quote:
Throwback naar toen hij het een potje leuk deed aan het begin van het seizoen, hij zijn liefde voor Feyenoord uitsprak en mensen hem als vervanger van Bijlow wildenquote:Op zondag 9 december 2018 13:27 schreef macca728 het volgende:
Met die doelman van Emmen moet je 5-0 winnen.
Dat was ik vergeten inderdaad. Hij is gewoon slechter dan vd Hartquote:Op zondag 9 december 2018 13:27 schreef macca728 het volgende:
Met die doelman van Emmen moet je 5-0 winnen.
Die voetballers lopen er voor ze ook maar één wedstrijd in het eerste gevoetbald hebben al bij alsof ze even een weekendje terug zijn vanuit Madrid om familie te zien in Nederland.quote:
Okequote:Op zondag 9 december 2018 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die voetballers lopen er voor ze ook maar één wedstrijd in het eerste gevoetbald hebben al bij alsof ze even een weekendje terug zijn vanuit Madrid om familie te zien in Nederland.
quote:Giovanni van Bronckhorst ontkent bij FOX Sports dat kunstgras de reden is dat Robin van Persie niet in actie komt tegen FC Emmen. De Feyenoord-aanvaller is gewoon nog niet fit genoeg.
Hoor het ook idd (Foxsports stream, linker oor).quote:Op zondag 9 december 2018 14:48 schreef nostra het volgende:
Ligt het aan mij of zit er een enorme brom op Fox?
RvP zit niet eens op de bankquote:Op zondag 9 december 2018 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Larsson speelt wel met een stuk meer zelfvertrouwen dan een paar maanden terug
Enorm slordige wedstrijd wel. Ik hoop dat RvP nog kan invallen voor Vente vandaag :’) (dit moest een huil-lach smiley zijn)
Net als Haps. Miljoenen verdampen olé oléquote:Op zondag 9 december 2018 15:00 schreef Maastoren het volgende:
St. Juste heeft echt altijd wat. Wat een miskoop is dat ook. Voetballend stelt het ook allemaal vrij weinig voor.
Schijnt dat ze in hun 3e seizoen echt pas gewend zijn.quote:Op zondag 9 december 2018 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net als Haps. Miljoenen verdampen olé olé
Mensen die Tonny ‘Faalhena’ noemenquote:Op zondag 9 december 2018 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Faalhena doet zijn naam weer eens eer aan
Wie noemt hem zo? Jij en je onderontwikkelde familie ofzo?quote:Op zondag 9 december 2018 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Faalhena doet zijn naam weer eens eer aan
Goed ingeschoten is een goal. Dit was dus niet goed ingeschoten.quote:Op zondag 9 december 2018 15:05 schreef Merkie het volgende:
Vilhena speelt goed en schoot die bal ook goed in, maar was gewoon goed gekeept.
Laag hard naar de grond tussen de palen, dat is technisch prima gedaan. Maar ook goed gekeept.quote:Op zondag 9 december 2018 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Goed ingeschoten is een goal. Dit was dus niet goed ingeschoten.
Hoogtepunt in zijn carrière was de snelle inworp tegen Heracles op 14 mei 2017.quote:
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat al die blessures de afgelopen seizoenen 100% op het conto van van Bronckhorst en de technische staf te schrijven zijn. Of denken mensen echt dat het allemaal pech is ofzo?quote:
Heb je hier bewijs voor?quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat al die blessures de afgelopen seizoenen 100% op het conto van van Bronckhorst en de technische staf te schrijven zijn. Of denken mensen echt dat het allemaal pech is ofzo?![]()
Er wordt gewoon al seizoenen lang totaal niet serieus en goed getraind.
In het kampioensjaar had je nagenoeg geen blessuresquote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat al die blessures de afgelopen seizoenen 100% op het conto van van Bronckhorst en de technische staf te schrijven zijn. Of denken mensen echt dat het allemaal pech is ofzo?![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Statisch gezien is dat kans dat het allemaal pech is gewoon 0.quote:
Binnenprogramma is niet openbaar klaas.quote:Op zondag 9 december 2018 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Statisch gezien is dat kans dat het allemaal pech is gewoon 0.
En ik ben te lui om het nu allemaal zelf te doen, maar je kan gewoon opzoeken hoe vaak de selectie traint, dat is gewoon openbaar en bekend. Maar de selectie heeft echt bizar vaak (halve) vrije dagen.
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden hoe Kuyt er voor zorgde dat er wel serieus en met hoge intensiteit getraind werd, maar ik weet nu al dat daar alleen maar trollende reacties op komen dus laat ik dat maar niet gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In het kampioensjaar had je nagenoeg geen blessures
Nee, dan zou je jezelf inderdaad aardig voor lul zetten.quote:Op zondag 9 december 2018 15:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden hoe Kuyt er voor zorgde dat er wel serieus en met hoge intensiteit getraind werd, maar ik weet nu al dat daar alleen maar trollende reacties op komen dus laat ik dat maar niet gaan doen.
Wat is de oorzaak van die twee blessures bij Ajax gister dan, ook allebei hamstring dacht ik.quote:Op zondag 9 december 2018 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ik ben te lui om het nu allemaal zelf te doen, maar je kan gewoon opzoeken hoe vaak de selectie traint, dat is gewoon openbaar en bekend. Maar de selectie heeft echt bizar vaak (halve) vrije dagen.
Weet ik veel, ik kijk geen wedstrijden van Ajax. Maar pas als Ajax over meerdere seizoenen structureel ontzettend veel blessures heeft kunnen we verder praten.quote:Op zondag 9 december 2018 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat is de oorzaak van die twee blessures bij Ajax gister dan, ook allebei hamstring dacht ik.
Ligt dat ook aan weinig trainen
Kunstgras.quote:Op zondag 9 december 2018 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van die twee blessures bij Ajax gister dan, ook allebei hamstring dacht ik.
Ligt dat ook aan weinig trainen?
Ik denk niet dat ze bij Ajax meer of minder blessures hebben de laatste twee seizoenen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk geen wedstrijden van Ajax. Maar als Ajax over meerdere seizoenen structureel ontzettend veel blessures heeft kunnen we verder praten.
Maar het is niet structureel.quote:Op zondag 9 december 2018 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk geen wedstrijden van Ajax. Maar pas als Ajax over meerdere seizoenen structureel ontzettend veel blessures heeft kunnen we verder praten.
Ik denk dat niemand hier genoeg kennis heeft om te oordelen of er wel goed getraind wordt.quote:Op zondag 9 december 2018 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan hebben wij andere definities van structureel denk ik.quote:
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?quote:Op zondag 9 december 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedere ploeg heeft blessures
voetbal is een contact sport
Dan heb je nu eenmaal veel blessures
Bovendien dit kunstgras helpt ook niet mee om blessures te voorkomen
Er zin zat mogelijkheden geweest om op voorsprong te staanquote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Weer typisch Feyenoord dit. Een prachtige pot op de mat leggen tegen PSV, de lijn doorzetten tegen VVV en vervolgens niet in staat zijn Emmen eenvoudig aan de kant te zetten
Waar er door sommige ras optimisten alweer over de titel werd gesproken laat Feyenoord zich weer van de gebruikelijke kant zien
Moest Ajax ook gisteren.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen.
Dat ze blijkbaar niet genoeg hebben laten zien op de training.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
Kokcu heeft meer talent dan beidequote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
Toch ben ik wel fan van Ayoub en vind ik Ayoub veroordelen op zijn laatste 2 invalbeurten wat te opportunistisch.quote:Op zondag 9 december 2018 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze hebben bij fox de laatst invalbeurten van Ayoub niet gezien.
Ayoub en Tapia zijn eerder vervangers van Clasie en Vilhena lijkt me. Kokcu is veel meer een aanvallende middenvelder zoals Toornstra.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
maak ik zelf wel uitquote:
quote:Op zondag 9 december 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit
pikorders is meervoud
Ah joh, dat is beroepsdeformatie voor Klaas met z'n werk als orderpicker.quote:
Je hebt natuurlijk geen flauw idee wat het is, omdat je niet op Harvard zit.quote:
De Schaakquote:Op zondag 9 december 2018 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ruben Schaken was niet zo’n fan van pikorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |