Ah, ja dan is het wel beter idd.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon twee emmertjes water halen. Maar dan gevuld met pompoensoep
quote:Op donderdag 6 december 2018 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij niet naar Hawaii Tim.
Sorry.
[..]
Sorry.
Dat is ook zo'n mooie. Die vent heeft echt al z'n koersinzicht verloren toen ie bij NOS ging werken, maar die uitspraken.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
'30 seconden lijkt niet zoveel, maar ga eens 30 seconden met je vingers klem tussen de deur zitten, dan merk je hoelang dat is'
Ik vind Ducrot nog wel te doen, maar Herbert Dijkstra en Joris van de Berg behoren toch wel allebei tot de Top 10 slechtste sportjournalisten ooit.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mooie. Die vent heeft echt al z'n koersinzicht verloren toen ie bij NOS ging werken, maar die uitspraken.
quote:Op donderdag 6 december 2018 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mooie. Die vent heeft echt al z'n koersinzicht verloren toen ie bij NOS ging werken, maar die uitspraken.
Die Erik van Dijk die tegenwoordig het schaatsen doet. Oef. ook een berg ellende.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Ducrot nog wel te doen, maar Herbert Dijkstra en Joris van de Berg behoren toch wel allebei tot de Top 10 slechtste sportjournalisten ooit.
Ik hoop wel dat hij dan met iets beters komt.quote:
Ducrot is inderdaad nog wel te pruimen, maar door de combi met Dijkstra gaat het nooit echt wat worden. Dijkstra is heel erg matig. Maar ik gruwel echt bij de gedachte dat Joris ooit er vast bij gaat zittenquote:Op donderdag 6 december 2018 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Ducrot nog wel te doen, maar Herbert Dijkstra en Joris van de Berg behoren toch wel allebei tot de Top 10 slechtste sportjournalisten ooit.
De combi een paar jaar terug met Danny Nelissen en Ducrot was mooi.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ducrot is inderdaad nog wel te pruimen, maar door de combi met Dijkstra gaat het nooit echt wat worden. Dijkstra is heel erg matig. Maar ik gruwel echt bij de gedachte dat Joris ooit er vast bij gaat zitten
Ja, Sporza is doorgaans prima, zeker Jose de Cauwer en natuurlijk de ongeëvenaarde Renaat op de motor.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die Erik van Dijk die tegenwoordig het schaatsen doet. Oef. ook een berg ellende.
Voor de koers is Sporza toch echt wel het beste alternatief. Hoewel Wuyt toch ook wel seniel lijkt te gaan worden.
José en Renaat blijft toch wel het godenduoquote:Op donderdag 6 december 2018 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die Erik van Dijk die tegenwoordig het schaatsen doet. Oef. ook een berg ellende.
Voor de koers is Sporza toch echt wel het beste alternatief. Hoewel Wuyt toch ook wel seniel lijkt te gaan worden.
Dat was prima inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De combi een paar jaar terug met Danny Nelissen en Ducrot was mooi.
Sowieso. Die vrouw die eurosport zat is er daar uitgemieterd trouwens.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
José en Renaat blijft toch wel het godenduo
Dat is een andere Joséquote:Op donderdag 6 december 2018 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso. Die vrouw die eurosport zat is er daar uitgemieterd trouwens.Nog meer Karsten Kroon waarschijnlijk.
Inhoudelijk wel prima. Kan alleen niet met social media omgaan.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een andere JoséMaar ik wist niet dat José Been weg is bij Eurosport
Ze was zeker niet de beste, maar i.t.t. velen op Fok! vind ik haar beter te pruimen dan de meeste wielerverslaggevers.
Nee, daar moet ze inderdaad gewoon van wegblijven.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Inhoudelijk wel prima. Kan alleen niet met social media omgaan.
Gran Canariaquote:Op donderdag 6 december 2018 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat de reis naar toe?
En mijzelf, nee hoor.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat draaien we gewoon om. Ja het is ophangweer, maar in de zin dat je de slingers gaat ophangen
[..]
Sorry.
Waarom zou jij jezelf moeten ophangenquote:
Welke Anna?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:45 schreef Greys het volgende:
Als deelnemers zo door blijven gaan met returns (Anna, Sergey etc) kan Waylon best nog drie keer
Las dat Azerbeidzjan mevr Drip Drop mss ook weer meedoet.
Komt door het weer, korte dagen enzo. Is ook maar een uitdrukking van mij.quote:Op donderdag 6 december 2018 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou jij jezelf moeten ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |