abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 16:00:31 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183705509
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:57 schreef Sjalala90 het volgende:
Hahah wauw :p

Ik ben niet onzeker over mezelf, ik weet dat ik 'prima in de markt lig' om het zo maar te zeggen. Alleen had ik voor het eerst ooit een 'jij bent het' gevoel toen ik hem aankeek de eerste keer. Ik kan nog steeds niet peilen waarom en hoe of wat. Hoe irrationeel dat ook is als je elkaar net een tel ziet. Ik heb dat nog nooit ervaren. Vandaar dat ik nu duidelijkheid van hem wil, en de mail de moeite waard vond.

We waren het er allebei over eens dat date 5 een activiteit, buitenshuis, zou zijn. Zodat het niet weer bankhangen / standaard zou worden. Er is alleen niks geprikt. En ja ik ben het helemaal met jullie eens dat daden meer zijn dan woorden. Ik hoop idd ook alleen héél erg dat hij het fatsoen heeft op m'n mail te reageren.

Heb nog niks ontvangen van hem, hij zit ook nog op werk. Vanavond heb ik wat te doen, morgen en zaterdag ook gelukkig.

Ik heb alleen een 'ja' of een 'nee' nodig. Ik word onzeker van de onduidelijkheid.
En als ik het met deze mail verpruts, dan had het toch al geen bestaanskans.

Ik neem hem z'n vrijheid niet af, ik geef alleen aan dat ik géén optie wil zijn (door verleden, en sowieso) en graag hoor hoe hij er in staat en of hij het nog ziet zitten elkaar beter te leren kennen.

Meer niet :-)
Het zal echt niet aan die mail liggen. Hij zal die mail misschien wel als excuus aanwenden, maar daar moet je dan maar even doorheen prikken. Het is echt niet zo dat je nu een mail hebt gestuurd die zo extreem is dat hij gaat van "ja, dit is DE meid voor mij, verdomme wat een topwijf!" *Mail*... oh nee wacht even, nu niet meer, nu draait mijn mening 180 graden.

Zo gaat het echt niet zijn. Je mail op zich geeft geen reden voor die omslag bij hem. Maar hij zal het misschien wel als reden aanvoeren om de verantwoordelijkheid voor zijn keuze bij jou te leggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183705515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar die duidelijkheid heeft ze toch? Alles wat niet is 'ja!' is 'nee'. Alsof je niet even een minuutje tijd hebt op een heel fucking weekend om degene waar je hardstikke gek op bent een appje te sturen. Dan maak je die tijd echt wel. Hij doet dat niet (meer).

Voor de seks was ie een en al oor en wilde hij graag afspreken. Na de seks is hij ineens heel anders. Dan kunnen we wel doen alsof dat niet een heel duidelijk teken aan de wand is, maar dat is het natuurlijk gewoon wel.

Als het er uit ziet als een eend, praat als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en geen golden retriever. Wat ik vooral zie gebeuren in dit topic is dat ze allerlei excuses opwerpt over waarom hij geen tijd had van het weekend om te appen etc. Ik snap wel dat ze dat doet, want dat doet vrijwel iedereen die in deze situatie zit en hoop heeft, maar ze zoekt die excuses volgens mij omdat ze stiekem diep van binnen ook wel weet dat het er niet zo goed uit ziet.
Ik zei precies hetzelfde he :+ . Dat ik zelf ook al de conclusie van geen interesse zou hebben gelegd, maar tegelijkertijd is het ook niet heel gek om niet enkel uit te gaan van aannames (gevaarlijk) en die man nog even één duidelijk signaal te geven. Wat zij dus heeft gedaan.

Dat hij geen interesse is....je hoeft mij niet te overtuigen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 16:01:37 ]
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 16:01:17 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_183705521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:00 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik ben niet passief agressief geweest. Ik heb aangegeven wat mij leuk lijkt (nog een date, een activiteit buitenshuis. Hij zei 'afgesproken!' en dat ie het de laatste keer ook weer erg gezellig met me gehad heeft'.

Op alle appjes deze week, ook al is dat maar 1x per dag en redelijk inhoudsloos, reageer ik positief en geinteresseerd naar hem toe - maar niet te overdreven.

Als ik passief agressief zou reageren zou ik 2 dagen niet appen bijv. en zeggen 'ben je dood? moet ik bloemen sturen?'.
Nee nee, dat is niet wat hij zegt. Hij geeft dat als voorbeeld van wat een vrouw wel eens doet om een man 'zacht' af te wijzen. Hij bedoelt niet dat JIJ passief agressief bent :)
pi_183705526
quote:

[..]

Ik ben niet passief agressief geweest. Ik heb aangegeven wat mij leuk lijkt (nog een date, een activiteit buitenshuis. Hij zei 'afgesproken!' en dat ie het de laatste keer ook weer erg gezellig met me gehad heeft'.

Op alle appjes deze week, ook al is dat maar 1x per dag en redelijk inhoudsloos, reageer ik positief en geinteresseerd naar hem toe - maar niet te overdreven.

Als ik passief agressief zou reageren zou ik 2 dagen niet appen bijv. en zeggen 'ben je dood? moet ik bloemen sturen?'.
Dat ging ook niet over jou. Was een andere discussie.
pi_183705544
quote:

[..]

Dat slaat ook niet op jou :p
pi_183705575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar die duidelijkheid heeft ze toch? Alles wat niet is 'ja!' is 'nee'. Alsof je niet even een minuutje tijd hebt op een heel fucking weekend om degene waar je hardstikke gek op bent een appje te sturen. Dan maak je die tijd echt wel. Hij doet dat niet (meer).

Voor de seks was ie een en al oor en wilde hij graag afspreken. Na de seks is hij ineens heel anders. Dan kunnen we wel doen alsof dat niet een heel duidelijk teken aan de wand is, maar dat is het natuurlijk gewoon wel.

Als het er uit ziet als een eend, praat als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en geen golden retriever. Wat ik vooral zie gebeuren in dit topic is dat ze allerlei excuses opwerpt over waarom hij geen tijd had van het weekend om te appen etc. Ik snap wel dat ze dat doet, want dat doet vrijwel iedereen die in deze situatie zit en hoop heeft, maar ze zoekt die excuses volgens mij omdat ze stiekem diep van binnen ook wel weet dat het er niet zo goed uit ziet.
We appen elke dag nog wel hoor. Het is wel beperkt tot 'hey you' of 'hey leukerd' en 'hoe is je dag? Lekker geslapen'?

Ik was gister naar een museum, vertelde hem dat. Hij vroeg vanmorgen 'hoe was het museum?'.
Dat was het en wss appt ie morgen pas weer als dit zo doorgaat.

Dus het is niet dat hij helemaal niet appt, in het weekend appt ie iets meer, het is alleen minder geworden na afgelopen zaterdag.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 16:05:37 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_183705602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:04 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

We appen elke dag nog wel hoor. Het is wel beperkt tot 'hey you' of 'hey leukerd' en 'hoe is je dag? Lekker geslapen'?

Ik was gister naar een museum, vertelde hem dat. Hij vroeg vanmorgen 'hoe was het museum?'.
Dat was het en wss appt ie morgen pas weer als dit zo doorgaat.

Dus het is niet dat hij helemaal niet appt, in het weekend appt ie iets meer, het is alleen minder geworden na afgelopen zaterdag.
Ja. Was die afgelopen zaterdag ook dat jullie seks hadden?

Ik weet niet wat jouw eerdere ervaringen zijn op dit gebied, maar de keren dat het in mijn geval goed zat met een meid, was er niet sprake van 1 a 2 appjes op een hele dag. Laat staan iets in de richting van 'ik heb niets laten horen omdat ik zo lekker lag'.

Als dat bij jou wel zo was, ja goed, dat kan (als in serieus, dat kan) en dan is er natuurlijk niets aan de hand. Mijn ervaring is simpelweg dat als de interesse/aandacht een stuk minder werd, vrij plots, dat dat dan de reden had dat 't 'm niet ging worden. :)
  donderdag 13 december 2018 @ 16:05:56 #133
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Sjalala90 het volgende:
Ik wil hem nergens in duwen, niks forceren
Uhu:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:02 schreef Sjalala90 het volgende:
hij had een pittige week gehad en wilde ff niks doen - 'prima' zolang we een volgende date iets buiten de deur gaan doen'. 'Afgesproken!' was zijn antwoord.

Na dit appje is het contact vanuit hem veel minder geworden en word ik paniekerig.

Ja, hij heeft een drukke week, maar hij is regelmatig op social media. En een appje is zo gestuurd, toch? We hebben nu 1x per dag kort contact sinds vrijdag. En dat is niet meer dan 'Hey leukerd' of 'Hey you' en een 'hoe is je dag, lekker geslapen?' Van zijn kant, en 'Hey leuke vent, antwoord op zijn vraag en 'ga je nog wat tofs doen? Hoe was je avond' van mijn kant.

Hij belde maar niet, dus ik belde hem die avond.

Ik zit mezelf op te vreten. De laatste date was op mijn initiatief.

Moet ik 'wachten' tot hij contact met me opneemt?

op deze manier heel moeilijk is. En vragen hoe hij daar in staat.

We hebben afgesproken eerlijk naar elkaar te zijn,

maar durf hem niet, nu al - we kennen elkaar nog maar kort, te vragen hoe of wat het zit. Misschien ga ik wel veeeel te snel en moet ik hem 1 of 2 weken de kans geven

pi_183705621
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:05 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uhu:

[..]

Er is toch niks raars aan assertief zijn?
pi_183705632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. Was die afgelopen zaterdag ook dat jullie seks hadden?
Dat was vrijdag, zaterdag hielp ie iemand verhuizen, toen nog wel geregeld contact gehad. Wel minder dan voorheen. Logisch misschien. Zondag was het nog minder.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 16:08:22 #136
16180 crew  CoolGuy
pi_183705644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:07 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Dat was vrijdag, zaterdag hielp ie iemand verhuizen, toen nog wel geregeld contact gehad. Wel minder dan voorheen. Logisch misschien. Zondag was het nog minder.
Dus het veranderde nadat 'ie je had 'gehad'?
  donderdag 13 december 2018 @ 16:08:33 #137
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:06 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Er is toch niks raars aan assertief zijn?
Je wil niets forceren.. maar je doet niet anders.. _O-

Geef hem even de ruimte.. dan hoor je vanzelf nog iets.. of niet..
pi_183705669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus het veranderde nadat 'ie je had 'gehad'?
Jep.

En ik moet zeggen dat ik het eerder meegemaakt heb. Gasten die in het begin veel appen en vragen hebben. Dan zie je elkaar 2-3 keer en word het app contact sporadischer. Ik haakte dan steeds af omdat mijn interesse niet groot genoeg was, kwam toen niet van hun kant dus. Vandaar dat ik hier heel erg mijn vraagtekens en geen punten bij heb.
pi_183705682
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je wil niets forceren.. maar je doet niet anders.. _O-

Geef hem even de ruimte.. dan hoor je vanzelf nog iets.. of niet..
Ik vraag duidelijkheid :P
Forceren is voor mij 'als je geen date prikt dan hoeft het niet meer' of 'ik wil niet meer dat je tinderd'.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:10:39 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Jep.

En ik moet zeggen dat ik het eerder meegemaakt heb. Gasten die in het begin veel appen en vragen hebben. Dan zie je elkaar 2-3 keer en word het app contact sporadischer. Ik haakte dan steeds af omdat mijn interesse niet groot genoeg was, kwam toen niet van hun kant dus. Vandaar dat ik hier heel erg mijn vraagtekens en geen punten bij heb.
Waarom heb je hier je vraagtekens bij nu het blijkbaar een keer andersom is?
  donderdag 13 december 2018 @ 16:11:41 #141
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183705706
Dat eindeloze appen over niks is ook gewoon kut natuurlijk, dat houdt geen man vol. :')
  donderdag 13 december 2018 @ 16:11:46 #142
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:10 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Forceren is voor mij 'als je geen date prikt dan hoeft het niet meer' of 'ik wil niet meer dat je tinderd'.
Je dwingt hem om de volgende date iets buiten de deur te doen, terwijl hij aangeeft dat hij het druk heeft gehad en even rust wil..
Dat is behoorlijk forcerend als je het mij vraagt (en alle gedrag eromheen)
  donderdag 13 december 2018 @ 16:14:14 #143
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183705761
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je dwingt hem om de volgende date iets buiten de deur te doen, terwijl hij aangeeft dat hij het druk heeft gehad en even rust wil..
Wat is daar forcerend aan? Ze geeft alleen aan wat zij graag wil. Een date buiten de deur. Dat mag zij gewoon kenbaar maken.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183705763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:10 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Je forceert een beslissing bij hem, terwijl het misschien helemaal niet nodig was als je gewoon wat rustiger aan had gedaan. Ook dan wordt het wel duidelijk, maar op een natuurlijke manier.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:15:57 #145
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:14 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat is daar forcerend aan? Ze geeft alleen aan wat zij graag wil. Een date buiten de deur. Dat mag zij gewoon kenbaar maken.
Tuurlijk mag dat.. alles mag.. maar dan moet je niet vreemd opkijken als de interesse weg is omdat ze als een malle gaat plannen terwijl hij daarvoor al heeft aangegeven rustig aan te willen doen..
pi_183705795
Hij heeft toch bevestigd dat hij ook wat buiten de deur wilde doen? Nu doen jullie net alsof ze maar zit te pushen en pushen.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:18:21 #147
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183705827
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij heeft toch bevestigd dat hij ook wat buiten de deur wilde doen? Nu doen jullie net alsof ze maar zit te pushen en pushen.
Ja maar als ie nee had gezegd had ie niet rustig aan kunnen doen want dan was er een discussie of in elk geval een slecht gevoel ontstaan.. Het is niet dat er een optie is als iemand dat op die manier tegen je zegt terwijl je lam bent..
pi_183705843
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ho, dan begrijp je me volgensmij verkeerd.

Rustig aan in het geheel, ik gaf ook aan dat ik rustig aan wil gaan (maar wel eerlijkheid naar elkaar afgesproken, communicatie).

Omdat de laatste 2 dates bij 1 van ons thuis waren zei ik 'ik vind het gezellig om naar je toe te komen, maar het zou leuk zijn als de de date hierna iets actiefs gaan doen samen'. Waarom zijn antwoord 'afgesproken!' was.

En hij zaterdagochtend, nadat ik zei dat ik het leuk had gevonden weer, en hij ook, zei 'we moeten volgende keer idd iets buiten de deur gaan doen'.

Daarom klinkt het voor mij als wederzijds. Vrijdag was op mijn initiatief, omdat hij erg moe was. Ik heb ook direct gezegd 'ik wil mezelf niet forceren' waarop hij zei 'als ik het niet had gewild had ik het gezegd'.

Omdat hij heeft aangegeven een drukke week te hebben, waar ik dan maar even vanuit ga dat dat ook zo is, heb ik niet gezegd 'ik wil je z.s.m. weer zien', dat heb ik bij hem gelaten.
pi_183705844
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar als ie nee had gezegd had ie niet rustig aan kunnen doen want dan was er een discussie ontstaan.. Het is niet dat er een optie is als iemand dat op die manier tegen je zegt terwijl je lam bent..
Tuurlijk wel. Kan je toch aangeven dat je graag nog wat wilt gaan doen maar over een paar dagen ofzo?
  donderdag 13 december 2018 @ 16:19:36 #150
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183705849
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:15 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat.. alles mag.. maar dan moet je niet vreemd opkijken als de interesse weg is omdat ze als een malle gaat plannen terwijl hij daarvoor al heeft aangegeven rustig aan te illen doen..
Hij is nog geen oude opa toch?
Bovendien heeft hij ook een mond. En kan hij zelf heel goed aangeven dat hij geen zin heeft in een date buitenshuis.
Maar sorry hoor. Maar als je al niet eens aan je (toekomstige) partner kenbaar mag maken dat je iets wilt dan kan die persoon beter gewoon alleen blijven en lekker doen waar die zelf zin in heeft..
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')