Als hij door wil zetten en zo flaky blijft heb ik er geen zin in. Dat is dus ff de vraag :-) Er is voor niemand een garantie.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef Rooddruifje het volgende:
Je hebt hem om duidelijkheid gevraagd in die mail. Wat als hij idd zegt ik wil het doorzetten. Maar dit gedrag blijft vertonen? Misschien is dit gedrag heel normaal. Ga je er dan ook mee door?
Volgens mij moet jij meer kijken naar of jij dit leuk gedrag vindt of niet. Ook als ie jou leuk zou vinden en zich zo blijft gedragen. Ok zou er iig niet gelukkig van worden maar me mateloos irriteren.
Helaas heb ik die luxe nooit gehad. Nou ja, 1x ging iemand er vanuit dat we al op date gingen tijdens de speeddate avond. Alleen wist ik al dat het voor mij niet ging werken, had het postuur niet en gedrag stond me niet aan. Ja, ze ging veel te snel en stond me tegen, maar als ik daadwerkelijk interesse had zou ik tegen haar gezegd hebben dat ze even moet afremmen omdat we elkaar nog nauwelijks kennen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je GEEN spelletjes moet spelen. Je mist totaal de crux van wat ik zeg.
Alles wat ik zeg heeft te maken met een gezonde dosis zelfrespect. Dus niet iemand wanhopig bestormen met mails appjes telefoontje etc. terwijl je er niks voor terug krijgt. Dat is niet iemand bewust laten werken of negeren (dit is manipulatief), maar gewoon teruggeven wat je krijgt.
Dit geldt ook voor jou. Als jij overladen wordt met aandacht iedere dag en je hebt nog 3 andere opties die wat meer een uitdaging zijn ga je ook minder tijd besteden aan diegene die het makkelijkst te krijgen is. Dat is gewoon een wetmatigheid.
Dit. Ik begrijp bij god niet waarom je zulke dingen tegenwoordig niet meer kenbaar mag maken. Belachelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien zijn we allemaal iets teveel bezig om het gedrag van deze jongen te analyseren. Niemand van ons kent hem![]()
Ik lees zelfs dat je nu als vrouw je je maar een beetje subtiel moet opstellen en vooral niet duidelijk moet maken dat je iemand leuk vindt want dan zakt de 'waarde'
Waarom niet gewoon vragen hoe iets zit als iemand ook daadwerkelijk bepaalde dingen heeft gezegd/beloofd? Vind dat je mensen prima mag vragen waarom ze het 1 zeggen en het ander lijken te doen.
En het is natuurlijk anders als je jezelf gelijk voor zijn voeten gooit maar dat heeft ze niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit. Ik begrijp bij god niet waarom je zulke dingen tegenwoordig niet meer kenbaar mag maken. Belachelijk.
Daarom. Kijk als TS smekend voor zijn voordeur staat om 6 uur in de ochtend ofzo. Ja dan snap ik dat dat zeer opdringerig is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En het is natuurlijk anders als je jezelf gelijk voor zijn voeten gooit maar dat heeft ze niet gedaan.
Jawel. Laat ik het eens omdraaien. Jij reageert niet of maar half op een jongen die je een paar keer gezien hebt. Je doet het gewoon rustig aan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En het is natuurlijk anders als je jezelf gelijk voor zijn voeten gooit maar dat heeft ze niet gedaan.
Zij heeft allang duidelijk gemaakt dat ze hem leuk vindt, daar is geen mail over nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien zijn we allemaal iets teveel bezig om het gedrag van deze jongen te analyseren. Niemand van ons kent hem![]()
Ik lees zelfs dat je nu als vrouw je je maar een beetje subtiel moet opstellen en vooral niet duidelijk moet maken dat je iemand leuk vindt want dan zakt de 'waarde'
Waarom niet gewoon vragen hoe iets zit als iemand ook daadwerkelijk bepaalde dingen heeft gezegd/beloofd? Vind dat je mensen prima mag vragen waarom ze het 1 zeggen en het ander lijken te doen.
Als ik 4 keer met een jongen op date ben geweest en verander ineens zo mijn gedrag zou ik zo'n mail niet vreemd vindenquote:Op vrijdag 14 december 2018 08:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jawel. Laat ik het eens omdraaien. Jij reageert niet of maar half op een jongen die je een paar keer gezien hebt. Je doet het gewoon rustig aan.
Uit het niets krijg je een mail waarin hij je (na 2 weken) om duidelijkheid vraagt. Zou jij dan denken: ik moet nog even mn best doen voordat ik deze jongen kan krijgen (als je hem dan uberhaupt nog wil)?
Het is dan allang duidelijk hoe hij denkt en voelt. En dat heeft niks met de inhoud van de mail te maken, maar het feit dat ie een mail stuurt omdat ie het niet meer aankan.
Maak het gerust kenbaar dat is niet verboden. Maar de vraag is hier, waar bereikt TS het meeste mee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 07:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit. Ik begrijp bij god niet waarom je zulke dingen tegenwoordig niet meer kenbaar mag maken. Belachelijk.
Nou ja ze heeft tenminste gezegd wat ze er van vind. Das al iets toch?quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maak het gerust kenbaar dat is niet verboden. Maar de vraag is hier, waar bereikt TS het meeste mee.
Ja want het streelt je ego. Maar er is een reden dat je gedrag is veranderd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik 4 keer met een jongen op date ben geweest en verander ineens zo mijn gedrag zou ik zo'n mail niet vreemd vindenDenk ook niet dat die mail mijn mening over hem zou beinvloeden.
En ik zelf zou het juist fijn vinden als ik weet dat hij mij leuk vind.
Ze heeft gezegd wat ze er van vindt en dat is opzich goed. Maar je moet je afvragen waar die vraag vandaan kwam.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft tenminste gezegd wat ze er van vind. Das al iets toch?
Weet niet of hij inmiddels al wat heeft terug gestuurd maar ik zou mij wel opvreten in het geval van TS :p
Ja maar stel dat je dit uit onzekerheid doet vind ik niet zo vreemd. Wanhopig ben ik niet met je eens maar er komt toch een moment waar je zou moeten kunnen vragen waar je aan toe bent? Zeker als het gedrag ineens anders is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd wat ze er van vindt en dat is opzich goed. Maar je moet je afvragen waar die vraag vandaan kwam.
Ze was gewoon onzeker over hem na slechts 2 weekjes daten en kon het niet aan. Dat was de reden voor die mail. Die mail werd gestuurd vanuit een wanhopige mindset, als een laatste redmiddel. Dat is geen gezonde manier van duidelijkheid vragen
Ja op een gegeven moment ben je er klaar maar. Maar ze zijn 2 weken aan het daten...quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar stel dat je dit uit onzekerheid doet vind ik niet zo vreemd. Wanhopig ben ik niet met je eens maar er komt toch een moment waar je zou moeten kunnen vragen waar je aan toe bent? Zeker als het gedrag ineens anders is.
Ik zelf denk dat die niet zozeer zijn interesse in haar is verloren maar dat het teveel en te snel is is geweest voor hem en dat hem misschien heeft afgeschrikt.
Leuk maar dat noem ik ook spelletjes spelen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:54 schreef DaggerOne het volgende:
Daarmee laat je doorschijnen dat je na 1x seks al om bent, en stimuleer je hem niet om moeite voor je te doen.
Het initiatief van de 1e 3 dates in die week kwam bij hem vandaan. Als hij gaat jankebalken dat het hem te snel gaat mag hij die hand in eigen boezem steken. Ik zou hem iig niet geloven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:00 schreef DaggerOne het volgende:
Het gaat hem waarschijnlijk te snel ja, mede doordat zij hem nu al een keus stelt in plaats van alles op een natuurlijke wijze te laten verlopen. Dat is precies wat ik zeg. Dan wordt vanzelf duidelijk of je elkaar echt leuk vindt.
Het gaat juist te snel doordat zij hem voor een keus stelt na 2 weken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:06 schreef Elpis het volgende:
[..]
Leuk maar dat noem ik ook spelletjes spelen hoor.
[..]
Het initiatief van de 1e 3 dates in die week kwam bij hem vandaan. Als hij gaat jankebalken dat het hem te snel gaat mag hij die hand in eigen boezem steken. Ik zou hem iig niet geloven.
Lees dit artikel eens:quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik hem beloon met aandacht als hij me die niet geeft? Begrijp ik je verkeerd of jij mij? Als hij niet reageert per app, ga ik niet berichten. Dat deed ik voor onze dates ook niet. Het is tot nog toe geen monoloog.
Ik pik deze van jou eruit, maar had ook zo een ander kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja precies. En als hij nog wél interesse heeft, kan zo'n mailtje hem best wel eens afschrikken.
Daarom was het advies ook, doe niks en wacht totdat hij initiatief neemt. Maar dat kon TS niet handelen.
Alleen het probleem is dat TS het niet kan handelen dat haar behoeftes na 2 weken al zo hoog zijn. Dan ben je gewoon ontzettend needy en dat schrikt af.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik pik deze van jou eruit, maar had ook zo een ander kunnen zijn.
TS heeft gewoon behoefte aan meer en maar dat kenbaar. Het is niet relevant of hij dat kan handelen. Als het allemaal wel ‘goed komt’ als zij maar haar behoefte onderdrukt, dan komt het helemaal niet goed, want dan moet zij zichzelf wegcijferen.
Het lijkt gewoon erop dat zij en hij niet zo bij elkaar passen. Of er is sprake van wederzijds onbegrip wat oplosbaar is, maar dan zul je toch duidelijk moeten zijn.
TS heeft dus prima gehandeld, omdat haar behoeftes nu niet vervuld worden. En dat negeren is pas echt dom.
Jij bent wel duidelijk, alleen denkt niet iedereen zoals jij.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Alleen het probleem is dat TS het niet kan handelen dat haar behoeftes na 2 weken al zo hoog zijn. Dan ben je gewoon ontzettend needy en dat schrikt af.
Dus ja ze handelt volgens haar behoeftes. Maar zoals ik al zei waar komen die behoeftes vandaan.
Ik merk dat mensen niet snappen wat ik zeg, dus ik stop met reageren. Laat ons weten wat eruit komt TS
Vind ik niet als het doel is hem op die manier hongerig te houden. Dat is gewoon een vorm van hard to get spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
En het zijn geen spelletjes. Ik beschrijf gedrag van iemand met zelfrespect, hoe dat eruit ziet. Als TS dit gaat kopieren is het een spelletje, als je oprecht het zelfrespect hebt niet. Het gaat om de intenties erachter. Waar komt het gedrag vandaan?
Nou ja dat vind ik ook wel snel. Zeker aangezien er geen complete radiostilte is. Ik had ook geadviseerd het een week aan te kijken. Ik snap dat dat wat needy over kan komen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:25 schreef DaggerOne het volgende:
Alleen het probleem is dat TS het niet kan handelen dat haar behoeftes na 2 weken al zo hoog zijn. Dan ben je gewoon ontzettend needy en dat schrikt af.
Ik ben het volledig met je eens. Na 2 weken ken je elkaar nog amper ( hoe is iemand echt?).quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dus ja ze handelt volgens haar behoeftes. Maar zoals ik al zei waar komen die behoeftes vandaan.
Ik merk dat mensen niet snappen wat ik zeg, dus ik stop met reageren. Laat ons weten wat eruit komt TS
Als je zelfrespect hebt doe je dit automatisch goed en is het geen spelletje. Bijv. iemand reageert niet op jou, dan neem je zelf ook geen initiatief meer omdat je dat gedrag niet accepteert. Het doel is dus niet iemand hongerig houden maar meer je eigen grens bewaken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:57 schreef Elpis het volgende:
[..]
Vind ik niet als het doel is hem op die manier hongerig te houden. Dat is gewoon een vorm van hard to get spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |