Ik denk dat niemand hier genoeg kennis heeft om te oordelen of er wel goed getraind wordt.quote:Op zondag 9 december 2018 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Statisch gezien is dat kans dat het allemaal pech is gewoon 0.
En ik ben te lui om het nu allemaal zelf te doen, maar je kan gewoon opzoeken hoe vaak de selectie traint, dat is gewoon openbaar en bekend. Maar de selectie heeft echt bizar vaak (halve) vrije dagen.
Dan hebben wij andere definities van structureel denk ik.quote:
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?quote:Op zondag 9 december 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedere ploeg heeft blessures
voetbal is een contact sport
Dan heb je nu eenmaal veel blessures
Bovendien dit kunstgras helpt ook niet mee om blessures te voorkomen
Er zin zat mogelijkheden geweest om op voorsprong te staanquote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Weer typisch Feyenoord dit. Een prachtige pot op de mat leggen tegen PSV, de lijn doorzetten tegen VVV en vervolgens niet in staat zijn Emmen eenvoudig aan de kant te zetten
Waar er door sommige ras optimisten alweer over de titel werd gesproken laat Feyenoord zich weer van de gebruikelijke kant zien
Moest Ajax ook gisteren.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen.
Dat ze blijkbaar niet genoeg hebben laten zien op de training.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
Kokcu heeft meer talent dan beidequote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
Toch ben ik wel fan van Ayoub en vind ik Ayoub veroordelen op zijn laatste 2 invalbeurten wat te opportunistisch.quote:Op zondag 9 december 2018 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze hebben bij fox de laatst invalbeurten van Ayoub niet gezien.
Ayoub en Tapia zijn eerder vervangers van Clasie en Vilhena lijkt me. Kokcu is veel meer een aanvallende middenvelder zoals Toornstra.quote:Op zondag 9 december 2018 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel typisch dat Feyenoord er al weer 2 voor rust moet vervangen. En wat zullen Ayoub & Tapia wel niet denken nu die snotneus van een Kökcü blijkbaar hoger in de pikorde staat?
maak ik zelf wel uitquote:
quote:Op zondag 9 december 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit
pikorders is meervoud
Ah joh, dat is beroepsdeformatie voor Klaas met z'n werk als orderpicker.quote:
Je hebt natuurlijk geen flauw idee wat het is, omdat je niet op Harvard zit.quote:
De Schaakquote:Op zondag 9 december 2018 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ruben Schaken was niet zo’n fan van pikorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |