abonnement Unibet Coolblue
pi_183509418
Wat een drama hier zeg. Onze jaarlijkse verliespartij tegen Feyenoord is geweest, en dat wordt door een aantal personen aangegrepen om dan maar stevig in de doemscenario's te duiken. PSV staat gewoon bovenaan en heeft gisteren terecht verloren. Voor het eerst in de competitie dat ze echt de veel mindere zijn. Kan gebeuren. Geen man overboord. Ja ze waren niet fel genoeg en ja, Feyenoord heeft een matig team. Maar we hebben tegen Zwolle en Fortuna gezien dat dat soort teams het PSV wel gewoon moeilijk kan maken door druk te zetten op dat 4mans blok en compact te gaan staan. Als Zwolle en Fortuna het PSV moeilijk kunnen maken ga je er tegen Feyenoord gewoon vanaf. Gewoon simpel redeneren.
pi_183509450
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Feyenoord was de betere ploeg. Het minderwaardigheidscomplex van jouw kant begint wel trieste vormen aan te nemen overigens :') Als je echt de topclub bent die je pretendeert te zijn dan maak je hier niet zo'n issue van. Nu is er echt 4 weken polonaise in Rotterdam of niet :')
wat een clown ben jij zet...je kokiemokkie wel

ik hoorde de afgelopen 2 weken hier dat het potje in de kuip gewoon een formaliteit was

Feyenoord zou kansloos zijn enzovoorts enzovoorts

KEIHARDE FEIT: PSV heeft 2 keer verloren van Feyenoord dit seizoen :z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 3 december 2018 @ 09:49:58 #153
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183509479
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een drama hier zeg. Onze jaarlijkse verliespartij tegen Feyenoord is geweest, en dat wordt door een aantal personen aangegrepen om dan maar stevig in de doemscenario's te duiken. PSV staat gewoon bovenaan en heeft gisteren terecht verloren. Voor het eerst in de competitie dat ze echt de veel mindere zijn. Kan gebeuren. Geen man overboord. Ja ze waren niet fel genoeg en ja, Feyenoord heeft een matig team. Maar we hebben tegen Zwolle en Fortuna gezien dat dat soort teams het PSV wel gewoon moeilijk kan maken door druk te zetten op dat 4mans blok en compact te gaan staan. Als Zwolle en Fortuna het PSV moeilijk kunnen maken ga je er tegen Feyenoord gewoon vanaf. Gewoon simpel redeneren.
valt wel mee hoor, zijn vooral de feyenoorders die hier nu hoog van de toren blazen.
maar dat is ook wel een beetje het beeld wat ik heb van feyenoord supporters, allemaal waan van de dag mensen.

psv staat gewoon nog steeds bovenaan, en zowel ajax als psv hebben het nu in eigen hand.
feyenoord gaat makkelijk derde worden, maar zal dit seizoen echt niet meer mee gaan doen voor de titel.

psv gaat de komende wedstrijden weer gewoon winnen, en ik zie feyenoord donderdag alweer van hun voetstuk vallen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183509505
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Donderdag is die polonaise mogelijk al afgelopen.
hoe vaak feyenoord niet inkakt(no pun intended) na zo'n opleving.
We gaan het meemaken. Ik kan prima leven met een verlies als je zo'n 1ste helft op de mat legt. Je zult nog maar een puntje (of misschien wel 3) pakken; dan wordt je nog beloond voor zo'n kutpot ook :') Nee, dan maar beter verliezen en daar gewoon je lering uit halen.
  maandag 3 december 2018 @ 09:54:24 #155
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183509530
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. Ik kan prima leven met een verlies als je zo'n 1ste helft op de mat legt. Je zult nog maar een puntje (of misschien wel 3) pakken; dan wordt je nog beloond voor zo'n kutpot ook :') Nee, dan maar beter verliezen en daar gewoon je lering uit halen.
als ik van Bommel zo hoorde, halen ze hier geen lering uit en was het gewoon een offday.
die gast heeft totaal geen idee wat er fout is gegaan als hij echt gelooft wat hij zegt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183509534
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat een clown ben jij zet...je kokiemokkie wel

ik hoorde de afgelopen 2 weken hier dat het potje in de kuip gewoon een formaliteit was

Feyenoord zou kansloos zijn enzovoorts enzovoorts

KEIHARDE FEIT: PSV heeft 2 keer verloren van Feyenoord dit seizoen :z
Die 1ste zin moet je nog eens uitleggen, want daar kan ik geen kaas van maken.

Verder heb je helemaal gelijk; ik was 1 van de personen die zei dat we 'gewoon' zouden gaan winnen :') Als je 1ste helft qua intensiteit gelijk was aan de 2de dan was dat ook gewoon een goede optie, maar na zo'n 1ste helft heb je gewoon nergens recht op. Die 1ste wedstrijd deed me niet zoveel; daar waren wij ook gewoon veel beter, maar kwamen er niet echt doorheen. Toen stonden jullie 90 minuten lang op eigen helft. Gisteren was Feyenoord gewoon veel gretiger en dat mag PSV zich verwijten.
  Redactie Sport maandag 3 december 2018 @ 09:55:25 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183509537
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een drama hier zeg. Onze jaarlijkse verliespartij tegen Feyenoord is geweest, en dat wordt door een aantal personen aangegrepen om dan maar stevig in de doemscenario's te duiken. PSV staat gewoon bovenaan en heeft gisteren terecht verloren. Voor het eerst in de competitie dat ze echt de veel mindere zijn. Kan gebeuren. Geen man overboord. Ja ze waren niet fel genoeg en ja, Feyenoord heeft een matig team. Maar we hebben tegen Zwolle en Fortuna gezien dat dat soort teams het PSV wel gewoon moeilijk kan maken door druk te zetten op dat 4mans blok en compact te gaan staan. Als Zwolle en Fortuna het PSV moeilijk kunnen maken ga je er tegen Feyenoord gewoon vanaf. Gewoon simpel redeneren.
Tsja ik zie ons wel 2e worden, dan heb je gelukkig in ieder geval nog perspectief op CL
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 3 december 2018 @ 09:56:11 #158
35723 crew  GGMM
pi_183509545
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 08:01 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183509564
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als ik van Bommel zo hoorde, halen ze hier geen lering uit en was het gewoon een offday.
die gast heeft totaal geen idee wat er fout is gegaan als hij echt gelooft wat hij zegt.
Ach tuurlijk wel :') Je weet onderhand wel hoe van Bommel is kort na zo'n pot, die zit nog veel te hoog in z'n emotie (wat overigens wel een leerpunt is imo). Ik kan me niet voorstellen dat hij er vandaag nog zo tegenaan kijkt.

Wat ging er eigenlijk verkeerd kun je je ook afvragen. Imo ging je gewoon totaal niet mee in de hoge intensiteit/beleving die Feyenoord bracht en werd je gewoon op inzet afgetroefd. Dan kun je alles analyseren totdat je een ons weegt, maar daar begint het wel mee natuurlijk [/clichemode].
  maandag 3 december 2018 @ 10:03:41 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183509631
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ach tuurlijk wel :') Je weet onderhand wel hoe van Bommel is kort na zo'n pot, die zit nog veel te hoog in z'n emotie (wat overigens wel een leerpunt is imo). Ik kan me niet voorstellen dat hij er vandaag nog zo tegenaan kijkt.

Wat ging er eigenlijk verkeerd kun je je ook afvragen. Imo ging je gewoon totaal niet mee in de hoge intensiteit/beleving die Feyenoord bracht en werd je gewoon op inzet afgetroefd. Dan kun je alles analyseren totdat je een ons weegt, maar daar begint het wel mee natuurlijk [/clichemode].
Dit inderdaad. Je kunt die start ook niet helemaal los zien van de wedstrijd tegen Barcelona. Niet zozeer qua vermoeidheid, maar wel de intensiteit waarmee een Barcelona speelt. PSV kon daar rustig het spel maken en kwam goed voor de dag. Tegen Feyenoord kregen ze daar de kans niet voor.

Tegen Ajax hebben ze echter laten zien dat ze wel zo kunnen spelen en gek genoeg was een Hendrix in die wedstrijd juist één van de uitblinkers. Zoals een beperkte voetballer als Toornstra dat gisteren was. Soms wint arbeid het gewoon, want individueel loopt er bij Feyenoord niet één speler die PSV beter maakt.

Geen excuus zo'n pot tegen Barcelona, want je moet daar sneller in omschakelen. Maar het speelt wel mee.
pi_183509666
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Je kunt die start ook niet helemaal los zien van de wedstrijd tegen Barcelona. Niet zozeer qua vermoeidheid, maar wel de intensiteit waarmee een Barcelona speelt. PSV kon daar rustig het spel maken en kwam goed voor de dag. Tegen Feyenoord kregen ze daar de kans niet voor.

Tegen Ajax hebben ze echter laten zien dat ze wel zo kunnen spelen en gek genoeg was een Hendrix in die wedstrijd juist één van de uitblinkers. Zoals een beperkte voetballer als Toornstra dat gisteren was. Soms wint arbeid het gewoon, want individueel loopt er bij Feyenoord niet één speler die PSV beter maakt.

Geen excuus zo'n pot tegen Barcelona, want je moet daar sneller in omschakelen. Maar het speelt wel mee.
Om maar even in la Liga te blijven: Barcelona heeft ook elk jaar een stuk of 3/4 wedstrijden dat ze niet van een Athletic, Villareal of Malaga weten te winnen. Ook dat is voetbal, die winnen ook niet alle wedstrijden (ondanks dat ze in praktisch alle wedstrijden favoriet zijn). Nogmaals: 13 winst, dan 1x verliezen uit tegen de nr 3 (met 2-1, niet met 5-0 o.i.d.) en het seizoen is voorbij volgens een paar gasten hier :') Als ik staff/speler van PSV was en ik zou hier mee lezen dan zou mijn gezicht exact dit zijn: :')
pi_183509716
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Je kunt die start ook niet helemaal los zien van de wedstrijd tegen Barcelona. Niet zozeer qua vermoeidheid, maar wel de intensiteit waarmee een Barcelona speelt. PSV kon daar rustig het spel maken en kwam goed voor de dag. Tegen Feyenoord kregen ze daar de kans niet voor.

Tegen Ajax hebben ze echter laten zien dat ze wel zo kunnen spelen en gek genoeg was een Hendrix in die wedstrijd juist één van de uitblinkers. Zoals een beperkte voetballer als Toornstra dat gisteren was. Soms wint arbeid het gewoon, want individueel loopt er bij Feyenoord niet één speler die PSV beter maakt.

Geen excuus zo'n pot tegen Barcelona, want je moet daar sneller in omschakelen. Maar het speelt wel mee.
grappig

Lozano kwam er niet aan te pas tegen Malacia
Vilhena was de baas op het middenveld
Berghuis en Jorgensen waren ook niet te stoppen door de psv verdedigers

Misschien schat jij de psv selectie veel te hoog in.....

op basis van wat vraag ik me af

vorig seizoen was het voetbal dramatische slecht

Onder van Bommel is het iets beter geworden maar daar zaten ook al een hoop mazzeltjes bij

In de CL maken jullie niets klaar, terwijl jullie vorig seizoen het hardst om Feyenoord zaten te lachen..

Kortom zijn jullie nou echt zoveel beter dan Feyenoord?

Individueel heb je een paar spelers lopen die inderdaad grote kwaliteiten hebben. Onder andere Lozano maar die werd gisteren helemaal wegggespeeld door een een 18 jarige kabouter...

Ja dus?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 3 december 2018 @ 10:15:23 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183509731
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Om maar even in la Liga te blijven: Barcelona heeft ook elk jaar een stuk of 3/4 wedstrijden dat ze niet van een Athletic, Villareal of Malaga weten te winnen. Ook dat is voetbal, die winnen ook niet alle wedstrijden (ondanks dat ze in praktisch alle wedstrijden favoriet zijn). Nogmaals: 13 winst, dan 1x verliezen uit tegen de nr 3 (met 2-1, niet met 5-0 o.i.d.) en het seizoen is voorbij volgens een paar gasten hier :') Als ik staff/speler van PSV was en ik zou hier mee lezen dan zou mijn gezicht exact dit zijn: :')
Vorig jaar 5-0 tegen Willem II. Laten we nu net gaan doen of dat een wonderelftal was.

Gewoon overklast op inzet na een zware midweekse pot. En dan 2-1 in de Kuip. Niks aan het handje, lekker de komende 13 weer gewoon winnen. Zelfs de tweede helft in de Kuip geeft genoeg aanknopingspunten daarvoor, want over het grootste deel van die helft was PSV gewoon de sterkste. Met een scherpere Malen pak je gewoon nog een punt.
pi_183509733
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Kortom zijn jullie nou echt zoveel beter dan Feyenoord?
Ja.
  maandag 3 december 2018 @ 10:16:18 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183509740
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..

Kortom zijn jullie nou echt zoveel beter dan Feyenoord?


Ja dus?
Ja dus!
pi_183509790
De strijdwijze van Feyenoord in de eerste helft was niet iets nieuws ofzo. Iedereen weet dat je op die manier van betere tegenstanders kan winnen. Toch blijkt vaak dat een ploeg toch wordt overrompeld, meestal de uitspelen de ploeg. Zijn die ploegen met hun coaches nou zo dom of komt het door iets anders?
pi_183509811
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
De strijdwijze van Feyenoord in de eerste helft was niet iets nieuws ofzo. Iedereen weet dat je op die manier van betere tegenstanders kan winnen. Toch blijkt vaak dat een ploeg toch wordt overrompeld, meestal de uitspelen de ploeg. Zijn die ploegen met hun coaches nou zo dom of komt het door iets anders?
Ik denk dat jij vooral dom bent in deze. Denk je nou dat ze bij aanvang de koppen bij elkaar hebben gestoken en af hebben gesproken dat ze vandaag op 80% gingen spelen?
  Forum Admin maandag 3 december 2018 @ 10:26:15 #168
35723 crew  GGMM
pi_183509821
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
De strijdwijze van Feyenoord in de eerste helft was niet iets nieuws ofzo. Iedereen weet dat je op die manier van betere tegenstanders kan winnen. Toch blijkt vaak dat een ploeg toch wordt overrompeld, meestal de uitspelen de ploeg. Zijn die ploegen met hun coaches nou zo dom of komt het door iets anders?
PSV heeft gewoon de kwaliteiten niet om daar onderuit te voetballen. Wat wil je verder doen dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183509825
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vooral dom bent in deze. Denk je nou dat ze bij aanvang de koppen bij elkaar hebben gestoken en af hebben gesproken dat ze vandaag op 80% gingen spelen?
Nou..PSV liet het allemaal maar een beetje gebeuren he. Dat is toch gek want ze konden het verwachten.
  maandag 3 december 2018 @ 10:26:46 #170
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183509827
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vooral dom bent in deze. Denk je nou dat ze bij aanvang de koppen bij elkaar hebben gestoken en af hebben gesproken dat ze vandaag op 80% gingen spelen?
Rob Jetten, is it you?
pi_183509841
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV heeft gewoon de kwaliteiten niet om daar onderuit te voetballen. Wat wil je verder doen dan
:')

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nou..PSV liet het allemaal maar een beetje gebeuren he. Dat is toch gek want ze konden het verwachten.
Ja ik had dit ook eerder verwacht tegen een NAC dan tegen Feyenoord uit. Maar als je zelf hebt gevoetbald dan weet je ook dat je af en toe zo'n wedstrijd hebt dat je gevoelsmatig ook minder diep kunt gaan. Aan de andere kant staat ook dat Feyenoord boven zichzelf uit steeg. PSV ging door de ondergrens en Feyenoord was beter dan in welke wedstrijd dan ook dit seizoen.
  Forum Admin maandag 3 december 2018 @ 10:30:17 #172
35723 crew  GGMM
pi_183509864
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:')
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183509885
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

:?
Ja ik wist even niet goed hoe ik serieus om moest gaan met zo'n reactie :) 1 slechte pot en dan is het ineens onvermogen om onder druk uit te kunnen spelen. We kunnen hetzelfde zeggen over de oorwassing van Ajax in Eindhoven, maar dat was zeker een incident?
pi_183509948
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja ik wist even niet goed hoe ik serieus om moest gaan met zo'n reactie :) 1 slechte pot en dan is het ineens onvermogen om onder druk uit te kunnen spelen. We kunnen hetzelfde zeggen over de oorwassing van Ajax in Eindhoven, maar dat was zeker een incident?
We gaan het de komende weken zien of dit een incident was van PSV

Vorig seizoen had ik diverse keren de CL wedstrijden van Feyenoord als reden genoemd van de terugval, we zullen zien of PSV wel of niet met hetzelfde te maken kreeg.

Want vorig seizoen hoorde ik alleen maar van de psvers hier dat CL spelen en 2 wedstrijden in de week spelen helemaal niets uitmaakte..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin maandag 3 december 2018 @ 10:35:56 #175
35723 crew  GGMM
pi_183509952
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja ik wist even niet goed hoe ik serieus om moest gaan met zo'n reactie :) 1 slechte pot en dan is het ineens onvermogen om onder druk uit te kunnen spelen.
Je vond dit de 1ste slechte pot van PSV dit seizoen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')