abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183723002
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.

Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.

Zie je het verschil?
Ik ben het volledig met je mee eens.

TS, kijk eens naar de filmpjes van Matthew Hussey op FB of insta, daarin legt hij ook alles heel goed uit.
pi_183723087
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je mee eens.

TS, kijk eens naar de filmpjes van Matthew Hussey op FB of insta, daarin legt hij ook alles heel goed uit.
Die kwam ik al tegen op youtube toen ik aan het googelen was, tnx! :-) Hij geeft wel goeie insights.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:17:37 #278
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723149
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.

Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.

Zie je het verschil?
Ik zie prima het verschil.
Jij zegt echter:

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:54 schreef DaggerOne het volgende:
Daarmee laat je doorschijnen dat je na 1x seks al om bent, en stimuleer je hem niet om moeite voor je te doen.
Dat is wel iemand hongerig houden.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183723167
Ik denk dat ik gewoon (wéér) met een ras klootzak te maken heb. Eentje met de mooie praatjes.
Heb nl. nog steeds niks van hem gehoord, ook geen app, sinds gisterochtend.

Het gekke is dat ik met elke gozer die ik langer dan 3 dates zie, en regelmatig contact mee heb, afspreek om transparant naar elkaar te zijn. Iedereen reageert daar positief op en is ook gewoon open naar me geweest. Dat ze nog niet over hun ex heen zijn bijvoorbeeld, of dat ik zeg dat ik het toch niet zie zitten. Zo moeilijk is dat niet.

Deze gast is letterlijk de eerste die daar positief op reageert en vervolgens het omgekeerde doet.
Hij is de eerste die hardop roept dat ie me zo leuk en gaaf vind, en nu dit. W.T.F.

Ik ben er helemaal klaar mee. Tot maandag blijft staan, ik heb er geen hoop meer in en ik kap een hele tijd met daten. Bah.
pi_183723330
I feel ya! Je kan er beter niet teveel over nadenken want het antwoord kom je nooit te weten. Ik heb dit ook een keer gehad. Iemand die mij super leuk vond maar niet wist wat ik hem van vond. En na de seks hups totaal anders. Ik appje gestuurd met wat er was. Nooit meer iets van gehoord. Terwijl hij open en eerlijk wilde zijn.

Dit zijn gewoon gasten die de confrontatie niet aandurven maar wel zelf de eerlijkheid van de ander willen. Want ja dat is wel prettig natuurlijk.

Heb veel vaker meegemaakt dat dates na een paar keer doodbloeden. Matthew Hussey zag ik hier voorbij komen, check zn laatste filmpje. Heel veel vrouwen kampen hier schijnbaar mee en komt door de huidige datingcultuur.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:34:25 #281
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723445
Jemig mens adem eens in en uit.
Ik neem aan dat hij gisteren heeft gewerkt met een kerstborrel er achteraan. Wie weet hoe laat het is geworden. Vandaag weer werken. Na zo'n mail zou een snel appje ook wel raar staan. Wacht nou even af.

Kan prima zijn dat je gebruikt bent voor de seks, maar je ben wel heel snel met een definitieve conclusie.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183723520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:
Jemig mens adem eens in en uit.
Ik neem aan dat hij gisteren heeft gewerkt met een kerstborrel er achteraan. Wie weet hoe laat het is geworden. Vandaag weer werken. Na zo'n mail zou een snel appje ook wel raar staan. Wacht nou even af.

Kan prima zijn dat je gebruikt bent voor de seks, maar je ben wel heel snel met een definitieve conclusie.
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.
pi_183723581
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.
Die is allang afgeschrokken.
pi_183723592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Rooddruifje het volgende:
I feel ya! Je kan er beter niet teveel over nadenken want het antwoord kom je nooit te weten. Ik heb dit ook een keer gehad. Iemand die mij super leuk vond maar niet wist wat ik hem van vond. En na de seks hups totaal anders. Ik appje gestuurd met wat er was. Nooit meer iets van gehoord. Terwijl hij open en eerlijk wilde zijn.

Dit zijn gewoon gasten die de confrontatie niet aandurven maar wel zelf de eerlijkheid van de ander willen. Want ja dat is wel prettig natuurlijk.

Heb veel vaker meegemaakt dat dates na een paar keer doodbloeden. Matthew Hussey zag ik hier voorbij komen, check zn laatste filmpje. Heel veel vrouwen kampen hier schijnbaar mee en komt door de huidige datingcultuur.
Ik snap er echt geen fuck van! Ik probeer het ook maar niet te begrijpen.
Dat filmpje had ik al gezien, hij legt het helder uit. Het is idd een buffet aan opties, en ik heb me daar ook zeker schuldig aan gemaakt. Ben daar altijd wel eerlijk over geweest als ik die man toch niet zo zag zitten.

Goddank, door dat vele daten, heb ik niet maar 1 type meegemaakt. Heb een maand gedate met een jongen die me op date 2 al een kado gaf (heel lief maar brr...te snel), heel attent en respectvol was. Ik vond hem alleen saai. Hij liet mij alles bepalen want hij vond het allemaal best.

En de 'jij komt echt wel een hele leuke vent tegen' van vrienden en familie is natuurlijk hartstikke fijn. Nu het geduld nog opbrengen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:45:58 #285
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:
En de 'jij komt echt wel een hele leuke vent tegen' van vrienden en familie is natuurlijk hartstikke fijn. Nu het geduld nog opbrengen.
Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?
pi_183723666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?
Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
pi_183723709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
Vanwaar het gestalk dan?
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:50:48 #288
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Get used to it. Ik vind daten net als daten in een mijnenveld.
pi_183723753
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:49 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Vanwaar het gestalk dan?
Welk gestalk? Ik heb niks van hem gehoord, hij ook niet van mij na die mail.
pi_183723806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Die mail alleen al was al teveel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:55:36 #291
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183723816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Maar wel overal checken of hij online is geweest. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest).
pi_183723880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Heb een maand gedate met een jongen die me op date 2 al een kado gaf (heel lief maar brr...te snel), heel attent en respectvol was. Ik vond hem alleen saai. Hij liet mij alles bepalen want hij vond het allemaal best.
Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
pi_183723950
Mja begrijp TS wel. Claimen oprecht te zijn en het dan misschien toch niet te zijn.
pi_183723952
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat ik de vrouwelijke versie ben. Bovendien heb ik zelf een mening en genoeg initiatief om iets te verzinnen. Dat had deze jongen niet.
pi_183724019
Vervelend voor je!

Toch zou ik eens nagaan wat je wilt met daten. Wil je seksen of een relatie.

Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)

Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.

Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.

‘Vroeger’ deden ze eerst trouwen en dan seks in de huwelijksnacht.

Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
pi_183724058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:04 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.

Dus nee, ik ben het niet met je eens dat ik de vrouwelijke versie ben. Bovendien heb ik zelf een mening en genoeg initiatief om iets te verzinnen. Dat had deze jongen niet.
Je zegt zelf dat het cadeau te snel voor je ging en dat je het daardoor saai vond. Omdat je al wist dat je hem kon krijgen.

Jij stuurt nu een mail na 2 weken daten (veel te snel) en daardoor wordt het voor hem ook saai. Omdat hij al weet dat ie je kan krijgen.
Lijkt op elkaar, vind je niet? Net zoals die jongen geef je al aan dat hij niet veel hoeft te doen.
pi_183724063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!

Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)

Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.

Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.

Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
Veel mannen ontkennen wel he dat het niet uitmaakt of ze snel sex hebben met een vrouw...

Vind het echt walgelijk als mannen daar dan op bepalen dat ze niet leuk genoeg is..
pi_183724087
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Valt wel mee toch. Een mail na 2 dagen radio stilte na 4 dates en het een en het ander met elkaar gedaan te hebben vind ik wat anders dan een cadeau op date 2.

En dan nog. Een berichtje van, hee ik vond het heel gezellig samen maar wil het hier bij laten via die mail zou ook niet erg zijn.

Je wel diepte analyses uitvoeren en misschien heb je een punt. Maar gewoon niets van je laten horen is gewoon onzin, onrespectvol en niet nodig. Dan is zo’n mailtje maar een klein dingetje.

Net alsof die kerel in zijn recht staat omdat hij een mailtje heeft ontvangen.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 13:15:41 #299
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183724136
TS, ik zeg maar even voor de zekerheid: Dit topic gaat automatisch over 2 reacties dicht. Als je een nieuw deel wil, dan moet je even een nieuw deel openen :) Just sayin' :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183724165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!

Dat ga ik voortaan ook doen, hoe moeilijk ook. Hoewel, zoals ik eerder al zei, de lange relaties die ik gehad heb begonnen met sex op de eerste date. Dus voor mij is dat nooit een issue geweest, als je elkaar leuk vind. Ik weet ook graag of het op sexueel gebied klikt, niet dat je een poos verder bent en erachter komt dat dat deel niet werkt samen.

Ik heb voornamelijk gedate voor de gezelligheid, en heb dat altijd meteen aangegeven. De meesten vinden dat oke, sommigen haakten af. Allemaal prima. Dat is na een paar maanden veranderd in 'ik ben niet uit op een relatie, maar als het daar op uitloopt is dat leuk'.

En daar sta ik nog steeds. Ik ben niet op zoek naar een vaste relatie, ik sta er wel voor open.

Ik probeer over het algemeen (te snel) het meest positieve in mensen te zien. Ben daardoor vaak op m'n snufferd gegaan, ook met vriendschappen. Heeft met m'n verleden te maken (lang, vermoeiend verhaal). Ik wil niet veranderen in zo'n cynische vrouw. De balans is lastig. Ik ben gewoon een blij, optimistisch, ei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')