abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183707480
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Gewoon een beetje glijmiddel dan past het best.. :*
:D
  donderdag 13 december 2018 @ 17:46:23 #202
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183707485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus omdat TS het niet aankan moet die man maar klappen krijgen.. tsja
Vroeger zei je gewoon dat je zwanger was.. dan was het ook direct geregeld..
pi_183707486
quote:

[..]

Nee omdat die niet het fatsoen heeft te reageren. Maar het is verplaatst naar maandag.
  donderdag 13 december 2018 @ 17:47:29 #204
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183707507
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee omdat die niet het fatsoen heeft te reageren. Maar het is verplaatst naar maandag.
Maar misschien is het wel veel onfatsoenlijker als ie wel reageert... :'(
pi_183707520
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:47 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar misschien is het wel veel onfatsoenlijker als ie wel reageert... :'(
Nouja dan weet ze wel waar ze aan toe is :p
pi_183707578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij reageert ie wel.. en nu gaat het om een mail van een paar uur geleden..
pi_183707581
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Volgens mij reageert ie wel.. en nu gaat het om een mail van een paar uur geleden..
Jaja was ook een grapje he.
pi_183707622
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jaja was ook een grapje he.
Klopt, maar dit soort feelgood acties zorgen ervoor dat TS denkt dat het allemaal aan hem ligt. Terwijl zij zich niet kan beheersen ;)
  donderdag 13 december 2018 @ 17:52:50 #209
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183707625
quote:

[..]

Ja klopt. We moeten hem een beetje heropvoeden.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183707664
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klopt, maar dit soort feelgood acties zorgen ervoor dat TS denkt dat het allemaal aan hem ligt. Terwijl zij zich niet kan beheersen ;)
Nou ja beide kanten kunnen waar zijn.
pi_183710999
Ik denk nergens dat alles bij hem ligt, ik laat aan hem over om mij duidelijkheid te geven (of niet) en trek daar m'n conclusie uit.
Overigens nog geen mailtje..
pi_183711148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:19 schreef Sjalala90 het volgende:
Ik denk nergens dat alles bij hem ligt, ik laat aan hem over om mij duidelijkheid te geven (of niet) en trek daar m'n conclusie uit.
Overigens nog geen mailtje..
App je nu nog met hem?
pi_183712065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

App je nu nog met hem?
Nee hij heeft niet teruggeappt sinds vanmorgen (heb hem gevraagd naar z'n project dus het was geen mededeling ofzo), ik neem aan dat ik morgen weer wat van hem hoor als het gaat zoals de rest van deze week met berichten.
pi_183712287
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:50 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Nee hij heeft niet teruggeappt sinds vanmorgen (heb hem gevraagd naar z'n project dus het was geen mededeling ofzo), ik neem aan dat ik morgen weer wat van hem hoor als het gaat zoals de rest van deze week met berichten.
Het is ook wat raar om wel op de app te reageren en niet de mail. :p
pi_183712530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:50 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar ik zou gek worden van dit soort berichten over de dagelijkse gang van zaken. Helemaal nu hij weet dat ie je al veroverd heeft. Hij hoeft er geen moeite meer voor te doen, dus stopt ie met reageren op dit soort berichten. Ik kan het me wel voorstellen.

Denk je dat ie met zn vrienden hele dagen over koetjes en kalfjes zit te appen? Daar heeft niemand zin in joh.

Het beste kun je gewoon stoppen met sturen zoals ik al zei. Laat hem nou eens initiatief nemen. Maarja, met zo'n mail is dat nu moeilijk.
pi_183712592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar ik zou gek worden van dit soort berichten over de dagelijkse gang van zaken. Helemaal nu hij weet dat ie je al veroverd heeft. Hij hoeft er geen moeite meer voor te doen, dus stopt ie met reageren op dit soort berichten. Ik kan het me wel voorstellen.

Denk je dat ie met zn vrienden hele dagen over koetjes en kalfjes zit te appen? Daar heeft niemand zin in joh.

Het beste kun je gewoon stoppen met sturen zoals ik al zei. Laat hem nou eens initiatief nemen. Maarja, met zo'n mail is dat nu moeilijk.
Zou je het niet waarderen als een date interesse toont in zoiets?
pi_183712729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zo is ons contact ooit begonnen. Ik had weinig interesse in hem, hij meer in mij. Date 1 cancelde ik, we prikten een nieuwe datum. En zo geschiedde. Ik weet niet waar hij met z'n vrienden over appt. Als het eerst tussen ons wel over koetjes en kalfjes ging zie ik niet in waarom dat nu ineens onzinnig geworden is.

Ik app hem ook niet meer, alle communicatie ligt nu bij hem. App en mail. Zolang ik niks van hem hoor, hoort hij ook niks van mij.
pi_183712795
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:38 schreef Plompzakker het volgende:
Heet je date toevallig jigggy?
Nee
pi_183713709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je het niet waarderen als een date interesse toont in zoiets?
Jawel, maar als ik haar nog zou moeten veroveren. Maar nu is er voor hem geen enkele reden om te reageren op een saai bericht, want hij weet toch wel dat ze wil. Dat is al niet spannend en met zulke berichten duw je het alleen maar sneller richting afgrond
pi_183713776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:09 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Zo is ons contact ooit begonnen. Ik had weinig interesse in hem, hij meer in mij. Date 1 cancelde ik, we prikten een nieuwe datum. En zo geschiedde. Ik weet niet waar hij met z'n vrienden over appt. Als het eerst tussen ons wel over koetjes en kalfjes ging zie ik niet in waarom dat nu ineens onzinnig geworden is.

Ik app hem ook niet meer, alle communicatie ligt nu bij hem. App en mail. Zolang ik niks van hem hoor, hoort hij ook niks van mij.
Zie mijn bericht hieronder. Je subcommicatie met al die berichten is: je hoeft geen moeite voor me te doen. Dan doet ie dat ook niet. Maak jezelf eens schaars
pi_183713800
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jawel, maar als ik haar nog zou moeten veroveren. Maar nu is er voor hem geen enkele reden om te reageren op een saai bericht, want hij weet toch wel dat ze wil. Dat is al niet spannend en met zulke berichten duw je het alleen maar sneller richting afgrond
Hmm oke. Ik vind het wat raar.
pi_183713836
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm oke. Ik vind het wat raar.
Ja,je bent een vrouw dus lastig te verplaatsen in een man he ;)
pi_183713886
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:38 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zie mijn bericht hieronder. Je subcommicatie met al die berichten is: je hoeft geen moeite voor me te doen. Dan doet ie dat ook niet. Maak jezelf eens schaars
Dat is vandaag van start gegaan. Goddank heb geen complimentjes uitgedeeld in m'n mail, daar had ik nu spijt van gehad.
pi_183713936
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:41 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Dat is vandaag van start gegaan. Goddank heb geen complimentjes uitgedeeld in m'n mail, daar had ik nu spijt van gehad.
Precies, complimenten moet je verdienen. Als je dat wel had gedaan deed je dat omdat je hem voor je wil winnen. Dan waren het dus nep complimenten geweest.
pi_183714027
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, complimenten moet je verdienen. Als je dat wel had gedaan deed je dat omdat je hem voor je wil winnen. Dan waren het dus nep complimenten geweest.
Precies. :-)
pi_183715869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe kan je het wel spannend houden met daten? Meer initiatief van de man af laten hangen? Niet teveel valideren dmv complimentjes en berichtjes vanuit jezelf sturen? Nee zeggen als hij wil afspreken?

Oprechte interesse in hoe dit bij een man werkt. Want bij mij was het ook regelmatig dat ik denk dat hij wist dat ik al in de pocket was.
pi_183716216
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:46 schreef Rooddruifje het volgende:

[..]

Hoe kan je het wel spannend houden met daten? Meer initiatief van de man af laten hangen? Niet teveel valideren dmv complimentjes en berichtjes vanuit jezelf sturen? Nee zeggen als hij wil afspreken?

Oprechte interesse in hoe dit bij een man werkt. Want bij mij was het ook regelmatig dat ik denk dat hij wist dat ik al in de pocket was.
Het gaat er niet zozeer om wat je zegt, als het maar echt is wat je wil sturen. Dus niet 'nee' zeggen bij afspreken of gemaakt hard to get spelen als dat niet is wat je wil. Dan ben je gewoon manipulatief.

In principe gaat het om de aandacht die je iemand geeft. In dit topic zie je goed hoe TS veel meer aandacht aan hem geeft dan hij aan haar. Dat is gewoon een scheve balans. Dat vertelt hem alles over hoe zij over hem denkt. Hij weet dus ook dat ie weinig tot geen moeite hoeft te doen want ze vindt hem toch wel leuk. Ze is al verkocht, ze is niet schaars voor hem. En wat niet schaars is, is ook niet bijzonder.

Dit geldt overigens nog veel sterker voor mannen, aangezien vrouwen vaker overladen worden met aandacht van allerlei gasten en je dus echt er op 1 of andere manier bovenuit moet steken. Welkom in het leven van een gemiddelde man.

Maargoed, als je ervoor zorgt dat je date minstens zoveel aandacht aan jou geeft dan zit je goed volgens mij en maakt het dus niet uit wat je zegt als de intentie maar goed is. MAAR, dit geldt dus ook als je hij/zij even niks doet. Vandaar ook het uitdrukkelijke advies aan TS om niks te doen richting hem (hiermee zou ze aangeven dat hij WEL moeite voor haar moet doen), maar ze stuurde toch een mail. Ze weet wel dat ze het niet moet doen, maar kan de spanning niet meer aan. Die vent heeft hier dus weinig mee te maken, het gaat over haar aanpak.

En dan zijn er mensen in dit topic die die man de schuld geven van dit alles. Sorry maar dan snap je de dynamiek gewoon niet :')

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 13-12-2018 23:07:29 ]
  donderdag 13 december 2018 @ 23:06:51 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_183716431
Heeft hij al gereageerd?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_183716705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het gaat er niet zozeer om wat je zegt, als het maar echt is wat je wil sturen. Dus niet 'nee' zeggen bij afspreken of gemaakt hard to get spelen als dat niet is wat je wil. Dan ben je gewoon manipulatief.

In principe gaat het om de aandacht die je iemand geeft. In dit topic zie je goed hoe TS veel meer aandacht aan hem geeft dan hij aan haar. Dat is gewoon een scheve balans. Dat vertelt hem alles over hoe zij over hem denkt. Hij weet dus ook dat ie weinig tot geen moeite hoeft te doen want ze vindt hem toch wel leuk. Ze is al verkocht, ze is niet schaars voor hem. En wat niet schaars is, is ook niet bijzonder.

Dit geldt overigens nog veel sterker voor mannen, aangezien vrouwen vaker overladen worden met aandacht van allerlei gasten en je dus echt er op 1 of andere manier bovenuit moet steken. Welkom in het leven van een gemiddelde man.

Maargoed, als je ervoor zorgt dat je date minstens zoveel aandacht aan jou geeft dan zit je goed volgens mij en maakt het dus niet uit wat je zegt als de intentie maar goed is. MAAR, dit geldt dus ook als je hij/zij even niks doet. Vandaar ook het uitdrukkelijke advies aan TS om niks te doen richting hem (hiermee zou ze aangeven dat hij WEL moeite voor haar moet doen), maar ze stuurde toch een mail. Ze weet wel dat ze het niet moet doen, maar kan de spanning niet meer aan. Die vent heeft hier dus weinig mee te maken, het gaat over haar aanpak.

En dan zijn er mensen in dit topic die die man de schuld geven van dit alles. Sorry maar dan snap je de dynamiek gewoon niet :')
Ok helder! Ik snap m. Meestal probeer ik ook te kijken idd naar hoeveel de man doet. En probeer ik een beetje evenveel te doen. Leuk om zo eens te lezen vanuit mannenperspectief :)
pi_183716726
quote:

[..]

Dit dus.
pi_183716887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:06 schreef hmmmz het volgende:
Heeft hij al gereageerd?
Nein! Ik zal meteen beginnen te roepen hier als ie wat gestuurd heeft. Tic toc..tot maandag de tijd.
pi_183716902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:23 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Nein! Ik zal meteen beginnen te roepen hier als ie wat gestuurd heeft. Tic toc..tot maandag de tijd.
Hoezo tot maandag?
pi_183716977
quote:

[..]

Hard to get spelen is 'zoooo stringetje boven je broek'. Die vlieger gaat gewoon niet meer op. En je merkt hoe de gemiddelde man daar wel aan gewend is geraakt. Met uitgaan merk ik dat zelf vooral. Ik ben daar om te dansen, lol te maken, een knipoogje uit te delen, meer niet. Als ik dan letterlijk 'nee' tegen zo'n man zeg en wegloop, lopen ze me achterna. NIET. DOEN. :')

Ik heb nog steeds geen spijt van m'n mail. Duidelijkheid vragen is niks raars.
pi_183716991
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:17 schreef Rooddruifje het volgende:

[..]

Ok helder! Ik snap m. Meestal probeer ik ook te kijken idd naar hoeveel de man doet. En probeer ik een beetje evenveel te doen. Leuk om zo eens te lezen vanuit mannenperspectief :)
Dit heeft ook alles met zelfrespect te maken. Een persoon die zichzelf respecteert stopt met het geven van aandacht als ie het niet terug krijgt. Als je dat niet doet plaats je die ander boven jezelf.

Overigens niet zozeer het mannenperspectief hoor, vrouwen denken onbewust ook zo. Denk maar eens aan een man die jou heel leuk vond maar die je vervolgens toch niet zo interessant vond, ook al was ie heel aardig en netjes.
pi_183717028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoezo tot maandag?
Omdat ie druk is, vanavond kerstborrel dinges van z'n werk heeft (als ik het goed onthouden heb), morgen misschien weer iets anders. Zaterdag drukke dag en zondag ook iig tot de middag. Maandag nieuwe week nieuwe kansen. Vandaar. Dan heeft ie lang genoeg de tijd gehad.
pi_183717046
Geldt wel niet voor alle mannen (maar misschien ben ik dan ook geen man en heb ik teveel vrouwelijke invloed gehad). Ik vind het juist leuker als ze daadwerkelijk interesse in mij heeft en mij laten werken heeft eerder een averechts effect; ik heb geen zin in spelletjes.
Als we aan het daten zijn, ben je al speciaal en schaars genoeg voor mij (wat nog niet betekent dat het wat gaat worden).
pi_183717212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:28 schreef Jegudiel het volgende:
Geldt wel niet voor alle mannen (maar misschien ben ik dan ook geen man en heb ik teveel vrouwelijke invloed gehad). Ik vind het juist leuker als ze daadwerkelijk interesse in mij heeft en mij laten werken heeft eerder een averechts effect; ik heb geen zin in spelletjes.
Als we aan het daten zijn, ben je al speciaal en schaars genoeg voor mij (wat nog niet betekent dat het wat gaat worden).
Ik zeg juist dat je GEEN spelletjes moet spelen. Je mist totaal de crux van wat ik zeg.

Alles wat ik zeg heeft te maken met een gezonde dosis zelfrespect. Dus niet iemand wanhopig bestormen met mails appjes telefoontje etc. terwijl je er niks voor terug krijgt. Dat is niet iemand bewust laten werken of negeren (dit is manipulatief), maar gewoon teruggeven wat je krijgt.

Dit geldt ook voor jou. Als jij overladen wordt met aandacht iedere dag en je hebt nog 3 andere opties die wat meer een uitdaging zijn ga je ook minder tijd besteden aan diegene die het makkelijkst te krijgen is. Dat is gewoon een wetmatigheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaggerOne op 13-12-2018 23:40:38 ]
pi_183717314
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:28 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Omdat ie druk is, vanavond kerstborrel dinges van z'n werk heeft (als ik het goed onthouden heb), morgen misschien weer iets anders. Zaterdag drukke dag en zondag ook iig tot de middag. Maandag nieuwe week nieuwe kansen. Vandaar. Dan heeft ie lang genoeg de tijd gehad.
Je snap dat 'druk' niks anders betekent dan dat diegene op dat moment jou niet als een prioriteit beschouwt hoop ik?

Opnieuw: je rationaliseert dat er nog een klein kansje is door voor hem excuses te verzinnen waarom ie niet reageert. Als ie je echt had gewaardeerd had ie al lang iets gestuurd. Een gewetensvraag misschien, maar wil je met zo iemand een relatie (die jou gewoon een tijd negeert)?
pi_183717408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:26 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Hard to get spelen is 'zoooo stringetje boven je broek'. Die vlieger gaat gewoon niet meer op. En je merkt hoe de gemiddelde man daar wel aan gewend is geraakt. Met uitgaan merk ik dat zelf vooral. Ik ben daar om te dansen, lol te maken, een knipoogje uit te delen, meer niet. Als ik dan letterlijk 'nee' tegen zo'n man zeg en wegloop, lopen ze me achterna. NIET. DOEN. :')

Ik heb nog steeds geen spijt van m'n mail. Duidelijkheid vragen is niks raars.
Duidelijkheid vragen is zeker niks raars, behalve als je pas net een week of 2 met iemand date. Je schiet hem een keuze voor die hij eigenlijk helemaal niet hoeft te maken op dit moment. Wat wil je dat hij gaat reageren op de mail? Ik zou het vrij doordrukkerig vinden en het als een poging zien om iemand aan de ketting te leggen.
Wat is er mis met vrijblijvend appen, het zou vanzelf groeien als beide kanten op zoek zijn naar meer. Dan volgen de daden vanzelf. Daarnaast stel je jezelf onnodig kwetsbaar op in zo’n vroeg stadium.
Maargoed het zal wel bij eenieder anders werken....
pi_183717440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je snap dat 'druk' niks anders betekent dan dat diegene op dat moment jou niet als een prioriteit beschouwt hoop ik?

Opnieuw: je rationaliseert dat er nog een klein kansje is door voor hem excuses te verzinnen waarom ie niet reageert. Als ie je echt had gewaardeerd had ie al lang iets gestuurd. Een gewetensvraag misschien, maar wil je met zo iemand een relatie (die jou gewoon een tijd negeert)?
Ik vind het negeren als ie niet zou reageren op appjes, doet 'ie wel. Ik blijf alleen niet bezig. 1 app van hem, 1 app van mij. Enz.

En nee, als hij 'flaky' blijkt te zijn, en het is niet omdat daadwerkelijk tijd nodig heeft, dan is het klaar voor mij. Dat trek ik niet.
pi_183717533
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:43 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Duidelijkheid vragen is zeker niks raars, behalve als je pas net een week of 2 met iemand date. Je schiet hem een keuze voor die hij eigenlijk helemaal niet hoeft te maken op dit moment. Wat wil je dat hij gaat reageren op de mail? Ik zou het vrij doordrukkerig vinden en het als een poging zien om iemand aan de ketting te leggen.
Wat is er mis met vrijblijvend appen, het zou vanzelf groeien als beide kanten op zoek zijn naar meer. Dan volgen de daden vanzelf. Daarnaast stel je jezelf onnodig kwetsbaar op in zo’n vroeg stadium.
Maargoed het zal wel bij eenieder anders werken....
Ik snap wat je zegt. Ik wil niet de hele mail hier posten maar heb inmiddels verschillende vrienden gevraagd hoe zij het op zouden vatten. Niemand gaf aan dat het overkomt alsof ik om exclusiviteit vraag, of hem aan de ketting wil leggen. Want dat wil ik niet.

Ik hoop dat hij zegt 'ik wil het met je doorzetten en elkaar beter leren kennen' of 'dit gaat hem niet worden'. 1 van de 2. Ik weet namelijk ook niet hoe hij dit in het verleden gedaan heeft en hoe hij uberhaupt in relaties geweest is. Of dit normaal voor hem is of niet.

Als hij positief reageert dan is vrijblijvend appen prima. Ik wil alleen in geen enkel opzicht aan het lijntje gehouden worden, en dat is nu duidelijk. Zolang er gecommuniceerd word en geen shady gedrag is doe ik over geen enkele optie moeilijk.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 23:50:15 #242
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183717561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:48 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt. Ik wil niet de hele mail hier posten maar heb inmiddels verschillende vrienden gevraagd hoe zij het op zouden vatten. Niemand gaf aan dat het overkomt alsof ik om exclusiviteit vraag, of hem aan de ketting wil leggen. Want dat wil ik niet.

Ik hoop dat hij zegt 'ik wil het met je doorzetten en elkaar beter leren kennen' of 'dit gaat hem niet worden'. 1 van de 2. Ik weet namelijk ook niet hoe hij dit in het verleden gedaan heeft en hoe hij uberhaupt in relaties geweest is. Of dit normaal voor hem is of niet.

Als hij positief reageert dan is vrijblijvend appen prima. Ik wil alleen in geen enkel opzicht aan het lijntje gehouden worden, en dat is nu duidelijk. Zolang er gecommuniceerd word en geen shady gedrag is doe ik over geen enkele optie moeilijk.
Nou ja, je doet wel degelijk moeilijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183717568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:45 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik vind het negeren als ie niet zou reageren op appjes, doet 'ie wel. Ik blijf alleen niet bezig. 1 app van hem, 1 app van mij. Enz.

En nee, als hij 'flaky' blijkt te zijn, en het is niet omdat daadwerkelijk tijd nodig heeft, dan is het klaar voor mij. Dat trek ik niet.
Oh ik dacht dat er niks gereageerd werd op het bericht van een project dat je gestuurd had.

Ik kan me overigens ook geen situatie bedenken waarbij mensen elkaar leuk vonden en ze zeiden 'tijd nodig te hebben'.
pi_183717599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, je doet wel degelijk moeilijk.
Ik vraag om duidelijkheid. Daar is niks moeilijks aan als je volwassen bent.
pi_183717606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:48 schreef Sjalala90 het volgende:

Niemand gaf aan dat het overkomt alsof ik om exclusiviteit vraag, of hem aan de ketting wil leggen. Want dat wil ik niet.
Je zegt het niet direct nee. Maar hij weet ook wel dat hij maar met zn vingers hoeft te knippen en jullie zitten in een relatie. Alleen het feit dat je zo'n mail stuurt maakt dat al duidelijk. Wat je daarin zegt is niet van belang. Het gaat om de subcommunicatie.

Laat me raden, het waren allemaal vriendinnen die dat zeiden?
pi_183717766
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je zegt het niet direct nee. Maar hij weet ook wel dat hij maar met zn vingers hoeft te knippen en jullie zitten in een relatie. Alleen het feit dat je zo'n mail stuurt maakt dat al duidelijk. Wat je daarin zegt is niet van belang. Het gaat om de subcommunicatie.

Laat me raden, het waren allemaal vriendinnen die dat zeiden?
Nope. 1 vrouw en 2 mannen.
En dat hij maar met z'n vingers hoeft te knippen is helemaal niet waar. Het zal per persoon verschillen hoe het overkomt. Tot nu toe begrepen we elkaar steeds, dus als dat met deze mail totaal langs hem heen gaat dan is dat maar zo.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 00:03:13 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_183717822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:52 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik vraag om duidelijkheid. Daar is niks moeilijks aan als je volwassen bent.
Als je volwassen bent kun je die duidelijkheid ook afleiden uit de communicatie die zonder woorden plaats vindt.
pi_183717873
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:00 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Nope. 1 vrouw en 2 mannen.
En dat hij maar met z'n vingers hoeft te knippen is helemaal niet waar. Het zal per persoon verschillen hoe het overkomt. Tot nu toe begrepen we elkaar steeds, dus als dat met deze mail totaal langs hem heen gaat dan is dat maar zo.
Volgens mij snapt iedereen wel dat als je een mail stuurt waarin je om duidelijkheid vraagt er geen twijfel over is dat je deze persoon leuk vindt, toch?

Als het niet zo was stuurde je die mail niet, en dat weet hij ook. Wat hij ook weet, is dat jij als hij niks doet je nog steeds achter hem aanloopt. Je geeft hem 0 reden om in je te investeren, aangezien je hem 'beloont' met aandacht als hij jou GEEN aandacht geeft.
pi_183717923
Je hebt hem om duidelijkheid gevraagd in die mail. Wat als hij idd zegt ik wil het doorzetten. Maar dit gedrag blijft vertonen? Misschien is dit gedrag heel normaal. Ga je er dan ook mee door?

Volgens mij moet jij meer kijken naar of jij dit leuk gedrag vindt of niet. Ook als ie jou leuk zou vinden en zich zo blijft gedragen. Ok zou er iig niet gelukkig van worden maar me mateloos irriteren.
pi_183718076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Volgens mij snapt iedereen wel dat als je een mail stuurt waarin je om duidelijkheid vraagt er geen twijfel over is dat je deze persoon leuk vindt, toch?

Als het niet zo was stuurde je die mail niet, en dat weet hij ook. Wat hij ook weet, is dat jij als hij niks doet je nog steeds achter hem aanloopt. Je geeft hem 0 reden om in je te investeren, aangezien je hem 'beloont' met aandacht als hij jou GEEN aandacht geeft.
Hoe kom je erbij dat ik hem beloon met aandacht als hij me die niet geeft? Begrijp ik je verkeerd of jij mij? Als hij niet reageert per app, ga ik niet berichten. Dat deed ik voor onze dates ook niet. Het is tot nog toe geen monoloog.
pi_183718096
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef Rooddruifje het volgende:
Je hebt hem om duidelijkheid gevraagd in die mail. Wat als hij idd zegt ik wil het doorzetten. Maar dit gedrag blijft vertonen? Misschien is dit gedrag heel normaal. Ga je er dan ook mee door?

Volgens mij moet jij meer kijken naar of jij dit leuk gedrag vindt of niet. Ook als ie jou leuk zou vinden en zich zo blijft gedragen. Ok zou er iig niet gelukkig van worden maar me mateloos irriteren.
Als hij door wil zetten en zo flaky blijft heb ik er geen zin in. Dat is dus ff de vraag :-) Er is voor niemand een garantie.
pi_183718476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat je GEEN spelletjes moet spelen. Je mist totaal de crux van wat ik zeg.

Alles wat ik zeg heeft te maken met een gezonde dosis zelfrespect. Dus niet iemand wanhopig bestormen met mails appjes telefoontje etc. terwijl je er niks voor terug krijgt. Dat is niet iemand bewust laten werken of negeren (dit is manipulatief), maar gewoon teruggeven wat je krijgt.

Dit geldt ook voor jou. Als jij overladen wordt met aandacht iedere dag en je hebt nog 3 andere opties die wat meer een uitdaging zijn ga je ook minder tijd besteden aan diegene die het makkelijkst te krijgen is. Dat is gewoon een wetmatigheid.
Helaas heb ik die luxe nooit gehad. Nou ja, 1x ging iemand er vanuit dat we al op date gingen tijdens de speeddate avond. Alleen wist ik al dat het voor mij niet ging werken, had het postuur niet en gedrag stond me niet aan. Ja, ze ging veel te snel en stond me tegen, maar als ik daadwerkelijk interesse had zou ik tegen haar gezegd hebben dat ze even moet afremmen omdat we elkaar nog nauwelijks kennen.
Ik denk graag dat ik iemand beoordeel op haar uiterlijk, waar haar interesses liggen, hoe zij met anderen omgaat, hoe ze in het leven staat, etc en of dat compatibel met mij is. Ik betwijfel echt of ik minder aandacht zou besteden aan degene die mij al leuk vindt(En ja, dit kan komen omdat ik al weinig aandacht krijg op dit gebied, maar die heb ik dus niet gekregen dus zo ben ik niet). Als zij mij meer aandacht geeft, zal ik haar waarschijnlijk ook meer aandacht geven en zal ik mijn gevoel ook meer toelaten.

En als ze met iets zit, heb ik liever dat ze het aan mij vraagt dan dat ze het voor mij in gaat vullen of maar gewoon afkapt.

Oh ja, en ik ga echt niet iemand bombarderen met appjes als ze niet gelijk antwoordt. Als je niet (meer) antwoord op dating app en we nog geen date hebben gehad hoeft het voor mij ook niet. Als we wel al een date hebben gehad en je antwoord (veel) later dan normaal vraag ik je wat er aan de hand is.
pi_183719770
Misschien zijn we allemaal iets teveel bezig om het gedrag van deze jongen te analyseren. Niemand van ons kent hem :P

Ik lees zelfs dat je nu als vrouw je je maar een beetje subtiel moet opstellen en vooral niet duidelijk moet maken dat je iemand leuk vindt want dan zakt de 'waarde' :P

Waarom niet gewoon vragen hoe iets zit als iemand ook daadwerkelijk bepaalde dingen heeft gezegd/beloofd? Vind dat je mensen prima mag vragen waarom ze het 1 zeggen en het ander lijken te doen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:49:14 #254
475456 Samuel24
pi_183719844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien zijn we allemaal iets teveel bezig om het gedrag van deze jongen te analyseren. Niemand van ons kent hem :P

Ik lees zelfs dat je nu als vrouw je je maar een beetje subtiel moet opstellen en vooral niet duidelijk moet maken dat je iemand leuk vindt want dan zakt de 'waarde' :P

Waarom niet gewoon vragen hoe iets zit als iemand ook daadwerkelijk bepaalde dingen heeft gezegd/beloofd? Vind dat je mensen prima mag vragen waarom ze het 1 zeggen en het ander lijken te doen.
Dit. Ik begrijp bij god niet waarom je zulke dingen tegenwoordig niet meer kenbaar mag maken. Belachelijk.
pi_183719863
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:49 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dit. Ik begrijp bij god niet waarom je zulke dingen tegenwoordig niet meer kenbaar mag maken. Belachelijk.
En het is natuurlijk anders als je jezelf gelijk voor zijn voeten gooit maar dat heeft ze niet gedaan.
  vrijdag 14 december 2018 @ 08:02:25 #256
475456 Samuel24
pi_183719947
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En het is natuurlijk anders als je jezelf gelijk voor zijn voeten gooit maar dat heeft ze niet gedaan.
Daarom. Kijk als TS smekend voor zijn voordeur staat om 6 uur in de ochtend ofzo. Ja dan snap ik dat dat zeer opdringerig is.
Maar dat doet zij helemaal niet. Zij vraagt gewoon om duidelijkheid en daar heeft zij ook het volste recht toe. Zeker nadat hij haar allemaal dingen heeft beloofd.
pi_183720248
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel. Laat ik het eens omdraaien. Jij reageert niet of maar half op een jongen die je een paar keer gezien hebt. Je doet het gewoon rustig aan.

Uit het niets krijg je een mail waarin hij je (na 2 weken) om duidelijkheid vraagt. Zou jij dan denken: ik moet nog even mn best doen voordat ik deze jongen kan krijgen (als je hem dan uberhaupt nog wil)?

Het is dan allang duidelijk hoe hij denkt en voelt. En dat heeft niks met de inhoud van de mail te maken, maar het feit dat ie een mail stuurt omdat ie het niet meer aankan.
pi_183720265
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:39 schreef Yasmin23 het volgende:

Zij heeft allang duidelijk gemaakt dat ze hem leuk vindt, daar is geen mail over nodig.

Wat begrijpen jullie hier niet aan subcommicatie?
pi_183720267
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jawel. Laat ik het eens omdraaien. Jij reageert niet of maar half op een jongen die je een paar keer gezien hebt. Je doet het gewoon rustig aan.

Uit het niets krijg je een mail waarin hij je (na 2 weken) om duidelijkheid vraagt. Zou jij dan denken: ik moet nog even mn best doen voordat ik deze jongen kan krijgen (als je hem dan uberhaupt nog wil)?

Het is dan allang duidelijk hoe hij denkt en voelt. En dat heeft niks met de inhoud van de mail te maken, maar het feit dat ie een mail stuurt omdat ie het niet meer aankan.
Als ik 4 keer met een jongen op date ben geweest en verander ineens zo mijn gedrag zou ik zo'n mail niet vreemd vinden :P Denk ook niet dat die mail mijn mening over hem zou beinvloeden.

En ik zelf zou het juist fijn vinden als ik weet dat hij mij leuk vind.
pi_183720276
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 07:49 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Maak het gerust kenbaar dat is niet verboden. Maar de vraag is hier, waar bereikt TS het meeste mee.
pi_183720286
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:46 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maak het gerust kenbaar dat is niet verboden. Maar de vraag is hier, waar bereikt TS het meeste mee.
Nou ja ze heeft tenminste gezegd wat ze er van vind. Das al iets toch?

Weet niet of hij inmiddels al wat heeft terug gestuurd maar ik zou mij wel opvreten in het geval van TS :p
pi_183720303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik 4 keer met een jongen op date ben geweest en verander ineens zo mijn gedrag zou ik zo'n mail niet vreemd vinden :P Denk ook niet dat die mail mijn mening over hem zou beinvloeden.

En ik zelf zou het juist fijn vinden als ik weet dat hij mij leuk vind.
Ja want het streelt je ego. Maar er is een reden dat je gedrag is veranderd.

Vervolgens ren je naar een man toe die wat minder beschikbaar is en wat minder zn best voor je doet. Sowieso dat vrouwen dit ook doen, anders zou iedere man wel na 2 weken een mail sturen en om duidelijkheid vragen. Lekker efficiënt.
pi_183720363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja ze heeft tenminste gezegd wat ze er van vind. Das al iets toch?

Weet niet of hij inmiddels al wat heeft terug gestuurd maar ik zou mij wel opvreten in het geval van TS :p
Ze heeft gezegd wat ze er van vindt en dat is opzich goed. Maar je moet je afvragen waar die vraag vandaan kwam.

Ze was gewoon onzeker over hem na slechts 2 weekjes daten en kon het niet aan. Dat was de reden voor die mail. Die mail werd gestuurd vanuit een wanhopige mindset, als een laatste redmiddel. Dat is geen gezonde manier van duidelijkheid vragen.

Daarmee laat je doorschijnen dat je na 1x seks al om bent, en stimuleer je hem niet om moeite voor je te doen.
pi_183720400
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd wat ze er van vindt en dat is opzich goed. Maar je moet je afvragen waar die vraag vandaan kwam.

Ze was gewoon onzeker over hem na slechts 2 weekjes daten en kon het niet aan. Dat was de reden voor die mail. Die mail werd gestuurd vanuit een wanhopige mindset, als een laatste redmiddel. Dat is geen gezonde manier van duidelijkheid vragen
Ja maar stel dat je dit uit onzekerheid doet vind ik niet zo vreemd. Wanhopig ben ik niet met je eens maar er komt toch een moment waar je zou moeten kunnen vragen waar je aan toe bent? Zeker als het gedrag ineens anders is.

Ik zelf denk dat die niet zozeer zijn interesse in haar is verloren maar dat het teveel en te snel is is geweest voor hem en dat hem misschien heeft afgeschrikt.
pi_183720436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar stel dat je dit uit onzekerheid doet vind ik niet zo vreemd. Wanhopig ben ik niet met je eens maar er komt toch een moment waar je zou moeten kunnen vragen waar je aan toe bent? Zeker als het gedrag ineens anders is.

Ik zelf denk dat die niet zozeer zijn interesse in haar is verloren maar dat het teveel en te snel is is geweest voor hem en dat hem misschien heeft afgeschrikt.
Ja op een gegeven moment ben je er klaar maar. Maar ze zijn 2 weken aan het daten...

Het gaat hem waarschijnlijk te snel ja, mede doordat zij hem nu al een keus stelt in plaats van alles op een natuurlijke wijze te laten verlopen. Dat is precies wat ik zeg. Dan wordt vanzelf duidelijk of je elkaar echt leuk vindt.
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:06:33 #266
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183720500
quote:
Daarmee laat je doorschijnen dat je na 1x seks al om bent, en stimuleer je hem niet om moeite voor je te doen.
Leuk maar dat noem ik ook spelletjes spelen hoor.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:00 schreef DaggerOne het volgende:
Het gaat hem waarschijnlijk te snel ja, mede doordat zij hem nu al een keus stelt in plaats van alles op een natuurlijke wijze te laten verlopen. Dat is precies wat ik zeg. Dan wordt vanzelf duidelijk of je elkaar echt leuk vindt.
Het initiatief van de 1e 3 dates in die week kwam bij hem vandaan. Als hij gaat jankebalken dat het hem te snel gaat mag hij die hand in eigen boezem steken. Ik zou hem iig niet geloven.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183720546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:06 schreef Elpis het volgende:

[..]

Leuk maar dat noem ik ook spelletjes spelen hoor.

[..]

Het initiatief van de 1e 3 dates in die week kwam bij hem vandaan. Als hij gaat jankebalken dat het hem te snel gaat mag hij die hand in eigen boezem steken. Ik zou hem iig niet geloven.
Het gaat juist te snel doordat zij hem voor een keus stelt na 2 weken.

En het zijn geen spelletjes. Ik beschrijf gedrag van iemand met zelfrespect, hoe dat eruit ziet. Als TS dit gaat kopieren is het een spelletje, als je oprecht het zelfrespect hebt niet. Het gaat om de intenties erachter. Waar komt het gedrag vandaan?
pi_183720586
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik hem beloon met aandacht als hij me die niet geeft? Begrijp ik je verkeerd of jij mij? Als hij niet reageert per app, ga ik niet berichten. Dat deed ik voor onze dates ook niet. Het is tot nog toe geen monoloog.
Lees dit artikel eens:

https://markmanson.net/fuck-yes

Een quote uit dit artikel:

"Wrapped up in that sweet guy who treats you so well, except goes weeks without calling you and suddenly disappears after a couple drinks and a round of the horizontal polka? Been wondering if he really likes you? Do his excuses of being so busy all the time seem legit? It doesn’t sound like the answer is a “Fuck yes.” Then it’s time to move on."

Maar waarschijnlijk rationaliseer je dit ook.
pi_183720655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja precies. En als hij nog wél interesse heeft, kan zo'n mailtje hem best wel eens afschrikken.

Daarom was het advies ook, doe niks en wacht totdat hij initiatief neemt. Maar dat kon TS niet handelen.
Ik pik deze van jou eruit, maar had ook zo een ander kunnen zijn.

TS heeft gewoon behoefte aan meer en maar dat kenbaar. Het is niet relevant of hij dat kan handelen. Als het allemaal wel ‘goed komt’ als zij maar haar behoefte onderdrukt, dan komt het helemaal niet goed, want dan moet zij zichzelf wegcijferen.

Het lijkt gewoon erop dat zij en hij niet zo bij elkaar passen. Of er is sprake van wederzijds onbegrip wat oplosbaar is, maar dan zul je toch duidelijk moeten zijn.

TS heeft dus prima gehandeld, omdat haar behoeftes nu niet vervuld worden. En dat negeren is pas echt dom.
pi_183720704
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik pik deze van jou eruit, maar had ook zo een ander kunnen zijn.

TS heeft gewoon behoefte aan meer en maar dat kenbaar. Het is niet relevant of hij dat kan handelen. Als het allemaal wel ‘goed komt’ als zij maar haar behoefte onderdrukt, dan komt het helemaal niet goed, want dan moet zij zichzelf wegcijferen.

Het lijkt gewoon erop dat zij en hij niet zo bij elkaar passen. Of er is sprake van wederzijds onbegrip wat oplosbaar is, maar dan zul je toch duidelijk moeten zijn.

TS heeft dus prima gehandeld, omdat haar behoeftes nu niet vervuld worden. En dat negeren is pas echt dom.
Alleen het probleem is dat TS het niet kan handelen dat haar behoeftes na 2 weken al zo hoog zijn. Dan ben je gewoon ontzettend needy en dat schrikt af.

Dus ja ze handelt volgens haar behoeftes. Maar zoals ik al zei waar komen die behoeftes vandaan.

Ik merk dat mensen niet snappen wat ik zeg, dus ik stop met reageren. Laat ons weten wat eruit komt TS ;)
pi_183721111
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Alleen het probleem is dat TS het niet kan handelen dat haar behoeftes na 2 weken al zo hoog zijn. Dan ben je gewoon ontzettend needy en dat schrikt af.

Dus ja ze handelt volgens haar behoeftes. Maar zoals ik al zei waar komen die behoeftes vandaan.

Ik merk dat mensen niet snappen wat ik zeg, dus ik stop met reageren. Laat ons weten wat eruit komt TS ;)
Jij bent wel duidelijk, alleen denkt niet iedereen zoals jij.

Ik kan TS prima begrijpen omdat ik zelf denk ik wat vergelijkbaar in elkaar steek. Dat heeft niets met needy zijn te maken (dat noem ik onbegrip van jouw kant), maar gewoon de behoefte aan open en eerlijk communiceren. In plaats van lafjes alles in het midden laten. Als iemand dat bij mij doet zeg ik daar ook wat van. Niet uit onzekerheid, maar in de wetenschap dat als dat de wijze is waarop de ander communiceert wij geen match zijn. Prima, move on.

Net zo goed als dat ik zelf behoefte heb aan fysiek contact om iets te gaan voelen voor een ander. Ik word niet verliefd door dagelijks 200 appjes heen en weer te sturen. Dus wederom: als de ander wel zo in elkaar steekt wil ik dat snel weten, want dan kan ik mijn tijd beter besteden.

Juist merken dat er iets waarschijnlijk niet matcht en dan maar kruimels accepteren komt op mij needy over (daarmee bedoel ik niet hoe jij er tegenaan kijkt, maar de oplossing die jij voor TS ziet). Want dan verloochen je je behoeftes voor een ijdele hoop.
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:57:40 #272
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183721114
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En het zijn geen spelletjes. Ik beschrijf gedrag van iemand met zelfrespect, hoe dat eruit ziet. Als TS dit gaat kopieren is het een spelletje, als je oprecht het zelfrespect hebt niet. Het gaat om de intenties erachter. Waar komt het gedrag vandaan?
Vind ik niet als het doel is hem op die manier hongerig te houden. Dat is gewoon een vorm van hard to get spelen.

quote:

Nou ja dat vind ik ook wel snel. Zeker aangezien er geen complete radiostilte is. Ik had ook geadviseerd het een week aan te kijken. Ik snap dat dat wat needy over kan komen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183721262
Ze zijn vooral beiden aan het begin nogal hard van stapel gelopen. Nu is het contrast wel heel erg groot.
Somebody that I used to know
pi_183721605
quote:

[..]

Ik ben het volledig met je eens. Na 2 weken ken je elkaar nog amper ( hoe is iemand echt?).
Sommigen hier zeggen dat als je de behoefte hebt je die mail moet sturen, maar dan sla je de plank volledig mis. Iemand opzadelen met jou probleem dat je niet normaal een maand of 1,5/2 elkaar rustig kan leren kennen (op een natuurlijke manier) en dat jij niet de signalen kunt opvatten (zoals lang niet reageren en zelf voor hem een smoes bedenken dat “ie druk is”). Komop zeg, dat getuigt eerder van onkunde.
pi_183722592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:57 schreef Elpis het volgende:

[..]

Vind ik niet als het doel is hem op die manier hongerig te houden. Dat is gewoon een vorm van hard to get spelen.
Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.

Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.

Zie je het verschil?
pi_183723002
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.

Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.

Zie je het verschil?
Ik ben het volledig met je mee eens.

TS, kijk eens naar de filmpjes van Matthew Hussey op FB of insta, daarin legt hij ook alles heel goed uit.
pi_183723087
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je mee eens.

TS, kijk eens naar de filmpjes van Matthew Hussey op FB of insta, daarin legt hij ook alles heel goed uit.
Die kwam ik al tegen op youtube toen ik aan het googelen was, tnx! :-) Hij geeft wel goeie insights.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:17:37 #278
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723149
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zie je het verschil?
Ik zie prima het verschil.
Jij zegt echter:

quote:
Dat is wel iemand hongerig houden.
pi_183723167
Ik denk dat ik gewoon (wéér) met een ras klootzak te maken heb. Eentje met de mooie praatjes.
Heb nl. nog steeds niks van hem gehoord, ook geen app, sinds gisterochtend.

Het gekke is dat ik met elke gozer die ik langer dan 3 dates zie, en regelmatig contact mee heb, afspreek om transparant naar elkaar te zijn. Iedereen reageert daar positief op en is ook gewoon open naar me geweest. Dat ze nog niet over hun ex heen zijn bijvoorbeeld, of dat ik zeg dat ik het toch niet zie zitten. Zo moeilijk is dat niet.

Deze gast is letterlijk de eerste die daar positief op reageert en vervolgens het omgekeerde doet.
Hij is de eerste die hardop roept dat ie me zo leuk en gaaf vind, en nu dit. W.T.F.

Ik ben er helemaal klaar mee. Tot maandag blijft staan, ik heb er geen hoop meer in en ik kap een hele tijd met daten. Bah.
pi_183723330
I feel ya! Je kan er beter niet teveel over nadenken want het antwoord kom je nooit te weten. Ik heb dit ook een keer gehad. Iemand die mij super leuk vond maar niet wist wat ik hem van vond. En na de seks hups totaal anders. Ik appje gestuurd met wat er was. Nooit meer iets van gehoord. Terwijl hij open en eerlijk wilde zijn.

Dit zijn gewoon gasten die de confrontatie niet aandurven maar wel zelf de eerlijkheid van de ander willen. Want ja dat is wel prettig natuurlijk.

Heb veel vaker meegemaakt dat dates na een paar keer doodbloeden. Matthew Hussey zag ik hier voorbij komen, check zn laatste filmpje. Heel veel vrouwen kampen hier schijnbaar mee en komt door de huidige datingcultuur.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:34:25 #281
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723445
Jemig mens adem eens in en uit.
Ik neem aan dat hij gisteren heeft gewerkt met een kerstborrel er achteraan. Wie weet hoe laat het is geworden. Vandaag weer werken. Na zo'n mail zou een snel appje ook wel raar staan. Wacht nou even af.

