Ja, en bij een ja heeft zij weer iets om zijn ongeinteresseerde gedrag daarna te rationaliseren. Dus dan gaat het spelletje nog even door.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat spelletje kan ie nu hoe dan ook spelen, of dat nu via 'acties/doen' is, of in een woordelijke reactie. Het nadeel voor haar is dat zij hem overduidelijk wil, dus als hij die richting op gaat, dan zal ze dat graag willen geloven.
Dan zal er waarschijnlijk uit de rest van zijn gedrag om de seks heen wel weer af te lezen zijn wat hij werkelijk wil, en dan hoop ik, mocht het scenario dat jij schetst waarheid worden, dat zij dat ziet.
Ik vind onzekerheid altijd zo'n negatieve lading hebben. Naar mijn mening zit er wel een verschil tussen mailen door onzekerheid (afhankelijkheid van hem), of gewoon willen weten waar ze aan toe is. Maar uiteindelijk is het puur een ander naampje, we bedoelen hetzelfde. Ik zou het dus alleen anders verwoorden, want TS komt op mij verder niet manisch onzeker over.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
TS is toch niet zeker over zijn interesse in haar? Dus is ze daar onzeker over.
Uh....ik ben een man hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:55 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik dacht dat vrouwen zo'n keigoede persoonlijkhidaradar hadden. Maar dan lees je eigenlijk vaker wel dan niet wat meiden zoals jij schrijven.
Maar die duidelijkheid heeft ze toch? Alles wat niet is 'ja!' is 'nee'. Alsof je niet even een minuutje tijd hebt op een heel fucking weekend om degene waar je hardstikke gek op bent een appje te sturen. Dan maak je die tijd echt wel. Hij doet dat niet (meer).quote:Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet hoe lang ze zou moeten wachten? Ik snap wel dat ze dan gewoon duidelijkheid wil hebben. Heeft naar mijn mening niet altijd iets met onzekerheid te maken. Gewoon een kwestie van weten waar je aan toe bent. Vind ik eigenlijk wel logisch. Als hij eerst altijd super snel was met appen en na de seks opeens dagen niks van zich laat horen...tja, ik zou dan ook mijn vraagtekens hebben. Ik zou zelf ook al snel de conclusie trekken dat de interesse gewoon weg is, maar ik zou diegene wel even een laatste kans geven om mijn ongelijk te bewijzen. Ik snap niet zo goed waarom mensen ''duidelijkheid willen'' vaak op onzekerheid gooien.
Die man moet gewoon duidelijk zijn en zeggen wat hij wil.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:55 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Een klein weekje moeten wachten in "onzekerheid" over een relatie. Is dit werkelijk een van de moeilijkste dingen waar vrouwen zich druk over hoeven maken in het sociale leven. Werkelijk waar deze evolutie is een leugen
Hij moet helemaal niks, hij is haar niks verplicht en andersom ook niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:35 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Die man moet gewoon duidelijk zijn en zeggen wat hij wil.
Dit is geen manier van doen.
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet hoe lang ze zou moeten wachten? Ik snap wel dat ze dan gewoon duidelijkheid wil hebben. Heeft naar mijn mening niet altijd iets met onzekerheid te maken. Gewoon een kwestie van weten waar je aan toe bent. Vind ik eigenlijk wel logisch. Als hij eerst altijd super snel was met appen en na de seks opeens dagen niks van zich laat horen...tja, ik zou dan ook mijn vraagtekens hebben. Ik zou zelf ook al snel de conclusie trekken dat de interesse gewoon weg is, maar ik zou diegene wel even een laatste kans geven om mijn ongelijk te bewijzen. Ik snap niet zo goed waarom mensen ''duidelijkheid willen'' vaak op onzekerheid gooien.
Nou, hij moét helemaal niets. Het zou voor TS prettig zijn als hij dat deed ja, maar hij is haar helemaal niets verplicht. Dat dat niet netjes is ben ik helemaal met je eens, maar omdat zij of jij vindt dat dat hij duidelijk moet zijn en zeggen wat hij wil (wat hij in principe ook gewoon zegt, maar dan met daden) betekent nog niet dat hij dat daarom dan maar MOET doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:35 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Die man moet gewoon duidelijk zijn en zeggen wat hij wil.
Dit is geen manier van doen.
Over de gradatie kun je het nog hebben, maar volgens mij een feit dat dit onzeker gedrag is. Een zelfverzekerd persoon zou gewoon weglopen bij iemand die geen interesse toont.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind onzekerheid altijd zo'n negatieve lading hebben. Naar mijn mening zit er wel een verschil tussen mailen door onzekerheid (afhankelijkheid van hem), of gewoon willen weten waar ze aan toe is. Maar uiteindelijk is het puur een ander naampje, we bedoelen hetzelfde. Ik zou het dus alleen anders verwoorden, want TS komt op mij verder niet manisch onzeker over.
Die onzekerheid onstaat door zijn schuld. Hij is namelijk niet duidelijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
TS is toch niet zeker over zijn interesse in haar? Dus is ze daar onzeker over.
Ik vind hem anders heel duidelijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Die onzekerheid onstaat door zijn schuld. Hij is namelijk niet duidelijk.
Ook mijn idee. Hij is een eind met je meegegaan, maar dat kan hij natuurlijk niet eindeloos volhouden. Misschien even wat gas terug en hem ook de ruimte geven. Wie weet komt de interesse/behoefte aan jou dan vanzelf wel weer bij hem.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan ook dat het gewoon teveel dates zijn geweest in een korte tijd.
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Die onzekerheid onstaat door zijn schuld. Hij is namelijk niet duidelijk.
Niks verplicht nee. Maar heb je mij dat horen zeggen dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks, hij is haar niks verplicht en andersom ook niet.
Het is idd vrij duidelijk...quote:Op donderdag 13 december 2018 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind hem anders heel duidelijk.
Dit. Dit. Dit. Nog 100 keer dit.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]![]()
Nee, die onzekerheid ontstaat doordaat zij het niet kan handelen dat hij niet duidelijk is.
Onzekerheid zit in je (net zoals zelfvertrouwen), dat komt niet aanwaaien vanuit de buitenwereld.
Wat jij vind is nu even niet relevant. Het gaat hier om TS. Niet om jou.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind hem anders heel duidelijk.
Ja, dat heb ik je zien zeggen. Je schreef 'hij moet'.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Niks verplicht nee. Maar heb je mij dat horen zeggen dan?
Maar als je een beetje fatsoen hebt dan zeg je gewoon eerlijk hoe de zaken ervoor staan. Zo moeilijk is dat niet. Anders ben je gewoon asociaal.
Ik word nu ook een beetje onzeker bij het zien van je UI.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]![]()
Nee, die onzekerheid ontstaat doordaat zij het niet kan handelen dat hij niet duidelijk is.
Onzekerheid zit in je (net zoals zelfvertrouwen), dat komt niet aanwaaien vanuit de buitenwereld.
Nou, jij vind dat hij heel duidelijk moet zijn, dus je vindt hem nu niet duidelijk. Wat jij vind is niet relevant, want het gaat om TS.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat jij vind is nu even niet relevant. Het gaat hier om TS. Niet om jou.
Ja zoals de meeste mannen.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien ziet hij dit wel heel anders.
TS en ik hebben dezelfde mening .quote:Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, jij vind dat hij heel duidelijk moet zijn, dus je vindt hem nu niet duidelijk. Wat jij vind is niet relevant, want het gaat om TS.
Dit,quote:Op donderdag 13 december 2018 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Als die jongen een beetje fatsoenlijk is reageert die op die mail.
Anders is het echt heel sneu.
Exact, maar het gaat om TS en niet om jou.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
TS en ik hebben dezelfde mening .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |