Ja vind ik echt. Tijd doorbrengen met iemand. Sex hebben. Misschien wel bepaalde beloftjes gemaakt etc en dan er ineens klaar mee zijn?quote:
En ook niet om jou.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact, maar het gaat om TS en niet om jou.
Wat jij voelt bij mij is niet relevant. Het gaat om TS.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:43 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik word nu ook een beetje onzeker bij het zien van je UI.Wil je dat wel geloven?
Klopt. Tis gewoon walgelijk inderdaad. Maar ja....sommige mannen zitten helaas zo in elkaar.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik echt. Tijd doorbrengen met iemand. Sex hebben. Misschien wel bepaalde beloftjes gemaakt etc en dan er ineens klaar mee zijn?
Zullen vast ook wel vrouwen zijn die dit doen al kleeft dit beeld toch wel voornamelijk aan mannenquote:Op donderdag 13 december 2018 15:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Klopt. Tis gewoon walgelijk inderdaad. Maar ja....sommige mannen zitten helaas zo in elkaar.
Gelukkig ben ik niet zo. Ik zou me bijna schamen dat ik ook een man ben vanwege deze shit.
Vrouwen doen dit juist ook, door op een passief aggresieve manier te reageren en te hopen dat een man het 'begrijpt'.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel vrouwen zijn die dit doen al kleeft dit beeld toch wel voornamelijk aan mannen
Maar het is nog steeds geen zekerheid dat dit gaande is. misschien werd het hem wat teveel om zoveel dates in zon korte tijd te hebben.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel vrouwen zijn die dit doen al kleeft dit beeld toch wel voornamelijk aan mannen
Maar het is nog steeds geen zekerheid dat dit gaande is. misschien werd het hem wat teveel om zoveel dates in zon korte tijd te hebben.
Zoveel is natuurlijk relatief.
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Vrouwen doen dit juist ook, door op een passief aggresieve manier te reageren en te hopen dat een man het 'begrijpt'.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Vrouwen doen dit juist ook, door op een passief aggresieve manier te reageren en te hopen dat een man het 'begrijpt'.
Dat kan ja. Of nietquote:Op donderdag 13 december 2018 15:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Maar ja...iedereen gaat er al meteen vanuit dat die man niet meer geïnteresseerd is in TS.
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Of niet![]()
Niemand hier kan met zekerheid zeggen wat er aan de hand is.
Netjes is het niet, maar ook dat is niet verplicht. Als TS gewoon haar emoties in bedwang kon houden was hier niks aan de hand. En andersom gebeurt het net zo vaak hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik echt. Tijd doorbrengen met iemand. Sex hebben. Misschien wel bepaalde beloftjes gemaakt etc en dan er ineens klaar mee zijn?
Nee je bent het idd niet verplicht maar als je tenminste een beetje fatsoen en empathie hebt richting je medemens geef je gewoon antwoord en laat je iemand niet zo bungelen.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar ook dat is niet verplicht. Als TS gewoon haar emoties in bedwang kon houden was hier niks aan de hand. En andersom gebeurt het net zo vaak hoor.
Dat is toch onfatsoenlijk joh. Zo ga je toch niet met mensen om.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar ook dat is niet verplicht. Als TS gewoon haar emoties in bedwang kon houden was hier niks aan de hand. En andersom gebeurt het net zo vaak hoor.
Bijvoorbeeld dat een man haar mee uit vraagt en zij zegt 'Ooh maar ik ben zoooo druk ik heb bijna geen tijd'. In werkelijkheid heeft ze geen interesse in een date anders had ze wel een vervolg voorgesteld. Dit soort gevallen komen vaak voor bij vrouwen, omdat de meeste de confrontatie vermijden uit angst dat een man kwaad wordt.quote:
Misschien heeft die man geen fatsoen en empathie? En toch wil TS nog met hem doorquote:Op donderdag 13 december 2018 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je bent het idd niet verplicht maar als je tenminste een beetje fatsoen en empathie hebt richting je medemens geef je gewoon antwoord en laat je iemand niet zo bungelen.
Dat doet de date van TS hier toch ook eigenlijk ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat een man haar mee uit vraagt en zij zegt 'Ooh maar ik ben zoooo druk ik heb bijna geen tijd'. In werkelijkheid heeft ze geen interesse in een date anders had ze wel een vervolg voorgesteld. Dit soort gevallen komen vaak voor bij vrouwen, omdat de meeste de confrontatie vermijden uit angst dat een man kwaad wordt.
Ipv duidelijk te zijn wijst ze hem indirect af, op een passief aggresieve manier. Wat TS nu overkomt is vrijwel hetzelfde. Het wordt niet uitgesproken maar het is duidelijk dat die vent niet wil.
Dat zegt ie toch ook in de laatste 3 regels?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doet de date van TS hier toch ook eigenlijk ook?
Ja misschienquote:Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien heeft die man geen fatsoen en empathie? En toch wil TS nog met hem door![]()
Zij denkt daar dus anders over blijkbaar.
Ja, en dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doet de date van TS hier toch ook eigenlijk ook?
Ik ben niet passief agressief geweest. Ik heb aangegeven wat mij leuk lijkt (nog een date, een activiteit buitenshuis. Hij zei 'afgesproken!' en dat ie het de laatste keer ook weer erg gezellig met me gehad heeft'.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |