abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183601971
Ik zat te twijfelen tussen dit topic en lifestyle, maar toch maar hiervoor gekozen.
Ik ga graag naar de sauna en we gaan dan ook regelmatig. Alleen slaan we over als ik ongesteld ben, want dat leek me duidelijk dat het dan niet kan.

Nu zag ik daar gisteren zakjes voor hygieneproducten op de wc hangen voor tampons e.d in te doen en dat zette mij aan het twijfelen of mijn aanname wel klopt. Dus mijn vraag:

Gaan er wel eens vrouwen naar de sauna als ze ongesteld zijn? En dan met een tampon uiteraard, maar het lijkt me zo onhygiënisch. Ik zou ook continu bang zijn voor lekken of sporen e.d.
Ik weet dat zwemmen met een tampon vrij normaal is, maar dan heb je nog een broekje aan als "barrière" zeg maar.
pi_183601987
Ik zou het echt niet doen
Ik vind het inderdaad niet hygiënisch voelen (maar ga er ook niet mee zwemmen) en zou mij niet op mijn gemak voelen
pi_183602560
Mijn vrouw doet dat gewoon. Tampon er in, touwtje niet laten bungelen. En anders een Beppy.
pi_183602646
Ligt een beetje aan welke dag van de menstruatie. De eerste paar dagen zijn bij mij heel heftig en dan zo7 ik niet gaan. De laatste paar dagen kan het prima. Voor meer hygiëne, voor jezelf en anderen, zou je een menstruatiecup kunnen overwegen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183602654
Je kan toch ook je zwempak aantrekken of desnoods alleen een zwemslip als je zograag bloot wil paraderen.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 8 december 2018 @ 11:35:25 #6
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183602856
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:38 schreef miaeak het volgende:
Ik weet dat zwemmen met een tampon vrij normaal is, maar dan heb je nog een broekje aan als "barrière" zeg maar.
Alsof zo'n broekje maar enige lekkage kan tegenhouden in het water. 8)7

Dit soort hygiene-issues zit volgens mij alleen maar tussen de oren.
Als je iemand bent met zo'n zware menstruatie dat je na een uur al doorlekt zou ik het niet doen nee. Zo niet geen probleem. Tampon in en met een douchekop de boel schoonspuiten en gaan met die banaan.

Wat heeft dit trouwens met seks te maken? :?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183602951
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan toch ook je zwempak aantrekken of desnoods alleen een zwemslip als je zograag bloot wil paraderen.
.... Nee
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2018 @ 11:42:07 #8
230491 Zith
pls tip
pi_183602962
Sauna's zijn toch al broeinesten voor bacteriën dus wat boeit het.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183603067
Beppy all the way!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183605821
Schopje LIF.

En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
pi_183605896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.

En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
Als er iets in zit, is het niet minder fris dan normaal.
pi_183605959
quote:
Schopje LIF.

Waarom is dat niet fris?
pi_183605966
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom is dat niet fris?
Dat vind ik.
pi_183605990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat vind ik.
Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.

Dus gewoon jezelf goed verzorgen en schoonhouden en zorgen dat je geen bloed kunt verliezen, en dan gewoon lekker naar de sauna of zwembad gaan!
pi_183606527
quote:
Schopje LIF.

Dankje ^O^.
pi_183611003
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.

Dus gewoon jezelf goed verzorgen en schoonhouden en zorgen dat je geen bloed kunt verliezen, en dan gewoon lekker naar de sauna of zwembad gaan!
Precies.
Ik probeer het zo te plannen dat ik niet ongesteld ben, maar in de laatste twee dagen verlies ik nog zo weinig dat ik dan echt wel naar de sauna ga als dat zo uitkomt. Wel wissel ik dan veel vaker van tampon dan normaal. Ook voor mijn eigen gemoedsrust.

Sorry menstruatiefobe heren (en dames?) here I come! :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:42:54 #17
482174 TheeRoos
Drinkt ook bier.
pi_183616502
Ik zou het wel doen opzich. Niet met een tampon maar met een menstruatiecup d'r in. Hoef je je meteen geen zorgen meer te maken over een touwtje of lekkades!
pi_183638577
Gewoon met een touw uit je vagijn door de sauna slingeren, who currs?
pi_183662437
Ik ben ontelbare keren wezen zwemmen terwijl in ongesteld was. Ik deed vlak voor het zwemmen een nieuwe tampon in en touwtje goed wegsteken. Niets aan de hand. De anatomie van je lichaam is zo gebouwd dat als je tampon goed zit niet ineens uitvalt of direct vol zwembad water zuigt.
En mocht ie volgezogen zitten, dan voel je hem zitten/zwaarder worden.
En in de sauna zelf zit je vaak toch op een handdoekje toch?
pi_183768305
Menstruatiecup all the way! ^O^
Maar ik haat sauna's, dus ik ga sowieso nooit.
Mon 'en!
pi_183768470
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 17:56:32 #22
5428 crew  miss_sly
pi_183768611
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:49 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.
Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.
pi_183768968
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.
^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaat ;)
Mon 'en!
pi_183769770
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:12 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaat ;)
Ja klopt. Ik denk dat ik een te grote had. Hij was ook veel stugger dan ik had verwacht.
  zondag 16 december 2018 @ 18:54:53 #25
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_183769992
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
:{w nee die dingen vind ik helemaal niks
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_183770155
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:{w nee die dingen vind ik helemaal niks
Dat mag, ik vind ze fantastisch (de cups, niet de sauna's)!
Mon 'en!
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 19:02:59 #27
5428 crew  miss_sly
pi_183770167
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

En ik allebei :D

Maar niet per se in combinatie. Ik vind de sauna wel fijner als ik niet ongesteld ben, maar met een cup is het wel prima te doen.
  zondag 16 december 2018 @ 22:23:04 #28
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_183774723
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik ken ook meerdere die erbij zweren. Ik vond het niet fijn. Overigens ben ik wel dol op sauna :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 22:29:47 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_183774936
Het lijkt mij een beetje onfris eigenlijk. En is het niet zo dat je met die hitte harder/meer gaat vloeien?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_183775910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:19 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik ben ontelbare keren wezen zwemmen terwijl in ongesteld was. Ik deed vlak voor het zwemmen een nieuwe tampon in en touwtje goed wegsteken. Niets aan de hand. De anatomie van je lichaam is zo gebouwd dat als je tampon goed zit niet ineens uitvalt of direct vol zwembad water zuigt.
En mocht ie volgezogen zitten, dan voel je hem zitten/zwaarder worden.
En in de sauna zelf zit je vaak toch op een handdoekje toch?
Berg je dat touwtje dan op tussen een van je lippen?
  zondag 16 december 2018 @ 23:17:53 #31
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_183776167
quote:
Schopje LIF.

Ik ga 2 keer per week met een klant naar de sauna. De beste man veegt nooit na het poepen omdat hij bang is homo te worden daarvan. Toch gebruikt hij gewoon de sauna dus soms bruine vlekken op het bankje door het zweet en wat er mee meekomt. Waarom is dat oké en een ongestelde vrouw niet???
pi_183776236
quote:
7s.gif Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik ga 2 keer per week met een klant naar de sauna. De beste man veegt nooit na het poepen omdat hij bang is homo te worden daarvan. Toch gebruikt hij gewoon de sauna dus soms bruine vlekken op het bankje door het zweet en wat er mee meekomt. Waarom is dat oké en een ongestelde vrouw niet???
Leuk zo'n verzonnen verhaal, maar dat mag elders.
pi_183780874
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 23:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Berg je dat touwtje dan op tussen een van je lippen?
met zwemmen heb je natuurlijk een badpak of bikini aan en doe je het touwtje tussen je lippen of ff iets naar binnen.
pi_183780964
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon met een touw uit je vagijn door de sauna slingeren, who currs?
Gelachen
-
pi_183781041
Het idee lijkt mij voor mezelf gewoon onfris, maar heb daar gelukkig niet last van! Ik kom namelijk ook regelmatig bij de sauna.. en ja volgens mij wel eens een aantal met een touwtje gezien _O-
-
pi_183781112
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:05 schreef Anneloos het volgende:
Het idee lijkt mij voor mezelf gewoon onfris, maar heb daar gelukkig niet last van! Ik kom namelijk ook regelmatig bij de sauna.. en ja volgens mij wel eens een aantal met een touwtje gezien _O-
Waar kijk jij allemaal naar? Dat hoort toch niet?
pi_183781134
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:09 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Waar kijk jij allemaal naar? Dat hoort toch niet?
Lol _O- .. als een vrouw met een wit touwtje tussen haar benen voorbij loopt, dan valt dat op
-
pi_183781193
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Lol _O- .. als een vrouw met een wit touwtje tussen haar benen voorbij loopt, dan valt dat op
Je kijkt dus naar die vrouw? Je weet dat ze je om die reden eruit kunnen zetten hè? Eigen ervaring helaas ;(
pi_183781212
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Je kijkt dus naar die vrouw? Je weet dat ze je om die reden eruit kunnen zetten hè? Eigen ervaring helaas ;(
Aanraken mag ook al niet!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183781225
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Iedereen kijkt naar elkaar en vrouwen zijn mooie wezens. Ik heb ook wel eens mannelijke creeps die je dan ‘overal’ volgen en eng lopen aan te staren
-
pi_183781255
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Iedereen kijkt naar elkaar en vrouwen zijn mooie wezens. Ik heb ook wel eens mannelijke creeps die je dan ‘overal’ volgen en eng lopen aan te staren
Ik kijk nooit meer. En echt niet alle vrouwen zijn mooie wezens hoor. En waarom mogen vrouwen wel kijken en mannen niet??
pi_183781267
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2018 11:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aanraken mag ook al niet!
Ik dacht echt serieus dat kijken niet zo'n probleem was, niets was minder waar.
pi_183781333
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:18 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ik dacht echt serieus dat kijken niet zo'n probleem was, niets was minder waar.
Ligt er denk aan op wat voorn manier niet? Kan me niet voorstellen dat mensen niet een beetje kijken in de sauna.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † maandag 17 december 2018 @ 11:24:01 #44
230491 Zith
pls tip
pi_183781347
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit laat goed zien wat een kansloos gebeuren sauna's zijn :') en dat allemaal om een beetje hip te zweten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183781398
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt er denk aan op wat voorn manier niet? Kan me niet voorstellen dat mensen niet een beetje kijken in de sauna.
Het was niets raars in mijn ogen, een vrouwtje liep voorbij en ik keek, maar niet naar haar gezicht zeg maar. Er werd mij vriendelijk verzocht om te vertrekken :')
pi_183781401
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit laat goed zien wat een kansloos gebeuren sauna's zijn :') en dat allemaal om een beetje hip te zweten.
Die thermal baths in Pest zijn wel chill
pi_183781424
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:26 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het was niets raars in mijn ogen, een vrouwtje liep voorbij en ik keek, maar niet naar haar gezicht zeg maar. Er werd mij vriendelijk verzocht om te vertrekken :')
LOL :')

Mja vrouwen worden een beetje machtsgeil sinds het feminisme maar bestuurlijke functies kost ze toch ff teveel tijd, slecht te combineren met part-time werken natuurlijk.

Dus dan maar zo je macht laten gelden door mannen weg te laten sturen bij de sauna toch. Alsof je een aanrander bent ;)
pi_183781463
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

LOL :')

Mja vrouwen worden een beetje machtsgeil sinds het feminisme maar bestuurlijke functies kost ze toch ff teveel tijd, slecht te combineren met part-time werken natuurlijk.

Dus dan maar zo je macht laten gelden door mannen weg te laten sturen bij de sauna toch. Alsof je een aanrander bent ;)
Precies dat.
pi_183781574
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:44 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik denk dat ik een te grote had. Hij was ook veel stugger dan ik had verwacht.
Meestal heb je maar twee maten: bevallen en niet (vaginaal) bevallen. Eventueel kun je nog zoeken naar een merk waarbij er meer onderscheid is in de maten en daarvan dan de kleinste nemen.

In het begin lijkt het inderdaad een enorm ding waarbij het onmogelijk lijkt om het naar binnen te wurmen. En er zijn zoveel vouwmethodes, had je die dan ook allemaal geprobeerd? Inbrengen blijft sowieso oefenen, ongeacht je vouwmethode. :P

Ik heb eerst echt enorm lopen prutsen telkens, maar weet nu met welke vouw en welke hoek (op een bepaalde manier schuin) het redelijk lukt. Ook leek was hij in het begin een paar keer niet goed open te vouwen, maar dat lag aan niet goed inbrengen, want heb dat nu niet meer.
pi_183782030
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Meestal heb je maar twee maten: bevallen en niet (vaginaal) bevallen. Eventueel kun je nog zoeken naar een merk waarbij er meer onderscheid is in de maten en daarvan dan de kleinste nemen.

In het begin lijkt het inderdaad een enorm ding waarbij het onmogelijk lijkt om het naar binnen te wurmen. En er zijn zoveel vouwmethodes, had je die dan ook allemaal geprobeerd? Inbrengen blijft sowieso oefenen, ongeacht je vouwmethode. :P

Ik heb eerst echt enorm lopen prutsen telkens, maar weet nu met welke vouw en welke hoek (op een bepaalde manier schuin) het redelijk lukt. Ook leek was hij in het begin een paar keer niet goed open te vouwen, maar dat lag aan niet goed inbrengen, want heb dat nu niet meer.
Dankje :).

Ik zit nu rond m'n laatste dag dus vloei nauwelijks nog.
Zit er nu aan te denken toch te gaan en een tampon te gebruiken, maar het idee dat die zich vol zuigt met dat gore water lijkt me niet heel hygienisch. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')