abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2018 @ 16:20:35 #151
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183705865
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij heeft toch bevestigd dat hij ook wat buiten de deur wilde doen? Nu doen jullie net alsof ze maar zit te pushen en pushen.
Ik begrijp nu heel goed waarom een hoop mannen hier op FOK nog singel zijn. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:21:13 #152
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:19 schreef Sjalala90 het volgende:
Omdat hij heeft aangegeven een drukke week te hebben, waar ik dan maar even vanuit ga dat dat ook zo is, heb ik niet gezegd 'ik wil je z.s.m. weer zien', dat heb ik bij hem gelaten.
Maar als dat al een opgave is, dan ga je gewoon te snel ten opzichte van hem.. ;)
  donderdag 13 december 2018 @ 16:21:38 #153
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Kan je toch aangeven dat je graag nog wat wilt gaan doen maar over een paar dagen ofzo?
Maar het ging om een paar dagen later..
pi_183705887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:20 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik begrijp nu heel goed waarom een hoop mannen hier op FOK nog singel zijn. :')
Nou ja we zijn allemaal aan het speculeren natuurlijk. :P

Het kan prima dat die het allemaal te snel vindt gaan natuurlijk. Of dat hij idd geen interesse meer heeft maar het niet wilt zeggen. Maar dan slaan die appjes terug natuurlijk ook nergens op. Lijkt mij eerder dat hij dan stopt met appen en geen vragen terug stelt.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:22:30 #155
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hij is nog geen oude opa toch?
Bovendien heeft hij ook een mond. En kan hij zelf heel goed aangeven dat hij geen zin heeft in een date buitenshuis.
Maar sorry hoor. Maar als je al niet eens aan je (toekomstige) partner kenbaar mag maken dat je iets wilt dan kan die persoon beter gewoon alleen blijven en lekker doen waar die zelf zin in heeft..
Je zegt steeds dat iets niet mag... Ik weet niet waar je het steeds vandaan haalt want ik zeg nergens dat iemand iets niet mag..
  donderdag 13 december 2018 @ 16:23:09 #156
475456 Samuel24
pi_183705920
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het kan prima dat die het allemaal te snel vindt gaan natuurlijk. Of dat hij idd geen interesse meer heeft maar het niet wilt zeggen. Maar dan slaan die appjes terug natuurlijk ook nergens op. Lijkt mij eerder dat hij dan stopt met appen en geen vragen terug stelt.
Precies dit. _O_
pi_183705922
quote:

[..]

Ja precies. En als hij nog wél interesse heeft, kan zo'n mailtje hem best wel eens afschrikken.

Daarom was het advies ook, doe niks en wacht totdat hij initiatief neemt. Maar dat kon TS niet handelen.
pi_183705931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja precies. En als hij nog wél interesse heeft, kan zo'n mailtje hem best wel eens afschrikken.

Daarom was het advies ook, doe niks en wacht totdat hij initiatief neemt. Maar dat kon TS niet handelen.
Begrijp ik best dat ze dat niet kon handelen :P
pi_183705932
quote:

[..]

Precies dat. Hij is niet bep. het type dat dingen tegen z'n zin in gaat doen. Bovendien heeft ie vast genoeg opties om mij te ghosten. Wat ie dus niet doet. Zo verwarrend en vermoeiend. Vroegah was dat veel makkelijker :P 'ik vind je leuk' en pats boem je had verkering haha.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:24:27 #160
475456 Samuel24
pi_183705950
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je zegt steeds dat iets niet mag... Ik weet niet waar je het steeds vandaan haalt want ik zeg nergens dat iemand iets niet mag..
Als jij dit al pushen of forceren vind, dan ben jij niet veel gewent.
pi_183705953
quote:

[..]

Ik houd niet van wachten. Hij weet dat ik ongeduldig ben. Hij deed er eerder zelfs een beroep op (alsin: meteen de dag erna weer af willen spreken na date 1 en 2).
  donderdag 13 december 2018 @ 16:24:51 #162
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705958
quote:
Dat dus.. even pas op de plaats maken is echt onmogelijk voor veel vrouwen.. (niet specifiek TS)
Vrouwen moeten echt ten alle tijden bevestigingen hebben.. het liefst in drievoud elke dag minimaal
pi_183705966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Precies dat. Hij is niet bep. het type dat dingen tegen z'n zin in gaat doen. Bovendien heeft ie vast genoeg opties om mij te ghosten. Wat ie dus niet doet. Zo verwarrend en vermoeiend. Vroegah was dat veel makkelijker :P 'ik vind je leuk' en pats boem je had verkering haha.
Nou ja tegenwoordig kun je mensen dus ook 'benchen'

quote:
Benching
Benching is de moderne variant van “iemand aan het lijntje houden”. De term is afkomstig van een sportmetafoor. Stel je voor dat je de coach van een team bent en niet precies weet wat je met een speler aan moet. Je wil de speler erbij houden als back-up maar niet op de tribune plaatsen. Toch wil je de speler ook niet in het veld opstellen; je zet de speler op de bank, wat in het Engels vertaald een bench is. De term benching betekent dat je iemand als reserve gebruikt en niet als eerste keuze. De bencher is degene die de benchee aan het lijntje houdt.

In plaats van volledig van de radar te verdwijnen of het contact op een menselijke manier te verbreken kiest de bencher ervoor om het contact te onderhouden, zonder het doel om echt iets met je te beginnen. Het is als ghosting maar dan komt de bencher steeds weer opduiken met hier en daar een berichtje om de lijntjes op te houden. Het is zelfzuchtig gedrag maar aan de andere kant ook beleefd. Waarom zou iemand immers per Whatsapp naar je dag vragen en wat je allemaal gedaan hebt? De interesse geeft je het idee dat diegene écht geïnteresseerd in je is maar dat is vaak niet het geval. Je wordt als back-up bewaard. Waarom zou de bencher immers iets weggooien wat niet kapot is?
:')
pi_183705969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp ik best dat ze dat niet kon handelen :P
Maar begrijpt hij dat ook? Ik bedoel, een paar dates in anderhalve week en dan al een soort van duidelijk hebben dat zij die exclusiviteit wel wil. Doordat ze zich zo snel prijsgeeft gaat haar waarde in zijn hoofd omlaag.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:26:01 #165
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Als jij dit al pushen of opdringerig vind, dan ben jij niet veel gewent.
Dat kan goed zijn.. of niet..
Feit is gewoon dat TS met smart zit te wachten op iemand die het rustig aan doet..
pi_183705981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maar begrijpt hij dat ook? Ik bedoel, een paar dates in anderhalve week en dan al een soort van duidelijk hebben dat zij die exclusiviteit wel wil. Doordat ze zich zo snel prijsgeeft gaat haar waarde in zijn hoofd omlaag.
Nou ja hij gaat zelf met haar op date. Dus mocht die haar dan te makkelijk vinden is het wel een scheinheilige hypocriete lul natuurlijk.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 16:27:12 #167
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183706007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja hij gaat zelf met haar op date. Dus mocht die haar dan te makkelijk vinden is het wel een scheinheilige hypocriete lul natuurlijk.
Ja, maar hij heeft wel pussy gehad. Hij heeft al gescoord. Dat hij daar in de ogen van de ander iets negatiefs van wordt ligt hij in dat geval niet zo wakker van.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183706015
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat dus.. even pas op de plaats maken is echt onmogelijk voor veel vrouwen.. (niet specifiek TS)
Vrouwen moeten echt ten alle tijden bevestigingen hebben.. het liefst in drievoud elke dag minimaal
Sommige mannen kunnen dit ook niet, en het komt allemaal voort uit onzekerheid en het geloof dat die ene persoon het echt moet worden en je nooit meer zo iemand vindt. Door die schaarste gaat de waarde van iemand ineens gigantisch omhoog en krijg je dit soort situaties. Wat zij voelt is hierdoor compleet out of sync met wat hij voelt.

Van vrouwen wordt onzekerheid wel eerder sociaal geaccepteerd, dat klopt.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:27:53 #169
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183706021
quote:

[..]

Het is scheinhijlig.. :6
  donderdag 13 december 2018 @ 16:28:49 #170
475456 Samuel24
pi_183706037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft wel pussy gehad. Hij heeft al gescoord. Dat hij daar in de ogen van de ander iets negatiefs van wordt ligt hij in dat geval niet zo wakker van.
Blijkbaar wel want hij durft niet eens de waarheid aan TS te vertellen. Dat is pas echt slap.
pi_183706039
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het is scheinhijlig.. :6
oh :p
pi_183706044
quote:

[..]

Ja, voor de seks. Toen het nog onduidelijk was of hij haar kon krijgen, en hij haar nog moest veroveren. Maar ze is binnen anderhalve week overstag.
pi_183706073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, voor de seks. Toen het nog onduidelijk was of hij haar kon krijgen, en hij haar nog moest veroveren. Maar ze is binnen anderhalve week overstag.
Ik hoop niet dat dit het geval is met deze jongen.
pi_183706091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik ben niet overstag gegaan, ik wilde het zelf.
Ik heb 2 langere relaties achter de rug. 1 van 3 jaar en 1 van 8 jaar. Met beiden heb ik op date 1 sex gehad. Zegt niet altijd wat. Ligt echt aan de vent zelf.
pi_183706118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:27 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sommige mannen kunnen dit ook niet, en het komt allemaal voort uit onzekerheid en het geloof dat die ene persoon het echt moet worden en je nooit meer zo iemand vindt. Door die schaarste gaat de waarde van iemand ineens gigantisch omhoog en krijg je dit soort situaties. Wat zij voelt is hierdoor compleet out of sync met wat hij voelt.

Van vrouwen wordt onzekerheid wel eerder sociaal geaccepteerd, dat klopt.
Daarom heb ik expliciet gezegd dat ik geen optie wil zijn. Ik heb hem niet opgehemeld 'oh je bent geweldig het einde te gek blabla', want dat weet ik nog niet. Ik weet wat ik waard ben, en als hij niet op gelijke lijn met mij zit dan is er wel een ander ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')