Kan prima zijn dat je gebruikt bent voor de seks, maar je ben wel heel snel met een definitieve conclusie.
pi_183723520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:
Jemig mens adem eens in en uit.
Ik neem aan dat hij gisteren heeft gewerkt met een kerstborrel er achteraan. Wie weet hoe laat het is geworden. Vandaag weer werken. Na zo'n mail zou een snel appje ook wel raar staan. Wacht nou even af.

Kan prima zijn dat je gebruikt bent voor de seks, maar je ben wel heel snel met een definitieve conclusie.
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.
pi_183723581
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.
Die is allang afgeschrokken.
pi_183723592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Rooddruifje het volgende:
I feel ya! Je kan er beter niet teveel over nadenken want het antwoord kom je nooit te weten. Ik heb dit ook een keer gehad. Iemand die mij super leuk vond maar niet wist wat ik hem van vond. En na de seks hups totaal anders. Ik appje gestuurd met wat er was. Nooit meer iets van gehoord. Terwijl hij open en eerlijk wilde zijn.

Dit zijn gewoon gasten die de confrontatie niet aandurven maar wel zelf de eerlijkheid van de ander willen. Want ja dat is wel prettig natuurlijk.

Heb veel vaker meegemaakt dat dates na een paar keer doodbloeden. Matthew Hussey zag ik hier voorbij komen, check zn laatste filmpje. Heel veel vrouwen kampen hier schijnbaar mee en komt door de huidige datingcultuur.
Ik snap er echt geen fuck van! Ik probeer het ook maar niet te begrijpen.
Dat filmpje had ik al gezien, hij legt het helder uit. Het is idd een buffet aan opties, en ik heb me daar ook zeker schuldig aan gemaakt. Ben daar altijd wel eerlijk over geweest als ik die man toch niet zo zag zitten.

Goddank, door dat vele daten, heb ik niet maar 1 type meegemaakt. Heb een maand gedate met een jongen die me op date 2 al een kado gaf (heel lief maar brr...te snel), heel attent en respectvol was. Ik vond hem alleen saai. Hij liet mij alles bepalen want hij vond het allemaal best.

En de 'jij komt echt wel een hele leuke vent tegen' van vrienden en familie is natuurlijk hartstikke fijn. Nu het geduld nog opbrengen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:45:58 #285
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:
En de 'jij komt echt wel een hele leuke vent tegen' van vrienden en familie is natuurlijk hartstikke fijn. Nu het geduld nog opbrengen.
Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?
pi_183723666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?
Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
pi_183723709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
Vanwaar het gestalk dan?
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:50:48 #288
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Get used to it. Ik vind daten net als daten in een mijnenveld.
pi_183723753
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:49 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Vanwaar het gestalk dan?
Welk gestalk? Ik heb niks van hem gehoord, hij ook niet van mij na die mail.
pi_183723806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Die mail alleen al was al teveel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:55:36 #291
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Maar wel overal checken of hij online is geweest. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest).
pi_183723880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Heb een maand gedate met een jongen die me op date 2 al een kado gaf (heel lief maar brr...te snel), heel attent en respectvol was. Ik vond hem alleen saai. Hij liet mij alles bepalen want hij vond het allemaal best.
Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
pi_183723950
Mja begrijp TS wel. Claimen oprecht te zijn en het dan misschien toch niet te zijn.
pi_183723952
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat ik de vrouwelijke versie ben. Bovendien heb ik zelf een mening en genoeg initiatief om iets te verzinnen. Dat had deze jongen niet.
pi_183724019
Vervelend voor je!

Toch zou ik eens nagaan wat je wilt met daten. Wil je seksen of een relatie.

Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)

Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.

Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.

‘Vroeger’ deden ze eerst trouwen en dan seks in de huwelijksnacht.

Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
pi_183724058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:04 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat ik de vrouwelijke versie ben. Bovendien heb ik zelf een mening en genoeg initiatief om iets te verzinnen. Dat had deze jongen niet.
Je zegt zelf dat het cadeau te snel voor je ging en dat je het daardoor saai vond. Omdat je al wist dat je hem kon krijgen.

Jij stuurt nu een mail na 2 weken daten (veel te snel) en daardoor wordt het voor hem ook saai. Omdat hij al weet dat ie je kan krijgen.
Lijkt op elkaar, vind je niet? Net zoals die jongen geef je al aan dat hij niet veel hoeft te doen.
pi_183724063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!

Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)

Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.

Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.

Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
Veel mannen ontkennen wel he dat het niet uitmaakt of ze snel sex hebben met een vrouw...

Vind het echt walgelijk als mannen daar dan op bepalen dat ze niet leuk genoeg is..
pi_183724087
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Valt wel mee toch. Een mail na 2 dagen radio stilte na 4 dates en het een en het ander met elkaar gedaan te hebben vind ik wat anders dan een cadeau op date 2.

En dan nog. Een berichtje van, hee ik vond het heel gezellig samen maar wil het hier bij laten via die mail zou ook niet erg zijn.

Je wel diepte analyses uitvoeren en misschien heb je een punt. Maar gewoon niets van je laten horen is gewoon onzin, onrespectvol en niet nodig. Dan is zo’n mailtje maar een klein dingetje.

Net alsof die kerel in zijn recht staat omdat hij een mailtje heeft ontvangen.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 13:15:41 #299
16180 crew  CoolGuy
pi_183724136
TS, ik zeg maar even voor de zekerheid: Dit topic gaat automatisch over 2 reacties dicht. Als je een nieuw deel wil, dan moet je even een nieuw deel openen :) Just sayin' :)
pi_183724165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!

Dat ga ik voortaan ook doen, hoe moeilijk ook. Hoewel, zoals ik eerder al zei, de lange relaties die ik gehad heb begonnen met sex op de eerste date. Dus voor mij is dat nooit een issue geweest, als je elkaar leuk vind. Ik weet ook graag of het op sexueel gebied klikt, niet dat je een poos verder bent en erachter komt dat dat deel niet werkt samen.

Ik heb voornamelijk gedate voor de gezelligheid, en heb dat altijd meteen aangegeven. De meesten vinden dat oke, sommigen haakten af. Allemaal prima. Dat is na een paar maanden veranderd in 'ik ben niet uit op een relatie, maar als het daar op uitloopt is dat leuk'.

En daar sta ik nog steeds. Ik ben niet op zoek naar een vaste relatie, ik sta er wel voor open.

Ik probeer over het algemeen (te snel) het meest positieve in mensen te zien. Ben daardoor vaak op m'n snufferd gegaan, ook met vriendschappen. Heeft met m'n verleden te maken (lang, vermoeiend verhaal). Ik wil niet veranderen in zo'n cynische vrouw. De balans is lastig. Ik ben gewoon een blij, optimistisch, ei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')