou kunnen zijn?

In normale spreektaal zou je toch zeggen, "ik ben niet diegene die...."
Ik zet mijn kaarten op Joos en evt. JB als medeplichtige.
Ik vermoed dat Jos B die hele gender-shit uit Amsterdam gemist heeft, vroeger voor 2017 hadden we namelijk mannen en vrouwen.
pi_183712408
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Jos B die hele gender-shit uit Amsterdam gemist heeft, vroeger voor 2017 hadden we namelijk mannen en vrouwen.
Maar dan zou Roethof hem daar toch wel op gewezen hebben? Dat dat vreemd over zou kunnen komen?
pi_183713007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Maar dan zou Roethof hem daar toch wel op gewezen hebben? Dat dat vreemd over zou kunnen komen?
😂
pi_183713254
quote:
Angela de Jong met haar flutzooi. :') Daar veeg ik mijn reet mee af 8}
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')