abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 14:19:29 #1
375570 crew  Cyan9
pi_183514066

Elk jaar is er wel zo'n land die met zijn nationale voorronde begint zonder dat de merendeel van de volgers het doorheeft. Dit jaar is dat onder andere Isral. Het winnende en organiserende land van dit jaar heeft besloten zijn inzending te kiezen door een reality talentenjacht genaamd HaKokhav HaBa L'Eurovizion, wat staat voor "the next star for Eurovision". Sinds 2015 wordt er al gebruik gemaakt van dit format, en dat heeft dus sowieso al een winnend ESF nummer opgeleverd. De show maakt gebruik van een jury, waar onder andere oud ESF deelnemers Shiri Maimon (2005) en Harel Skaat (2010) in zitten.

Op 24 november is de show begonnen met de auditieronden, waarvan er inmiddels drie zijn geweest. Het verdere format voor dit jaar is hetzelfde als de voorgaande drie jaren: er zijn in totaal TIEN auditieronden, die worden gevolgd door een speciale shortlist ronde, waar de uiteindelijke kandidaten voor de heats worden geselecteerd. In totaal zijn er zes heats, met daarna een kwart finale, een halve finale, en een finale (die ook nog eens uit twee ronden bestaat). We kunnen er vanuit gaan dat die laatste pas ergens in februari zal zijn.

Omdat het een talentenjacht is, worden er veelal covers gezongen en zijn er dus nog geen inzendingen te beluisteren. De uitslagen van de audities en daarop volgende ronden worden netjes bijgehouden op wikipedia: https://en.wikipedia.org/(...)on_Song_Contest_2019.
De echte diehard volgers verwijs ik graag daar heen voor de uitslagen. Waarschijnlijk wordt pas op het laatst, of na de hele competitie het uiteindelijke nummer gekozen. Nog even geduld dus! :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 10-03-2019 21:08:19 ]
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 december 2018 @ 14:37:52 #2
163650 Greys
pi_183514405
Oeh even volgen! Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 14:54:13 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183514693
Hoebahoeba hap watte?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 15:10:02 #4
375570 crew  Cyan9
pi_183514935
Pas halverwege het maken van het topic kwam ik er achter dat er helemaal geen inzendingen voor het festival zelf worden gezongen. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Cyan9 op 03-12-2018 17:15:08 ]
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_183517057
Goeie naam wel. Lekker kort vooral.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2018 @ 18:49:51 #6
368283 ato
pi_183518684
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Pas halverwege het maken van het topic kwam ik er achter dat er helemaal geen inzendingen voor het festival zelf worden gezongen. :+
Weer een goede topic Cyan ^O^

Ik wist wel dat de kandidaten nog niet hun inzendingen zongen, was voorgaande jaren ook zo. Isral doet het met deze formule zeker goed sinds het leuke Golden Boy, gedrocht Hovi, slechtzingende Imri en winnende kip Netta.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183522261
Haba haba klinkt leuk als naam voor zo'n festival

Hovi :') Echt, herinner mij er niet aan zeg :r
  † In Memoriam † maandag 3 december 2018 @ 21:36:10 #8
368283 ato
pi_183522642
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Haba haba klinkt leuk als naam voor zo'n festival

Hovi :') Echt, herinner mij er niet aan zeg :r
Hovi, Hovi, Hovi :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_184036105
Voor de eerste keer deed een groep mensen met een handicap/stoornis mee aan Hakohav Haba. Het is een band genaamd “Shalva” en het bestaat uit 2 leadzangeressen die blind zijn en nog heel wat drummers en dergelijke die onder andere autisme of PTSD door de oorlog hebben. De band is door de auditie geraakt met 91%!

Ik gun hun echt een ticket naar Eurovisie, dit zou veel betekenen voor zowel Isral als Eurovisie.

Hoe denken jullie erover? Wel of geen mensen met een handicap op een Eurovisie podium?

Voor de geinteresseerden, de auditie kan je hier bekijken: http://www.shalva.org/new(...)-at-eurovision-2019/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 december 2018 @ 19:37:37 #10
163650 Greys
pi_184038688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef justnathan321 het volgende:
Voor de eerste keer deed een groep mensen met een handicap/stoornis mee aan Hakohav Haba. Het is een band genaamd “Shalva” en het bestaat uit 2 leadzangeressen die blind zijn en nog heel wat drummers en dergelijke die onder andere autisme of PTSD door de oorlog hebben. De band is door de auditie geraakt met 91%!

Ik gun hun echt een ticket naar Eurovisie, dit zou veel betekenen voor zowel Isral als Eurovisie.

Hoe denken jullie erover? Wel of geen mensen met een handicap op een Eurovisie podium?

Voor de geinteresseerden, de auditie kan je hier bekijken: http://www.shalva.org/new(...)-at-eurovision-2019/
Als ze een een goed nummer hebben en goed kunnen zingen moet het natuurlijk niet uitmaken of iemand wel of niet gehandicapt is. Dus ja dan geen probleem en gewoon gaan.

Maar zoals Russische Yulia in rolstoel vorig jaar was natuurlijk een genante wanvertoning. Sneu voor haar ook. Ze kon totaal niet zingen en haar lied was flut, dus Rusland ging puur voor de sympathiestemmen. Dat soort dingen vind ik echt walgelijk.

Zoals jij het omschrijft heeft heel die band dus 'iets'. Mjah.. Dan ligt wmb te veel de nadruk op wat ze allemaal hebben ipv het lied. Als NL de Jostiband zou sturen gaat het niet om het lied en de geweldige zangkunsten maar om het feit dat het de Jostiband is. Snap je hoe ik bedoel?

Wat mij betreft geldt voor iedereen gewoon hetzelfde: laat het om het lied gaan, en niet om zieligheid of een opvallend uiterlijk of een politieke- of andere boodschap. Blijf dan lekker thuis.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 29-12-2018 12:46:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184039604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef justnathan321 het volgende:
Voor de eerste keer deed een groep mensen met een handicap/stoornis mee aan Hakohav Haba. Het is een band genaamd “Shalva” en het bestaat uit 2 leadzangeressen die blind zijn en nog heel wat drummers en dergelijke die onder andere autisme of PTSD door de oorlog hebben. De band is door de auditie geraakt met 91%!

Ik gun hun echt een ticket naar Eurovisie, dit zou veel betekenen voor zowel Isral als Eurovisie.

Hoe denken jullie erover? Wel of geen mensen met een handicap op een Eurovisie podium?

Voor de geinteresseerden, de auditie kan je hier bekijken: http://www.shalva.org/new(...)-at-eurovision-2019/
Als ze een goed liedje hebben, prima.
pi_184040139
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze een een goed nummer hebben en goed kunnen zingen moet het natuurlijk niet uitmaken of iemand wel of niet gehandicapt is. Dus ja dan een probleem.

Maar zoals Russische Yulia in rolstoel vorig jaar was natuurlijk een genante wanvertoning. Sneu voor haar ook. Ze kon totaal niet zingen en haar lied was flut, dus Rusland ging puur voor de sympathiestemmen. Dat soort dingen vind ik echt walgelijk.

Zoals jij het omschrijft heeft heel die band dus 'iets'. Mjah.. Dan ligt wmb te veel de nadruk op wat ze allemaal hebben ipv het lied. Als NL de Jostiband zou sturen gaat het niet om het lied en de geweldige zangkunsten maar om het feit dat het de Jostiband is. Snap je hoe ik bedoel?

Wat mij betreft geldt voor iedereen gewoon hetzelfde: laat het om het lied gaan, en niet om zieligheid of een opvallend uiterlijk of een politieke- of andere boodschap. Blijf dan lekker thuis.
Ik snap je en je hebt volledig gelijk. Ze moeten inderdaad objectief beordeelt worden maar wel met het idee in het achterhoofd dat ze dat extra tikkeltje respect verdienen.
pi_184054784
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ik snap je en je hebt volledig gelijk. Ze moeten inderdaad objectief beordeelt worden maar wel met het idee in het achterhoofd dat ze dat extra tikkeltje respect verdienen.
Waarom extra respect? Veel muzikanten zijn depressief of alcoholist. Verdienen ze dan ook eerder een plekje in de finale?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 december 2018 @ 11:29:44 #14
163650 Greys
pi_184055286
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ik snap je en je hebt volledig gelijk. Ze moeten inderdaad objectief beordeelt worden maar wel met het idee in het achterhoofd dat ze dat extra tikkeltje respect verdienen.
Maar door dat 'tikkeltje extra respect' wordt er dus vaak net objectief beoordeeld. ;) De nadruk ligt er wel hl erg op namelijk als er met elk bandlid *iets* is.

We zullen zien hoe het afloopt. Ik wacht eerst wel even af of ze inderdaad de inzending worden voor ik me er druk om maak. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 29-12-2018 12:46:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 12:30:49 #15
375570 crew  Cyan9
pi_184056611
Uit eigen ervaring weet ik dat heel veel mensen met een handicap juist geen speciale behandeling willen, en dus ook gewoon beoordeeld willen worden op hun kwaliteiten. Zijn ze de beste van de Isralische voorronde, laat ze dan vooral gaan. Maar niet omdat ze een "speciale" achtergrond hebben.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 december 2018 @ 12:45:27 #16
163650 Greys
pi_184056991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn ze de beste van de Isralische voorronde, laat ze dan vooral gaan. Maar niet omdat ze een "speciale" achtergrond hebben.
Ja. Dit. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184067250
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waarom extra respect? Veel muzikanten zijn depressief of alcoholist. Verdienen ze dan ook eerder een plekje in de finale?
Klopt ergens wel maar er is in mijn ogen een verschil tussen een alcoholist en iemand die blind is. Dat is appels met peren vergelijken.

Maar inderdaad, ze moeten gewoon zoals de rest behandeld worden.
pi_184798460
EDIT: Helaas hebben ze uiteindelijk geweigerd om verder deel te nemen aan de contest, omdat ze tijdens het ESF niet op Shabbat willen werken (optreden)

De eerste finalist van de vier is gisterenavond tijdens de eerste semi finale bekend gemaakt:

De band Shalva of in het Hebreeuws: La'akaat Shalva

Hun act: https://www.mako.co.il/tv(...)CM2000002a0c10acRCRD

De volgende semi finale vindt vandaag plaats.

[ Bericht 13% gewijzigd door justnathan321 op 04-02-2019 19:22:49 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2019 @ 19:16:03 #19
163650 Greys
pi_184798948
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:54 schreef justnathan321 het volgende:
De eerste finalist van de vier is gisterenavond tijdens de eerste semi finale bekend gemaakt:

De band Shalva of in het Hebreeuws: La'akaat Shalva
[ afbeelding ]
Hun act: https://www.mako.co.il/tv(...)CM2000002a0c10acRCRD

De volgende semi finale vindt vandaag plaats, de finale vindt mandaag plaats.
Dit is die band waarvan iedereen 'iets' heeft toch? Blinde zangeres en met iedereen is iets bijzonders.

Waren ze ook cht het beste vind je of kregen ze sympathy votes? Oprechte vraag want ik heb de rest niet gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2019 @ 19:28:28 #20
163650 Greys
pi_184799205
Heb even goed gekeken en ze zingen wel mooi die meisjes. Zijn ze allebe blind? :o

Mooie heldere stemmetjes maar ik zeg eerlijk dat ik het wel enigzins ongemakkelijk vind om naar te kijken hoe ze erbij staan. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184800454
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is die band waarvan iedereen 'iets' heeft toch? Blinde zangeres en met iedereen is iets bijzonders.

Waren ze ook cht het beste vind je of kregen ze sympathy votes? Oprechte vraag want ik heb de rest niet gezien.
Ik vind ze n van de beste. Bij mij is het gedeeltelijk een sympathy vote. Ik gun het hun echt om op de Eurovisie podium te staan. Ze werken er hard voor en kunnen mooi zingen.

Mensen zoals hun worden vaak uitgesloten in de muziekwereld. Het werd tijd dat ze eens een kans krijgen om een inspiratie te zijn voor anderen met een handicap/...

En inderdaad, soms is het wat ongemakkelijk :/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2019 @ 20:33:57 #22
163650 Greys
pi_184800640
Hoezo uitgesloten, Stevie Wonder is toch een wereldster? ;)

Ik snap ergens wel wat je bedoelt hoor. Ik gun het die mensen als persoon zeker maar ik gun de ESF-liefhebbers een ESF zonder acts die het van de sympathyvotes moeten hebben. Want ik vond het echt heel dramatisch wat er met Yulia gebeurde. Voor iedereen. Voor haar en de kijkers en alles. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184801026
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
Hoezo uitgesloten, Stevie Wonder is toch een wereldster? ;)

Ik snap ergens wel wat je bedoelt hoor. Ik gun het die mensen als persoon zeker maar ik gun de ESF-liefhebbers een ESF zonder acts die het van de sympathyvotes moeten hebben. Want ik vond het echt heel dramatisch wat er met Yulia gebeurde. Voor iedereen. Voor haar en de kijkers en alles. :@
Stevie Wonder is wel al even geleden en ik heb het vooral over Isral/Europa... En ja Yulia was wel erg... Ik voel gewoon dat het bij die band anders is. Yulia had geen goede act noch een goed nummer.

Achja we zien wel.
pi_184804433
De tweede finalist van de vier is zonet tijdens de tweede semi finale bekend gemaakt:
(mijn favoriet)

Maya Buskila

Haar act: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD

De volgende semi finale vindt morgen (maandag) plaats.

PS: ik had het fout ivm de finale, die vindt niet maandag, maar zaterdag plaats.
pi_184806292
Zit wel goed daar in Isral. Eerste twee vind ik allebei wel wat hebben, en met een goed nummer zouden ze allebei goed kunnen scoren op ESF. Ben nu ook wel benieuwd naar de laatste twee finalisten.
pi_184821280
Newsflash: Shalva Band zal hoogst waarschijnlijk weigeren om verder deel te nemen aan de contest, dit omdat ze niet op Shabbat willen werken tijdens het ESF... :’(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 19:27:08 #27
163650 Greys
pi_184821363
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:23 schreef justnathan321 het volgende:
Newsflash: Shalva Band zal hoogst waarschijnlijk weigeren om verder deel te nemen aan de contest, dit omdat ze niet op Shabbat willen werken tijdens het ESF... :’(
Zucht..

En dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184821398
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Zucht..

En dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?
Echt he. Vind ik echt jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 19:31:10 #29
163650 Greys
pi_184821451
Ah, er is ook al een brief ingediend bij de EBU dat als ze deze voorronde winnen dat de regels dan maar aangepast moeten worden zodat ze niet dan hoeven te repeteren.

https://m.jpost.com/Israe(...)t&utm_medium=twitter

Echt. Wat een gezeur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 04-02-2019 19:47:00 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184821643
quote:
13s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef Greys het volgende:
Ah, er is ook al een officile brief ingediend dat als ze deze voorronde winnen dat de regels dan maar aangepast moeten worden zodat ze niet dan hoeven te repeteren.

https://m.jpost.com/Israe(...)t&utm_medium=twitter

Echt. Duvel op. Wat een gezeur.
Komop, regels zijn regels... Wil niet weer dezelfde shabbat-discussie als in het begin.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 19:42:01 #31
163650 Greys
pi_184821676
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Komop, regels zijn regels... Wil niet weer dezelfde shabbat-discussie als in het begin.
Precies. En snap ook echt niet hoe ze dat dan voor zich zien. Hoe de EBU hier iets aan kn doen. Kan niet want het is niet 'een repetitie' maar het is de juryshow vrijdagavond waar alle internationale juryleden hun punten op baseren. He willen ze daar niet optreden dan? Snap jij het :?

Toch? Sabbath gaat toch vrijdag in begin van de avond?

En dan willen ze dus de juryshow n de zaterdagmiddag repetitie overslaan? Kan niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184822099
Ja dat kan inderdaad niet. Tenzij ze verwachten dat men de juryshow gaat verplaatsen, maar dat gaat en kan nooit gebeuren...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 20:00:27 #33
163650 Greys
pi_184822169
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef justnathan321 het volgende:
Ja dat kan inderdaad niet. Tenzij ze verwachten dat men de juryshow gaat verplaatsen, maar dat gaat en kan nooit gebeuren...
Nee dat kan idd nooit. Want die middag ervoor zijn gewoon ook nog repetities dus ze kunnen het niet even een paar uur naar voren halen.

Maar goed dit wist iedereen die zich ooit een uurtje in het esf heeft verdiept dus kennelijk willen ze toch niet zo heel graag meedoen. Had een ander dan de kans gegeven in deze voorronde. -O-

Hopen dat een van de anderen wint. Dan is er niks aan de hand en klaar met het gejengel. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184822230
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat kan idd nooit. Want die middag ervoor zijn gewoon ook nog repetities dus ze kunnen het niet even een paar uur naar voren halen.

Maar goed dit wist iedereen die zich ooit een uurtje in het esf heeft verdiept dus kennelijk willen ze toch niet zo heel graag meedoen. Had een ander dan de kans gegeven in deze voorronde. -O-

Hopen dat een van de anderen wint. Dan is er niks aan de hand en klaar met het gejengel. *O*
Ja ze gaan waarschijnlijk niet meedoen met de finale (v/ HaKokhav HaBa), dus dat komt wel goed.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 20:09:26 #35
163650 Greys
pi_184822374
Dit soort reacties met boosheid richting Eurovision. Snappen er niks van. 'Some rehearsals'.. :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184822492
Negeren die handel. Vind het jammer dat ze niet de moeite doen om te zien wat die 'rehearsals' echt inhouden.
pi_184822693
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:09 schreef Greys het volgende:
Dit soort reacties met boosheid richting Eurovision. Snappen er niks van. 'Some rehearsals'.. :+

[ afbeelding ]
Won't be allowed to compete? Ze willen het toch zelf niet? :D Die repetities gaan al jren volgens dit schema en dat hadden ze van tevoren gewoon kunnen Googelen.

En wat hebben hun handicaps hiermee te maken? Hij lijkt te suggereren dat er geen kritiek hierop mag komen omdat de bandleden gehandicapt zijn, alsof ze daarom een speciale behandeling moeten krijgen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:24:03 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184822695
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:15 schreef justnathan321 het volgende:
Negeren die handel. Vind het jammer dat ze niet de moeite doen om te zien wat die 'rehearsals' echt inhouden.
Zijn ze echt zo bezig met geloof in Isral?
Kan me niet voorstellen bij iets Nederlands dat Nederlandse artiesten moeilijk gaan doen om een rehearsal op zondag. Of is het meer een gewoonte dat niet sociaal geaccepteerd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184823128
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo bezig met geloof in Isral?
Kan me niet voorstellen bij iets Nederlands dat Nederlandse artiesten moeilijk gaan doen om een rehearsal op zondag. Of is het meer een gewoonte dat niet sociaal geaccepteerd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar die band heeft een aantal extreem gelovigen erin zitten...
Verleden jaren deed geen enkele Isralische ESF artiest er moeilijk over.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 20:44:50 #40
163650 Greys
pi_184823208
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Nee maar die band heeft een aantal extreem gelovigen erin zitten...
Verleden jaren deed geen enkele Isralische ESF artiest er moeilijk over.
Nee dat bedacht ik me net ook idd. Maar misschien was dat omdat het dan in een ander land was en nu in Isral zelf? Of maakt dat niet uit denk je? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184823724
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat bedacht ik me net ook idd. Maar misschien was dat omdat het dan in een ander land was en nu in Isral zelf? Of maakt dat niet uit denk je? :@
Nee denk van niet. Het is gewoon toevallig dat zij gelovig zijn. Netta, Imri, Hovi, etc. zijn allemaal niet zo gelovig en zouden er ook gewoon geen probleem van hebben gemaakt.
pi_184824182
De derde finalist van de vier is deze avond tijdens de derde semi finale bekend gemaakt:

Ketreyah

Aangezien haar act van deze avond nog niet online staat, zet ik even mijn favoriete act van haar in de plaats daarvan: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD *O* Deze was zo goed!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 februari 2019 @ 21:29:11 #43
163650 Greys
pi_184824212
Zeer sympathieke uitstraling in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184824619
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Won't be allowed to compete? Ze willen het toch zelf niet? :D Die repetities gaan al jren volgens dit schema en dat hadden ze van tevoren gewoon kunnen Googelen.

En wat hebben hun handicaps hiermee te maken? Hij lijkt te suggereren dat er geen kritiek hierop mag komen omdat de bandleden gehandicapt zijn, alsof ze daarom een speciale behandeling moeten krijgen.
Ik gok dat mensen die zoiets tweeten denken dat er n/twee repetities zijn waarbij ze 1x het nummer doen en klaar :+
pi_184824782
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:28 schreef justnathan321 het volgende:
De derde finalist van de vier is deze avond tijdens de derde semi finale bekend gemaakt:

Ketreyah
[ afbeelding ]
Aangezien haar act van deze avond nog niet online staat, zet ik even mijn favoriete act van haar in de plaats daarvan: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD *O* Deze was zo goed!

Met haar zouden we wel tot wat matige woordgrappen kunnen komen. Hopelijk zegt zij niet als die anderen ik kap 'r mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184826521
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hopelijk zegt zij niet als die anderen ik kap 'r mee.
Haha dat zal niet snel gebeuren.
pi_184832870
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo bezig met geloof in Isral?
Kan me niet voorstellen bij iets Nederlands dat Nederlandse artiesten moeilijk gaan doen om een rehearsal op zondag. Of is het meer een gewoonte dat niet sociaal geaccepteerd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er vorig jaar op vakantie en in Israel is de shabbat, itt tot zondag hier, wel echt nog een rustdag. Vanaf vrijdagmiddag/avond tot zaterdagavond rijdt er in het hele land geen enkele bus of trein. Ook zijn veel winkels dicht. Veel bars, restaurants en andere gelegenheden in Tel Aviv zijn wel gewoon open btw, maar het voelt wel als een hele ouderwetse zondag bij ons.
En er zijn in Israel altijd spanningen tussen seculiere niet-gelovige en meer orthodoxe Joden vanwege die complete shabbat shutdown en andere regels waarin extra rekening wordt gehouden met hele gelovige mensen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 februari 2019 @ 22:13:20 #48
163650 Greys
pi_184845090
De Isralische regering schijnt de kosten voor beveiliging buiten de arena niet te willen dragen. En als al die kosten ook nog in de nek van KAN als omroep komen wordt dat een probleem. Jon Ola Sand is in de pen geklommen.

https://eurovoix.com/2019(...)ecurity-for-contest/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184847243
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:13 schreef Greys het volgende:
De Isralische regering schijnt de kosten voor beveiliging buiten de arena niet te willen dragen. En als al die kosten ook nog in de nek van KAN als omroep komen wordt dat een probleem. Jon Ola Sand is in de pen geklommen.

https://eurovoix.com/2019(...)ecurity-for-contest/
Komt wel goed. In Isral weten ze hoe veiligheid aan te pakken, met of zonder geld. Op dat vlak heb ik genoeg vertrouwen in de Isralische overheid. (Desnoods doneer ik een eurotje of 2. *O*)
pi_184851416
Ik zou me over beveiliging inderdaad echt geen zorgen maken. Isral zicht echt in de top 3 als het gaat om handhaving.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 11:06:03 #51
163650 Greys
pi_184851677
Ik maak me ook geen zorgen, ik post gewoon een relevant linkje in dit topic dat met de organisatie te maken heeft.

En dat ze het knnen is de vraag niet, maar wie het gaat betalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184853331
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:06 schreef Greys het volgende:
Ik maak me ook geen zorgen, ik post gewoon een relevant linkje in dit topic dat met de organisatie te maken heeft.

En dat ze het knnen is de vraag niet, maar wie het gaat betalen.
De Isralische overheid probeert voorlopig vgm de verantwoordelijkheid ivm betaling van zich weg te schuiven, maar zodra het puntje bij paaltje komt dan zal men wel betalen geloof ik.
pi_184853381
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:45 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

De Isralische overheid probeert voorlopig vgm de verantwoordelijkheid ivm betaling van zich weg te schuiven, maar zodra het puntje bij paaltje komt dan zal men wel betalen geloof ik.
Maar als dit de plaatselijke publieke omroep is, dan maakt het op zich niet zo veel uit wie er betaalt toch?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184853709
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maar als dit de plaatselijke publieke omroep is, dan maakt het op zich niet zo veel uit wie er betaalt toch?
Ja dat dacht ik dus ook.
Maar ik denk dat een publieke omroep een jaarlijks budget krijgt, en waarschijnlijk wilt KAN de security buiten de arena dus niet betalen vanuit dat jaarlijks budget ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 13:13:22 #55
163650 Greys
pi_184853791
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:08 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook.
Maar ik denk dat een publieke omroep een jaarlijks budget krijgt, en waarschijnlijk wilt KAN de security buiten de arena dus niet betalen vanuit dat jaarlijks budget ofzo.
Dit idd volgens mij. KAN wil wel betalen voor alles in de arena, dus de show en techniek en ook beveiliging daar, maar niet voor alle beveiliging en politie etc in het hele gebied, de hele stad.

En zoals ik het lees heeft de regering daar ook geen zin in om voor die kosten op te draaien, terwijl dat tijdens eerdere gesprekken met de EBU wel toezeggingen over waren gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184853949
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:13 schreef Greys het volgende:

[..]


En zoals ik het lees heeft de regering daar ook geen zin in om voor die kosten op te draaien, terwijl dat tijdens eerdere gesprekken met de EBU wel toezeggingen over waren gedaan.
Ja ik snap niet waarom de regering nu opeens zo moeilijk doet? Ze spelen vgm gewoon een stom spelletje in de hoop dat ze niet alles hoeven te betalen...
pi_184853974
Volgens host Assi Azar zal Shalva Band optreden tijdens het Eurovisie, maar niet als deelnemer. Morgen meer nieuws hierover tijdens de 4e semi finale van HakohavHaba.


  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 13:22:17 #58
163650 Greys
pi_184854010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef justnathan321 het volgende:
Volgens host Assi Azar zal Shalva Band optreden tijdens het Eurovisie, maar niet als deelnemer. Morgen meer nieuws hierover tijdens de 4e semi finale van HakohavHaba.


[ afbeelding ]
Tijdens een van de semi's dan neem ik aan. Dan hebben ze geen 'last' met de Sabbath. Leuke oplossing wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184854058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Tijdens een van de semi's dan neem ik aan. Dan hebben ze geen 'last' met de Sabbath. Leuke oplossing wel.
Waarschijnlijk wel. Joepi *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 13:24:46 #60
163650 Greys
pi_184854059
Ah tijdens semi 2 treden ze op kennelijk. Zegt Wiwi.

Hebben ze dan wel mooi voor elkaar. Zullen de andere deelnemers van die voorronde wel jaloers op zijn. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184854291
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef Greys het volgende:

Zullen de andere deelnemers van die voorronde wel jaloers op zijn. :D
Ja inderdaad... :/
pi_184865231
Nov_reuveny twitterde op woensdag 06-02-2019 om 21:11:10 Exclusive: Jack White, the lead singer and guitarist of “White Stripes”, is now getting royalties for the @Eurovision wining song Toy, following accusations that the writers copied a part of it from his hit Seven Nation Army. @kann_news #Toy @whitestripesnet https://t.co/TVsm3f3lKm reageer retweet
:+
pi_184865320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:58 schreef Em31 het volgende:
Nov_reuveny twitterde op woensdag 06-02-2019 om 21:11:10 Exclusive: Jack White, the lead singer and guitarist of “White Stripes”, is now getting royalties for the @Eurovision wining song Toy, following accusations that the writers copied a part of it from his hit Seven Nation Army. @kann_news #Toy @whitestripesnet https://t.co/TVsm3f3lKm reageer retweet
:+
:o
Ging zijn productiehuis niet 30% krijgen van winst?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 22:07:21 #64
163650 Greys
pi_184865400
Huh? Dus er is deels toegegeven/akkoord dat het voor een deel plagiaat was ofzo? Anders ga je iemand geen royalties geven toch? Of snap ik het niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 22:09:46 #65
163650 Greys
pi_184865456
Ja nu krijg je dus dit. :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184865478
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:04 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

:o
Ging zijn productiehuis niet 30% krijgen van winst?
Meer kan ik er nog niet over vinden, maar ik kan verder de tweets van deze man ook niet lezen. Misschien in de media in Isral iets?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 22:12:24 #67
163650 Greys
pi_184865515
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:12:57 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184865527
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet weer gewoon een database die aan is gepast door Jesper _O- ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 22:15:20 #69
163650 Greys
pi_184865587
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Is dat niet weer gewoon een database die aan is gepast door Jesper _O- ?
_O-

Geen idee. Werd gepost door een verified account. Al zegt dat nog steeds niet alles. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184865623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Is dat niet weer gewoon een database die aan is gepast door Jesper _O- ?
_O-
pi_184865703
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
Ja nu krijg je dus dit. :+

[ afbeelding ]
Grrr
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 22:23:10 #72
163650 Greys
pi_184865766
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:19 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Grrr
Nah zal vast niet echt gebeuren. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184865783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Meer kan ik er nog niet over vinden, maar ik kan verder de tweets van deze man ook niet lezen. Misschien in de media in Isral iets?
Vind voorlopig niets terug...
pi_184865796
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Nah zal vast niet echt gebeuren. ;)
Nee tuurlijk niet, maar de gedachte alleen al haha
pi_184866579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Is dat niet weer gewoon een database die aan is gepast door Jesper _O- ?
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 23:07:01 #76
163650 Greys
pi_184866594
Zelfs Olaf Koens vindt er iets van.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184866688
Een topdeskundige met veel kennis van zaken merkte de overeenkomst overigens al voor het ESF op en benoemde dit als een reden voor een topscore. Dat was ik trouwens zelf, vandaar die vleiende omschrijving.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
(...)

Maar ik twijfel er niet aan dat dit goed gaat landen bij de televoters. Het kippengeluid zorgt ervoor dat het onderscheidend is en het Seven Nation Army-achtige deuntje tijdens het refrein is dusdanig aanstekelijk dat het veel mensen aanspreekt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 februari 2019 @ 23:23:44 #78
163650 Greys
pi_184866867
_O- _O_

Met recht een deskundige!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2019 @ 23:43:02 #79
368283 ato
pi_184867158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Een topdeskundige met veel kennis van zaken merkte de overeenkomst overigens al voor het ESF op en benoemde dit als een reden voor een topscore. Dat was ik trouwens zelf, vandaar die vleiende omschrijving.

[..]

_O_ je bent ook altijd scherp Fred.

Ik kan nog steeds de vergelijkingen niet ontdekken,maar toch..
Life can be a bitch, so like it..
pi_184884703
Net bevestigd tijdens de aflevering van zonet: Shalva Band zal optreden tijdens de 2e Semi finale van het ESF als interval act.

Deze aflevering was een battle tussen Kobi en Osher (2 zangers die uit de wedstrijd waren maar werden “gesaved” door de jury) voor een plaats in de 4e semi finale die zaterdag plaatsvindt. Kobi heeft gewonnen van Osher. Tijdens die semi finale (met 4 deelnemers) zullen er nog 2 deelnemers gekozen worden voor de finale. Zo zal de finale bestaan uit 4 deelnemers. De finale vindt dinsdag plaats!

[ Bericht 0% gewijzigd door justnathan321 op 09-02-2019 14:13:06 ]
pi_184915599
Vandaag is het de 4e en laatste halve finale! Helaas werk ik tot laat dus ik zal jullie later pas kunnen informeren wie de 2 deelnemers zijn die naar de finale gaan (samen met de 2 andere die al werden gekozen). Waarschijnlijk post ik het morgenochtend wel. *O*
pi_184930282
Dames en heren, de 4 finalisten zijn bekend!

1. Ketreyah
Een jong en getalenteerd meisje met Ethiopische roots en een vriendje uit Amerika (tot zover mijn kennis over haar).

Haar Semi Final act: Klik hier



2. Maya Buskila
Een ervaren en reeds bekende Isralische zangeres die zeer hoge tonen kan raken!

Haar Semi Final act: Klik hier



3. Shefita
MIJN FAVORIET!! Zij kan echt voor een 2e win op een rij zorgen voor Isral. Ze is mega getalenteerd en is super grappig en diva-achtig. Ze schold letterlijk de juryleden eens uit, en toch houden ze allemaal van haar. Ze heeft haar eigen visie op de wereld. Sommige zien haar als parodie, zij ziet zichzelf als hoe ze altijd wilde zijn. Haar dialogen met de jury zijn niet normaal grappig en alleen daarom al raad ik jullie aan om Hebreeuws te leren :D. Maar ok, even objectief blijven: Ze heeft wel iets Eurovisie-achtig *kuch*.

Haar Semi Final act, die is nog niet gepload, dus haar kwart finale act: Klik hier



4. Kobi Merimi
Hij is zowat iedereen zijn favoriet geweest voor een tijdje, dan opeens niet meer en nu is het 50/50. Hij is vrij uniek en heeft zijn eigen manier van muziek maken, een heel speciale manier.

Zijn Semi Final act, die is nog niet gepload, dus n van zijn vorige acts: Klik hier

pi_184975352
Vanavond is het zover, de finale!! :D Wie wilt kan live meekijken via MakoTV (app/site), hiervoor moet je wel een abonnement van 3 ofzo aanschaffen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:48:57 #84
483619 MMF93
Just for today.
pi_184977966
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:36 schreef justnathan321 het volgende:
Dames en heren, de 4 finalisten zijn bekend!

1. Ketreyah
Een jong en getalenteerd meisje met Ethiopische roots en een vriendje uit Amerika (tot zover mijn kennis over haar).

Haar Semi Final act: Klik hier

[ afbeelding ]

2. Maya Buskila
Een ervaren en reeds bekende Isralische zangeres die zeer hoge tonen kan raken!

Haar Semi Final act: Klik hier

[ afbeelding ]

3. Shefita
MIJN FAVORIET!! Zij kan echt voor een 2e win op een rij zorgen voor Isral. Ze is mega getalenteerd en is super grappig en diva-achtig. Ze schold letterlijk de juryleden eens uit, en toch houden ze allemaal van haar. Ze heeft haar eigen visie op de wereld. Sommige zien haar als parodie, zij ziet zichzelf als hoe ze altijd wilde zijn. Haar dialogen met de jury zijn niet normaal grappig en alleen daarom al raad ik jullie aan om Hebreeuws te leren :D. Maar ok, even objectief blijven: Ze heeft wel iets Eurovisie-achtig *kuch*.

Haar Semi Final act, die is nog niet gepload, dus haar kwart finale act: Klik hier

[ afbeelding ]

4. Kobi Merimi
Hij is zowat iedereen zijn favoriet geweest voor een tijdje, dan opeens niet meer en nu is het 50/50. Hij is vrij uniek en heeft zijn eigen manier van muziek maken, een heel speciale manier.

Zijn Semi Final act, die is nog niet gepload, dus n van zijn vorige acts: Klik hier

[ afbeelding ]
Wat hou je dit leuk bij zeg! Complimenten. Jammer wel dat je vanavond alleen kan kijken als je betaald (hoe klein de bijdrage ook is :P ).
pi_184978524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:48 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Wat hou je dit leuk bij zeg! Complimenten. Jammer wel dat je vanavond alleen kan kijken als je betaald (hoe klein de bijdrage ook is :P ).
Thx! Schrik er zelf ook van dat ik het zo fanatiek volg, vergeleken met vorig jaar :D Idd jammer dat je moet betalen voor de finale te kunnen zien :/ Ik hoop dat ze het uiteindelijk ook live op Facebook uitzenden ofzo, maar ik betwijfel het.
pi_184983785
Kobi Marimi zal Isral vertegenwoordigen in Tel Aviv!

Zijn Semi-Final act: https://mobile.mako.co.il(...)CM2000002a0c10acRCRD
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 22:49:46 #87
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184983831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:48 schreef justnathan321 het volgende:
Kobi Marimi zal Isral vertegenwoordigen in Tel Aviv!

Zijn Semi-Final act: https://mobile.mako.co.il(...)CM2000002a0c10acRCRD
Is er ook al een liedje bekend? Want dat krijg ik niet helemaal gevonden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 22:50:25 #88
163650 Greys
pi_184983847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is er ook al een liedje bekend? Want dat krijg ik niet helemaal gevonden.
Volgens mij niet. Was vorige keer met Netta ook pas (veel) later.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184983942
Nee, Kobi en co zullen nu samenzitten voor een nummer. Net zoals idd Netta dat ook deed.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 22:54:05 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184983978
Apart systeem wel, een nsf zonder liedje
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 22:55:15 #91
163650 Greys
pi_184984012
Fantastische stem zeg. Mooie donkere warme stem. Die moet echt een ballad zingen op het ESF. (En een andere kledingadviseur :@ ).
Intrigerende man! Erg benieuwd wat ze hem gaan laten zingen. Maar laat het ajb een ballad zijn, want met Halleluja kwam hij enorm goed uit de verf. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 22:56:06 #92
163650 Greys
pi_184984034
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Apart systeem wel, een nsf zonder liedje
Is dit niet meer een soort Isralische The Voice zeg maar? Waarvan de winnaar dan naar het ESF mag? Want hij zingt covers in de show.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 22:57:10 #93
163650 Greys
pi_184984062
Oh ja dus. Zie de OP.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184984100
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:55 schreef Greys het volgende:
Fantastische stem zeg. Mooie donkere warme stem. Die moet echt een ballad zingen op het ESF. (En een andere kledingadviseur :@ ).
Intrigerende man! Erg benieuwd wat ze hem gaan laten zingen. Maar laat het ajb een ballad zijn, want met Halleluja kwam hij enorm goed uit de verf. ^O^
Hij is wel goed maar pff die dubbele win (zoals 40 jaar geleden :P) kan Isral met hem echt wel vergeten. Shefita daarentegen was echt perfect voor Eurovisie...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 23:02:05 #95
163650 Greys
pi_184984145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:59 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Hij is wel goed maar pff die dubbele win (zoals 40 jaar geleden :P) kan Isral met hem echt wel vergeten. Shefita daarentegen was echt perfect voor Eurovisie...
Ligt toch echt aan het lied denk ik. Kijk naar Salvador, dat was in z'n wijde jas op het eerste gezicht ook geen esf winnaar. ;)
Met een indrukwekkend lied kan deze man nog weleens heel goed gaan. Want hij kan iig goed live zingen en weet emoties goed over te brengen vind ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184984224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ligt toch echt aan het lied denk ik. Kijk naar Salvador, dat was in z'n wijde jas op het eerste gezicht ook geen esf winnaar. ;)
Met een indrukwekkend lied kan deze man nog weleens heel goed gaan. Want hij kan iig goed live zingen en weet emoties goed over te brengen vind ik.
Ja dat is zeker waar.
pi_184984476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:48 schreef justnathan321 het volgende:
Kobi Marimi zal Isral vertegenwoordigen in Tel Aviv!

Zijn Semi-Final act: https://mobile.mako.co.il(...)CM2000002a0c10acRCRD
Smaken verschillen, maar dit vind ik echt niet goed :N Ik vind dat donkere mooi op zich, maar hij zingt zo vreemd en onnatuurlijk. Qua stem bedoel ik
pi_184984534
De grote en geweldige openingsact van de finale: https://mobile.mako.co.il(...)CM2000002a0c10acRCRD

Nog nooit had KAN zoveel genvesteerd in de voorronde. Blijkt ook dat ze tijdens de finale een recordaantal kijkers hadden bereikt. *O*
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2019 @ 23:29:21 #99
368283 ato
pi_184984589
Hij heeft wat weg van Freddie Mercury.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184984646
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:29 schreef ato het volgende:
Hij heeft wat weg van Freddie Mercury.
Wat een toeval, dat is hoe de jury’s over hem dachten bij zijn auditie! Tijdens de voorronde werd hij ook de Mercury van Isral genoemd :D
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2019 @ 07:01:54 #101
368283 ato
pi_184986205
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:32 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Wat een toeval, dat is hoe de jury’s over hem dachten bij zijn auditie! Tijdens de voorronde werd hij ook de Mercury van Isral genoemd :D
Grappig, vind ik ook.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184989529
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 februari 2019 @ 12:00:27 #103
163650 Greys
pi_184990161
quote:
Donders, dat is best tof! :D

Laat deze man maar schuiven, dat wordt wel wat op het ESF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 februari 2019 @ 17:59:53 #104
483619 MMF93
Just for today.
pi_184996017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:59 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Hij is wel goed maar pff die dubbele win (zoals 40 jaar geleden :P) kan Isral met hem echt wel vergeten. Shefita daarentegen was echt perfect voor Eurovisie...
Ik vind dat optreden van Shefita van 'Lioness' in de kwartfinale echt geweeeeeeeldig. Dat is toch HEERLIJK!

Heb jij/iemand een idee van wie het origineel is toevallig? Lekker nummer ook!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 februari 2019 @ 19:14:11 #105
163650 Greys
pi_184997525
10 maart lied bekend.
Tot 17 februari mogen songwriters nog een lied indienen.

https://eurovoix.com/2019(...)take-place-march-10/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2019 @ 19:17:57 #106
368283 ato
pi_184997628
Ik ben nog neutraal over deze zanger, ik weet niet of ik zijn stem mooi vind. Misschien krijg ik meer indruk als ik zijn eigen liedje hoor zingen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184999833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:59 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ik vind dat optreden van Shefita van 'Lioness' in de kwartfinale echt geweeeeeeeldig. Dat is toch HEERLIJK!

Heb jij/iemand een idee van wie het origineel is toevallig? Lekker nummer ook!
Zij heeft het zelf geschreven! :) Zij was ook mijn favoriet, ik had graag in Tel Aviv gezien...
pi_185000743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:59 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ik vind dat optreden van Shefita van 'Lioness' in de kwartfinale echt geweeeeeeeldig. Dat is toch HEERLIJK!

Heb jij/iemand een idee van wie het origineel is toevallig? Lekker nummer ook!
Dit was haar finale act: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD

Dit nummer schreef ze ook zelf. :D
pi_185008163
quote:
Nice :D _O_
  donderdag 14 februari 2019 @ 15:57:39 #110
483619 MMF93
Just for today.
pi_185014679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 21:13 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Dit was haar finale act: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD

Dit nummer schreef ze ook zelf. :D
Hij opent hem helaas niet bij bij :? . Ik ga wel op spotify eens wat nummers van haar luisteren. Wat een uitstraling heeft zij ook trouwens zeg, love it!
pi_185018668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:57 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Hij opent hem helaas niet bij bij :? . Ik ga wel op spotify eens wat nummers van haar luisteren. Wat een uitstraling heeft zij ook trouwens zeg, love it!
Juiste link: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD

:)
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 19:28:45 #112
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185131367
Official:

Song name: "Home"
Will be revealed on March 10th.

Source: Kan evening news.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 februari 2019 @ 19:40:52 #113
163650 Greys
pi_185131604
Oh die song is snel gevonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185131792
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:40 schreef Greys het volgende:
Oh die song is snel gevonden.
Ja gek he. Er zijn in totaal ongeveer 200 liedjes ingezonden waaronder 2 liedjes van de juryleden (Keren & Shiri) van HaKohav Haba.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 februari 2019 @ 20:02:07 #115
163650 Greys
pi_185132062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:49 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ja gek he. Er zijn in totaal ongeveer 200 liedjes ingezonden waaronder 2 liedjes van de juryleden (Keren & Shiri) van HaKohav Haba.
Ben benieuwd of het gekozen nummer van hen is!

Hoop op een powerballad.
Voor een man ja. Want daar komt zijn stem het beste in uit denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 februari 2019 @ 20:41:59 #116
163650 Greys
pi_185133235
Ah tis dus idd een (power)ballad.
Ik word op m'n wenken bediend :D

quote:
📣 🇮🇱 It's decided! Picked out of 200 submitted songs, the Israeli entry for #Eurovision 2019 will be the song "Home". A touching ballad that will be perfect for @KobiMarimi's powerful voice.

The song and music video will be revealed on March 10th on @kann!

📷 by Ronen Akerman https://t.co/RsTZCnsZi8
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185133237
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het gekozen nummer van hen is!

Hoop op een powerballad.
Voor een man ja. Want daar komt zijn stem het beste in uit denk ik.
Hoop idd dat er genoeg kracht in zijn liedje zit en dat het geen saaie ballad wordt. Maar ik heb er vertrouwen in!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 februari 2019 @ 20:44:08 #118
163650 Greys
pi_185133302
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Hoop idd dat er genoeg kracht in zijn liedje zit en dat het geen saaie ballad wordt. Maar ik heb er vertrouwen in!
Zie boven. Komt wel goed.
Ben echt benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185133363
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie boven. Komt wel goed.
Ben echt benieuwd!
O zie dat nu pas. *O*
pi_185443382
https://twitter.com/kann/status/1103344697571979270?s=21

*O* 10 maart zal het nummer bekend worden gemaakt tijdens de Academy Awards.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 23:41:33 #121
368283 ato
pi_185443517
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:36 schreef justnathan321 het volgende:
https://twitter.com/kann/status/1103344697571979270?s=21

*O* 10 maart zal het nummer bekend worden gemaakt tijdens de Academy Awards.
Volgens mij ook het laatste nummer wat bekend gemaakt wordt toch?
Life can be a bitch, so like it..
pi_185443567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:41 schreef ato het volgende:
[..]

Volgens mij ook het laatste nummer wat bekend gemaakt wordt toch?
De deadline is kort erna dus denk van wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2019 @ 23:45:50 #123
163650 Greys
pi_185443615
De deadline is 10 maart dus later kan niet idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 15:28:32 #126
368283 ato
pi_185453653
Als er een Hebreeuws tekst of riedel inzit word ik wel blij van.
Moet nog even zijn stem afwachten, dat vond ik in zijn vorige clips niet zo mooi. Te geforceerd is mijn mening.
Life can be a bitch, so like it..
pi_185465522
AAA 2e teaser!! *O*
kaneurovision twitterde op donderdag 07-03-2019 om 18:01:55 📺 We're excited to share with you a glimpse of @KobiMarimi's "Home", Israel's entry to #Eurovision 2019!The full music video will premiere this Sunday evening on KAN's YouTube, Facebook and TV channel. https://t.co/VjHWv70vCL reageer retweet
pi_185508544
kaneurovision twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 18:02:04 🇮🇱 The Israeli entry to Eurovision 2019, "Home", will be revealed TOMORROW evening on all of our platforms.Until then, here's an innocent photo of @KobiMarimi that doesn't hide any secret content whatsoever. 😉 https://t.co/I9YAIJKCHs reageer retweet


De lyrics van het nummer is op de foto te zien _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 23:28:57 #129
163650 Greys
pi_185509198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 23:08 schreef justnathan321 het volgende:
kaneurovision twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 18:02:04 🇮🇱 The Israeli entry to Eurovision 2019, "Home", will be revealed TOMORROW evening on all of our platforms.Until then, here's an innocent photo of @:KobiMarimi that doesn't hide any secret content whatsoever. 😉 https://t.co/I9YAIJKCHs reageer retweet
[ afbeelding ]

De lyrics van het nummer is op de foto te zien _O-
Leuk gedaan! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185521270
https://www.israelhayom.c(...)uTOYHC9FQnRRnhS13uXg

Hier is de demo van het nummer (ingezongen door de songwriter) te horen. Weer een mannelijke ballad.
pi_185521382
De demo klinkt niet al te spannend.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:42:56 #132
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_185523917
Lied is bekend. Echt nog slechter dan Kroati.
Just do it
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 18:44:37 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 18:45:11 #134
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185523976

Ah nummer gevonden op joetoeb
pi_185523990
Mooie ballad, maar zal niet voor de winst gaan. Beetje kitchy lyrics op z'n tijd. "I am someone" met "I am someone" rijmen..
pi_185524085
Zo te zien heeft Isral geen zin om een '1978/1979' 2.0 na te doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 maart 2019 @ 18:51:47 #137
163650 Greys
pi_185524154
Ik wacht toch nog even op de clip voor ik alles aan ga passen in OP en overzicht etc.

Maar valt me tegen dit. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 18:52:32 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185524175
Klinkt gedateerd, ze willen idd niet nog een keer winnen.
Wie word laatste in de finale Isral of Duitsland?
pi_185524209
Hmm zo slecht is het toch niet? Ik zie dit nog wel ergens op de 11e plaats beindigen.
pi_185524237
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef justnathan321 het volgende:
Hmm zo slecht is het toch niet? Ik zie dit nog wel ergens op de 11e plaats beindigen.
Ik had aan bovenstaande reacties te lezen iets verschrikkelijks verwacht, maar ik vind het eigenlijk ook nog best aardig.
Wel gedateerd inderdaad en gaat never nooit winnen, maar ik vind het wel een middenmoter.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 maart 2019 @ 18:56:08 #141
163650 Greys
pi_185524253
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef justnathan321 het volgende:
Hmm zo slecht is het toch niet? Ik zie dit nog wel ergens op de 11e plaats beindigen.
Oh nee zeker niet heel slecht maar ik had een mogelijke tweede winst verwacht en in dt opzicht valt het me tegen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185524261
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

Ik had aan bovenstaande reacties te lezen iets verschrikkelijks verwacht
Inderdaad :P Vindt het zeker niet slecht, zeker als je het vergelijkt met Portugal hun inzending vorig jaar als host country...
pi_185524263
Ik vind de eerste vijf seconde net alsof je in een synagoge zit...
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 18:56:43 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185524270
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef justnathan321 het volgende:
Hmm zo slecht is het toch niet? Ik zie dit nog wel ergens op de 11e plaats beindigen.
Slecht is niet het juiste woord, hij zingt goed en het nummer is ok, maar het voelt inspiratieloos en gedateerd aan. Ik vond het tegenvallen na die live clips van hem, maar misschien maakt hij er live wel iets speciaals van.
pi_185524279
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]

Oh nee zeker niet heel slecht maar ik had een mogelijke tweede winst verwacht en in dt opzicht valt het me tegen. ;)
Ja dat wel... :( Maar, dat maakt dat Duncan zijn kans om te winnen groter is *O*
pi_185524326
Ik vind het een mooi nummer
pi_185524335
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Butler456 het volgende:
Ik vind de eerste vijf seconde net alsof je in een synagoge zit...
_O-
pi_185526791
Nog 28 minuten :Z
pi_185527989
Oh wauw het is eigenlijk echt best goed _O-
Denk dat die geleakte audio een eerste versie was hoor, dit klinkt beter...
Zijn stem is op momenten wel te diep ofzo vind ik, maar al bij al is het echt een goede ballad.


  zondag 10 maart 2019 @ 21:07:46 #150
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185528031
Top 10 zit er wel in
maar winnaar?
klonk toch beetje gedateerd

that's m.o.
... en huiver mee
pi_185528053
Isral wil iig niet weer winnen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_185528057
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef Giggio het volgende:
Top 10 zit er wel in
maar winnaar?

Ja denk ik ook inderdaad
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 21:10:25 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185528115
Dit is al een stuk beter, ook best musicalachtig.
pi_185528121
Ik vind het wel merkwaardig dat dit niet in het Hebreeuws is. Had het zoveel beter gemaakt
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † zondag 10 maart 2019 @ 21:10:48 #155
368283 ato
pi_185528131
Mwoaah klinkt jaren 60, ik had meer verwacht. Ik hou ook niet van zijn geforceerde stem.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 maart 2019 @ 21:11:42 #156
163650 Greys
pi_185528163
Aan OP en overzicht toegevoegd.

We zijn compleet *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185528209
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:10 schreef ato het volgende:
Ik hou ook niet van zijn geforceerde stem.
Ja he, dat is dus wat ik bedoelde met dat z’n stem soms te diep is.
  † In Memoriam † zondag 10 maart 2019 @ 21:27:21 #158
368283 ato
pi_185528597
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef justnathan321 het volgende:
[..]

Ja he, dat is dus wat ik bedoelde met dat z’n stem soms te diep is.
Ja, dat viel mij op bij eerder video's die je van hem plaatste.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 10 maart 2019 @ 21:37:25 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185528859
Ik vind hem een beetje engig, visueel een kruising tussen Lionel Richie en Freddy Mercury of zo.
:o)
pi_185529838
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef justnathan321 het volgende:
[..]

Ja he, dat is dus wat ik bedoelde met dat z’n stem soms te diep is.
Hij zingt als Dinand van Kane, met een aardappel in z'n keel. Heel geforceerd, en een beetje lachwekkend. Jammer, want z'n stemgeluid vind ik op zich wel mooi.
  ESF Reporter zondag 10 maart 2019 @ 22:36:43 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_185530677
Geen titelkandidaat maar het doet me eigenlijk wel wat.
pi_185531357
Ik was bang dat ik de enige zou zijn, maar ik vind het ook mooi. :Y
~The present is all there is~
  zondag 10 maart 2019 @ 23:15:01 #163
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185531663
quote:
15s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
Ik vind hem een beetje engig, visueel een kruising tussen Lionel Richie en Freddy Mercury of zo.
Dit wilde ik ook zeggen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 12:07:26 #164
375570 crew  Cyan9
pi_185537780
Je hebt gedateerd en super gedateerd. Dit neigt voor mij naar het tweede. Ik heb hier helemaal niks mee.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_185538310
Startplek 14 in de finale geloot zojuist, verder vind ik het geen beste inzending :+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185681308


Ik wanneer ik naar dit lied luister
~The present is all there is~
  maandag 25 maart 2019 @ 22:48:10 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185851329
Wederom een nummer wat eigenlijk heel erg slecht is. Maar toch, toch weet Kobi mij nog wel te pakken. Het nummer stelt geen moer voor, de zang is ook een beetje slaapverwekkend. Maar toch valt het wel op. Conclusie, nog steeds geen goed nummer, maar er zit nog wel een minimale sprankel in. En gaat absoluut 20+ eindigen, dat kan bijna niet anders. Laatste zou zomaar kunnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 april 2019 @ 22:33:48 #168
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 april 2019 @ 22:34:13 #169
163650 Greys
pi_186093183
Kobi was live trouwens echt pakkend :o Geweldige zang gister bij EIC.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 april 2019 @ 23:06:14 #170
163650 Greys
pi_186094047
Deze moet hier om voor eeuwig te bewaren. Schuchtere Kobi tegen William. _O_

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 22:22 schreef Em31 het volgende:
bESCpositive twitterde op zondag 07-04-2019 om 19:50:27 Kobi’s shade game is strong and I’m here for it https://t.co/O2HQx2qdEw reageer retweet
Hahaha heerlijk dit, Kobi tegen William. En dan ook de filmpjes onder deze tweet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 7 april 2019 @ 23:42:39 #171
368283 ato
pi_186094692
Liedje doet mij nog niet veel, maar gisteren klonk hij live goed.
Ook lijkt het mij een leuke man.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186095159
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Deze moet hier om voor eeuwig te bewaren. Schuchtere Kobi tegen William. _O_
[..]

Hij heeft die William op z’n plaats gezet :D
pi_186095186
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Deze moet hier om voor eeuwig te bewaren. Schuchtere Kobi tegen William. _O_
[..]

Ik vind 'm een enorm kutnummer hebben, maar wat een baas :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 00:38:08 #174
163650 Greys
pi_186095244
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 00:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind 'm een enorm kutnummer hebben, maar wat een baas :D
Tis echt een heerlijke kerel! :D
Die blikken ook in de camera.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186098123
Dit was samen met Denemarken voor mij echt de verrassing van de avond, dit komt live heel goed tot z'n recht. Zijn vocals zijn echt super goed en ik betrapte me er zelf steeds op dat ik het mee wou zingen :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 10:31:44 #176
163650 Greys
pi_186098242
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef Nexum het volgende:
Dit was samen met Denemarken voor mij echt de verrassing van de avond, dit komt live heel goed tot z'n recht. Zijn vocals zijn echt super goed en ik betrapte me er zelf steeds op dat ik het mee wou zingen :D
Ik vind het ook echt supergoed gezongen! Kreeg er kippenvel van, live.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186687616
~The present is all there is~
pi_186687676
Uit welke dode hoek komt die gitaar dan? Super lelijk ;( Vind het echt niet goed. Geef mij maar de gewone studio versie.
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:27:57 #179
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186690413
ik vind het ook niet per se een verbetering
pi_186690448
Oh nee... wat een flinke misser dit. Ik mis de ''owh oah'' intro en die gitaar past echt niet bij de rest van het lied.....
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186692569
Ben ook geen fan van de nieuwe versie. Maar zijn stem is toch wel de belangrijkste usp in dit lied. Ik hoop op een top 10 plek voor dit lied.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2019 @ 11:46:05 #182
163650 Greys
pi_186692583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
Ben ook geen fan van de nieuwe versie. Maar zijn stem is toch wel de belangrijkste usp in dit lied. Ik hoop op een top 10 plek voor dit lied.
Ik ook. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186692703
quote:
Ik vind dit reuze meevallen eigenlijk. Die gitaren hadden niet pers gehoeven, maar ik vind het ook niet storend.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186692712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
Ben ook geen fan van de nieuwe versie. Maar zijn stem is toch wel de belangrijkste usp in dit lied. Ik hoop op een top 10 plek voor dit lied.
Ik ook O+ Is mijn nummer 3 hier
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186692713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
Ben ook geen fan van de nieuwe versie. Maar zijn stem is toch wel de belangrijkste usp in dit lied. Ik hoop op een top 10 plek voor dit lied.
Ja ik hoop ook wel top 10. Ik denk dat de jury’s zijn stem zullen apprecieren.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 17:03:47 #186
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186747522
quote:
Prachtig gewoon. Hij zingt goed en de staging past er perfect bij. Dit kan gemakkelijk de top 8 halen.
pi_186801359
“No you dont finish the interview until I say you have to finish” - Kobi :D :o
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 09:09:24 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186802003
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 07:51 schreef justnathan321 het volgende:
“No you dont finish the interview until I say you have to finish” - Kobi :D :o
Lekker Wiwiwiliam trollen
pi_186802724
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 07:51 schreef justnathan321 het volgende:
“No you dont finish the interview until I say you have to finish” - Kobi :D :o
Wat is Kobi toch een geweldige vent :D

'You're someone!'
'And who are you?'
'I'm William from Wiwibloggs!'
'Ah yes, you fell in love with me in Amsterdam.' _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 13 mei 2019 @ 10:51:23 #192
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186803385
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186852082
Stukje gisteren tijdens de semi vond ik veelbelovend. Deze host inzending staat denk ik echt niet hetzelfde lot te wachten als die van vorig jaar. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186852220
Ruud de Wild, die in de Nederlandse jury zit, zei net op Radio 1 dat hij Isral fantastisch vond. 'wat een stem. Een soort opera'.
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2019 @ 11:01:52 #196
163650 Greys
pi_186852849
quote:
Ik krijg er huizenhoog kippenvel van. Op een goede manier. Had ik paar maanden geleden niet verwacht. Go go go lieve Kobi *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186976617
Ik ontdekte gisteren dat het refrein gewoon een langzamere afgeleide is van Too Late to Love qua muziek... je kunt het letterlijk meezingen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186998121
Ik vind het zo raar dat Kobi zo weinig punten kreeg. Hoe belandde hij in godsnaam onder San Marino? :@
  dinsdag 21 mei 2019 @ 07:50:13 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186998190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:40 schreef justnathan321 het volgende:
Ik vind het zo raar dat Kobi zo weinig punten kreeg. Hoe belandde hij in godsnaam onder San Marino? :@
Is prima te verklaren. Hij zong het goed, had zeker ook wel charisma, maar het nummer was totaal onopvallend. Ik denk dat veel mensen het nummer alweer vergeten waren. Startpositie hielp daar ook niet bij.

Daarnaast hebben de meeste mensen de Annette liedjes, waaronder San Marino, al een keer voorbij zien komen. Deze hoorden ze voor het eerst echt. En gastlanden scoren meestal al niet erg hoog. Plus dat Isral niet gegarandeerd van een aantal landen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186998327
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Is prima te verklaren. Hij zong het goed, had zeker ook wel charisma, maar het nummer was totaal onopvallend. Ik denk dat veel mensen het nummer alweer vergeten waren. Startpositie hielp daar ook niet bij.

Daarnaast hebben de meeste mensen de Annette liedjes, waaronder San Marino, al een keer voorbij zien komen. Deze hoorden ze voor het eerst echt. En gastlanden scoren meestal al niet erg hoog. Plus dat Isral niet gegarandeerd van een aantal landen.
Waarbij het op zich wel opvallend is dat hij al zijn punten van de televoting kreeg (en die ‘berekende’ 12 van de jury van Wit-Rusland).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:44:01 #203
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186998618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Waarbij het op zich wel opvallend is dat hij al zijn punten van de televoting kreeg (en die ‘berekende’ 12 van de jury van Wit-Rusland).
Dat is inderdaad dan wel weer typisch. Zou toch eerder een jury pleaser zijn dan dat het bij het publiek blijft hangen.

Die jury punten van Wit-Rusland blijven toch wel bijzonder dubieus, hoe dat bepaald is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186998835
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is inderdaad dan wel weer typisch. Zou toch eerder een jury pleaser zijn dan dat het bij het publiek blijft hangen.

Die jury punten van Wit-Rusland blijven toch wel bijzonder dubieus, hoe dat bepaald is.
Het lijkt me voor die Kobi nogal pijnlijk om te beseffen dat hij z'n enige 12 punten te danken had aan het feit dat er niemand op hem had gestemd.
  † In Memoriam † dinsdag 21 mei 2019 @ 10:07:37 #205
368283 ato
pi_186999473
Het nummer was te gedateerd, hij zong prima. Maar het lied bleef van hetzelfde.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187090299
Ze hadden niet voor de nieuwe versie moeten kiezen. De eerste versie was overtuigender en deed mij persoonlijk meer. Blijf het nog steeds een mooi lied vinden. Ik denk dat zijn manier van zingen ook punten heeft gekost, niet iedereen houd daarvan.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')