Alsof zo'n broekje maar enige lekkage kan tegenhouden in het water.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:38 schreef miaeak het volgende:
Ik weet dat zwemmen met een tampon vrij normaal is, maar dan heb je nog een broekje aan als "barrière" zeg maar.
.... Neequote:Op zaterdag 8 december 2018 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan toch ook je zwempak aantrekken of desnoods alleen een zwemslip als je zograag bloot wil paraderen.
Als er iets in zit, is het niet minder fris dan normaal.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
Waarom is dat niet fris?quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.
Dus gewoon jezelf goed verzorgen en schoonhouden en zorgen dat je geen bloed kunt verliezen, en dan gewoon lekker naar de sauna of zwembad gaan!
Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.quote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
Menstruatiecup all the way!
Maar ik haat sauna's, dus ik ga sowieso nooit.
Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.quote:Op zondag 16 december 2018 17:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.
^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaatquote:Op zondag 16 december 2018 17:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.
Ja klopt. Ik denk dat ik een te grote had. Hij was ook veel stugger dan ik had verwacht.quote:Op zondag 16 december 2018 18:12 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaat
quote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
Menstruatiecup all the way!
Maar ik haat sauna's, dus ik ga sowieso nooit.
Dat mag, ik vind ze fantastisch (de cups, niet de sauna's)!quote:Op zondag 16 december 2018 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]nee die dingen vind ik helemaal niks
En ik allebeiquote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind ze fantastisch (de cups, niet de sauna's)!
Ik ken ook meerdere die erbij zweren. Ik vond het niet fijn. Overigens ben ik wel dol op saunaquote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind ze fantastisch (de cups, niet de sauna's)!
Berg je dat touwtje dan op tussen een van je lippen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:19 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik ben ontelbare keren wezen zwemmen terwijl in ongesteld was. Ik deed vlak voor het zwemmen een nieuwe tampon in en touwtje goed wegsteken. Niets aan de hand. De anatomie van je lichaam is zo gebouwd dat als je tampon goed zit niet ineens uitvalt of direct vol zwembad water zuigt.
En mocht ie volgezogen zitten, dan voel je hem zitten/zwaarder worden.
En in de sauna zelf zit je vaak toch op een handdoekje toch?
Ik ga 2 keer per week met een klant naar de sauna. De beste man veegt nooit na het poepen omdat hij bang is homo te worden daarvan. Toch gebruikt hij gewoon de sauna dus soms bruine vlekken op het bankje door het zweet en wat er mee meekomt. Waarom is dat oké en een ongestelde vrouw niet???quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
Leuk zo'n verzonnen verhaal, maar dat mag elders.quote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik ga 2 keer per week met een klant naar de sauna. De beste man veegt nooit na het poepen omdat hij bang is homo te worden daarvan. Toch gebruikt hij gewoon de sauna dus soms bruine vlekken op het bankje door het zweet en wat er mee meekomt. Waarom is dat oké en een ongestelde vrouw niet???
met zwemmen heb je natuurlijk een badpak of bikini aan en doe je het touwtje tussen je lippen of ff iets naar binnen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Berg je dat touwtje dan op tussen een van je lippen?
Gelachenquote:Op maandag 10 december 2018 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon met een touw uit je vagijn door de sauna slingeren, who currs?
Waar kijk jij allemaal naar? Dat hoort toch niet?quote:Op maandag 17 december 2018 11:05 schreef Anneloos het volgende:
Het idee lijkt mij voor mezelf gewoon onfris, maar heb daar gelukkig niet last van! Ik kom namelijk ook regelmatig bij de sauna.. en ja volgens mij wel eens een aantal met een touwtje gezien
Lolquote:Op maandag 17 december 2018 11:09 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Waar kijk jij allemaal naar? Dat hoort toch niet?
Je kijkt dus naar die vrouw? Je weet dat ze je om die reden eruit kunnen zetten hè? Eigen ervaring helaasquote:Op maandag 17 december 2018 11:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. als een vrouw met een wit touwtje tussen haar benen voorbij loopt, dan valt dat op
Aanraken mag ook al niet!quote:Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Je kijkt dus naar die vrouw? Je weet dat ze je om die reden eruit kunnen zetten hè? Eigen ervaring helaas
Iedereen kijkt naar elkaar en vrouwen zijn mooie wezens. Ik heb ook wel eens mannelijke creeps die je dan ‘overal’ volgen en eng lopen aan te starenquote:Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Je kijkt dus naar die vrouw? Je weet dat ze je om die reden eruit kunnen zetten hè? Eigen ervaring helaas
Ik kijk nooit meer. En echt niet alle vrouwen zijn mooie wezens hoor. En waarom mogen vrouwen wel kijken en mannen niet??quote:Op maandag 17 december 2018 11:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar en vrouwen zijn mooie wezens. Ik heb ook wel eens mannelijke creeps die je dan ‘overal’ volgen en eng lopen aan te staren
Ligt er denk aan op wat voorn manier niet? Kan me niet voorstellen dat mensen niet een beetje kijken in de sauna.quote:Op maandag 17 december 2018 11:18 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ik dacht echt serieus dat kijken niet zo'n probleem was, niets was minder waar.
Dit laat goed zien wat een kansloos gebeuren sauna's zijnquote:Op maandag 17 december 2018 11:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar en vrouwen zijn mooie wezens. Ik heb ook wel eens mannelijke creeps die je dan ‘overal’ volgen en eng lopen aan te staren
Het was niets raars in mijn ogen, een vrouwtje liep voorbij en ik keek, maar niet naar haar gezicht zeg maar. Er werd mij vriendelijk verzocht om te vertrekkenquote:Op maandag 17 december 2018 11:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt er denk aan op wat voorn manier niet? Kan me niet voorstellen dat mensen niet een beetje kijken in de sauna.
Die thermal baths in Pest zijn wel chillquote:Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit laat goed zien wat een kansloos gebeuren sauna's zijnen dat allemaal om een beetje hip te zweten.
LOLquote:Op maandag 17 december 2018 11:26 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Het was niets raars in mijn ogen, een vrouwtje liep voorbij en ik keek, maar niet naar haar gezicht zeg maar. Er werd mij vriendelijk verzocht om te vertrekken
Precies dat.quote:Op maandag 17 december 2018 11:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
LOL
Mja vrouwen worden een beetje machtsgeil sinds het feminisme maar bestuurlijke functies kost ze toch ff teveel tijd, slecht te combineren met part-time werken natuurlijk.
Dus dan maar zo je macht laten gelden door mannen weg te laten sturen bij de sauna toch. Alsof je een aanrander bent![]()
Meestal heb je maar twee maten: bevallen en niet (vaginaal) bevallen. Eventueel kun je nog zoeken naar een merk waarbij er meer onderscheid is in de maten en daarvan dan de kleinste nemen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik denk dat ik een te grote had. Hij was ook veel stugger dan ik had verwacht.
Dankjequote:Op maandag 17 december 2018 11:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Meestal heb je maar twee maten: bevallen en niet (vaginaal) bevallen. Eventueel kun je nog zoeken naar een merk waarbij er meer onderscheid is in de maten en daarvan dan de kleinste nemen.
In het begin lijkt het inderdaad een enorm ding waarbij het onmogelijk lijkt om het naar binnen te wurmen. En er zijn zoveel vouwmethodes, had je die dan ook allemaal geprobeerd? Inbrengen blijft sowieso oefenen, ongeacht je vouwmethode.
Ik heb eerst echt enorm lopen prutsen telkens, maar weet nu met welke vouw en welke hoek (op een bepaalde manier schuin) het redelijk lukt. Ook leek was hij in het begin een paar keer niet goed open te vouwen, maar dat lag aan niet goed inbrengen, want heb dat nu niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |