Waarom zou je geld betalen, de bus/trein nemen en vrijwillig als een stel apen in zon vak te gaan staan tussen alle tokkies?quote:
Zou niet echt weten waarom.quote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden de Davy's, Tompsv's, PSVCL's van deze wereld nu huilend in een hoekje zitten?
Hier ben ik danquote:Op woensdag 28 november 2018 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus de Feyenoorder.
Tot zondag.
Die paar keer per jaar dat ik naar een uitwedstrijd ga, ga ik zover mogelijk van dit soort tokkies af staanquote:
Zo heb je ze overalquote:Op maandag 3 december 2018 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die paar keer per jaar dat ik naar een uitwedstrijd ga, ga ik zover mogelijk van dit soort tokkies af staan![]()
Maargoed zo heb je ze bij Feyenoord en Ajax ook dus.
Dat is echt onzin.quote:Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV heeft vanzich zelf verloren,niet van feyenoord
We missen alleen die dikke met dat kèkke brilletje, maar voor de rest staan ze er weer allemaal tussen.quote:
Daar had heel PSV last van tijdens de wedstrijd. Totaal geen inzet.quote:Op maandag 3 december 2018 09:09 schreef fathank het volgende:v
Jezelf af laten troeven op inzet mag natuurlijk nooit gebeuren.
Bommeltje stond wel als een rasechte demagoog voor de camera onwijze kletspraat uit te slaan. Hij begon sterk maar hij is nu al iets teveel in zichzelf gaan geloven lijkt het.
ik wacht al een hele tijd om te zien hoe van bommel is als het eens niet mee zit.quote:Op maandag 3 december 2018 09:09 schreef fathank het volgende:
Jezelf af laten troeven op inzet mag natuurlijk nooit gebeuren.
Bommeltje stond wel als een rasechte demagoog voor de camera onwijze kletspraat uit te slaan. Hij begon sterk maar hij is nu al iets teveel in zichzelf gaan geloven lijkt het.
dat zal allemaal wel meevallen maar ze werden gewoon afgetroefdquote:Op maandag 3 december 2018 09:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar had heel PSV last van tijdens de wedstrijd. Totaal geen inzet.
Dit is echt grote onzin. Als PSV dit echt gelooft gaan ze nog wel vaker van "zichzelf" verliezen dit seizoen.quote:Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV heeft vanzich zelf verloren,niet van feyenoord
En pas nadat de twee beste spelers van Feyenoord geblesseerd uitvielen kwam PSV in de wedstrijd.quote:Op maandag 3 december 2018 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
Feyenoord speelde zeker in de eerste helft gewoon goed en echt veel beter dan PSV, dat PSV echt geen flikker deed bovendien hielp natuurlijk ook niet.
Ik heb liever dat ze vrijdag winnenquote:Op maandag 3 december 2018 08:59 schreef JaafkeJunior het volgende:
Elk jaar hetzelfde liedje tegen Feyenoord
Kut beginnen, goals tegen en net niet in staat zijn om het kut begin ondaan te maken.
Gewoon zaterdag winnen en rustig doorspelen tot de kerst.
vi.nlquote:Feyenoord is de enige ploeg die dit decennium in de Eredivisie zeven keer won van PSV (van de negen ontmoetingen in De Kuip).
• PSV verloor voor het eerst sinds 10 maart 2018 een Eredivisie-duel, toen werd er met 5-0 verloren op bezoek bij Willem II.
• PSV kwam tegen Feyenoord tot een Expected Goals-waarde van 1.27, de laagste waarde voor de Eindhovenaren in een Eredivisieduel dit seizoen.
• De ploeg van Mark van Bommel noteerde zeventien balcontacten in het vijandelijke strafschopgebied, het laagste aantal voor PSV in de Eredivisie sinds 3 maart 2018 (zestien tegen FC Utrecht).
• Steven Bergwijn was verantwoordelijk voor drie van de vijf schoten op doel van PSV in dit duel en was direct betrokken bij twaalf treffers in zijn laatste tien Eredivisie-duels (vijf goals en zeven assists).
• Luuk de Jong verloor balbezit met 23 van zijn 52 balcontacten tegen Feyenoord (44%), het hoogste percentage voor de spits in een Eredivisie-duel sinds 25 februari 2018 (toen 45%, ook tegen Feyenoord).
Sow goedemorgen... vrijdag idd.quote:Op maandag 3 december 2018 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vrijdag winnen
Feyenoord was de betere ploeg. Het minderwaardigheidscomplex van jouw kant begint wel trieste vormen aan te nemen overigensquote:Op maandag 3 december 2018 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vi.nl
wie was nou de betere ploeg gisteren vraag ik me af....![]()
zelfs als je de 2e helft mee neemt
Donderdag is die polonaise mogelijk al afgelopen.quote:Op maandag 3 december 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Feyenoord was de betere ploeg. Het minderwaardigheidscomplex van jouw kant begint wel trieste vormen aan te nemen overigensAls je echt de topclub bent die je pretendeert te zijn dan maak je hier niet zo'n issue van. Nu is er echt 4 weken polonaise in Rotterdam of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |