https://www.psv.nl/nieuws(...)ichzelf-verloren.htmquote:Op maandag 3 december 2018 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
Feyenoord speelde zeker in de eerste helft gewoon goed en echt veel beter dan PSV, dat PSV echt geen flikker deed bovendien hielp natuurlijk ook niet.
Wij van WC-eend...quote:Op maandag 3 december 2018 18:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/nieuws(...)ichzelf-verloren.htm
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 3 december 2018 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat PSVCL hier een parodie doet op van Bommel
Hopelijk denken ze dat echtquote:Op maandag 3 december 2018 18:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/nieuws(...)ichzelf-verloren.htm
Aboukhlal.quote:Op maandag 3 december 2018 21:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van wie ? Heb alleen die van Gakpo gezien..
quote:Op maandag 3 december 2018 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooie aanval idd
https://twitter.com/foxsportsnl/status/1069680333841448962?s=21
Op basis van een verloren wedstrijd en een moeizame overwinning op PEC en Fortuna kun je toch niet zeggen dat PSV nu zo slecht is. Zelden dat ze het seizoen zo goed begonnen zijn.quote:Op maandag 3 december 2018 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grappig
Lozano kwam er niet aan te pas tegen Malacia
Vilhena was de baas op het middenveld
Berghuis en Jorgensen waren ook niet te stoppen door de psv verdedigers
Misschien schat jij de psv selectie veel te hoog in.....
op basis van wat vraag ik me af
vorig seizoen was het voetbal dramatische slecht
Onder van Bommel is het iets beter geworden maar daar zaten ook al een hoop mazzeltjes bij
In de CL maken jullie niets klaar, terwijl jullie vorig seizoen het hardst om Feyenoord zaten te lachen..
Kortom zijn jullie nou echt zoveel beter dan Feyenoord?
Individueel heb je een paar spelers lopen die inderdaad grote kwaliteiten hebben. Onder andere Lozano maar die werd gisteren helemaal wegggespeeld door een een 18 jarige kabouter...
Ja dus?
Het is een godswonder als die twee potjes achter elkaar kan spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 00:49 schreef TehRocks het volgende:
Ik ben nog altijd heel erg fan van Lundqvist. Mag die ooit even op 10 staan?
Ik mag hopen dat één van die sfeeracties is dat onze mexicaanse vriend guti in de basis begintquote:
PSV slaat vleugels uit naar Mexico
Voor het eerst in de historie opent PSV een eigen dependance in het buitenland. De directie heeft geconstateerd dat fysieke aanwezigheid in Mexico noodzakelijk is om de huidige commerciële potentie van de club te vermarkten.
Zowel sportief als commercieel liggen in Noord-, Latijns- en ook Zuid-Amerika grote kansen, is de conclusie van de leiding van PSV na een tiendaagse rondreis door onder meer Mexico. PSV denkt via het land ook een stabiele brug te kunnen slaan naar de Verenigde Staten, waar de populariteit van PSV fors stijgende is.
Commercieel directeur Frans Janssen van PSV maakt de plannen vandaag bekend. Door de aanwezigheid van onder anderen Hirving Lozano en Érick Gutiérrez is PSV een van de bekendste buitenlandse voetbalclubs in Mexico geworden. PSV denkt onder meer via een Mexicaanse business-club partners aan zich te kunnen binden en gaat via de locatie in Mexico ook proberen om consumenten beter te bereiken. De shirtverkoop ligt nu bijvoorbeeld nog op een zeer laag niveau (enkele duizenden stuks per jaar), terwijl tientallen miljoenen mensen de prestaties van de Mexicanen in Eindhoven op de voet volgen. Eerder waren er logistieke problemen, maar nu liggen de PSV-shirts voor het eerst op de schappen bij retailers.
Samenwerkingsverband
PSV werkt daarnaast met de Mexicaanse topclub Chivas Guadalajara aan een sportief samenwerkingsverband en het opzetten van de dependance in het stadion van deze club is een serieuze optie. PSV krijgt zo better en sneller de ontwikkelingen op de spelersmarkt ter plekke en in omliggende landen in beeld. Chivas is onder meer zeer geïnteresseerd in de trainings- en opleidingsmethodes bij PSV. De Eindhovense club benoemt vrijdag tijdens de thuiswedstrijd tegen Excelsior oud-spelers Carlos Salcido en ‘Maza’ Rodriguez als speciale PSV-ambassadeurs in Mexico. De ambassadeur van Mexico in ons land, Mauricio Torres Cordova, verricht die benoeming. De wedstrijd staat via speciale sfeeracties in het teken van de band tussen PSV en Mexico.
Meer Mexicanen met PSV shirt bij de Walmartquote:PSV denkt via het land ook een stabiele brug te kunnen slaan naar de Verenigde Staten, waar de populariteit van PSV fors stijgende is.
Hebben ze jou al gecontact? Je lijkt mij een uitstekende PSV-ambassadeur daar in de Statesquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Meer Mexicanen met PSV shirt bij de Walmart
Nog niet. Best wel teleurstellend. Al is de VS niet erg interessant. Alleen de Latinos vinden voetbal leuk de gemiddelde Amerikaan vind het een kutsport.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hebben ze jou al gecontact? Je lijkt mij een uitstekende PSV-ambassadeur daar in de States
Mwah, is toch al een paar jaar aardig in opkomst volgens mij. Maar ik ga ze even een boze mail sturen. Waarschijnlijk kan je in de loop van deze week wel een telefoontje van John verwachtenquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog niet. Best wel teleurstellend. Al is de VS niet erg interessant. Alleen de Latinos vinden voetbal leuk de gemiddelde Amerikaan vind het een kutsport.
Die is echt op het allerslechtste moment een jaar uit de roulatie geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een godswonder als die twee potjes achter elkaar kan spelen.
wel kleding geëxporteerd naar Mexico, de invoerrechten kunnen aardig oplopen afhankelijk van het land van oorsprongquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Meer Mexicanen met PSV shirt bij de Walmart
Rednecks zijn totaal debiel.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog niet. Best wel teleurstellend. Al is de VS niet erg interessant. Alleen de Latinos vinden voetbal leuk de gemiddelde Amerikaan vind het een kutsport.
Het schijnt dat bij de jongere generatie het wel steeds populairder wordt, wellicht gaat het WK2026 ook een handje helpen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hun sporten ook niks maar het zit er goed ingeworteld
ze hebben het al zo vaak geprobeerd en door het succes van de vrouwen is het een vrouwensport gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2018 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat bij de jongere generatie het wel steeds populairder wordt, wellicht gaat het WK2026 ook een handje helpen.
De sporten vind ik wel leuk. De 1000en reclames en National Anthems tussendoor vind ik alleen nogal wat storend.quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hun sporten ook niks maar het zit er goed ingeworteld
Genoeg Hispanics/Latinos in Amerika om de stap te maken. Een snelle Google search leerde me dat dat er in 2016 zo'n 55 miljoen waren.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Hangt er ook wel van af waar. Waar ik nu ben in Portland zijn de Timbers best groot. En in Seattle de Sounders ook. Zo nu en dan kom ik iemand tegen die Messi kent of Ronaldo maar de gemiddelde Amerikaan komt niet verder dan Pelé wat toch wel de meest overschatte speler ooit is. Geen idee waarom ie hier zo bekend is.quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, is toch al een paar jaar aardig in opkomst volgens mij. Maar ik ga ze even een boze mail sturen. Waarschijnlijk kan je in de loop van deze week wel een telefoontje van John verwachten
Ik las laatst iets over Atlanta United. Was ook wel fraai.quote:Op dinsdag 4 december 2018 17:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Hangt er ook wel van af waar. Waar ik nu ben in Portland zijn de Timbers best groot. En in Seattle de Sounders ook. Zo nu en dan kom ik iemand tegen die Messi kent of Ronaldo maar de gemiddelde Amerikaan komt niet verder dan Pelé wat toch wel de meest overschatte speler ooit is. Geen idee waarom ie hier zo bekend is.
New York Cosmos en meest overschatte, 3 wereldtitels ook al was dat in een ander tijdperk is niet niksquote:Op dinsdag 4 december 2018 17:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Hangt er ook wel van af waar. Waar ik nu ben in Portland zijn de Timbers best groot. En in Seattle de Sounders ook. Zo nu en dan kom ik iemand tegen die Messi kent of Ronaldo maar de gemiddelde Amerikaan komt niet verder dan Pelé wat toch wel de meest overschatte speler ooit is. Geen idee waarom ie hier zo bekend is.
Teze ,Abougoalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |