quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Weet niet.
Zitten best groot schrijvers bij, dus mag je wel wat van verwachten.
[ afbeelding ]
Ah, is dat nou dat beroemde schilderij Il Failio?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Weet niet.
[ afbeelding ]
Podverquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Weet niet.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, is dat nou dat beroemde schilderij Il Failio?![]()
En ook Pia Blanco is vereeuwigd op het canvas:quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Weet niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ook Pia Blanco is vereeuwigd op het canvas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ook Pia Blanco is vereeuwigd op het canvas:
[ afbeelding ]
Geen idee. Kan t ook niet terug vinden. Ze legt wel alles in de rolquote:Op zondag 16 december 2018 11:44 schreef Nathvi het volgende:
Wie is die vrouw die in de supermarkt werkt? Ik vind het echt stom dat dat soort dingen niet meer in de aftiteling staan..
hahaha precies dit.quote:Op zondag 16 december 2018 12:26 schreef Nathvi het volgende:
Hahahha. Zij is juist het type mens (die je ook bij kledingwinkels hebt) die ik ontloop. Als ik je hulp nodig hebt vraag ik het wel. Maarja, bij de Lidl in mijn buurt rijden ze eerder die vakkenvul-karren tegen me aan dan dat ze hulp aanbieden
Net nog bij de AH, kom ik aangelopen met mijn kar en net ervoor steekt er een vakkenvuller over van het ene naar het andere schap inclusief grote kar. Nee joh, ik hoef er helemaal niet door. Ze heeft me nooit gezien 🙄quote:Op zondag 16 december 2018 12:26 schreef Nathvi het volgende:
Hahahha. Zij is juist het type mens (die je ook bij kledingwinkels hebt) die ik ontloop. Als ik je hulp nodig hebt vraag ik het wel. Maarja, bij de Lidl in mijn buurt rijden ze eerder die vakkenvul-karren tegen me aan dan dat ze hulp aanbieden
Dat zijn dus van die dingen haha.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Net nog bij de AH, kom ik aangelopen met mijn kar en net ervoor steekt er een vakkenvuller over van het ene naar het andere schap inclusief grote kar. Nee joh, ik hoef er helemaal niet door. Ze heeft me nooit gezien 🙄
Ik wilde ook nooit als vakkenvuller werken maar dat was meer omdat ik geen zin had om op zaterdag te werken 😂quote:Op zondag 16 december 2018 19:15 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die dingen haha.
Dit is waarom ik ook nooit als vakkenvuller wil(de) werken. Ik zou echt gek worden van die mensen waar ik steeds voor aan de kant moet, dus eigenlijk is het een beetje van beide kanten irritant :p
jaaaa dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 16 december 2018 19:53 schreef Nathvi het volgende:
Even iets heel anders? Ben ik de jongste hier?
Ik vind het wel leuk om het met jullie erover te hebben, want als ik soms op Facebook of Instagram kijk dan heb ik echt het gevoel alsof je een beperking moet hebben als je GTST kijkt xd
Rick zou ik ook zo kunnen doen haha, Sjanien niet echtquote:Op zondag 16 december 2018 23:56 schreef Nathvi het volgende:
Ik ben 22 btw.
Ik irriteer me ook aan die mensen :p
Of mensen die dan "Rick" of "Sjanien" typen; daar kan ik ook slecht tegen.
En dan ben ik nog niet begonnen over de mensen die dan het volgende reageren op dat de cast & crew vandaag in disneyland waren: "Huh? Zoë en Bing mogen elkaar toch niet?" =.=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |