abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183700406
De buit is binnen: seks. Nu gaat hij naar de volgende.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183700874
Ben er ook een beetje bang voor to. Ik herken dit, want ook vaker meegemaakt. Eerst heel geïnteresseerd en enthousiast en daarna weinig meer.

Laat idd het contact vanuit hem komen. En ook geen voorstellen doen. Ben bang dat je binnenkort of een bootycall krijgt of niks meer hoort/geen voorstel vanuit hem. Maar dan heb je wel de eer aan jezelf gehouden.

Ook meegemaakt dat mededelen wat je vindt niet werkt. Je kan beter kijken naar wat hij doet en daar je eigen conclusies vanaf laten hangen. De mannen bij mij die minder gaven dan ik wilde, hebben nog nooit doordat ik me uitsprak opeens wel gedaan wat ik wilde. Ze waren gewoon niet (meer) zo geïnteresseerd. Helaas.
pi_183701157
Ik kon het niet laten en heb hem net gemaild. Niet bellen, niet appen. Gewoon een heldere mail.

Hele korte samenvatting: dat ik begrijp hoe een gebroken gekwetst hart voelt, maar ik duidelijkheid van zijn kant uit nodig heb. Of hij bang is, er klaar mee is, of iets anders. Kort over dat ik weet hoe het is om ingewisseld te worden door degene waar je het meeste van hield.

Maar ook dat ik nooit meer een optie wil zijn en hem de moeite waard vind om duidelijkheid van te krijgen - omdat de mail er anders nooit gekomen was.

Ben weggebleven van assumpties en voorbarige conclusies. Heb een vriendin de mail laten lezen..

Nu ligt de bal dus volledig bij hem en heb ik begrip kunnen tonen en kunnen vragen wat ik wilde zonder als een zeikwijf over te komen. Verdoe ik mijn tijd ook niet meer met wachten en voelt het toch alsof ik de eer aan mezelf heb gehouden.

Ik ben benieuwd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjalala90 op 13-12-2018 12:41:21 ]
pi_183701200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:42 schreef Elpis het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als hij die eerste 3 dates zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben omdat hij weet dat sommige vrouwen eerst een aantal dates achter de rug wil hebben voordat ze de horizontale lambada willen doen.
Maar misschien ben ik nu wel heel erg negatief. :@
Lijkt me wel een beetje gek als je zooooveel opties hebt, de vrouw waar hij voor mij een date mee gehad was duidelijk alleen op sex uit. Bovendien stelde hij op date 1 niet voor om naar zijn huis te gaan, ook al was dat vlakbij. Misschien denk ik wel te makkelijk? Geen idee.

Horizontale lambada hahah..die moet ik onthouden.
pi_183701282
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:24 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Ik weet van een stel dat elkaar heeft leren kennen op vakantie en in diezelfde vakantie, nog geen week, sex hebben gehad en het lijkt erop dat ze nog bij elkaar zijn.
Waarschijnlijk is de kans wel groter dat je "gebruikt" wordt, maar zeker weten kan je nooit.
Ik hoop pas seks met iemand te hebben als ik haar beter heb leren kennen, ik denk dat we elkaar leuk vinden, EN als ik het ok vind als het maar eenmalig zou zijn. Denk dat ik dan achteraf minder snel last van spijt zal hebben. Ik heb het alleen nog niet in de praktijk kunnen brengen.

@TS Verliefdheid is niet altijd een goede raadgever. Het kan zeker mooi zijn, maar je zal het wel moeten doseren en je niet erdoor laten overnemen. Betrek je verstand erbij, beoordeel ook op wat je echt ziet en hoort, niet alleen wat je voelt en hoe je denkt dat hij is.

Naar mezelf kijkend(en ook bij jou) als ik verliefd ben en denk dat het wederzijds is, dan wil ik bij je zijn en kijk ik niet naar anderen en maak ik tijd voor je vrij zover ik dat redelijk vind.
Zijn gedrag, zoals je het omschrijft, komt tegenstrijdig en daardoor onbetrouwbaar op mij over. Het is maar een kant en kan zijn dat hij inderdaad tijd nodig heeft. Hij zegt dat hij tijd/ruimte nodig heeft, dan zal je die moeten geven, hoe moeilijk het ook is. Bal ligt bij hem.
Kap het nog niet af, maar richt je op anderen dingen in de tussentijd en ben er niet afhankelijk van. Als hij na een week, misschien 2, zou ik hem wel vragen waarom hij in die eerste week wel tijd had voor 4 dates en nu niet voor 1 en leg uit waarom je dat vervelend vindt.
Ik heb geen spijt van de sex, het voelde goed en ongedwongen. Er zat geen druk op.
Heb hem dus net gemaild (zie 2 posts hierboven :-) ). Ik wil m'n tijd niet weer verspillen aan iemand die het al afgesloten heeft. En ik wil zelf ook niet ongeinteresseerd overkomen. Want wie weet wat hij denkt van mijn huidige gebrek aan initiatief. Heb duidelijkheid nodig. Het kan nu 2 kanten op gaan.
pi_183701874
Vind het wel een pussy actie als hij nu weg blijft.
Wees dan gewoon een man en zeg ik wilde seks hebben en meer niet.
  donderdag 13 december 2018 @ 13:11:39 #57
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183702004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:05 schreef Jardis het volgende:
Maar daar score je minder mee.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183702209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:05 schreef Jardis het volgende:
Hij had tegen z'n rebound gezegd wel letterlijk gezegd dat ie alleen sex met haar wilde, meer niet. Ik wacht z'n mail af, als die komt.
pi_183702242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar daar score je minder mee.
Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te aardig altijd. Maar mensen de hele dag aan je laten denken (wat dat doet TO eigenlijk) en je dat geen zak interesseren, netjes is het niet.

Op een dating site zeg ik ook altijd direct als ik iemand niet zo leuk vind. Misschien niet leuk, maar vaak doen ze er ook nog wat mee. Iemand had echt een super lelijke foto. Soort selfie alleen dan van onderen en zo leek het alsof een vrouw 3 kinnen had (vet ribbels). Uur later had ze al een hele andere foto.

Leef je voor zelf, maar je kan een ander soms wel helpen door een kleine moeite.

Die man kan toch ook gewoon zeggen wat hij wilt. Mag best een dag duren maar 3 dagen na een potje vrijen vind ik vrij laf.
pi_183702279
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:23 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te aardig altijd. Maar mensen de hele dag aan je laten denken (wat dat doet TO eigenlijk) en je dat geen zak interesseren, netjes is het niet.

Op een dating site zeg ik ook altijd direct als ik iemand niet zo leuk vind. Misschien niet leuk, maar vaak doen ze er ook nog wat mee. Iemand had echt een super lelijke foto. Soort selfie alleen dan van onderen en zo leek het alsof een vrouw 3 kinnen had (vet ribbels). Uur later had ze al een hele andere foto.

Leef je voor zelf, maar je kan een ander soms wel helpen door een kleine moeite.

Die man kan toch ook gewoon zeggen wat hij wilt. Mag best een dag duren maar 3 dagen na een potje vrijen vind ik vrij laf.
Dat soort dingen zeg je random tegen vrouwen op datingsapps?
pi_183702335
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:23 schreef Jardis het volgende:

[..]

Was elke vent maar zo eerlijk Jardis ;-)
Ik hoop dat hij duidelijkheid terugmailt. Of dat nou 'laten we dit doorzetten' of 'het is klaar' is.
Na de sex zei ie 'droom ik nou weer?', (hij had me eerder eens in z'n slaap geappt, z'n adres doorgestuurd. Hij droomde dat ie dat deed, maar heeft het echt gesturd) dat zeg je toch ook niet zomaar?

Alle kerels voor hem hebben niks in die trant gezegd iig hahaha. Dat was 'chill' of 'je hebt een mooie rug' of weet ik wat :P
pi_183702716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat soort dingen zeg je random tegen vrouwen op datingsapps?
Nee, niet random. Ze vroeg, wat vind je leuk aan mij en wat niet.
Met alle respect, die foto zag er gewoon echt niet uit. (niet de persoon zelf, maar dus de foto).

Ik ben dan wel zo 'vriendelijk' om te zeggen dat ik het knap vind welk werk ze doet maar de foto niet mooi vind (op een vriendelijke manier uiteraard). Mij win je er dus niet mee, maar die nieuwe foto zag er al een stuk beter uit. Hopelijk ontmoet ze er een andere man mee.

Maar goed, we gaan lekker offtopic.

Hopelijk reageert die kerel en is hij eerlijk. Zo niet, dan was het niet wat voor je.
pi_183703246
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:27 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Was elke vent maar zo eerlijk Jardis ;-)
Ik hoop dat hij duidelijkheid terugmailt. Of dat nou 'laten we dit doorzetten' of 'het is klaar' is.
Na de sex zei ie 'droom ik nou weer?', (hij had me eerder eens in z'n slaap geappt, z'n adres doorgestuurd. Hij droomde dat ie dat deed, maar heeft het echt gesturd) dat zeg je toch ook niet zomaar?

Alle kerels voor hem hebben niks in die trant gezegd iig hahaha. Dat was 'chill' of 'je hebt een mooie rug' of weet ik wat :P
Waarom niet gewoon wachten totdat ie je mee uit vraagt? Je wil zo graag, dit kan hem weleens afschrikken.

Je kan je eigen onzekerheid niet onder controle houden, en dat is goed merkbaar, ook voor hem. Nu maakt het voor vrouwen wat minder uit dan voor mannen maar ik zou wel denken: 'als ik nog 1x seks heb met deze chick kom ik niet meer van haar af', en dat schrikt juist af.
pi_183703738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:11 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon wachten totdat ie je mee uit vraagt? Je wil zo graag, dit kan hem weleens afschrikken.

Je kan je eigen onzekerheid niet onder controle houden, en dat is goed merkbaar, ook voor hem. Nu maakt het voor vrouwen wat minder uit dan voor mannen maar ik zou wel denken: 'als ik nog 1x seks heb met deze chick kom ik niet meer van haar af', en dat schrikt juist af.
Zou goed kunnen, maar het zou hem sieren als hij dat dan ook zou zeggen. Ze vraagt er immers expliciet om.
  donderdag 13 december 2018 @ 14:35:10 #65
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183703838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:27 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Deze is duidelijk bedrevener in het bespelen van de vrouwtjes inderdaad. :')
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 14:39:58 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183703996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:11 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik al een paar keer heb gezegd 'wacht nou gewoon af, want wat hij nu doet is ook al antwoord genoeg'. Maar dan tóch er achteraan rennen. Ik snap het wel, want zij wil een antwoord hóren terwijl wat er nu gebeurd ook al een antwoord is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183704324
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:30 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, maar het zou hem sieren als hij dat dan ook zou zeggen. Ze vraagt er immers expliciet om.
Er expliciet om vragen kan een persoon juist net de verkeerde kant op duwen. Afwachten is vaak het beste, want dan geef je iemand de tijd om je te missen. Juist dan ontstaan gevoelens.

Maar de meeste mensen kunnen hier niet mee dealen en moeten duidelijkheid hebben. En dan krijgen ze die ook (en het is vaak een nee).
pi_183704361
Ik vraag mij altijd af hoe knap zo'n jongen is. Want kennelijk wordt ie zo fel begeerd dat een vrouw overdag nachtmerries kijgt en zo bang is die vent te verliezen.

quote:
Samuel24 schreef: Ik snap als geen ander hoe vervelend dit is. Ik heb zelf in het verleden ook heel wat dates gehad en die waren vaak niet zo betrouwbaar. Eerst heel geïnteresseerd doen. En op een gegeven moment waren ze opeens helemaal niet meer zo geïnteresseerd ik hoorde ik daar niets meer van
Ik dacht dat vrouwen zo'n keigoede persoonlijkhidaradar hadden. Maar dan lees je eigenlijk vaker wel dan niet wat meiden zoals jij schrijven.

quote:
Sjalala90 schreef: Ff concreet: zal ik er dit weekend over beginnen, na z'n 'zondagse activiteiten'? Of echt een week wachten? Dat vind ik het moeilijkst nu.
Een klein weekje moeten wachten in "onzekerheid" over een relatie. Is dit werkelijk een van de moeilijkste dingen waar vrouwen zich druk over hoeven maken in het sociale leven. Werkelijk waar deze evolutie is een leugen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 13-12-2018 15:03:10 ]
pi_183704385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik al een paar keer heb gezegd 'wacht nou gewoon af, want wat hij nu doet is ook al antwoord genoeg'. Maar dan tóch er achteraan rennen. Ik snap het wel, want zij wil een antwoord hóren terwijl wat er nu gebeurd ook al een antwoord is.
Mensen willen het niet horen, want het is pijnlijk. Wat je dan krijgt is het rationaliseren waarom die vent niet aan haar denkt, maar dat is onzin natuurlijk. Diep van binnen weet ze dat ook maar ze gaat voor die ene procent kans.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 15:05:00 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_183704546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen willen het niet horen, want het is pijnlijk. Wat je dan krijgt is het rationaliseren waarom die vent niet aan haar denkt, maar dat is onzin natuurlijk. Diep van binnen weet ze dat ook maar ze gaat voor die ene procent kans.
Natuurlijk, daarom zei ik al eerder 'het is vastklampen aan strohalmen', al hoop ik voor haar wel dat die vent nu gaat antwoorden dat hij er vol voor gaat.

Maar de tekenen zijn niet goed, en die tekenen moet je inderdaad durven en willen zien. Mensen houden zichzelf vaak voor dat er nog een kans is TOT er is uitgesproken, met woorden, dat 't 'm niet gaat worden.

De realiteit is dat je uit het gedrag van de ander al lang had kunnen zien hoe de vlag erbij hangt. Het zou mij hoogst verbazen als die gozer nu ineens vol zou toehappen. Maar, we kunnen het hopen voor TS :)
pi_183704762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk, daarom zei ik al eerder 'het is vastklampen aan strohalmen', al hoop ik voor haar wel dat die vent nu gaat antwoorden dat hij er vol voor gaat.

Maar de tekenen zijn niet goed, en die tekenen moet je inderdaad durven en willen zien. Mensen houden zichzelf vaak voor dat er nog een kans is TOT er is uitgesproken, met woorden, dat 't 'm niet gaat worden.

De realiteit is dat je uit het gedrag van de ander al lang had kunnen zien hoe de vlag erbij hangt. Het zou mij hoogst verbazen als die gozer nu ineens vol zou toehappen. Maar, we kunnen het hopen voor TS :)
Het ergste voor haar zou nu zijn alsof ie DOET alsof ie haar nog leuk vindt, puur om iemand achter de hand te houden voor seks. Wat dat betreft zegt een antwoord ook niet alles.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 15:22:21 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_183704889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het ergste voor haar zou nu zijn alsof ie DOET alsof ie haar nog leuk vindt, puur om iemand achter de hand te houden voor seks. Wat dat betreft zegt een antwoord ook niet alles.
Jawel, maar dat spelletje kan ie nu hoe dan ook spelen, of dat nu via 'acties/doen' is, of in een woordelijke reactie. Het nadeel voor haar is dat zij hem overduidelijk wil, dus als hij die richting op gaat, dan zal ze dat graag willen geloven.

Dan zal er waarschijnlijk uit de rest van zijn gedrag om de seks heen wel weer af te lezen zijn wat hij werkelijk wil, en dan hoop ik, mocht het scenario dat jij schetst waarheid worden, dat zij dat ziet.
pi_183704926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Er expliciet om vragen kan een persoon juist net de verkeerde kant op duwen. Afwachten is vaak het beste, want dan geef je iemand de tijd om je te missen. Juist dan ontstaan gevoelens.

Maar de meeste mensen kunnen hier niet mee dealen en moeten duidelijkheid hebben. En dan krijgen ze die ook (en het is vaak een nee).
Ja, maar wie weet hoe lang ze zou moeten wachten? Ik snap wel dat ze dan gewoon duidelijkheid wil hebben. Heeft naar mijn mening niet altijd iets met onzekerheid te maken. Gewoon een kwestie van weten waar je aan toe bent. Vind ik eigenlijk wel logisch. Als hij eerst altijd super snel was met appen en na de seks opeens dagen niks van zich laat horen...tja, ik zou dan ook mijn vraagtekens hebben. Ik zou zelf ook al snel de conclusie trekken dat de interesse gewoon weg is, maar ik zou diegene wel even een laatste kans geven om mijn ongelijk te bewijzen. Ik snap niet zo goed waarom mensen ''duidelijkheid willen'' vaak op onzekerheid gooien.
  donderdag 13 december 2018 @ 15:26:34 #74
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183704967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:29 schreef Sjalala90 het volgende:
Ik kon het niet laten en heb hem net gemaild. Niet bellen, niet appen. Gewoon een heldere mail.

Hele korte samenvatting: dat ik begrijp hoe een gebroken gekwetst hart voelt, maar ik duidelijkheid van zijn kant uit nodig heb. Of hij bang is, er klaar mee is, of iets anders. Kort over dat ik weet hoe het is om ingewisseld te worden door degene waar je het meeste van hield.

Maar ook dat ik nooit meer een optie wil zijn en hem de moeite waard vind om duidelijkheid van te krijgen - omdat de mail er anders nooit gekomen was.

Ben weggebleven van assumpties en voorbarige conclusies. Heb een vriendin de mail laten lezen..

Nu ligt de bal dus volledig bij hem en heb ik begrip kunnen tonen en kunnen vragen wat ik wilde zonder als een zeikwijf over te komen. Verdoe ik mijn tijd ook niet meer met wachten en voelt het toch alsof ik de eer aan mezelf heb gehouden.

Ik ben benieuwd.
Goed gedaan.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183704968
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, maar wie weet hoe lang ze zou moeten wachten? Ik snap wel dat ze dan gewoon duidelijkheid wil hebben. Heeft naar mijn mening niet altijd iets met onzekerheid te maken. Gewoon een kwestie van weten waar je aan toe bent. Vind ik eigenlijk wel logisch. Als hij eerst altijd super snel was met appen en na de seks opeens dagen niks van zich laat horen...tja, ik zou dan ook mijn vraagtekens hebben. Ik zou zelf ook al snel de conclusie trekken dat de interesse gewoon weg is, maar ik zou diegene wel even een laatste kans geven om mijn ongelijk te bewijzen. Ik snap niet zo goed waarom mensen ''duidelijkheid willen'' vaak op onzekerheid gooien.
TS is toch niet zeker over zijn interesse in haar? Dus is ze daar onzeker over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')