Alsof zo'n broekje maar enige lekkage kan tegenhouden in het water.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:38 schreef miaeak het volgende:
Ik weet dat zwemmen met een tampon vrij normaal is, maar dan heb je nog een broekje aan als "barrière" zeg maar.
.... Neequote:Op zaterdag 8 december 2018 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan toch ook je zwempak aantrekken of desnoods alleen een zwemslip als je zograag bloot wil paraderen.
Als er iets in zit, is het niet minder fris dan normaal.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
Waarom is dat niet fris?quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
En verder gewoon niet naar de sauna/zwembad gaan als je ongesteld bent. Niet echt fris.
Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 8 december 2018 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Schopje LIF.
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dat is al anders dan dat dat niet fris is.
Dus gewoon jezelf goed verzorgen en schoonhouden en zorgen dat je geen bloed kunt verliezen, en dan gewoon lekker naar de sauna of zwembad gaan!
Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.quote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
Menstruatiecup all the way!
Maar ik haat sauna's, dus ik ga sowieso nooit.
Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.quote:Op zondag 16 december 2018 17:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb die een keer een besteld en euh... Nouja... Of dat ding was belachelijk groot of er was wat anders want het paste niet.
^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaatquote:Op zondag 16 december 2018 17:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende maten. Als je jong bent en nog geen kind op de wereld hebt gezet, is de kleinste maat meestal prima. En het vergt vaak wel enige oefening om er handig mee om te kunnen gaan. Maar als dat lukt, dan vind ik het echt vele malen fijner dan tampons of maandverband. En het is duurzaam.
Ja klopt. Ik denk dat ik een te grote had. Hij was ook veel stugger dan ik had verwacht.quote:Op zondag 16 december 2018 18:12 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
^Dat. En je vouwt 'm op voordat 'ie naar binnen gaat
quote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef bloempjuh het volgende:
Menstruatiecup all the way!
Maar ik haat sauna's, dus ik ga sowieso nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |