Handige linkjes naar leuke topics:quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online
Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ijs_beer op 10-12-2018 22:56:39 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Blauwe maandag regenbogen.quote:Op maandag 10 december 2018 22:05 schreef Redefine het volgende:
Ik had niet de lapo, dus daarom heb ik m ook niet aangemaakt. Maar ik had deze gekozen als TT: Doe je al die moeite, zijn al die balken gewoon blauw!
MEH!quote:Op maandag 10 december 2018 22:05 schreef Redefine het volgende:
Ik had niet de lapo, dus daarom heb ik m ook niet aangemaakt. Maar ik had deze gekozen als TT: Doe je al die moeite, zijn al die balken gewoon blauw!
quote:
Die van mij was ook niet de perfecte oplossing. De nieuwe TT is alleraardigst.quote:
Wie moet je anders #viesdik voeren?quote:Op maandag 10 december 2018 22:09 schreef Redefine het volgende:
Wat mij elk jaar weer aan HHB opvalt. Vrijgezellen, gescheiden mannen/vrouwen en weduwen bakken nietNou ja eerder eigenlijk dit: Als je geen gezin hebt maak je minder kans, als je geen partner hebt (in welke vorm dan ook) dan kom je er gewoon niet in.
Blue modday rainbows?quote:Op maandag 10 december 2018 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Die van mij was ook niet de perfecte oplossing. De nieuwe TT is alleraardigst.
Vrienden, vriendinnen, familie? Of gewoon je oma, zoals de winnaar van vorig jaarquote:Op maandag 10 december 2018 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie moet je anders #viesdik voeren?
Oh sorry ik bedoelde niet dat je TT meh was maar die blauwe balken.quote:Op maandag 10 december 2018 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Die van mij was ook niet de perfecte oplossing. De nieuwe TT is alleraardigst.
Muddy Waters.quote:
Da’s niet zo leuk voor de postcards: “Mieke (46) is grondstewardess, en een oude vrijster. Ze is een emo-bakker, bakt om de eenzaamheid te verdrijven en vreet vervolgens al haar baksels zelf op.”quote:Op maandag 10 december 2018 22:09 schreef Redefine het volgende:
Wat mij elk jaar weer aan HHB opvalt. Vrijgezellen, gescheiden mannen/vrouwen en weduwen bakken nietNou ja eerder eigenlijk dit: Als je geen gezin hebt maak je minder kans, als je geen partner hebt (in welke vorm dan ook) dan kom je er gewoon niet in.
Daar reageerde ik ook niet opquote:Op maandag 10 december 2018 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry ik bedoelde niet dat je TT meh was maar die blauwe balken.
Zou wel passen bij een VPRO-editie ofzo.quote:Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Da’s niet zo leuk voor de postcards: “Mieke (46) is grondstewardess, en een oude vrijster. Ze is een emo-bakker, bakt om de eenzaamheid te verdrijven en vreet vervolgens al haar baksels zelf op.”
Zeg nou zelf.
Natuurlijk is dat de reden. Maar Max doet altijd alsof zij heel anders zijn dan de andere omroepen, terwijl ze zelf al jarenlang bijna nog meer aan screening doen dan elke andere omroepquote:Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Da’s niet zo leuk voor de postcards: “Mieke (46) is grondstewardess, en een oude vrijster. Ze is een emo-bakker, bakt om de eenzaamheid te verdrijven en vreet vervolgens al haar baksels zelf op.”
Zeg nou zelf.
Heel Holland is baked?quote:Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou wel passen bij een VPRO-editie ofzo.
Work in progress afkorten tot WIP.quote:Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar reageerde ik ook niet opMeer dat het een work in progress was, om dan een perfecte TT te maken
quote:
Dat is wel een beetje Voetbal Veronica Inside niveau.quote:Op maandag 10 december 2018 22:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Work in progress afkorten tot WIP.
Hilariteit gegarandeerd.
Net5 komt dan met: Bake for Love.quote:Op maandag 10 december 2018 22:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Of de RTL edition, Undress for baking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |