abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184821280
registreer om deze reclame te verbergen
Newsflash: Shalva Band zal hoogst waarschijnlijk weigeren om verder deel te nemen aan de contest, dit omdat ze niet op Shabbat willen werken tijdens het ESF... :’(
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:27:08 #27
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184821363
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:23 schreef justnathan321 het volgende:
Newsflash: Shalva Band zal hoogst waarschijnlijk weigeren om verder deel te nemen aan de contest, dit omdat ze niet op Shabbat willen werken tijdens het ESF... :’(
Zucht..

En dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?
Koutist in opleiding.
pi_184821398
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Zucht..

En dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?
Echt he. Vind ik echt jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:31:10 #29
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184821451
Ah, er is ook al een brief ingediend bij de EBU dat als ze deze voorronde winnen dat de regels dan maar aangepast moeten worden zodat ze niet dan hoeven te repeteren.

https://m.jpost.com/Israe(...)t&utm_medium=twitter

Echt. Wat een gezeur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 04-02-2019 19:47:00 ]
Koutist in opleiding.
pi_184821643
quote:
13s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef Greys het volgende:
Ah, er is ook al een officiŽle brief ingediend dat als ze deze voorronde winnen dat de regels dan maar aangepast moeten worden zodat ze niet dan hoeven te repeteren.

https://m.jpost.com/Israe(...)t&utm_medium=twitter

Echt. Duvel op. Wat een gezeur.
Komop, regels zijn regels... Wil niet weer dezelfde shabbat-discussie als in het begin.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:42:01 #31
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184821676
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Komop, regels zijn regels... Wil niet weer dezelfde shabbat-discussie als in het begin.
Precies. En snap ook echt niet hoe ze dat dan voor zich zien. Hoe de EBU hier iets aan kŠn doen. Kan niet want het is niet 'een repetitie' maar het is de juryshow vrijdagavond waar alle internationale juryleden hun punten op baseren. Hůe willen ze daar niet optreden dan? Snap jij het :?

Toch? Sabbath gaat toch vrijdag in begin van de avond?

En dan willen ze dus de juryshow ťn de zaterdagmiddag repetitie overslaan? Kan niet.
Koutist in opleiding.
pi_184822099
Ja dat kan inderdaad niet. Tenzij ze verwachten dat men de juryshow gaat verplaatsen, maar dat gaat en kan nooit gebeuren...
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:00:27 #33
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184822169
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef justnathan321 het volgende:
Ja dat kan inderdaad niet. Tenzij ze verwachten dat men de juryshow gaat verplaatsen, maar dat gaat en kan nooit gebeuren...
Nee dat kan idd nooit. Want die middag ervoor zijn gewoon ook nog repetities dus ze kunnen het niet even een paar uur naar voren halen.

Maar goed dit wist iedereen die zich ooit een uurtje in het esf heeft verdiept dus kennelijk willen ze toch niet zo heel graag meedoen. Had een ander dan de kans gegeven in deze voorronde. -O-

Hopen dat een van de anderen wint. Dan is er niks aan de hand en klaar met het gejengel. *O*
Koutist in opleiding.
pi_184822230
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat kan idd nooit. Want die middag ervoor zijn gewoon ook nog repetities dus ze kunnen het niet even een paar uur naar voren halen.

Maar goed dit wist iedereen die zich ooit een uurtje in het esf heeft verdiept dus kennelijk willen ze toch niet zo heel graag meedoen. Had een ander dan de kans gegeven in deze voorronde. -O-

Hopen dat een van de anderen wint. Dan is er niks aan de hand en klaar met het gejengel. *O*
Ja ze gaan waarschijnlijk niet meedoen met de finale (v/ HaKokhav HaBa), dus dat komt wel goed.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:09:26 #35
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184822374
Dit soort reacties met boosheid richting Eurovision. Snappen er niks van. 'Some rehearsals'.. :+

CdEZiZb.png
Koutist in opleiding.
pi_184822492
Negeren die handel. Vind het jammer dat ze niet de moeite doen om te zien wat die 'rehearsals' echt inhouden.
  maandag 4 februari 2019 @ 20:23:58 #37
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_184822693
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:09 schreef Greys het volgende:
Dit soort reacties met boosheid richting Eurovision. Snappen er niks van. 'Some rehearsals'.. :+

[ afbeelding ]
Won't be allowed to compete? Ze willen het toch zelf niet? :D Die repetities gaan al jŠren volgens dit schema en dat hadden ze van tevoren gewoon kunnen Googelen.

En wat hebben hun handicaps hiermee te maken? Hij lijkt te suggereren dat er geen kritiek hierop mag komen omdat de bandleden gehandicapt zijn, alsof ze daarom een speciale behandeling moeten krijgen.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  maandag 4 februari 2019 @ 20:24:03 #38
213134 Momo
Geen puntjes
pi_184822695
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:15 schreef justnathan321 het volgende:
Negeren die handel. Vind het jammer dat ze niet de moeite doen om te zien wat die 'rehearsals' echt inhouden.
Zijn ze echt zo bezig met geloof in IsraŽl?
Kan me niet voorstellen bij iets Nederlands dat Nederlandse artiesten moeilijk gaan doen om een rehearsal op zondag. Of is het meer een gewoonte dat niet sociaal geaccepteerd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184823128
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen bij iets Nederlands dat Nederlandse artiesten moeilijk gaan doen om een rehearsal op zondag. Of is het meer een gewoonte dat niet sociaal geaccepteerd is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar die band heeft een aantal extreem gelovigen erin zitten...
Verleden jaren deed geen enkele IsraŽlische ESF artiest er moeilijk over.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:44:50 #40
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184823208
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:41 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Nee maar die band heeft een aantal extreem gelovigen erin zitten...
Verleden jaren deed geen enkele IsraŽlische ESF artiest er moeilijk over.
Nee dat bedacht ik me net ook idd. Maar misschien was dat omdat het dan in een ander land was en nu in IsraŽl zelf? Of maakt dat niet uit denk je? :@
Koutist in opleiding.
pi_184823724
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat bedacht ik me net ook idd. Maar misschien was dat omdat het dan in een ander land was en nu in IsraŽl zelf? Of maakt dat niet uit denk je? :@
Nee denk van niet. Het is gewoon toevallig dat zij gelovig zijn. Netta, Imri, Hovi, etc. zijn allemaal niet zo gelovig en zouden er ook gewoon geen probleem van hebben gemaakt.
pi_184824182
De derde finalist van de vier is deze avond tijdens de derde semi finale bekend gemaakt:

Ketreyah
%D7%9B%D7%99%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%91%D7%90.jpg
Aangezien haar act van deze avond nog niet online staat, zet ik even mijn favoriete act van haar in de plaats daarvan: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD *O* Deze was zo goed!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 4 februari 2019 @ 21:29:11 #43
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184824212
Zeer sympathieke uitstraling in elk geval.
Koutist in opleiding.
pi_184824619
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Won't be allowed to compete? Ze willen het toch zelf niet? :D Die repetities gaan al jŠren volgens dit schema en dat hadden ze van tevoren gewoon kunnen Googelen.

En wat hebben hun handicaps hiermee te maken? Hij lijkt te suggereren dat er geen kritiek hierop mag komen omdat de bandleden gehandicapt zijn, alsof ze daarom een speciale behandeling moeten krijgen.
Ik gok dat mensen die zoiets tweeten denken dat er ťťn/twee repetities zijn waarbij ze 1x het nummer doen en klaar :+
pi_184824782
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:28 schreef justnathan321 het volgende:
De derde finalist van de vier is deze avond tijdens de derde semi finale bekend gemaakt:

Ketreyah
[ afbeelding ]
Aangezien haar act van deze avond nog niet online staat, zet ik even mijn favoriete act van haar in de plaats daarvan: http://www.mako.co.il/tv-(...)CM2000002a0c10acRCRD *O* Deze was zo goed!

Met haar zouden we wel tot wat matige woordgrappen kunnen komen. Hopelijk zegt zij niet als die anderen ik kap 'r mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184826521
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hopelijk zegt zij niet als die anderen ik kap 'r mee.
Haha dat zal niet snel gebeuren.
pi_184832870
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

SPOILER
Was er vorig jaar op vakantie en in Israel is de shabbat, itt tot zondag hier, wel echt nog een rustdag. Vanaf vrijdagmiddag/avond tot zaterdagavond rijdt er in het hele land geen enkele bus of trein. Ook zijn veel winkels dicht. Veel bars, restaurants en andere gelegenheden in Tel Aviv zijn wel gewoon open btw, maar het voelt wel als een hele ouderwetse zondag bij ons.
En er zijn in Israel altijd spanningen tussen seculiere niet-gelovige en meer orthodoxe Joden vanwege die complete shabbat shutdown en andere regels waarin extra rekening wordt gehouden met hele gelovige mensen
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 22:13:20 #48
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184845090
De IsraŽlische regering schijnt de kosten voor beveiliging buiten de arena niet te willen dragen. En als al die kosten ook nog in de nek van KAN als omroep komen wordt dat een probleem. Jon Ola Sand is in de pen geklommen.

https://eurovoix.com/2019(...)ecurity-for-contest/
Koutist in opleiding.
pi_184847243
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:13 schreef Greys het volgende:
De IsraŽlische regering schijnt de kosten voor beveiliging buiten de arena niet te willen dragen. En als al die kosten ook nog in de nek van KAN als omroep komen wordt dat een probleem. Jon Ola Sand is in de pen geklommen.

https://eurovoix.com/2019(...)ecurity-for-contest/
Komt wel goed. In IsraŽl weten ze hoe veiligheid aan te pakken, met of zonder geld. Op dat vlak heb ik genoeg vertrouwen in de IsraŽlische overheid. (Desnoods doneer ik een eurotje of 2. *O*)
pi_184851416
Ik zou me over beveiliging inderdaad echt geen zorgen maken. IsraŽl zicht echt in de top 3 als het gaat om handhaving.
''Darling, you can't let everything seem so dark blue''
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')