Grote kans van wel, in bepaalde mate.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit het geval is met deze jongen.
Nou vind het toch wel wat hypocriet om sex te hebben met een vrouw op de eerste date ofzo en dan te zeggen ja ze is echt te makkelijk hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:33 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Grote kans van wel, in bepaalde mate.
En hij kan er zelf ook weinig aan doen. Net zoals dat jij een jongen ook minder interessant zou vinden als ie na 4 dates zegt verliefd te zijn, terwijl jij dat nog niet bent.
Hij zegt het ook niet, maar zo te lezen voelt ie dat wel. En wat je voelt bepaal je niet altijd zelf.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou vind het toch wel wat hypocriet om sex te hebben met een vrouw op de eerste date ofzo en dan te zeggen ja ze is echt te makkelijk hoor.
Wat je voelt bepaal je altijd zelf. Het kan door een ander komen maar gevoelens kun je niet op anderen afschuiven..quote:Op donderdag 13 december 2018 16:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij zegt het ook niet, maar zo te lezen voelt ie dat wel. En wat je voelt bepaal je niet altijd zelf.
Huh..? Hoe kun je dan verliefd worden?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:43 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Wat je voelt bepaal je altijd zelf. Het kan door een ander komen maar gevoelens kun je niet op anderen afschuiven..
Jij wekt een bepaald gevoel bij hem op. Dat kan voor jou goed of slecht zijn. Maar hij kiest er niet bewust zelf voor om dat te voelen. Dat ontstaat in hem door acties of woorden van jou.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:43 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Wat je voelt bepaal je altijd zelf. Het kan door een ander komen maar gevoelens kun je niet op anderen afschuiven..
Zeker niet. Ik ben niet verliefd op hem, ik denk dat het zou kunnen..wie weet. Ik ben sowieso niet van het 'ik hou van je' binnen korte tijd.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Huh..? Hoe kun je dan verliefd worden?
Dus je liefde stuur je zelf?
Ik had in het voorjaar een date met iemand die binnen een week smoorverliefd was en van me hield.. Ik heb het idee dat jij hetzelfde zou kunnen..
Niet dat dat erg is.. maar niets voor mij..
Volgens mij zit je nog in de ontkenningsfase dan, want als je na zon korte tijd niet meer kan wachten ben je volgens mij tot je oren verliefd.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:48 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben niet verliefd op hem, ik denk dat het zou kunnen..wie weet. Ik ben sowieso niet van het 'ik hou van je' binnen korte tijd.
Gelukkig ken je mij zo goed
Ik ken je niet.. maar je komt wel precies zo over..quote:Op donderdag 13 december 2018 16:48 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben niet verliefd op hem, ik denk dat het zou kunnen..wie weet. Ik ben sowieso niet van het 'ik hou van je' binnen korte tijd.
Gelukkig ken je mij zo goed
Nope. Het enige wat ik wil weten is of wij op dezelfde lijn zitten. Of er van zijn kant uit nog interesse is om elkaar beter te leren kennen.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ken je niet.. maar je komt wel precies zo over..
Zeggen dat je niets wilt forceren.. maar als je de kans zou krijgen zou je hem met beide handen pakken...
En dat is nou juist heel forcerend..
Onzin.. je zegt in de OP dat je jezelf opvreet..quote:Op donderdag 13 december 2018 16:52 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Nope. Het enige wat ik wil weten is of wij op dezelfde lijn zitten. Of er van zijn kant uit nog interesse is om elkaar beter te leren kennen.
Tot over mijn oren, nee. Meer dan leuk vinden? Ja. Heb nog veel te weinig gepraat / meegemaakt om er meer van te kunnen vinden.
Wij lullen compleet langs elkaar heen volgensmij ;-)quote:Op donderdag 13 december 2018 16:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. je zegt in de OP dat je jezelf opvreet..
Je hoeft mij niet te pleasen hoor.. ik ben maar wat lettertjes op een forum..
Hoe laat is die klaar met werk?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:59 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Wij lullen compleet langs elkaar heen volgensmij ;-)
Ik vreet mezelf op omdat er geen duidelijkheid is. Niet omdat ik hoteldebotel ben. Met vrienden en familie weet ik ook graag waar ik aan toe ben.
Als die morgen nog niets heeft gestuurd gaan we langs met de fokknokploeg.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:04 schreef Rooddruifje het volgende:
Ja en leest ie dagelijks zn mail? Wil ook reactie
Ik denk nu zo ongeveer, verschilt per dag. Hij moet 's avonds doorwerken, geloof dat ie vanavond kerstborrel had / heeft. Ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe laat is die klaar met werk?
Hahaha! Ik zat zelf te denken aan tot maandag de tijd. Mooie dag ook om te knokken.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als die morgen nog niets heeft gestuurd gaan we langs met de fokknokploeg.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zat zelf te denken aan tot maandag de tijd. Mooi dag ook om te knokken.
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer seks gehad en nu al naar een vuist smachten..quote:Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zat zelf te denken aan tot maandag de tijd. Mooie dag ook om te knokken.
Maar met vrienden raak je er niet van in paniek. Als je niet verliefd was zou het je ook niks uitmaken dat er geen duidelijkheid was, toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:59 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Wij lullen compleet langs elkaar heen volgensmij ;-)
Ik vreet mezelf op omdat er geen duidelijkheid is. Niet omdat ik hoteldebotel ben. Met vrienden en familie weet ik ook graag waar ik aan toe ben.
Uh...ik vind dit een beetje ongepast.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer seks gehad en nu al naar een vuist smachten..
Gewoon een beetje glijmiddel dan past het best..quote:Op donderdag 13 december 2018 17:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Uh...ik vind dit een beetje ongepast.
Dus omdat TS het niet aankan moet die man maar klappen krijgen.. tsjaquote:Op donderdag 13 december 2018 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |