abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183646339
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuk. :D.
Het is wel zo.

Heb eens een eigen mening man. Denk je dat ik warm of koud word van een paar mensen op Internet.

Ik post hier al 15 jaar en ik heb letterlijk schijt aan FvD-stemmers, PeeVeeVee-stemmers, GroenLinks- stemmers. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan de PvdD, al is Thieme wel geefbaar.

Wil je niet dat een partij regeert, kies dan één van bovenstaande. Veel beroerder kan het niet worden.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183646367
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:40 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is wel zo.

Heb eens een eigen mening man. Denk je dat ik warm of koud word van een paar mensen op Internet.

Ik post hier al 15 jaar en ik heb letterlijk schijt aan FvD-stemmers, PeeVeeVee-stemmers, GroenLinks- stemmers. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan de PvdD, al is Thieme wel geefbaar.

Wil je niet dat een partij regeert, kies dan één van bovenstaande. Veel beroerder kan het niet worden.
Ik heb wel meningen, maar ik weet nu niet wat ik zou stemmen.
I´m back.
pi_183646421
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel meningen, maar ik weet nu niet wat ik zou stemmen.
Dat is jouw probleem.

Ik weet verdomd goed waar ik op heb gestemd. Sure, vorige verkiezingen was het de SP, alleen al vanwege het vluchtelingen-beleid.

Nu ga ik lekker VVD of CDA stemmen, die bereiken nog wat.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183646592
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem.

Ik weet verdomd goed waar ik op heb gestemd. Sure, vorige verkiezingen was het de SP, alleen al vanwege het vluchtelingen-beleid.

Ben er niet uit, vorige keer Nieuwe Wegen gestemd TK. Doodgeboren kindje. Ik heb wel enige overlap met VrijLinks, maar dat is geen partij. Soc-ec heb ik nog niet echt wat van hen gehoord. Sommige zaken die ze voorstaan zijn ook gewoon utopisch trouwens, met name mbt art. 23 GW.
Maar goed dat kleine kringetje: doorzetten van secularisering en voorstander van Rijnlandsmodel sociaal-economisch gezien daarvan moet ik het hebben.

Maar wie was je dan 15 jaar geleden?
I´m back.
  maandag 10 december 2018 @ 19:07:24 #280
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183646886
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
China opent komende jaren tientallen nieuwe kolencentrales:
https://www.bbc.com/news/science-environment-45640706

[..]

Europees aandeel op wereldwijde CO2 emissie Let op de al jaren gaande dalende trend van de VS en Europa en de fikse stijgingen in de rest van de wereld.
[ afbeelding ]
Ach ja, op middellange termijn zijn de effecten ook des te drastischer voor China en India dan voor Europa en de VS.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_183646940
quote:
17s.gif Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef harrievankempen het volgende:
Nederlanders doorzien de milieu leugens van de overheid.
De milieu leugens niet maar als de overheid zelf niet het goede voorbeeld geeft om de CO2 uitstoot terug te brengen. Ik wil bijvoorbeeld best stoppen met vlees eten en 100 euro CO2 belasting op een vliegticket betalen maar dan verwacht ik van diezelfde overheid dat ze bijvoorbeeld vliegmaatschappijen ook gaan belasten voor hun uitstoot dat het kabinet een stuk minder gaat vliegen laten we zeggen 80% minder vliegen of zo en dat de CO2 belastingopbrengsten naar het verbeteren van het milieu gaan i.p.v. gaten in de begroting op te vullen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183647092
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef habitue het volgende:
De helft van alle Nederlanders hebben vrijwel geen spaargeld. Waar moeten die ineens geld vandaan toveren dan voor een PV installatie, isolering of warmtepomp.
Ik moet nu al betalen om mijn restafval kwijt te kunnen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183647104
quote:

[..]

Dat is jouw probleem.

De vorige keer heb je schijnbaar SP gestemd en de volgende verkiezingen overweeg je het CDA of de VVD? :')

Weet je zelf wel waarom je stemt überhaupt? Dan zeg je wat over anderen, maar je hebt - neem ik aan toch - vaste overtuigingen, standpunten of inzichten? Ik snap nooit zo goed dat mensen over het hele politieke spectrum kunnen zwerven wat dat betreft.

Persoonlijk zal ik nooit CDA of VVD stemmen, veel erger bestaat niet, en naar mijn mening zijn dit de 2 partijen met het grootste aandeel in alles wat niet klopt in dit land (bijvoorbeeld doorgeschoten flexibilisering, nauwelijks koopkrachtstijging de afgelopen 30, 40 jaar, absurde belastingverschuiving van bedrijfsleven naar burgers die nu met een absurde lastendruk zitten opgescheept enz).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183647383
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De vorige keer heb je schijnbaar SP gestemd en de volgende verkiezingen overweeg je het CDA of de VVD? :')

Weet je zelf wel waarom je stemt überhaupt? Dan zeg je wat over anderen, maar je hebt - neem ik aan toch - vaste overtuigingen, standpunten of inzichten? Ik snap nooit zo goed dat mensen over het hele politieke spectrum kunnen zwerven wat dat betreft.

Persoonlijk zal ik nooit CDA of VVD stemmen, veel erger bestaat niet, en naar mijn mening zijn dit de 2 partijen met het grootste aandeel in alles wat niet klopt in dit land (bijvoorbeeld doorgeschoten flexibilisering, nauwelijks koopkrachtstijging de afgelopen 30, 40 jaar, absurde belastingverschuiving van bedrijfsleven naar burgers die nu met een absurde lastendruk zitten opgescheept enz).
Ja, dat is jouw mening en die deel ik niet.

Vrij land en zo.
pi_183647419
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:31 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vrij land en zo.
Dooddoener.

Maar ga dan eens in op de essentie van mijn post; hoe kan het dat je 2 uitersten in het politieke spectrum overweegt? Heb je geen duidelijke eigen inzichten of overtuigingen bijvoorbeeld?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183647719
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dan blijft er dus niks over, of wel?

Ik vind jou ook maar een aparte. Je lult maar met iedereen mee en denkt blijkbaar heel quasi-intelligent te doen maar niemand heeft enig idéé over wat je nou weer voor onzin tentoonspreidt.
quote:

[..]

Dat is jouw probleem.

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:31 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vrij land en zo.
:D
"Pools are perfect for holding water"
pi_183647839
Die klimaatellende is een gevolg van de secularisering. Voor klimaatgekkies is het een soort religie en bij religie gaat gezond verstand ten onder. Wat heb je aan al die dure milieu maatregelen wanneer je bedenkt dat de invloed van een klein kutlandje op het klimaat gering is? Schijtziek word je van die klimaatdebielen. En waarom kopen we niet gewoon goedkoop Russisch aardgas maar moet iedereen 'van het gas af?'
pi_183647887
Beetje lullig als je nog eens 50 euro extra per maand moet bijleggen voor het milieu als je al voor 500 euro extra getild wordt volgend jaar door de roverheid. Het milieu mag een dikke lul van me krijgen.
pi_183655521
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Die klimaatellende is een gevolg van de secularisering. Voor klimaatgekkies is het een soort religie en bij religie gaat gezond verstand ten onder. Wat heb je aan al die dure milieu maatregelen wanneer je bedenkt dat de invloed van een klein kutlandje op het klimaat gering is? Schijtziek word je van die klimaatdebielen. En waarom kopen we niet gewoon goedkoop Russisch aardgas maar moet iedereen 'van het gas af?'
Om te beginnen willen we juist van co2 bronnen af en gas is dan wel een redelijk schone brandstof maar produceert best nog wel co2. Overstappen op Russisch gas vergt behoorlijke technologische aanpassing, of alle ketels aanpassen of N2 produceren en dat bijmengen. Groter probleem is dat je dan weer afhankelijk ben van een gekkie in het oosten die dus zomaar even de gaskraan dicht kan draaien. dat wil je echt niet.
pi_183656446
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Die hele 'zij doen niets dus hoeven wij ook niet' houding is gewoon hartstikke makkelijk en lui.

Het is me niet helemaal duidelijk waar ik zeg dat we niets hoeven te doen?
Wat mij betreft doen we wel iets maar houden we dat wel op een aanvaardbaar nivo en moet ervoor gezorgt worden dat daar waar echt wat te halen valt de prioriteit komt te liggen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183656651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:54 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Het is me niet helemaal duidelijk waar ik zeg dat we niets hoeven te doen?
Wat mij betreft doen we wel iets maar houden we dat wel op een aanvaardbaar nivo en moet ervoor gezorgt worden dat daar waar echt wat te halen valt de prioriteit komt te liggen.
Maar wat is dan "een aanvaardbaar niveau"?

Ons eigen kabinet heeft zich gecommitteerd aan een reductie van de CO2 uitstoot van 25% in 2020 (ten opzichte van 1990). Is dat teveel? Moeten we iets anders doen? Wat zijn je criteria?

Ik krijg soms het gevoel dat het criterium is "het mag niks kosten". Op die manier gaan we niet veel bereiken vrees ik.

Bovendien is dit wellicht ook een mooie aanleiding om onze energieproductie te moderniseren. Daarvoor moet er geïnvesteerd worden, maar uiteindelijk wordt iedereen daar blij van... niet alleen het milieu.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')