Ik ben het volledig met je mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.
Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.
Zie je het verschil?
Die kwam ik al tegen op youtube toen ik aan het googelen was, tnx! :-) Hij geeft wel goeie insights.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je mee eens.
TS, kijk eens naar de filmpjes van Matthew Hussey op FB of insta, daarin legt hij ook alles heel goed uit.
Ik zie prima het verschil.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.
Als je ondanks dat iemand niet op jou reageert en niet het gewenste gedrag vertoont op een bepaalde manier gaat manipuleren om te reageren, omdat je die persoon ondanks dat toch nog wil (geen zelfrespect), dan speel je een spelletje. Deze persoon heeft geen enkele grens en doet alles om iemand voor zich te winnen.
Zie je het verschil?
Dat is wel iemand hongerig houden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:54 schreef DaggerOne het volgende:
Daarmee laat je doorschijnen dat je na 1x seks al om bent, en stimuleer je hem niet om moeite voor je te doen.
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:
Jemig mens adem eens in en uit.
Ik neem aan dat hij gisteren heeft gewerkt met een kerstborrel er achteraan. Wie weet hoe laat het is geworden. Vandaag weer werken. Na zo'n mail zou een snel appje ook wel raar staan. Wacht nou even af.
Kan prima zijn dat je gebruikt bent voor de seks, maar je ben wel heel snel met een definitieve conclusie.
Die is allang afgeschrokken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest). Plus hij zei eerder al 'op vrijdag doen we nooit wat op werk'.
Ik snap er echt geen fuck van! Ik probeer het ook maar niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:28 schreef Rooddruifje het volgende:
I feel ya! Je kan er beter niet teveel over nadenken want het antwoord kom je nooit te weten. Ik heb dit ook een keer gehad. Iemand die mij super leuk vond maar niet wist wat ik hem van vond. En na de seks hups totaal anders. Ik appje gestuurd met wat er was. Nooit meer iets van gehoord. Terwijl hij open en eerlijk wilde zijn.
Dit zijn gewoon gasten die de confrontatie niet aandurven maar wel zelf de eerlijkheid van de ander willen. Want ja dat is wel prettig natuurlijk.
Heb veel vaker meegemaakt dat dates na een paar keer doodbloeden. Matthew Hussey zag ik hier voorbij komen, check zn laatste filmpje. Heel veel vrouwen kampen hier schijnbaar mee en komt door de huidige datingcultuur.
Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:
En de 'jij komt echt wel een hele leuke vent tegen' van vrienden en familie is natuurlijk hartstikke fijn. Nu het geduld nog opbrengen.
Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:45 schreef Elpis het volgende:
[..]
Kan je niet tegen alleen zijn ofzo? Er is geen plicht een relatie aan te gaan he?
Vanwaar het gestalk dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
Get used to it. Ik vind daten net als daten in een mijnenveld.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:47 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Ik kan prima alleen zijn. Dat ben ik nu al een tijdje. Ik kan alleen absoluut niet tegen mensen die het ene zeggen en het andere doen, mooie woorden and such.
Die mail alleen al was al teveel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Welk gestalk? Ik heb niks van hem gehoord, hij ook niet van mij na die mail.
Maar wel overal checken of hij online is geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:51 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Welk gestalk? Ik heb niks van hem gehoord, hij ook niet van mij na die mail.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Sjalala90 het volgende:
Lijkt me raar als je toch overal online op bent (geweest).
Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:42 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Heb een maand gedate met een jongen die me op date 2 al een kado gaf (heel lief maar brr...te snel), heel attent en respectvol was. Ik vond hem alleen saai. Hij liet mij alles bepalen want hij vond het allemaal best.
Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
Je zegt zelf dat het cadeau te snel voor je ging en dat je het daardoor saai vond. Omdat je al wist dat je hem kon krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:04 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Ik heb hem geen kado's gegeven, ik heb hem niet gecomplimenteerd (behalve gezegd dat ik hem leuk vind). Wat die jongen voor mij voelde (rebound, fijne aandacht) voelde ik een jaar geleden voor iemand. Daarom, naast de andere redenen, heb ik dat afgekapt, hij had daar begrip voor.
Dus nee, ik ben het niet met je eens dat ik de vrouwelijke versie ben. Bovendien heb ik zelf een mening en genoeg initiatief om iets te verzinnen. Dat had deze jongen niet.
Veel mannen ontkennen wel he dat het niet uitmaakt of ze snel sex hebben met een vrouw...quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!
Toch zou ik eens nagaan wat je wilt met daten. Wil je seksen of een relatie.
Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)
Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.
Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.
‘Vroeger’ deden ze eerst trouwen en dan seks in de huwelijksnacht.
Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
Valt wel mee toch. Een mail na 2 dagen radio stilte na 4 dates en het een en het ander met elkaar gedaan te hebben vind ik wat anders dan een cadeau op date 2.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:00 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ironisch, want jij bent in dit topic de vrouwelijke versie van wat je hier omschrijft. En wat jij voelde is ook wat hij nu voelt.
Dat ga ik voortaan ook doen, hoe moeilijk ook. Hoewel, zoals ik eerder al zei, de lange relaties die ik gehad heb begonnen met sex op de eerste date. Dus voor mij is dat nooit een issue geweest, als je elkaar leuk vind. Ik weet ook graag of het op sexueel gebied klikt, niet dat je een poos verder bent en erachter komt dat dat deel niet werkt samen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:08 schreef Jardis het volgende:
Vervelend voor je!
Toch zou ik eens nagaan wat je wilt met daten. Wil je seksen of een relatie.
Als ik je openingspost terug lees zie ik dat je in 1 week 4 dates hebt gehad, en toen seks. In deze tijd 2018 ook helemaal niet vreemd om dat zo te doen. Maar het resultaat van dit verhaal lees ik best vaak. (Ghosten)
Als jij een echte relatie wilt, waarom wacht je er niet een keer wat langer mee? Je kent mensen niet eens goed en hopaaa.
Misschien eens een idee om iemand te leren kennen, naar familie van elkaar toe te gaan en na 3 maand eens te overwegen om te seksen.
‘Vroeger’ deden ze eerst trouwen en dan seks in de huwelijksnacht.
Maar nogmaals, ik weet niet wat je wilt. Een relatie met iemand of gewoon voor gein dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |